Ik dacht meer aan Carnivale en Invasion.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:03 schreef Cairon het volgende:
kuche kuche kuch kuch *Surface* kuche kuch kuch
Kan jij mij even een e-mailtje sturen???quote:Op zondag 16 juli 2006 21:21 schreef bob1234 het volgende:
Zojuist de pilot van deze serie gezien.
En is me erg goed bevallen en lijkt me echt een super serie![]()
Rising Stars was IDD het eerste waar ik aan dacht bij The 4400, en ook bij deze serie.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:44 schreef LeBeau het volgende:
De enige overeenkomst zijn de superkrachten en het mysterieuze sfeertje.Als dat als rip off geldt, is the 4400 ook een rip off van o.a. een hele berg strips en sci-fi series. Ik vind het idee eerder lijken op Rising Stars, wat al iets ouder is dan 4400. Er zijn wel vaker series met overlappende thema's, kijk maar naar al die ziekenhuis en advocaten series.
Wat hij zegtquote:Op zondag 16 juli 2006 21:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan jij mij even een e-mailtje sturen???(check mn profiel
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 17-07-2006 19:26:44 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg gebazeld. Ben iig benieuwd naar het eindproduct. Als ze maar wel hun eigen muziek nemen en niet meer van Batman Begins stelen
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
*sarcasme* Oeh, dat zal lastig wordenquote:Op maandag 22 mei 2006 13:02 schreef japzooi het volgende:
Klinkt wel cool. Moet dit gaan concurreren met The 4400?
Pfft ik zoeken, en ik kon niks vinden. Jullie hebben te weinig gepost hier.quote:
Ik las ergens dat de aflevering echt zo lang wordt als de screener (55 minuten dus), omdat de aflevering gesponsord is door Nissan.quote:Op maandag 25 september 2006 17:33 schreef Miguel het volgende:
Vanavond de season premiere![]()
Waarschijnlijk dus zelfs korter dan de 'uitgelekte' dvdscr. Ik dacht dat het een 2 hour season premiere zou worden, maar NBC heeft maar één uurtje ingepland voor Heroes vanavond![]()
Ik ook!quote:Op maandag 25 september 2006 17:53 schreef Symer het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar het tweede deel, vooral naar Greg Grunberg![]()
Wow, die had ik nog niet gezien, idd erg coolquote:Op maandag 25 september 2006 18:45 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik ook!
HIER vind je een sneak peak van Greg in Heroes!! Erg cool![]()
Als de rest het okay vindt, wil ik wel ff inspringen?quote:Op maandag 25 september 2006 18:45 schreef Miguel het volgende:
En Mods zou iemand die OP dan nog kunnen veranderen met deze Heroes openingspost:
http://www.xs4all.nl/~mleeuwke/Heroes/HeroesOP.txt
Alvast bedankt![]()
Ga je nu wachten tot iedereen uit het topic heeft gereageerd?quote:Op maandag 25 september 2006 19:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als de rest het okay vindt, wil ik wel ff inspringen?
Nee gek, maar tis leuk als een paar personen zeggen dat ze het een leuke OP vinden. Of dat er misschien gewacht moet worden tot een nieuwe topic,quote:Op maandag 25 september 2006 19:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ga je nu wachten tot iedereen uit het topic heeft gereageerd?![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 19:55 schreef Symer het volgende:
Alle serietopics zouden OP's zoals die van Miguel moeten hebben, je weet meteen waar het over gaat, of er bekende gezichten in meedoen en het linkt door naar sites waar je meer info kunt vinden. Bovendien is meteen duidelijk wanneer je welke afleveringen kunt verwachten en hoef je niet lang te zoeken als je een eerder topic zoekt.
Bovendien vind ik dat een serie als Heroes wel een mooie OP zoals die van Miguel verdient.
Dat zijn er in ieder geval al tweequote:Op maandag 25 september 2006 19:14 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het prima, heb de OP gepreviewd en het ziet er mooi uit.
Bovendien moeten inzet en creativiteit beloond worden![]()
![]()
Maar... heh?! Hoe?! Wat?! Hij is nog niet eens uitgezonden!!! OMFG!quote:Op maandag 25 september 2006 20:56 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het ook een mooie OP, maar ik wilde niet zomaar gaan veranderen..
Ik had nog niks gezegd in dit topic geloof over de serie..
Tis geil! Tis hot! Tis OMFG wat een lekkere serie.
er is een pre-air versie around the internetquote:Op maandag 25 september 2006 21:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar... heh?! Hoe?! Wat?! Hij is nog niet eens uitgezonden!!! OMFG!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
I know; ik heb eerder al op die aflevering gereageerd in dit topicquote:Op maandag 25 september 2006 22:21 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
er is een pre-air versie around the internet
Idd!quote:
Het komt van Kristen van E-Online, die geen spoilers online zet als ze niet kloppenquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd!
Waarom las ik dat?! Het is vast niet waar!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het komt van Kristen van E-Online, die geen wel vaker spoilers online zet als ze niet kloppen die niet bleken te kloppen
Heheh, ja ik ken haar reputatiequote:Op dinsdag 26 september 2006 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het komt van Kristen van E-Online, die geen spoilers online zet als ze niet kloppen
Bron: TVTrackerquote:At 9 p.m., the debut of NBC drama Heroes got off to a positive start, with a 9.9/14 in the overnights (#1 overall), 14.29 million viewers (#1) and a 5.9/14 among adults 18-49 (#1). Heroes, in addition, gained audience at 9:30 p.m., a potentially positive sign for the future.
In Amerika ook, NBC heeft de promotie van Heroes aangepakt alsof het een bioscoopfilm is, ze hebben zich vooral op het filmpubliek gericht door veel posters in bioscopen op te hangen en trailers te laten zien op de tv-schermen die daar in de lobby's hangen.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:52 schreef Miguel het volgende:
Ratings van de pilot
[..]
Bron: TVTracker
Zeker goed nieuws dusMaar hij is ook erg 'gehyped' moet ik zeggen. Veel ads op tv en op websites en extra aandacht in wat bladen (in Canada iig).
Kom maar op met die 2e ep
0 is de unaired pilotquote:Op woensdag 27 september 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
Episode 0 en 1 vliegen over MSN binnen.
Zijn die 2 samen de pilot van TV?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog andere dingen?[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik heb ze beide ff heel snel bekeken en tis idd dezelfde. Alleen is 00 veel slechter van kwaliteit.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:24 schreef Miguel het volgende:
episode nul?
Voor zover ik weet zijn er twee versies uit, één in dvdscr ('gelekt' laaang voordat hij was uitgezonden) en de (hr)hdtv rip (gereleased afgelopen maandagnacht)
Beide zijn echter dezelfde aflevering en duren zo'n 52 minuten.
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
0 is de unaired pilot
1 is de echte pilot.
Zijn vrijwel hetzelfde, alleen is 1 wat beter gemonteerd, andere muziek, enz.
Iemand al de verschillen tussen 0 en 1 opgemerkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 september 2006 08:27 schreef Symer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanwaar de spoilertags eigenlijk, de eerste aflevering is toch al uitgezonden?
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:48 schreef Symer het volgende:
[..]Ja, maar je weet nooit welke huillies er meelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanwaar de spoilertags eigenlijk, de eerste aflevering is toch al uitgezonden?![]()
Maar hij laat hem idd weer vallen ja. Een beetje een overbodige cliffhanger, eerlijk gezegd. Dat die broer de vlieger is, is een veel toffere ontwikkeling![b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar je weet nooit welke huillies er meelezen![]()
Maar hij laat hem idd weer vallen ja. Een beetje een overbodige cliffhanger, eerlijk gezegd. Dat die broer de vlieger is, is een veel toffere ontwikkeling!
quote:
Eigenlijk kijk ik alleen Heroes van die lijst.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:45 schreef Miguel het volgende:
Damn trouwens, hebben jullie het nu ook zo druk op dinsdag
[[url=http://www.xs4all.nl/~mleeuwke/myeps-small.jpg]afbeelding][/url]
Hoe heb je die kalender in elkaar gezet? Volg op het moment zoveel series dat dat wel uitkomst zou kunnen biedenquote:Op donderdag 28 september 2006 16:45 schreef Miguel het volgende:
Damn trouwens, hebben jullie het nu ook zo druk op dinsdag
[[url=http://www.xs4all.nl/~mleeuwke/myeps-small.jpg]afbeelding][/url]
of beter nog, helemaal niet aanmelden en gewoon je series kiezen wat die onthoud door een cookie:quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:08 schreef Miguel het volgende:
is een site: www.myepisodes.com
Even aanmelden, dan kun je al je series kiezen die je kijkt en dan verteld het je wat op welke dag komt voor zover data tot dan toe bekend zijn natuurlijk. Heb nog niet gehad dat ze er een keer naast zaten, dus betrouwbare bron
Wat is daar anders aan dan? Geen...quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:52 schreef Ang3l het volgende:
Het afl 1 gekeken. Mooi
Heb afl 0 ook ff door zitten spoelen en er zitten idd wel wat verschillen in (zoals bv de schilderijen).
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:00 schreef Symer het volgende:
[..]
Wat is daar anders aan dan? Geen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu je het zegt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik vermoed dat dat de climax gaat worden waar ze dit seizoen naar toe werken. Die heroes moeten dat met gebundelde krachten voorkomen o.i.d.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
We zien ook in deze episode dat op 8 november New York wordt verwoest.
Kan niet wachten op episode 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |