dan wel!quote:Op maandag 22 mei 2006 13:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga wel als drag queen dan krijg ik dat ook gratis
TVP!quote:Op maandag 22 mei 2006 13:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Bookmarken is voor homo's!
Waar woon je dan, mischien kun je wel met korting meereizen op iemands OV kaartquote:Op maandag 22 mei 2006 13:50 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Eindhoven... daar ga ik toch niet heen treinen... sorry maar ik kom niet jongens.![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:50 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Eindhoven... daar ga ik toch niet heen treinen... sorry maar ik kom niet jongens.![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:31 schreef Maikuuul het volgende:
Misschien komen ik en Plupke op zijn brommer.
Tjeh kan ook die van mezelf pakken, maar das hendig ver weg !
Oh cool, rij dan langs Venray, dan rij ik dat stuk van Venray naar Eindhoven ook wel mee!quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:31 schreef Maikuuul het volgende:
Misschien komen ik en Plupke op zijn brommer.
Tjeh kan ook die van mezelf pakken, maar das hendig ver weg !
OV's zijn geldig dan en iedereen is vrij van school en meesten zijn nog niet op vakantiequote:
doe ik mijn zwarte G-star raw truitje aan met dikke ketting!quote:Op zondag 28 mei 2006 17:34 schreef Maikuuul het volgende:
Jaja die meeting word vet, uiteraard draag ik me jas met witte g-star truitje.
En ketting, maarja wtf die hebk altijd aan gek
Welnee man, daar zou ik nog niet dood in gevonden willen worden!quote:Op zondag 28 mei 2006 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
Dus degene die G-star truitjes hebben, Trek ze aan !
Gsus is de shit.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
armani ook goed?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
Stoer doen met dure merken hequote:
Ik deel je meningquote:Op maandag 22 mei 2006 13:50 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Organiseer er één zou ik zeggen!quote:Op maandag 29 mei 2006 07:54 schreef Vector_SLD het volgende:
Wanneer is er nou eens een < 13 meet?
jeweet.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stoer doen met dure merken he
Tjeh in principe kan het wel
Wel met afsluitende orgy he?quote:Op maandag 29 mei 2006 07:54 schreef Vector_SLD het volgende:
Wanneer is er nou eens een < 13 meet?
Niet? Haal mij dan maar van de lijst af, ik had Maikuuul zijn bruine lollergrot wel eens hendig sjiek willen binnenslippenquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 12:03 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Niet? Haal mij dan maar van de lijst af, ik had Maikuuul zijn bruine lollergrot wel eens hendig sjiek willen binnenslippen![]()
ik heb dat soort meisjes liever voor mezelfquote:Op maandag 29 mei 2006 11:54 schreef MerlijnDeBlow-venaa... het volgende:
[..]
Wel met afsluitende orgy he?
egoist.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:35 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ik heb dat soort meisjes liever voor mezelf
Zijn fundamentalisme fanatisme kennende wel.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:04 schreef ErwinEHVNL het volgende:
komt VASND zeker?
Mogelijk, ik moet nog even kijken of dat lukt, drukke periode, maar niet helemaal volgepland.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:20 schreef B_BOY het volgende:
kom jij oko weer kanaiken?
Whaaaaaaaaa,quote:Op maandag 29 mei 2006 12:03 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Niet? Haal mij dan maar van de lijst af, ik had Maikuuul zijn bruine lollergrot wel eens hendig sjiek willen binnenslippen![]()
Omdat jij een fanatieke slowchatter was maar nog niet gepost had en wel eens aangegeven had het leuk te vinden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:08 schreef carmiie het volgende:
waarom staat er een vraagteken achter mijn naam?
Rellen!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:51 schreef VASND het volgende:
[..]
Omdat jij een fanatieke slowchatter was maar nog niet gepost had en wel eens aangegeven had het leuk te vinden.
ja.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:04 schreef ErwinEHVNL het volgende:
komt VASND zeker?
ik ga het eens laten bezinken, ik laat het zo snel mogelijk wetenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:51 schreef VASND het volgende:
[..]
Omdat jij een fanatieke slowchatter was maar nog niet gepost had en wel eens aangegeven had het leuk te vinden.
Als je tonks maar niet meeneemt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 07:36 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik ga het eens laten bezinken, ik laat het zo snel mogelijk weten
Als ik jullie soort mensen wil ontmoeten ga ik wel naar het tehuis waar mijn gehandicapte neef woontquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Als ik jullie soort mensen wil ontmoeten ga ik wel naar het tehuis waar mijn gehandicapte neef woont.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Als ik jullie soort mensen wil ontmoeten ga ik wel naar het tehuis waar mijn gehandicapte neef woont.
Je 'vriendinnetje' is van hetzelfde 'soort'quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja ga maar zo door flikker.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Je 'vriendinnetje' is van hetzelfde 'soort'.
quote:
POWNEDquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Je 'vriendinnetje' is van hetzelfde 'soort'.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:56 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Maaruh, tonks en Carmiie zijn toch niet echt vriendje en vriendinnetje he?!
Jawelquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:56 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Maaruh, tonks en Carmiie zijn toch niet echt vriendje en vriendinnetje he?!
Uhhm, dat hóéft ook nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:26 schreef YellowLedbetter het volgende:
Tonks wordt hier flink gebasht..het zou andersom moeten zijn. Dit hele pub topic is een grote verzameling kansloze breezahsIk zou niet op de meet komen ook al zou ik geld toekrijgen
Geboortedatum: 1988-01-03quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:26 schreef YellowLedbetter het volgende:
Tonks wordt hier flink gebasht..het zou andersom moeten zijn. Dit hele pub topic is een grote verzameling kansloze breezahsIk zou niet op de meet komen ook al zou ik geld toekrijgen
PUB is idd goed waardeloos, maar tonks heeft wel een gigantisch lelijke vriendin! Je zou denken dat iemand die de vleselijke versie van ijsmeis.zip heeft bestegen toch wel iets anders uit zou zoeken dan die bolle trol waar die het nou mee doetquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:26 schreef YellowLedbetter het volgende:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:12 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ja leuk he dat ik 18 ben![]()
goed argument ook
19 is leukerquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:12 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ja leuk he dat ik 18 ben![]()
goed argument ook
Klopt.quote:
Correct.quote:
21 nog leuker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |