dan wel!quote:Op maandag 22 mei 2006 13:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga wel als drag queen dan krijg ik dat ook gratis
TVP!quote:Op maandag 22 mei 2006 13:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Bookmarken is voor homo's!
Waar woon je dan, mischien kun je wel met korting meereizen op iemands OV kaartquote:Op maandag 22 mei 2006 13:50 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Eindhoven... daar ga ik toch niet heen treinen... sorry maar ik kom niet jongens.![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:50 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Eindhoven... daar ga ik toch niet heen treinen... sorry maar ik kom niet jongens.![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:31 schreef Maikuuul het volgende:
Misschien komen ik en Plupke op zijn brommer.
Tjeh kan ook die van mezelf pakken, maar das hendig ver weg !
Oh cool, rij dan langs Venray, dan rij ik dat stuk van Venray naar Eindhoven ook wel mee!quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:31 schreef Maikuuul het volgende:
Misschien komen ik en Plupke op zijn brommer.
Tjeh kan ook die van mezelf pakken, maar das hendig ver weg !
OV's zijn geldig dan en iedereen is vrij van school en meesten zijn nog niet op vakantiequote:
doe ik mijn zwarte G-star raw truitje aan met dikke ketting!quote:Op zondag 28 mei 2006 17:34 schreef Maikuuul het volgende:
Jaja die meeting word vet, uiteraard draag ik me jas met witte g-star truitje.
En ketting, maarja wtf die hebk altijd aan gek
Welnee man, daar zou ik nog niet dood in gevonden willen worden!quote:Op zondag 28 mei 2006 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
Dus degene die G-star truitjes hebben, Trek ze aan !
Gsus is de shit.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
armani ook goed?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
Stoer doen met dure merken hequote:
Ik deel je meningquote:Op maandag 22 mei 2006 13:50 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Organiseer er één zou ik zeggen!quote:Op maandag 29 mei 2006 07:54 schreef Vector_SLD het volgende:
Wanneer is er nou eens een < 13 meet?
jeweet.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stoer doen met dure merken he
Tjeh in principe kan het wel
Wel met afsluitende orgy he?quote:Op maandag 29 mei 2006 07:54 schreef Vector_SLD het volgende:
Wanneer is er nou eens een < 13 meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |