doe ik mijn zwarte G-star raw truitje aan met dikke ketting!quote:Op zondag 28 mei 2006 17:34 schreef Maikuuul het volgende:
Jaja die meeting word vet, uiteraard draag ik me jas met witte g-star truitje.
En ketting, maarja wtf die hebk altijd aan gek
Welnee man, daar zou ik nog niet dood in gevonden willen worden!quote:Op zondag 28 mei 2006 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
Dus degene die G-star truitjes hebben, Trek ze aan !
Gsus is de shit.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
armani ook goed?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
Stoer doen met dure merken hequote:
Ik deel je meningquote:Op maandag 22 mei 2006 13:50 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Eindhoven... daar ga ik toch niet heen treinen... sorry maar ik kom niet jongens.![]()
Organiseer er één zou ik zeggen!quote:Op maandag 29 mei 2006 07:54 schreef Vector_SLD het volgende:
Wanneer is er nou eens een < 13 meet?
jeweet.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stoer doen met dure merken he
Tjeh in principe kan het wel
Wel met afsluitende orgy he?quote:Op maandag 29 mei 2006 07:54 schreef Vector_SLD het volgende:
Wanneer is er nou eens een < 13 meet?
Niet? Haal mij dan maar van de lijst af, ik had Maikuuul zijn bruine lollergrot wel eens hendig sjiek willen binnenslippenquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 12:03 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Niet? Haal mij dan maar van de lijst af, ik had Maikuuul zijn bruine lollergrot wel eens hendig sjiek willen binnenslippen![]()
ik heb dat soort meisjes liever voor mezelfquote:Op maandag 29 mei 2006 11:54 schreef MerlijnDeBlow-venaa... het volgende:
[..]
Wel met afsluitende orgy he?
egoist.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:35 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ik heb dat soort meisjes liever voor mezelf
Zijn fundamentalisme fanatisme kennende wel.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:04 schreef ErwinEHVNL het volgende:
komt VASND zeker?
Mogelijk, ik moet nog even kijken of dat lukt, drukke periode, maar niet helemaal volgepland.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:20 schreef B_BOY het volgende:
kom jij oko weer kanaiken?
Whaaaaaaaaa,quote:Op maandag 29 mei 2006 12:03 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Niet? Haal mij dan maar van de lijst af, ik had Maikuuul zijn bruine lollergrot wel eens hendig sjiek willen binnenslippen![]()
Omdat jij een fanatieke slowchatter was maar nog niet gepost had en wel eens aangegeven had het leuk te vinden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:08 schreef carmiie het volgende:
waarom staat er een vraagteken achter mijn naam?
Rellen!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:51 schreef VASND het volgende:
[..]
Omdat jij een fanatieke slowchatter was maar nog niet gepost had en wel eens aangegeven had het leuk te vinden.
ja.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:04 schreef ErwinEHVNL het volgende:
komt VASND zeker?
ik ga het eens laten bezinken, ik laat het zo snel mogelijk wetenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:51 schreef VASND het volgende:
[..]
Omdat jij een fanatieke slowchatter was maar nog niet gepost had en wel eens aangegeven had het leuk te vinden.
Als je tonks maar niet meeneemt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 07:36 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik ga het eens laten bezinken, ik laat het zo snel mogelijk weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |