quote:
POWNEDquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Je 'vriendinnetje' is van hetzelfde 'soort'.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:56 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Maaruh, tonks en Carmiie zijn toch niet echt vriendje en vriendinnetje he?!
Jawelquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:56 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Maaruh, tonks en Carmiie zijn toch niet echt vriendje en vriendinnetje he?!
Uhhm, dat hóéft ook nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:26 schreef YellowLedbetter het volgende:
Tonks wordt hier flink gebasht..het zou andersom moeten zijn. Dit hele pub topic is een grote verzameling kansloze breezahsIk zou niet op de meet komen ook al zou ik geld toekrijgen
Geboortedatum: 1988-01-03quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:26 schreef YellowLedbetter het volgende:
Tonks wordt hier flink gebasht..het zou andersom moeten zijn. Dit hele pub topic is een grote verzameling kansloze breezahsIk zou niet op de meet komen ook al zou ik geld toekrijgen
PUB is idd goed waardeloos, maar tonks heeft wel een gigantisch lelijke vriendin! Je zou denken dat iemand die de vleselijke versie van ijsmeis.zip heeft bestegen toch wel iets anders uit zou zoeken dan die bolle trol waar die het nou mee doetquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:26 schreef YellowLedbetter het volgende:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:12 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ja leuk he dat ik 18 ben![]()
goed argument ook
19 is leukerquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:12 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ja leuk he dat ik 18 ben![]()
goed argument ook
Klopt.quote:
Correct.quote:
21 nog leuker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |