Was ie maar stout.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:21 schreef Dave het volgende:
Oftewel: post hier uw Waxxer was stout-verhalen.
Deze dus niet, CDP.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gaat hard hier.
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:21 schreef Dave het volgende:
Oftewel: post hier uw Waxxer was stout-verhalen.
M'n roze string ligt al bij de wasserette.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg sta jij al te huppelen, talking about COC, als voorbereiding op de Roze Zaterdag?
Ik wacht wel tot ik met mn u2 CD bij m langsgaquote:
Ik zou niet eens durven.quote:
Programmaatje Extra Heet?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:23 schreef Dave het volgende:
[..]
M'n roze string ligt al bij de wasserette.
Dan is een LP toepasselijker.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:25 schreef Dave het volgende:
Naakt aanbellen, met alleen het cd'tje voor je edele delen.
Gaan we samen stout doenquote:
Dan moet ik werken.quote:
quote:
Nee, met een compact-flash card.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:28 schreef Waxxer het volgende:
Hmmz, hoe moet ik dan open doen? Met een cassettebandje?
Nee, totaal niet. Ik houd van vleesquote:
Je kloon zit in t engelse Big Brother huisquote:
Weekend?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan moeten we ons maar inhouden tot het kan
Ik dacht dat je met de hand streek.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hééérrrlijk, met die hete bout over dat lapje
2 handen!quote:
Ik werk gewoon hoorquote:
Strakke boxersquote:Op zondag 21 mei 2006 20:38 schreef Waxxer het volgende:
Nounounounou.... Wat dénken jullie wel?Bovendien, ik heb eigenlijk niks met strings
Met 1 hand is ook zo standaard.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:38 schreef Waxxer het volgende:
Nounounounou.... Wat dénken jullie wel?Bovendien, ik heb eigenlijk niks met strings
Blijf nou pratenquote:Op zondag 21 mei 2006 20:39 schreef Waxxer het volgende:
Nou, héééérrrlijk...
GOED, ik zeg niks meerDave is mij ook te anoniem, geen idee wie je bent enz
en ik kap er nu mee mezelf nog meer voor lul te zetten
Commandoquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Blijf nou pratenJe brabbelt zo leuk!
Nee, je gaat het hebben over strings..op een viool ofzo.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]Niet boos doen!!!
Moet ik het over met mijn handen over een string strijken gaan hebben?!Wiebel-wabbel-wobbel?
Dat overkomt iedereen wel eens.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh, dan ha dik de grap in de vorige topic verkeerd begrepen![]()
Nou ik moet nog wel nieuwe strings kopen voor mijn gitaren.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, je gaat het hebben over strings..op een viool ofzo.
Je speelt gitaarquote:Op zondag 21 mei 2006 20:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik moet nog wel nieuwe strings kopen voor mijn gitaren.. Dán zit ik aan zes strings tegelijk. Met twéé handen.
Commando is gewoon zonder underwear hoorquote:
En nu moeten wij zeker raden welk instrument?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil ook een instrument spelen
Ja, maar dit is de commando-lijn van aussiebumquote:Op zondag 21 mei 2006 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Commando is gewoon zonder underwear hoor
Wil je les?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je speelt gitaar? Ik wil ook een instrument spelen
Fluit?quote:
Klarinet.quote:
Aussiebum is geilquote:Op zondag 21 mei 2006 20:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar dit is de commando-lijn van aussiebum.
Penissen bespeel ik sowieso al.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:46 schreef Dave het volgende:
[..]
En nu moeten wij zeker raden welk instrument?.
Wanneer kan je beginnen?quote:
Nee. Teruglezen, opoe.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoi erik ik begreep dat je ook uit Eindhoven komt, stap je ook wel eens in de gayscene daar?
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoi erik ik begreep dat je ook uit Eindhoven komt, stap je ook wel eens in de gayscene daar?
Dat dus.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt een uitgaanstype geweest, en ik moet nog steeds mjin eerste bezoek aan de gayscene van Eindhoven maken, maar dat gaat wel goedkomen.
Dan zal ik die quote van je op msn hier maar niet posten hè?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn wildste uitspraak sinds jaaaaaaarrren![]()
MSN quoten is niet liev!quote:Op zondag 21 mei 2006 20:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan zal ik die quote van je op msn hier maar niet posten hè?
Mag ik dan nu over jou heen?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:51 schreef Manias het volgende:
nou goed nu is iedereen over het nieuwe vlees heengegaan en is erik officieel geintro'dklaaaaar
mooi weer he
Whehe. Dat ging makkelijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:51 schreef Manias het volgende:
nou goed nu is iedereen over het nieuwe vlees heengegaan en is erik officieel geintro'dklaaaaar
mooi weer he
Heb ik jou op msn?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan zal ik die quote van je op msn hier maar niet posten hè?
Ikke wel hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 20:28 schreef creno het volgende:
@ angel: jij bent er toch wel he ? woensdag ?
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo ja, dan verbreek ik hierbij de communicatie
Kheb geen hummer..jij wel?quote:
Ik heb je niet op MSN, don't worry. Zo duidelijker?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg, je wordt alleen maar raadselachtiger!
Ben benieuwd.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:58 schreef Manias het volgende:
[..]
pas maar opstraks springt waxxer op je hoor
Maar dan naderhand niet zeggen dat we je niet gewaarschuwd hebbenquote:
en weer een klaplong erbijquote:Op zondag 21 mei 2006 20:58 schreef Manias het volgende:
[..]
pas maar opstraks springt waxxer op je hoor
Ik had het daar met wat mensen in USA overquote:Op zondag 21 mei 2006 21:01 schreef Manias het volgende:
[..]
hmm nee heb ook liever een wat.. practischere auto
ik wou net zeggenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:03 schreef Vlarp het volgende:
Dave?
M'n blik dwaalt de hele tijd af naar je usericon
Er is wel heel wat nodig wil je mij verpletterenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan naderhand niet zeggen dat we je niet gewaarschuwd hebben![]()
nee da's gemeen, zo iets doet onze favo Fokker niet
zulk gedrag in een troffee winnaar onwaardig![]()
hahaquote:Op zondag 21 mei 2006 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik had het daar met wat mensen in USA over
maar daar is Hummer alweer over de hype heen
redenering is daar. If you're driving Hummer, then you're supporting terrorism![]()
Heerlijk.. ze kunnen alleen maar kort door de bocht redeneren daarquote:Op zondag 21 mei 2006 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik had het daar met wat mensen in USA over
maar daar is Hummer alweer over de hype heen
redenering is daar. If you're driving Hummer, then you're supporting terrorism![]()
Meer op www.aussiebum.com.auquote:Op zondag 21 mei 2006 21:03 schreef Vlarp het volgende:
Dave?
M'n blik dwaalt de hele tijd af naar je usericon
Ik zie een man liever gewoon in iets, dan in niets.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dave is geil. (of heeft iig geile smaak)
En dan ga je uitleggen dat de benzine bij ons nog 8x duurder is en dan vallen ze flauwquote:Op zondag 21 mei 2006 21:07 schreef Stroekie het volgende:
En maar klagen dat de benzine in USA zo duur is
in vergelijking met 3 jaar terug toen ik er voor het laatst was, is die nu in prijs verdubbelt en betaal je nu 2 en plaats van 1 kwartje per liter
SHirtje,broek,boxer en sokken?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zie een man liever gewoon in iets, dan in niets..
Daar krijg je in Nederland nog geen kwakje voor. In de tank dan.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:07 schreef Stroekie het volgende:
En maar klagen dat de benzine in USA zo duur is
in vergelijking met 3 jaar terug toen ik er voor het laatst was, is die nu in prijs verdubbelt en betaal je nu 2 en plaats van 1 kwartje per liter
Maar ze willen dan weer niet in een Smart rijden want da's geen autoquote:Op zondag 21 mei 2006 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan ga je uitleggen dat de benzine bij ons nog 8x duurder is en dan vallen ze flauw
Ik zeg niks.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daar krijg je in Nederland nog geen kwakje voor. In de tank dan.
Uhm.. dat is best mogelijk hoor.. zelfs voor niksquote:Op zondag 21 mei 2006 21:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik moest deze zin wel eerst 3 keer lezenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, groot is wat daar telt..quote:Op zondag 21 mei 2006 21:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ze willen dan weer niet in een Smart rijden want da's geen auto![]()
![]()
Vandaar dat Brad een wagen heeft gekocht die 1 op 20 rijdtquote:Op zondag 21 mei 2006 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan ga je uitleggen dat de benzine bij ons nog 8x duurder is en dan vallen ze flauw
Hij's zwart,.quote:
Zo zuinig? In de VS?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vandaar dat Brad een wagen heeft gekocht die 1 op 20 rijdtScheelt een hoop geld.
Alles?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, groot is wat daar telt..
Valt meteen op als je de VS in komt, alles groter.
ik moest lachenquote:
Bijna alles wel jaquote:Op zondag 21 mei 2006 21:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, groot is wat daar telt..
Valt meteen op als je de VS in komt, alles groter. Geen kleine auto's
Maar de multipla is ook afschuwelijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bijna alles wel ja
Kennis van me handelt wat in auto's daar
en was een limo aan de vingers blijven hangen
had hem naast z'n huis geparkeerd staan, en die stak dus voor en achter een stuk uit, was dus langer dan z'n huis.
Wel gaaf om daarmee een avond te gaan bar hoppen.
maar verrekte lasting om er een tankstation mee in te rijden.
Oh en naast de Smart vond hij toen hij hier in Nederland was de Mulitpla van Fiat ook afschuwelijk![]()
De multipla ís ook afschuwelijk!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bijna alles wel ja
Kennis van me handelt wat in auto's daar
en was een limo aan de vingers blijven hangen
had hem naast z'n huis geparkeerd staan, en die stak dus voor en achter een stuk uit, was dus langer dan z'n huis.
Wel gaaf om daarmee een avond te gaan bar hoppen.
maar verrekte lasting om er een tankstation mee in te rijden.
Oh en naast de Smart vond hij toen hij hier in Nederland was de Mulitpla van Fiat ook afschuwelijk![]()
Wat moet jij een moeilijke avond hebbenquote:
Dat ik een zwarte boxer heb. Die ligt in de kast.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. wat probeer jij duidelijk te maken aan Dave?
erik je doet toch niet toevallig VWO op PC eckart he?quote:
Ik zit me enorm te verbijten inderdaad. Maar alles om Waxxer een plezier te doen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat moet jij een moeilijke avond hebben
dat je telkens weer die inkoppertjes niet durft/mag/kan/wilt maken![]()
Oh..quote:Op zondag 21 mei 2006 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat ik een zwarte boxer heb. Die ligt in de kast.
Ik heb ook een zwarte boxer. En die ligt ook in de kast!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mien god, de wereld is klein... Maar ik ben niet één van die twee jongensquote:Op zondag 21 mei 2006 21:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
erik je doet toch niet toevallig VWO op PC eckart he?
Ik draai een open huiskamer jongeren project 2 van die jongens doen vwo op het eckart en 1 op lorentz
En dat je er foto's van maakt. Zodat iedereen de vorm van je penis kan zien.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mhm. Mijn vent is speciaalquote:
Ga je nou alsnog naar de 3e?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het Lorentz Casimir is een leuke school![]()
Boo-fucking-hoo. Ga lekker in je Hema-string in het Twiske spelen, kleuter.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En dat je er foto's van maakt. Zodat iedereen de vorm van je penis kan zien.
Wat?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Boo-fucking-hoo. Ga lekker in je Hema-string in het Twiske spelen, kleuter.
een Hema worst in een Hema stringquote:Op zondag 21 mei 2006 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
4e. Morgen contract tekenen voor mn toelatingsexamens.quote:
Als ie strakke boxers niet leuk vindt, vindt ie strings vast helemaal afschuwelijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bedoeling van het Twiske is toch juist dat je daar zonder string gaan spelenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
4e. Morgen contract tekenen voor mn toelatingsexamens.
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het Lorentz Casimir is een leuke school![]()
Een soort recreatiegebied waar junkies en hoeren slapen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:21 schreef Dave het volgende:
Wat is het Twiske?
Ben je hem daar dan al eens tegengekomen ?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Een soort recreatiegebied waar junkies en hoeren slapen.
En CDP heeft daar seksdates.
Interlyceale. Het is vlakbij het sportcomplex van de Universiteit toch? En ze hebben grote grasvelden achter de school enzoquote:Op zondag 21 mei 2006 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van scholen in Eindhoven? (als Amsterdammer)
Valserik.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ben je hem daar dan al eens tegengekomen ?
Kheb geen seksdates nodig. Ik kom wel aan mn trekken.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Een soort recreatiegebied waar junkies en hoeren slapen.
En CDP heeft daar seksdates.
nee dat snap ik maar misschien ken je zequote:Op zondag 21 mei 2006 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mien god, de wereld is klein... Maar ik ben niet één van die twee jongens.
iew!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kheb geen seksdates nodig. Ik kom wel aan mn trekken.
minimaal 6 uur eerder?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:24 schreef creno het volgende:
weet iemand hoe laat het nu is in Los Angeles ?
Oh purlease. Don't act all prude on me!quote:
Bijna half 1.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:24 schreef creno het volgende:
meer dan gemiddeld ja dat weten we nu welquote:Op zondag 21 mei 2006 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kheb geen seksdates nodig. Ik kom wel aan mn trekken.
Euh... ik weet het niet zeker, ik ken niet veel homo's van mijn school. En degene die ik ken weet ik niet van waar ze wonenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee dat snap ik maar misschien ken je ze
uit Nuenen
Is er nou al bekend welke show er op HBO word uitgezonden?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:26 schreef creno het volgende:
tnx CDP en Dave
Yup.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:27 schreef Dave het volgende:
Gaat het over Madonna toevallig?
maar deze jongens zijn dan ook niet homo, dus misschien is het maar beter dat zij jou niet kennen, al zijn ze best open mindedquote:Op zondag 21 mei 2006 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Euh... ik weet het niet zeker, ik ken niet veel homo's van mijn school. En degene die ik ken weet ik niet van waar ze wonen.
9 uur eerder. Dus half een 's middagsquote:Op zondag 21 mei 2006 21:24 schreef creno het volgende:
Luukskequote:
Van welk jaar zijn ze? (Of hoe heten ze, maar dat gaat vast net iets te ver)quote:Op zondag 21 mei 2006 21:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar deze jongens zijn dan ook niet homo, dus misschien is het maar beter dat zij jou niet kennen, al zijn ze best open minded
Lucky bitches.quote:
jongens die bij mij komen zijn wietrokers dus als je dat ook doet wordt de kans nog groterquote:Op zondag 21 mei 2006 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Euh... ik weet het niet zeker, ik ken niet veel homo's van mijn school. En degene die ik ken weet ik niet van waar ze wonen.
Roken, zowel wiet als andere middelen, is niet aan mij besteedt.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jongens die bij mij komen zijn wietrokers dus als je dat ook doet wordt de kans nog groter
eigenlijk vinden sommigen dat dit niet kan, maar die jongens komen hier toch nooitquote:Op zondag 21 mei 2006 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van welk jaar zijn ze? (Of hoe heten ze, maar dat gaat vast net iets te ver)
In het briljante nummer Hallelujah van Jeff Buckley zit een hele lange noot op een gegeven moment.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Roken, zowel wiet als andere middelen, is niet aan mij besteedt.
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
eigenlijk vinden sommigen dat dit niet kan, maar die jongens komen hier toch nooitWhehe, bij die eerste heb ik in de klas gezeten. Maar nooit echt veel mee opgeschoten. Die tweede zegt me niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Tha_Erik op 21-05-2006 21:44:03 ]Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
dat wil ik horen!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:32 schreef LuQas het volgende:
[..]
In het briljante nummer Hallelujah van Jeff Buckley zit een hele lange noot op een gegeven moment.
(Halleluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuujah). Die kon ik vroeger nooit volhouden als ik meezong, maar nu ben ik een jaar gestopt met roken en lukt het weer.![]()
Dat is ook best een mooi nummer.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:32 schreef LuQas het volgende:
[..]
In het briljante nummer Hallelujah van Jeff Buckley zit een hele lange noot op een gegeven moment.
(Halleluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuujah). Die kon ik vroeger nooit volhouden als ik meezong, maar nu ben ik een jaar gestopt met roken en lukt het weer.![]()
Nah, laat dat maar zitten ja. Want misschien dat zei wel een open-mind hebben, maar volgens mij ook een open-mond en als het eenmaal bekend is in de kringen rond hun, dan weet binnen drie dagen de hele school het, en daar zit ik neit op te wachten.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
hahaha
wow je hebt zeker liever niet dat ik aan hem iets laat weten over je geaardheid?
daar heb je wel gelijk in, hij is erg open mondquote:Op zondag 21 mei 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nah, laat dat maar zitten ja. Want misschien dat zei wel een open-mind hebben, maar volgens mij ook een open-mond en als het eenmaal bekend is in de kringen rond hun, dan weet binnen drie dagen de hele school het, en daar zit ik neit op te wachten.
Ik wil dat niet horen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Imogen Heap - Hallelujah![]()
Die moet k zien te vinden.
Mwjah hij zat onder de laatste scene van The OC dit jaar. Was leuk gedaan want Jeff Buckley - Hallelujah was het eerste seizoen het laaste nummer en vorig jaar Imogen Heap - Hide and Seek. dus nu een combo van die 2quote:Op zondag 21 mei 2006 21:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik wil dat niet horen.
Die dame kan zooooooo niet zingen, die moet dat nummer niet verkrachten, alleen Jeff Buckley mag er passioneel de liefde mee bedrijven. (en Leonard Cohen zelf natuurlijk).
hij trouwens wel heel lief hoor, erg zorgzaam, werkt ook met demente bejaarden en heeft waanzinnig veel humor, maar ook een rappe tong...quote:Op zondag 21 mei 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nah, laat dat maar zitten ja. Want misschien dat zei wel een open-mind hebben, maar volgens mij ook een open-mond en als het eenmaal bekend is in de kringen rond hun, dan weet binnen drie dagen de hele school het, en daar zit ik neit op te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
ik heb de spoiler al verwijderd als erik dat dan ook even doetquote:Op zondag 21 mei 2006 21:38 schreef Manias het volgende:
ehh theatermama laten we hier geen naam en achternamen bekend maken hedas niet zo erg anoniem
Ik heb er iets leuks van gemaakt.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb de spoiler al verwijderd als erik dat dan ook even doet![]()
Ik vind Wolverine maar stom.quote:
Magnetoquote:
En Nightcrawler, maar meer om zijn gaves.quote:
Yeah, dat accent is nou niet echt je van hetquote:Op zondag 21 mei 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Nightcrawler, maar meer om zijn gaves.
Nee, niet echtquote:Op zondag 21 mei 2006 22:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, dat accent is nou niet echt je van het
jah hadden ze geen echte duitser kunnen inhuren?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, dat accent is nou niet echt je van het
MAMA!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ach boeiend, ik kom in X3 voor, dat is het belangrijkste
Is ie ookquote:
En hij wordt gewoon gespeeld door Kelsey Grammar... ofwel Frasierquote:Op zondag 21 mei 2006 22:35 schreef wonderer het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Beast, mij favo char
Geil.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ie ookIk snap de aantrekkingskracht van die ouwe mopperige stinkerd niet (zowel in de comics als de film). Hij is totaal niet boeiend maar toch laten ze'm zowel in de strips, de tekenfilmserie als de film altijd de show stelen
Ja, precies. Hij staat altijd in het middelpunt. Terwijl er vele anderen zijn met nog veel toffere krachtenquote:Op zondag 21 mei 2006 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ie ookIk snap de aantrekkingskracht van die ouwe mopperige stinkerd niet (zowel in de comics als de film). Hij is totaal niet boeiend maar toch laten ze'm zowel in de strips, de tekenfilmserie als de film altijd de show stelen
Maar hij is geil.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, precies. Hij staat altijd in het middelpunt. Terwijl er vele anderen zijn met nog veel toffere krachten.
Angel (but ofcourse, hence the name), Psylocke, Gambit.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, precies. Hij staat altijd in het middelpunt. Terwijl er vele anderen zijn met nog veel toffere krachten.
Ik heb het niet over de acteurquote:
Alfre Woodward had Storm moeten zijn.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Angel (but ofcourse, hence the name), Psylocke, Gambit.
Storm. .... al hou ik niet van Halle Berry
Is het ook een boek dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de acteurik heb het over het karakter Wolverine
Betty Applewhitequote:Op zondag 21 mei 2006 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alfre Woodward had Storm moeten zijn.
ik ook terwijl hij hier toch als het meest geliefde karakter beschouwd wordtquote:
quote:
Wie is de kloon van BB?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kloon zit in t engelse Big Brother huis![]()
Echt niet, dat mens is daar veels te oud voor.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alfre Woodward had Storm moeten zijn.
Shazzie met kort haarquote:
Storm is ook een oude wilde heks!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet, dat mens is daar veels te oud voor.
haar gezicht is veels te gegroefd en ze is TOTAAL niet statig.
ik vind die acteur Alan Cumming te gekquote:Op zondag 21 mei 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Nightcrawler, maar meer om zijn gaves.
Volgens mij moet jij toch maar ff wat zaken teruglezen in de comicsquote:Op zondag 21 mei 2006 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Storm is ook een oude wilde heks!
In mijn verbeelding welquote:Op zondag 21 mei 2006 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij toch maar ff wat zaken teruglezen in de comics
Ze wordt dan wel weerheks genoemd, maar ZO oud is ze niet. Ze is een enorm statige vrouw, aanbeden als Godin in haar thuisland.
En alleen daar danquote:
En jij moet je schamen door te denken dat de basis de cartoon is en niet de comicquote:Op zondag 21 mei 2006 22:48 schreef Manias het volgende:
iedereen moet de cartoon maar eens kijken en zich diep schamen
Mam, wat is het huis ineens ontzettend stil ....quote:Op zondag 21 mei 2006 22:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
laten we het nou niet weer op jou verbeelding uitlopen
Ja ik vind 'r qua gezicht, postuur etc goed gecast, maar het feit dat ze na haar oscar-nominatie alleen nog Storm wilde spelen als die een grotere rol kreeg en zij nu als oscar-actrice dat wel verdiende ............. sindsdien denk ik: mens zout op (en dan in Catwoman gaan spelenquote:Op zondag 21 mei 2006 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Halle wel goed gecast, alleen zien die witte ahren er té neppig uit. Echt alsof het gewoon een pruik is.
Je servies trilt en rinkelt niet meer als ie door het huis looptquote:Op zondag 21 mei 2006 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mam, wat is het huis ineens ontzettend stil ....![]()
schatje je moet de muziek ook harder zettenquote:Op zondag 21 mei 2006 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mam, wat is het huis ineens ontzettend stil ....![]()
Vluchten uit de werkelijkheid die ze niet lief vinden?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:57 schreef TehRockstar het volgende:
Wat hebben homo's met stripboeken?
zeg luisetr nou eens heel goed puberig puistenkoppirig sletjequote:Op zondag 21 mei 2006 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je servies trilt en rinkelt niet meer als ie door het huis loopt?
Zolang het maar niet trilt als bij het trillen van keukentafels die ingewijd wordenquote:Op zondag 21 mei 2006 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je servies trilt en rinkelt niet meer als ie door het huis loopt?
mutanten hebben vaak ook een geheim leven of een comming outquote:Op zondag 21 mei 2006 22:57 schreef TehRockstar het volgende:
Wat hebben homo's met stripboeken?
"beuken"houten keuken tafelquote:Op zondag 21 mei 2006 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang het maar niet trilt als bij het trillen van keukentafels die ingewijd worden
tjonge jonge jonge... pfffquote:Op zondag 21 mei 2006 22:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zeg luisetr nou eens heel goed puberig puistenkoppirig sletje
dat jij uit Amsterdam komt wil nog niet meteen zeggen dat je je asociaal moet gaan gedragen
of heb jij soms helmonds bloed
Er is zelfs een homo X-menquote:Op zondag 21 mei 2006 23:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mutanten hebben vaak ook een geheim leven of een comming out
Ik hoop alleen maar dat het gestopt is morgen.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
Het regent echt GIGA hard hier... en aangezien Eindhoven altijd problemen heeft met waterafvoer stond net op de terugweg al weer een straatje of 3 half blank
Daarom krijgen jullie toch ook weer een open Dommel in het centrum terugquote:Op zondag 21 mei 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
Het regent echt GIGA hard hier... en aangezien Eindhoven altijd problemen heeft met waterafvoer stond net op de terugweg al weer een straatje of 3 half blank
Zeg een beetje provoceren is altijd leukquote:Op zondag 21 mei 2006 22:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zeg luisetr nou eens heel goed puberig puistenkoppirig sletje
dat jij uit Amsterdam komt wil nog niet meteen zeggen dat je je asociaal moet gaan gedragen
of heb jij soms helmonds bloed
spetter pieter paterquote:Op zondag 21 mei 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
pyro is ook gay maar helaas evilquote:Op zondag 21 mei 2006 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is zelfs een homo X-men
[afbeelding]
Northstar (ja toch wel ster in de naam he)
Helaas evil? Evil is juist leuk.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:03 schreef Manias het volgende:
[..]
pyro is ook gay maar helaas evil
(northstar en pyro alletwee dood afaik maar ja)
Ik ga zo met mijn badpinguin (ik heb geen eend) en zwembroekje op straat spelenquote:
Pyro gay? John? Egniequote:Op zondag 21 mei 2006 23:03 schreef Manias het volgende:
[..]
pyro is ook gay maar helaas evil
(northstar en pyro alletwee dood afaik maar ja)
toch is t zoquote:Op zondag 21 mei 2006 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pyro gay? John? Egniegewoon vervelend kakkig Brits
Ja Des wel, dat wis ik dat die pot wasquote:Op zondag 21 mei 2006 23:07 schreef Manias het volgende:
[..]
toch is t zoen destiny was lesbo maar die's ook al dood
Niet als jij het doet.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg een beetje provoceren is altijd leuk![]()
Ik vind ook een verschil zitten in provoceren of ronduit beledigen, en voor mij viel de olifant-opmerking in categorie nr 2.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet als jij het doet.
Jij bent simpelweg een beetje walgelijk.
Die had ik al gepostquote:Op zondag 21 mei 2006 23:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
The Devil Wears Prada
http://www.apple.com/trailers/fox/thedevilwearsprada/trailerb/
Love it
LOVE it
LOVE IT!!![]()
Jij bent simpelweg gewoon een simpel irritant rotjoch met een mening en smaak die weinig mensen kunnen waarderen.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet als jij het doet.
Jij bent simpelweg een beetje walgelijk.
Moest dat nou?quote:
Ik ben simpel?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij bent simpelweg gewoon een simpel irritant rotjoch met een mening en smaak die weinig mensen kunnen waarderen.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik door recent postgedrag de ene puber meer ben gaan waarderen dan de ander, of iig dat ze dichter bij elkaar komen te liggen. Dat ik dat nog ooit zou zeggen....quote:Op zondag 21 mei 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij bent simpelweg gewoon een simpel irritant rotjoch met een mening en smaak die weinig mensen kunnen waarderen.
Gatver, je vergelijkt me nu met CrazyDutchPunk.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik door recent postgedrag de ene puber meer ben gaan waarderen dan de ander, of iig dat ze dichter bij elkaar komen te liggen. Dat ik dat nog ooit zou zeggen....
Je vind me minder lief? Zeg dat dan gewoonquote:Op zondag 21 mei 2006 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik door recent postgedrag de ene puber meer ben gaan waarderen dan de ander, of iig dat ze dichter bij elkaar komen te liggen. Dat ik dat nog ooit zou zeggen....
Hoe is het hebben van een mening, danwel smaak, die niet iedereen waardeert een slecht iets?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je vind me minder lief? Zeg dat dan gewoon
Ja hallo, de topic-pubers mag je BEST ff vergelijken!quote:Op zondag 21 mei 2006 23:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gatver, je vergelijkt me nu met CrazyDutchPunk.
Jawel hoor, komt allemaal goed.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, de topic-pubers mag je BEST ff vergelijken!
En je kwam er toch gvd goed uit, uit die vergelijking! En dat uit MIJN mond!
Doe ik een keer semi-aardig tegen je, is het wéér niet goed
Omdat je de smaak en mening van anderen veroordeelt vanuit het standpunt dat jouw visie goed is.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoe is het hebben van een mening, danwel smaak, die niet iedereen waardeert een slecht iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |