Ja ik vind 'r qua gezicht, postuur etc goed gecast, maar het feit dat ze na haar oscar-nominatie alleen nog Storm wilde spelen als die een grotere rol kreeg en zij nu als oscar-actrice dat wel verdiende ............. sindsdien denk ik: mens zout op (en dan in Catwoman gaan spelenquote:Op zondag 21 mei 2006 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Halle wel goed gecast, alleen zien die witte ahren er té neppig uit. Echt alsof het gewoon een pruik is.
Je servies trilt en rinkelt niet meer als ie door het huis looptquote:Op zondag 21 mei 2006 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mam, wat is het huis ineens ontzettend stil ....![]()
schatje je moet de muziek ook harder zettenquote:Op zondag 21 mei 2006 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mam, wat is het huis ineens ontzettend stil ....![]()
Vluchten uit de werkelijkheid die ze niet lief vinden?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:57 schreef TehRockstar het volgende:
Wat hebben homo's met stripboeken?
zeg luisetr nou eens heel goed puberig puistenkoppirig sletjequote:Op zondag 21 mei 2006 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je servies trilt en rinkelt niet meer als ie door het huis loopt?
Zolang het maar niet trilt als bij het trillen van keukentafels die ingewijd wordenquote:Op zondag 21 mei 2006 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je servies trilt en rinkelt niet meer als ie door het huis loopt?
mutanten hebben vaak ook een geheim leven of een comming outquote:Op zondag 21 mei 2006 22:57 schreef TehRockstar het volgende:
Wat hebben homo's met stripboeken?
"beuken"houten keuken tafelquote:Op zondag 21 mei 2006 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang het maar niet trilt als bij het trillen van keukentafels die ingewijd worden
tjonge jonge jonge... pfffquote:Op zondag 21 mei 2006 22:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zeg luisetr nou eens heel goed puberig puistenkoppirig sletje
dat jij uit Amsterdam komt wil nog niet meteen zeggen dat je je asociaal moet gaan gedragen
of heb jij soms helmonds bloed
Er is zelfs een homo X-menquote:Op zondag 21 mei 2006 23:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mutanten hebben vaak ook een geheim leven of een comming out
Ik hoop alleen maar dat het gestopt is morgen.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
Het regent echt GIGA hard hier... en aangezien Eindhoven altijd problemen heeft met waterafvoer stond net op de terugweg al weer een straatje of 3 half blank
Daarom krijgen jullie toch ook weer een open Dommel in het centrum terugquote:Op zondag 21 mei 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
Het regent echt GIGA hard hier... en aangezien Eindhoven altijd problemen heeft met waterafvoer stond net op de terugweg al weer een straatje of 3 half blank
Zeg een beetje provoceren is altijd leukquote:Op zondag 21 mei 2006 22:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zeg luisetr nou eens heel goed puberig puistenkoppirig sletje
dat jij uit Amsterdam komt wil nog niet meteen zeggen dat je je asociaal moet gaan gedragen
of heb jij soms helmonds bloed
spetter pieter paterquote:Op zondag 21 mei 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
pyro is ook gay maar helaas evilquote:Op zondag 21 mei 2006 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is zelfs een homo X-men
[afbeelding]
Northstar (ja toch wel ster in de naam he)
Helaas evil? Evil is juist leuk.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:03 schreef Manias het volgende:
[..]
pyro is ook gay maar helaas evil
(northstar en pyro alletwee dood afaik maar ja)
Ik ga zo met mijn badpinguin (ik heb geen eend) en zwembroekje op straat spelenquote:
Pyro gay? John? Egniequote:Op zondag 21 mei 2006 23:03 schreef Manias het volgende:
[..]
pyro is ook gay maar helaas evil
(northstar en pyro alletwee dood afaik maar ja)
toch is t zoquote:Op zondag 21 mei 2006 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pyro gay? John? Egniegewoon vervelend kakkig Brits
Ja Des wel, dat wis ik dat die pot wasquote:Op zondag 21 mei 2006 23:07 schreef Manias het volgende:
[..]
toch is t zoen destiny was lesbo maar die's ook al dood
Niet als jij het doet.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg een beetje provoceren is altijd leuk![]()
Ik vind ook een verschil zitten in provoceren of ronduit beledigen, en voor mij viel de olifant-opmerking in categorie nr 2.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet als jij het doet.
Jij bent simpelweg een beetje walgelijk.
Die had ik al gepostquote:Op zondag 21 mei 2006 23:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
The Devil Wears Prada
http://www.apple.com/trailers/fox/thedevilwearsprada/trailerb/
Love it
LOVE it
LOVE IT!!![]()
Jij bent simpelweg gewoon een simpel irritant rotjoch met een mening en smaak die weinig mensen kunnen waarderen.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet als jij het doet.
Jij bent simpelweg een beetje walgelijk.
Moest dat nou?quote:
Ik ben simpel?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij bent simpelweg gewoon een simpel irritant rotjoch met een mening en smaak die weinig mensen kunnen waarderen.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik door recent postgedrag de ene puber meer ben gaan waarderen dan de ander, of iig dat ze dichter bij elkaar komen te liggen. Dat ik dat nog ooit zou zeggen....quote:Op zondag 21 mei 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij bent simpelweg gewoon een simpel irritant rotjoch met een mening en smaak die weinig mensen kunnen waarderen.
Gatver, je vergelijkt me nu met CrazyDutchPunk.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik door recent postgedrag de ene puber meer ben gaan waarderen dan de ander, of iig dat ze dichter bij elkaar komen te liggen. Dat ik dat nog ooit zou zeggen....
Je vind me minder lief? Zeg dat dan gewoonquote:Op zondag 21 mei 2006 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik door recent postgedrag de ene puber meer ben gaan waarderen dan de ander, of iig dat ze dichter bij elkaar komen te liggen. Dat ik dat nog ooit zou zeggen....
Hoe is het hebben van een mening, danwel smaak, die niet iedereen waardeert een slecht iets?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je vind me minder lief? Zeg dat dan gewoon
Ja hallo, de topic-pubers mag je BEST ff vergelijken!quote:Op zondag 21 mei 2006 23:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gatver, je vergelijkt me nu met CrazyDutchPunk.
Jawel hoor, komt allemaal goed.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, de topic-pubers mag je BEST ff vergelijken!
En je kwam er toch gvd goed uit, uit die vergelijking! En dat uit MIJN mond!
Doe ik een keer semi-aardig tegen je, is het wéér niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |