Ik ook niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:38 schreef Waxxer het volgende:
Nounounounou.... Wat dénken jullie wel?Bovendien, ik heb eigenlijk niks met strings
Blijf nou pratenquote:Op zondag 21 mei 2006 20:39 schreef Waxxer het volgende:
Nou, héééérrrlijk...
GOED, ik zeg niks meerDave is mij ook te anoniem, geen idee wie je bent enz
en ik kap er nu mee mezelf nog meer voor lul te zetten
Commandoquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Blijf nou pratenJe brabbelt zo leuk!
Nee, je gaat het hebben over strings..op een viool ofzo.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]Niet boos doen!!!
Moet ik het over met mijn handen over een string strijken gaan hebben?!Wiebel-wabbel-wobbel?
Dat overkomt iedereen wel eens.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh, dan ha dik de grap in de vorige topic verkeerd begrepen![]()
Nou ik moet nog wel nieuwe strings kopen voor mijn gitaren.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, je gaat het hebben over strings..op een viool ofzo.
Je speelt gitaarquote:Op zondag 21 mei 2006 20:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik moet nog wel nieuwe strings kopen voor mijn gitaren.. Dán zit ik aan zes strings tegelijk. Met twéé handen.
Commando is gewoon zonder underwear hoorquote:
En nu moeten wij zeker raden welk instrument?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil ook een instrument spelen
Ja, maar dit is de commando-lijn van aussiebumquote:Op zondag 21 mei 2006 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Commando is gewoon zonder underwear hoor
Wil je les?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je speelt gitaar? Ik wil ook een instrument spelen
Fluit?quote:
Klarinet.quote:
Aussiebum is geilquote:Op zondag 21 mei 2006 20:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar dit is de commando-lijn van aussiebum.
Penissen bespeel ik sowieso al.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:46 schreef Dave het volgende:
[..]
En nu moeten wij zeker raden welk instrument?.
Wanneer kan je beginnen?quote:
Nee. Teruglezen, opoe.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoi erik ik begreep dat je ook uit Eindhoven komt, stap je ook wel eens in de gayscene daar?
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoi erik ik begreep dat je ook uit Eindhoven komt, stap je ook wel eens in de gayscene daar?
Dat dus.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt een uitgaanstype geweest, en ik moet nog steeds mjin eerste bezoek aan de gayscene van Eindhoven maken, maar dat gaat wel goedkomen.
Dan zal ik die quote van je op msn hier maar niet posten hè?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn wildste uitspraak sinds jaaaaaaarrren![]()
MSN quoten is niet liev!quote:Op zondag 21 mei 2006 20:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan zal ik die quote van je op msn hier maar niet posten hè?
Mag ik dan nu over jou heen?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:51 schreef Manias het volgende:
nou goed nu is iedereen over het nieuwe vlees heengegaan en is erik officieel geintro'dklaaaaar
mooi weer he
Whehe. Dat ging makkelijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:51 schreef Manias het volgende:
nou goed nu is iedereen over het nieuwe vlees heengegaan en is erik officieel geintro'dklaaaaar
mooi weer he
Heb ik jou op msn?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan zal ik die quote van je op msn hier maar niet posten hè?
Ikke wel hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 20:28 schreef creno het volgende:
@ angel: jij bent er toch wel he ? woensdag ?
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo ja, dan verbreek ik hierbij de communicatie
Kheb geen hummer..jij wel?quote:
Ik heb je niet op MSN, don't worry. Zo duidelijker?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg, je wordt alleen maar raadselachtiger!
Ben benieuwd.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:58 schreef Manias het volgende:
[..]
pas maar opstraks springt waxxer op je hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |