We mogen straks toch wel weer terug, hè?quote:Automatic_Rock schreef in Verander één letter Expert #6 (8 letter) het volgende:
We hebben een spelletjes forum
schopje
Mijn naam is haas, ik weet nergens van en ik vond Beeld van de Dag geen spelletjequote:Op zondag 21 mei 2006 20:13 schreef Gellius het volgende:
In welk opzicht was beeld van de dag ook alweer een spelletje? Ik ben het even kwijt.
Ik heb vernomen dat het een maand gaat duren.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:14 schreef Isabeau het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar blijft dat spelletjes forum definitief of is dat weer een tijdelijk iets? Of moet ik dat antwoord eigenlijk in de crewfora opzoeken.
Mooi! Ik vond het al zonde van het topic.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Gellius, ik heb het topic weer gekidnapt.
En dan komt 'de crew' tot de conclusie dat die spelletjes he-le-maal niet lopen, en mag het helemaal niet meer op Fok. Net zo min als een Sc forum niet werkt, werkt dit natuurlijk ook niet. Mensen zijn gewoontedieren en zoeken hun topics in 'hun' vertrouwde fora.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat het een maand gaat duren.
Een grote spelfout, en nog wel in de OP van de feedback van TTK!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Formaliteit:
Dit is het topic waar je heen kan als er iets niet in de haak is met een TTK-topic. Dat kan verschillen van een verkeerde topictitel tot ongewenste topicinhoud.
Uw diennaren, of juist slavendrijvers, zijn Isabeau en Automatic_Rock.
Kut, shit, damn, verdomme, potdimme, verdulleme, godver.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een grote spelfout, en nog wel in de OP van de feedback van TTK!![]()
Heeft nu niemand deze gezien, of is zij uit beleefdheid genegeerd?
Het leven is hard Erikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:02 schreef Tha_Erik het volgende:
. Vertrouwen verliest in TTKmedewerkers.
Ja, ik ben bij het station als je me zoektquote:
Daar stoppen de treinen Erik..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ben bij het station als je me zoekt [afbeelding]
Dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Daar stoppen de treinen Erik..
Inmiddels kan je over mijn aanwezigheid niet veel meer aanmerkenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Ze mocht niet weg van de crew. Dus is(/was?) ze wegens omstandigheden minder aanwezig.
Wat een schande.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam er trouwens bij toeval vorige week achter dat ik in een kwartfinale heb gestaan voor favoriete crewlidIk verloor van nikky
Was dat het crew-tournament waarbij in de eerste ronde Seborik en Mike tegenover elkaar stonden? Doorgestoken kaart, dat hele toernooi.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam er trouwens bij toeval vorige week achter dat ik in een kwartfinale heb gestaan voor favoriete crewlidIk verloor van nikky
Och, gut.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik had niet eens een nominatie
Tenminste, dat denk ik.., ik heb er nog nooit naar gekeken
Ook de enige ooit?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Voor mij ben jij de beste duomod ooit hoor![]()
Laat Yvonne dat maar niet horen, dan ben je zo zwartquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Voor mij ben jij de beste duomod ooit hoor![]()
Ja, ik moest ook aan Yvonne denken toen ik dat schreefquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Laat Yvonne dat maar niet horen, dan ben je zo zwart
Ja, niet uit te houden bij dat krengquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo, je hebt er al veel versleten, Isa.
Ja, daarom vind ik het ook zo raar dat ik nooit iets van een nominatie gekregen hebquote:
In geval van nood kan je altijd nog zeggen dat dit alleen voor de categorie 'mannelijke medemods' geldtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook aan Yvonne denken toen ik dat schreef
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:32 schreef Isabeau het volgende:
Achter de schermen denk ik dat ze diep respect voor je hebben
quote:
NU ben ik de sjaakquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
Isa and A_R sitting in a tree,
K-I-S-S-I-N-G!
.
Alsof íemand mij serieus neemt hierquote:
ik wilde er eigenlijk 'Bedankt Isa' van maken, maar ik wilde mensen niet onnodig schrik aanjagen.quote:
Ja, de search geeft verrassende resultaten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen idee, dwerg, ik kwam er per toeval in terecht toen ik iets anders zocht.
Ik vind hem leuk als medemodquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
Isa and A_R sitting in a tree,
K-I-S-S-I-N-G!
.
Vind je??quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloofde het ook nooit hoor, maar het was achteraf wel waar.
Whehe.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:54 schreef Automatic_Rock het volgende:Ik neem m'n woorden al weer terug
Natuurlijk net als ik typ...
zal je altijd zien...
Nou, dat is HIJ zekerquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:12 schreef Viviann het volgende:
hoera voor isabau!!!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:42 schreef Isabeau het volgende:
Inmiddels kan je over mijn aanwezigheid niet veel meer aanmerken![]()
I rest my casequote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:43 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dan ben je snel klaar aangezien dat over iets uit 2004 gingquote:
Dat is de posthistorie van een persoon die dingetjes in TTK schrijftquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:16 schreef Biancavia het volgende:
Wat is dit? http://forum.fok.nl/user/history/149422
Ach ja!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat is de posthistorie van een persoon die dingetjes in TTK schrijft
Dit is fok. Voorbarige conclusies trekken de normquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dan ben je snel klaar aangezien dat over iets uit 2004 gingEn toen was ik er sowieso veel minder.
Ik heb 'm laatst nog doorgelezen, hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Hmm...mijn bedoeling was dat hij alles in 1 topic plaatst (staat ook in de FAQ die nooit iemand leest). Maar dat heeft hij zo te zien niet door![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |