Op FOK! zeggen ze 020 ipv Amsterdam, so what's the difference?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
GeenStijl.
Je weet wel, met die gemaakte 'toffe woordjes', zoals 010 in plaats van Amsterdam en heaumeau in plaats van homo.
Waarom doe je opeens zo onaardig tegen rena?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Lelijke slettehoer.
Whehe.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op FOK! zeggen ze 020 ipv Amsterdam, so what's the difference?
Jij komt nog wel, ga eerst maar eens werken aan je kennis van de Nederlandse taal.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:58 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik blijf buiten shot als niewste newbie![]()
Deed rena dat ook maar.quote:
Alleen omdat ze jou niet zuigt, betekent het niet dat ze niemand zuigt.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Deed rena dat ook maar.Dan was ze tenminste niet compleet nutteloos op deze aardbol!
kom kom, je weet zelf ook wel beter.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen omdat ze jou niet zuigt, betekent het niet dat ze niemand zuigt.
Ha! Wat weet jij daar nou van?!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een keer een topic over haar geopend, vond ze niet zo leukquote:Op zondag 21 mei 2006 21:00 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik heb haar toch al het vaakst uitgescholden, hihi!![]()
![]()
Nooit.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
? Je kruipt toch niet terug in de kast?
![]()
De vraag is alleen, waaraan....quote:Op zondag 21 mei 2006 21:16 schreef muhammad_ali het volgende:
elke vrouw zuigt. sommige zeggen van niet maar das bullshit![]()
Bupatih mist Bliss.quote:
Dat is zo'n beetje het verhaal.quote:
Was Cc hier nu maar om te zeggen:quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:27 schreef Copycat het volgende:
![]()
Wat ben je toch ook een woordkunstenaar!
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom doe je opeens zo onaardig tegen rena?Net deed je nog normaal tegen haar.
Hee, ik was ook een woordenkunstenaar hoorquote:
Hij heeft veel vragen. Daarom.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:22 schreef muhammad_ali het volgende:
waarom open jij zoveel topics pberends?
Waarom opent Airielle nooit topics?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:22 schreef muhammad_ali het volgende:
waarom open jij zoveel topics pberends?
quote:
Rustig mannen, ik ben er alquote:
True, true.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:23 schreef Bupatih het volgende:
Waarom wordt er alleen maar gelachen om de grapjes van Bupa, Paltos en Sven en niet om die van Erik en rena?
Oh ja, omdat die laatste twee totaal niet grappig zijn!![]()
![]()
Omdat die nog niet geregistreerd isquote:
you just made my dayquote:Op zondag 21 mei 2006 21:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Rustig mannen, ik ben er al
Oh en ik kots ook op rena
Hoi m_aquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat die nog niet geregistreerd is
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, ik was ook een woordenkunstenaar hoor!
Was dat nog niet genoeg dan?quote:
quote:
Wat ben je toch een woordkunstenaar, Sven!
omdat ik die vergeten ben tijdens de registratiequote:Op zondag 21 mei 2006 21:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoi m_a![]()
Waarom heb je geen hoofdletters in je nick?
Verdomme toch! KOEI!!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:27 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
omdat ik die vergeten ben tijdens de registratie![]()
ShowChat was vast leuker geweest zonder mijn aanwezigheid, maar ik ben er niet om iets te verbeteren.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:23 schreef Bupatih het volgende:
Waarom wordt er alleen maar gelachen om de grapjes van Bupa, Paltos en Sven en niet om die van Erik en rena?
![]()
Jammer.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:27 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
omdat ik die vergeten ben tijdens de registratie![]()
Net zei iemand dat je in principe wel leuk bent, maar dat dat weggaat als rena er is...quote:Op zondag 21 mei 2006 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ShowChat was vast leuker geweest zonder mijn aanwezigheid, maar ik ben er niet om iets te verbeteren.
Gelukkig val ik buiten de vergelijking!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:23 schreef Bupatih het volgende:
![]()
Dat ging over iets anders, ik had het over:quote:Op zondag 21 mei 2006 21:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
[..]
Was dat nog niet genoeg dan?![]()
Vooruit dan maar, maar ik laat het niet door Cc zeggen:
[..]
quote:
Ja, dat zei Bupa, maar of ik nou echt alles moet geloven wat hij zegtquote:Op zondag 21 mei 2006 21:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Net zei iemand dat je in principe wel leuk bent, maar dat dat weggaat als rena er is...
Ik ben het daarmee eens.
Nee, maar wel alles wat ik zeg.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat zei Bupa, maar of ik nou echt alles moet geloven wat hij zegt.
Medelijden? Ik vind rena gewoon tof en doe graag met haar tirannie mee.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:30 schreef muhammad_ali het volgende:
Volgens mij heeft Erik medelijden met rena en doet hij dus mee (ofzo)
Sorry! Whehe, wat een woordkunst!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ging over iets anders, ik had het over:
[..]!
oh ok.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Medelijden? Ik vind rena gewoon tof en doe graag met haar tirannie mee.
Whaha! Komt een Marokkaan bij de kassa...quote:Op zondag 21 mei 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Medelijden? Ik vind rena gewoon tof en doe graag met haar tirannie mee.
en een belg strikt zijn vetersquote:Op zondag 21 mei 2006 21:33 schreef Paltos het volgende:
[..]
Whaha! Komt een Marokkaan bij de kassa...![]()
![]()
Waarom, waarom?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:35 schreef Svensational het volgende:
Waarom hebben Marokkanen een speedboot?
Omdat ze die net gejat hebben?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:35 schreef Svensational het volgende:
hoe bedoel je dat precies?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:35 schreef Paltos het volgende:
[..]
![]()
!!! We hebben hier geen plakkers for no reason, hoor!
Dan zijn ze eerder bij het brood dan de eendjes.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:35 schreef Svensational het volgende:
hahaquote:Op zondag 21 mei 2006 21:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat we plakkers hebben aan onze schoenen, en dat dat niet voor niets is.![]()
Jaja, met je schijnheilige PIquote:Op zondag 21 mei 2006 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan zijn ze eerder bij het brood dan de eendjes.
Nee, het mag natuurlijk niet gebeuren dat jullie weglopen van je plek he... vooral niet als dat over de grens zou zijn!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat we plakkers hebben aan onze schoenen, en dat dat niet voor niets is.![]()
Niet zo'n plakkers.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het mag natuurlijk niet gebeuren dat jullie weglopen van je plek he... vooral niet als dat over de grens zou zijn!
Dat zijn vast Limburgers of Brabanders geweest. Dat zijn zelf al halve Belgen, dus die missen we toch niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:40 schreef Paltos het volgende:
Trouwens, 15% van de inwoners van mijn gemeente komt uit Nederland. Rot zelf op!![]()
dat wilde ik zeggen. Dat zijn reserve belgenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zijn vast Limburgers of Brabanders geweest. Dat zijn zelf al halve Belgen, dus die missen we toch niet.![]()
Dat je je mond even houdt.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zijn vast Limburgers of Brabanders geweest. Dat zijn zelf al halve Belgen, dus die missen we toch niet.![]()
Wij moeten ze ook niet, hoor.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:42 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
dat wilde ik zeggen. Dat zijn reserve belgen
Wat danquote:
Haha.quote:
Nou.quote:
Zeg nepturk, lach hier eens omquote:Op zondag 21 mei 2006 21:38 schreef Svensational het volgende:
Om eerder bij het brood te zijn dan de eendjesROFL einsdeuxtrès
LD
Ja, zeg dat ze hem moet terugveranderen!quote:
Ik wist wel dat er iemand uit de tent te lokken was met die opmerking. Maar nu jij het bent vraag ik me alleen af of iemand ditzelfde heeft geroepen om je uit de kast te krijgen?quote:
Ook dat nog jaquote:
Mooi zeg, hip ookquote:
Ik ben het mikpunt van alle ellende.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er iemand uit de tent te lokken was met die opmerking. Maar nu jij het bent vraag ik me alleen af of iemand ditzelfde heeft geroepen om je uit de kast te krijgen?![]()
PIYP hequote:
Ik proef een opscheplepel sarcasme hierquote:
Ik dek je welquote:Op zondag 21 mei 2006 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar daar ben je ook nepbelg voor he![]()
* DaMart zoekt dekking
Pissing in your pants.quote:
Dan is er wat mis met je smaakpapillen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik proef een opscheplepel sarcasme hier.
* nieuwe besteltquote:Op zondag 21 mei 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan is er wat mis met je smaakpapillen.
Face it... Je bent onherkenbaar en niemand vind je nieuwe avatar leuk...quote:Op zondag 21 mei 2006 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik proef een opscheplepel sarcasme hier.
Wat dan, kilts? Of zo'n mannenjurk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |