Hee, ik was ook een woordenkunstenaar hoorquote:
Hij heeft veel vragen. Daarom.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:22 schreef muhammad_ali het volgende:
waarom open jij zoveel topics pberends?
Waarom opent Airielle nooit topics?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:22 schreef muhammad_ali het volgende:
waarom open jij zoveel topics pberends?
quote:
Rustig mannen, ik ben er alquote:
True, true.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:23 schreef Bupatih het volgende:
Waarom wordt er alleen maar gelachen om de grapjes van Bupa, Paltos en Sven en niet om die van Erik en rena?
Oh ja, omdat die laatste twee totaal niet grappig zijn!![]()
![]()
Omdat die nog niet geregistreerd isquote:
you just made my dayquote:Op zondag 21 mei 2006 21:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Rustig mannen, ik ben er al
Oh en ik kots ook op rena
Hoi m_aquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat die nog niet geregistreerd is
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, ik was ook een woordenkunstenaar hoor!
Was dat nog niet genoeg dan?quote:
quote:
Wat ben je toch een woordkunstenaar, Sven!
omdat ik die vergeten ben tijdens de registratiequote:Op zondag 21 mei 2006 21:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoi m_a![]()
Waarom heb je geen hoofdletters in je nick?
Verdomme toch! KOEI!!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:27 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
omdat ik die vergeten ben tijdens de registratie![]()
ShowChat was vast leuker geweest zonder mijn aanwezigheid, maar ik ben er niet om iets te verbeteren.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:23 schreef Bupatih het volgende:
Waarom wordt er alleen maar gelachen om de grapjes van Bupa, Paltos en Sven en niet om die van Erik en rena?
![]()
Jammer.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:27 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
omdat ik die vergeten ben tijdens de registratie![]()
Net zei iemand dat je in principe wel leuk bent, maar dat dat weggaat als rena er is...quote:Op zondag 21 mei 2006 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ShowChat was vast leuker geweest zonder mijn aanwezigheid, maar ik ben er niet om iets te verbeteren.
Gelukkig val ik buiten de vergelijking!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:23 schreef Bupatih het volgende:
![]()
Dat ging over iets anders, ik had het over:quote:Op zondag 21 mei 2006 21:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
[..]
Was dat nog niet genoeg dan?![]()
Vooruit dan maar, maar ik laat het niet door Cc zeggen:
[..]
quote:
Ja, dat zei Bupa, maar of ik nou echt alles moet geloven wat hij zegtquote:Op zondag 21 mei 2006 21:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Net zei iemand dat je in principe wel leuk bent, maar dat dat weggaat als rena er is...
Ik ben het daarmee eens.
Nee, maar wel alles wat ik zeg.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat zei Bupa, maar of ik nou echt alles moet geloven wat hij zegt.
Medelijden? Ik vind rena gewoon tof en doe graag met haar tirannie mee.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:30 schreef muhammad_ali het volgende:
Volgens mij heeft Erik medelijden met rena en doet hij dus mee (ofzo)
Sorry! Whehe, wat een woordkunst!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ging over iets anders, ik had het over:
[..]!
oh ok.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Medelijden? Ik vind rena gewoon tof en doe graag met haar tirannie mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |