Kan best lachen zijn als je erop gekleed bent!quote:
Je komt ook uit Roosendaal dusquote:Op zondag 21 mei 2006 17:20 schreef Radegast het volgende:
Godverdomme, Jim is aan het optreden op het marktplein en de windrichting is niet goed.
Al z'n herrie komt deze kant op!![]()
Nasale kutlijer.
Mens erger je nietquote:Op zondag 21 mei 2006 18:11 schreef VoreG het volgende:
gnavond. Gelijk dat nieuwe forum uit mn AT gehaald
In Rotterdam proberen ze het inderdaad al jarenquote:Op zondag 21 mei 2006 19:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zie op talpa toch wel iets wat er op lijkt
kan je spelletjes spelenquote:Op zondag 21 mei 2006 19:55 schreef tong80 het volgende:
Wat is dat nou weer voor een idioot nieuw forum
Speciaal voor jou geopendquote:Op zondag 21 mei 2006 19:55 schreef tong80 het volgende:
Wat is dat nou weer voor een idioot nieuw forum
Fixe griep duurt wel een week of 2quote:Op zondag 21 mei 2006 20:08 schreef tong80 het volgende:
Ma is nog steeds erg ziek. Net voor het eerst iets gegeten dat binnen bleef.Maar ze is al drie dagen haar ed niet uitgeweest
Jaquote:
quote:
Mijn pa belde, ik heb het einde dus gemistquote:Op zondag 21 mei 2006 21:32 schreef dndiek het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar de afloop van die serie op Talpa dat iedereen kan smsen wat het einde moet worden
Ik ben met belangrijke zaken bezig.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
En niemand die reageert, vreemd.
Hoi Beschouw, goed weekend gehad?
Nacompetitiewedstrijd gezien in Vlaardingen: CION-Simonshaven. Tranentrekkend en tenekrommend, zo slecht.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
En niemand die reageert, vreemd.
Hoi Beschouw, goed weekend gehad?
Jij wel jaquote:
Dndiek graait ook even naar een Jupiler in de koelkastquote:
Jij bent een bierkenner zie ikquote:Op zondag 21 mei 2006 22:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dndiek graait ook even naar een Jupiler in de koelkast
Ik ben ook niet heel erg kieskeurig, maar Jupiler is lekkerquote:
Aha, welke kop stond er boven het stuk?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:39 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nacompetitiewedstrijd gezien in Vlaardingen: CION-Simonshaven. Tranentrekkend en tenekrommend, zo slecht.
Stukje over geschreven voor de krant.
Gelukkig hoef ik nooit wedstrijverslagen te maken. Ik heb de ellende samengevat in een column, gericht op de trainer van Simonshaven, die ik voorafgaande aan het seizoen geïnterviewd had.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aha, welke kop stond er boven het stuk?
Trusteh!quote:Op zondag 21 mei 2006 23:51 schreef clauwheee het volgende:
Het is gewoon kutweer voor de tijd van het jaar.
Na dat ff gezegd te hebben, trusten mensen! Het weekend weer voorbij..
Moet je even in het Muse topic kijkenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nieuwe single?
Komen echt redelijk wat relaxte groepen met nieuwe albums. [afbeelding]
Ow ja is ook zo, sterkte allebeiquote:Op zondag 21 mei 2006 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Trusteh!
Wij gaan vandaag ook een beetje op tijd, want morgenochtend vroeg de deur uit om naar uitvaart van moeder van Bluezz' haar vriendin te gaan.
Ach gossie, kerel.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:31 schreef tong80 het volgende:
Eénzaam zit Tong aan de bar. Melangolisch uit het raam te kijken nippend aan zijn chocomelk wodka.
112 inmiddels.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie, kerel.
Ik zal even een 0900-06 nummer voor je bellen voor wat damesgezelschap.![]()
Dat ziet er herkenbaar uit.quote:Op maandag 22 mei 2006 02:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Voetbal in breedbeeld, zoals het hoort;
edit; bah stomme imagehack.. geen direct linking vanaf fok..
http://img148.imageshack.us/img148/9331/climax030ow.jpg
ah je gaat naar de Avikoquote:Op maandag 22 mei 2006 01:41 schreef golfer het volgende:
Inmiddels alweer een uur later een een videootje verder nemen Bluezz en ik nog een laatste afzakkertje voordat de wekker op 8 uur wordt gezet.
Van Bloemendaal naar Steenderen (ergens achter Arnhem) straks.
En voor mij de 3daagse stageweekquote:
Wat hij zegt.. Enige probleem is dat daar op het laatste uur van de week nog een presentatie bij zit.quote:
he, daar heb je een punt, m'n driedaagse werkweek is begonnenquote:
Dat heb ik net bij de tandarts moeten doenquote:
Ah ja, zelfde gevoel hier. Veel koffie drinken dan maarquote:
Nee en goed nieuws voor Qquote:Op maandag 22 mei 2006 09:13 schreef Bluezz het volgende:
Geen gaatjes Diek??
Goed nieuws op deze droevige dag :
Q, mijn oudste in Austr. heeft een plekje op de internationale (koks-) opleiding kunnen regelen in Cairns
Nu moet ie nog werk regelen en een taaltest afleggen, maar dat is geen probleem met zijn Aussie tongval inmiddels![]()
Pas op dat Bjoro het niet zietquote:
weer eentje die me rauw lustquote:
las het, jaquote:Willem van Beusekom overleden, trouwens.
doet me denken aan debiteuren/crediteuren....quote:Op maandag 22 mei 2006 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Lunchtijd, ik ben benieuwd wat er op het brood van Sientje zit. Dat deelde hij ons altijd zo mooi mee.
Toededelokiequote:Op maandag 22 mei 2006 12:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doet me denken aan debiteuren/crediteuren....
Jos: En wat heb jij erop ?
Edgar: Waarop ?
Jos: Op de bammetjes !
Zwemporium jaquote:Op zondag 21 mei 2006 17:33 schreef Suijk het volgende:
Dus Eend kon zwemmen in het Emporium bad?
musequote:Op maandag 22 mei 2006 00:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet je even in het Muse topic kijken
De nieuwste single is Supermassive Black Hole, dat is even wennen, mmaar zeer oke.
Knights of Cydonia en Starlight hebben ze gespeeld in Dundee, komen op het nieuwe album en zijn zeer goed.
In juni het nieuwe album
Gebanned?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog meer mensen met MSN-problemen? Ik krijg em niet aan de praat
Nu weer wel ja, vaagquote:
Op www.muse-download.com staan allemaal nummers die ik nog nooit heb gehoord. Bootlegs, acoustisch ed. Echt geweldigquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op www.muse-download.com staan allemaal nummers die ik nog nooit heb gehoord. Bootlegs, acoustisch ed. Echt geweldig
Vandaag om 4 uur bespreken voor een belangrijk paper en ik ben op de helft. Of ben ik de enige die zoiets heeftquote:
ik zal eens in mijn agenda kijken, maar ik geloof het nietquote:Op maandag 22 mei 2006 13:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vandaag om 4 uur bespreken voor een belangrijk paper en ik ben op de helft. Of ben ik de enige die zoiets heeft..
Erg subtiel.quote:
Wil jequote:
Allebei!quote:Op maandag 22 mei 2006 14:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wil je [afbeelding] bij iemand doen? Of is het meer van [afbeelding] ?
stil blijven staan op de bar, je kan het er zo vanaf pakkenquote:
Als ik wat moet doen gaat het inderdaadquote:Op maandag 22 mei 2006 14:47 schreef clauwheee het volgende:
Onder druk presteer je het best VoreG, had ik tijdens mijn studie ook altijd last van
ik doe er ook drie!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:14 schreef VoreG het volgende:
Ik neem er 3 om te beginnen, we zijn toch beursgenoteerd
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik neem een kop thee. Schijtweer.
En werken lukt ook al niet
Doe maar. Ik heb het echt nodig.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:52 schreef DeTolk het volgende:
Borrel? Iemand?
Doe mij maar een bakkiequote:Op maandag 22 mei 2006 15:52 schreef DeTolk het volgende:
Borrel? Iemand?
Dank uquote:Op maandag 22 mei 2006 16:03 schreef DeTolk het volgende:
Borrel voor Clau en een Bakkie voor Urqu
maar je bent toch al niet vrolijk ......quote:Op maandag 22 mei 2006 16:27 schreef clauwheee het volgende:
Hou dat nog ff bij je Bjoor, als je wil...ik ga niet vrolijk worden als ik dat straks op m'n hoofd getettert krijg.
het komt hier horizontaal voorbij zetten, wat een slagregen en wind!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:25 schreef Bjoro het volgende:
hier stuitert de regen ongeveer 1 meter terug de lucht in, zo hard gaat het tekeer
Ow maar het kan nog veeeeeeeeeeel ergerquote:Op maandag 22 mei 2006 16:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar je bent toch al niet vrolijk ......
gaan we winnen?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:35 schreef tong80 het volgende:
TV-Tip op eurosport om 18.00 uur Oranje-jeugd in de halve finale van Toulon.
mooiquote:
nog ergerquote:
quote:
quote:
ik ren er achteraanquote:
Simpel is het mooiste.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:54 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug na een reis dwars op-en-neer door Nederland (Bloemendaal-Steenderen v.v.) voor de uitvaartdienst en bijeenkomst daarna voor de moeder van vriendinnetje van ons.
Was indrukwekkend eenvoudig gehouden met mooie toespraken.
paar traantjes geplenkt toen ons vriendinnetje zelf even het woord tot haar dode moeder richtte
ziet er een beetje uit als een cheap joomla thema.quote:
en toen werd het stil....quote:Op maandag 22 mei 2006 18:03 schreef StarGazer het volgende:
Avond!
Hanks werd in de spits van vandaag helemaal af gemaakt.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Middag!
Da Vince Code was best wel de moeite waard, alleen Tom Hanks zie ik toch nog echt als Forest Gump....
Heb de film gisteren gezien, vond het ook niet echt een rol voor hem. De film was oké.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hanks werd in de spits van vandaag helemaal af gemaakt.
Meen jequote:Op maandag 22 mei 2006 20:26 schreef pascalheister het volgende:
mooi, dan ga ik nu een dvdtje kijken
En dan is een woensdagavond weer een avond waarop je niets wilt zienquote:Op maandag 22 mei 2006 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
Belachelijk trouwens dat er vijf programma's tegelijk komen die ik wil zien.
- Holland Sport
- Temptation Island
- Expeditie Robinson
- Bureau Misdaad
- Netwerk (over de gokwereld)
Eén live kijken, twee video lopen al, twee kijk ik online terug.
Ach, je moet ook ergens tijd hebben om het terug te kijkenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En dan is een woensdagavond weer een avond waarop je niets wilt zien
* BliksemSchigt kent het probleem
Het was briljant vanavond.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Holland Sport roeleert dik!
Ik ga nu de video bekijken.quote:
*ook niet zapt*quote:
Nee helaas gemist, ook maar terugkijken dan, ik ben nu bij de video's van gisteren (nog 3 uur te gaan), van vandaag ook nog een paar uurquote:Op maandag 22 mei 2006 22:08 schreef Bjoro het volgende:
Iemand nog Harry Vermeegen gezien vanavond op Ned 2?
echt prachtig was het weer !
tof plan. net met een vriend in Kuwait gechat, daar is geen bier en is het wel 33 graden 's avonds. Je zou er dorst van krijgenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:09 schreef Suijk het volgende:
Bier.
zeker doen, ik vond het heel erg grappig !quote:Op maandag 22 mei 2006 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee helaas gemist, ook maar terugkijken dan, ik ben nu bij de video's van gisteren (nog 3 uur te gaan), van vandaag ook nog een paar uur.
We liepen vanavond synchroon qua programmering.quote:
Matig, maar heftig op het einde.quote:
dan schijjnen mensen die meer posts altijd heel hard NEWBIE te roepenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
Rondje van mij, aangezien dit m'n 25.000e post is.
OKquote:Op maandag 22 mei 2006 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]. Iig spannender dan de vorige keer.
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:52 schreef tong80 het volgende:
Spoel ik de videoband terug. Net te ver dus. Zie ik Mick zwaaien ik weet dus wie er uit is gestemd. Kutzooi.
het is in ieder geval droog geworden ondertussen, maar daar houdt het ook mee opquote:
Stom.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 04:29 schreef DarkShine het volgende:
Net terug uit Maastricht, met iets teveel op alsnog naar huis gereden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |