quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:44 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mijn complimenten voor de snelle service!![]()
okè, is op slotquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:38 schreef DeSiever het volgende:
Algemene Kennis Quiz Deel 110 kan dicht, want dubbel..
Als je dan toch bezig bent...quote:
bedankt voor de linkjes, ik heb ze geslotquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent...
Algemene Kennis Quiz Deeltje 85
Algemene Kennis Quiz deel 84
Algemene kennis Quiz #88
wat wilde je posten lieverd, nu ben ik nog ff on-linequote:
Was een beetje klikken en daar hou ik eigenlijk niet zo van... ik probeer het zelf op te lossen... okay?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:26 schreef laffer het volgende:
[..]
wat wilde je posten lieverd, nu ben ik nog ff on-line![]()
is goed hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Was een beetje klikken en daar hou ik eigenlijk niet zo van... ik probeer het zelf op te lossen... okay?
das zwaar k*tquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:06 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® is ff een paar daagjes offline wegens hardnekkige PC-probs.
da`s klotequote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:06 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® is ff een paar daagjes offline wegens hardnekkige PC-probs.
uuhhh ja, zegt u het maarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:35 schreef DeSiever het volgende:
laffer, bent u MEN-mod?
Opgelost?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:35 schreef DeSiever het volgende:
laffer, bent u MEN-mod?
de rakker in kwestie is er niet meer op terug gekomen, ik heb ook geen idee wat hij bedoeltquote:
donequote:Op zondag 20 augustus 2006 21:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als bovenstaand, enkel:
- negeer de posting van Homdeck, twee postings hierboven
- Titel moet inderdaad Deel 200 worden
- Deze posting van mij moet even in de OP van Homdeck worden geplaatst.
Met dank...
Als je niet blauw was zou ik je hoogstwaarschijnlijk eh.... ook niet zoenen!quote:
nou, dan geef ik jou een klein kusje op je wangquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als je niet blauw was zou ik je hoogstwaarschijnlijk eh.... ook niet zoenen!
Thanks mate!![]()
Sorry, ging dat over mij?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:16 schreef laffer het volgende:
[..]
de rakker in kwestie is er niet meer op terug gekomen, ik heb ook geen idee wat hij bedoelt![]()
quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:35 schreef DeSiever het volgende:
laffer, bent u MEN-mod?
ik dacht dat je wat wilde vragen ofzoquote:
donequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wil een modje wederom zo lief zijn om de topictitel
Algemene Kennis Quiz Deel 229
even te veranderen in 229?
Met dank.
ik zie het, thanks svenquote:Op zondag 3 september 2006 13:44 schreef Svensational het volgende:
Omdat die ook dubbel was en ze ondertussen al bij Wat luister je nu? oude stijl, deel 1062 zijn?
okquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:37 schreef nomen_nescio het volgende:
Wat luister je nu? Deel 1064
mag deze veranderd worden naar 1064?
volgens mij niet, tenzij er geld wordt verdiend met die andere sitequote:Op zaterdag 9 september 2006 15:33 schreef DeSiever het volgende:
Is een link naar een denkspel op een andere site altijd spam?
start je topic dan maar op denk ikquote:Op zondag 10 september 2006 00:23 schreef DeSiever het volgende:
Oh ok, dat is een interessant criterium.
jammer, maar volgens mij mag het niet hierquote:Op zondag 10 september 2006 00:33 schreef DeSiever het volgende:
Nou, het ging dus wel om geld verdienen ook, dus ik trek me wijselijk terug.
graag gedaanquote:Op zondag 10 september 2006 00:38 schreef DeSiever het volgende:
Geen probleem. Bedankt voor de informatie.
donequote:Op maandag 11 september 2006 20:58 schreef PrintScreen het volgende:
Kan een modje in de TT van Verander n letter: Starter # 74 (6-letters) de n veranderen in één?
huh?quote:Op maandag 11 september 2006 20:27 schreef DeSiever het volgende:
Is een AKQ: Wie is wie topic misschien leuk??
hier wordt niet gereldquote:Op maandag 11 september 2006 21:05 schreef zoalshetis het volgende:
gebeurd hier nog wel eens wat in dit tsub forum? wat was de eerste rel eik?
Thanksquote:
Bij jullie werkt die één dus ook nietquote:
nee dusquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bij jullie werkt die één dus ook niet
Stomme bug![]()
Ook goedquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:32 schreef laffer het volgende:
[..]
nee dus![]()
ik heb er maar ff "een" van gemaakt![]()
graag gedaan lieve schatquote:
quote:
we gaan wel lekker zo hèquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zou er bijna verlegen van worden
Lief subforum zijn we toch
Lekker simpelquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:43 schreef laffer het volgende:
[..]
we gaan wel lekker zo hè![]()
ik heb trouwens de BUG ff doorgegeven achter de schermen, dat zoeken ze wel ff uit![]()
yepquote:Op woensdag 20 september 2006 00:31 schreef PrintScreen het volgende:
Is er iemand thuis?
Nu hoeft het al niet meer...quote:
cynix en ik zijn uw helpende handquote:Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu hoeft het al niet meer...
Mocht het gevalletje zich vandaag weer voordoen dan zal ik het alsnog melden
Weet ik tochquote:Op woensdag 20 september 2006 23:19 schreef laffer het volgende:
[..]
cynix en ik zijn uw helpende hand![]()
ik zeg, open er eenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:26 schreef zoalshetis het volgende:
er zijn vast nog simpele leuke spellen te bedenken en daarnaast vind ik dat er hier een groot paint topic moet komen![]()
zal wel gelukt zijn denk ikquote:Op woensdag 20 september 2006 23:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weet ik toch
Maar ik hoop dat ik het gevalletje irritante user heb opgelost
Hij is ff teruggeweest en deed het netjesquote:
zie je wel, opgelost dusquote:Op woensdag 20 september 2006 23:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hij is ff teruggeweest en deed het netjes
donequote:Op zondag 1 oktober 2006 18:53 schreef tong80 het volgende:
Hier mag een slotje op. Dubbel topic.
[SPT] Het Grote Sport-Associatie-Topic # 25
ik heb wel geslot maar...quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:53 schreef tong80 het volgende:
Hier mag een slotje op. Dubbel topic.
[SPT] Het Grote Sport-Associatie-Topic # 25
Staat in Sport Laffer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:41 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb wel geslot maar...
ik zie het orgineel niet zo snel![]()
laffer, kun je mij je adres mailen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:17 schreef DeSiever het volgende:
Waar kan ik de bos bloemen als waardering heen sturen?
wel gedaan maar te laat hèquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:57 schreef wyccie het volgende:
Hallo,
Ik heb Algemene Kennis Quiz Deel 321 fout genummerd. Het moet 321 zijn.
Zou iemand dat kunnen veranderen?
sorry dat ik er niet op tijd bij wasquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:06 schreef wyccie het volgende:
Ik vroeg me al af of er nog modjes aanwezig waren. Maar het staat wel mooier zo. Dank je wel.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:57 schreef wyccie het volgende:
Zou een lief modje de titel van dit topic kunnen veranderen in 326? Algemene Kennis Quiz Deel 326
Yeppo!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Kan een van julie dan ook even deze post: Algemene Kennis Quiz Deel 326 van mij over de OP plakken?
zo iets?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:16 schreef BeeDee het volgende:
Kan "verander één letter" van 54 in Starter # 85 (5-letters) veranderd worden ? # 84 loopt al met (4-letters)
gekicked naar KLBquote:
tof, bedanktquote:
ik ga hier echt geen ban voor aanvragen, lijkt me niet echt nodigquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:23 schreef DeSiever het volgende:
Kan een mod Jayhawk bannen voor het AKQ topic? Hij wordt keer op keer betrapt op vals spelen.
graag gedaanquote:
Alsof modjes kunnen bannenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:56 schreef laffer het volgende:
[..]
ik ga hier echt geen ban voor aanvragen, lijkt me niet echt nodig![]()
ik heb een waarschuwing gegeven en ik hou het verder in de gaten okè![]()
nope, maar modjes kunnen wel een ban aanvraag indienen bij de FA`squote:
Weet ik sweetiequote:Op zondag 22 oktober 2006 01:20 schreef laffer het volgende:
[..]
nope, maar modjes kunnen wel een ban aanvraag indienen bij de FA`s![]()
en we doen dat echt niet zo snel moet ik zeggen want ik hou er helemaal niet van om een ban aanvraag te doen![]()
jullie zijn echt wel liefquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Omdat het voor jullie lastig is gedraag ik me dan ook voorbeeldig
quote:
Mwa... Dat valt vies tegen:quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De modjes hier ook... weinig gezeik.
Kan aan de persoon liggen natuurlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mwa... Dat valt vies tegen:
[afbeelding]
Ok, bedankt!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:56 schreef laffer het volgende:
[..]
ik ga hier echt geen ban voor aanvragen, lijkt me niet echt nodig![]()
ik heb een waarschuwing gegeven en ik hou het verder in de gaten okè![]()
okidokiequote:Op zondag 22 oktober 2006 22:34 schreef BeeDee het volgende:
Verander één letter : Expert # 18 (8-letters)Deze mag dicht !![]()
als iedere mod nou zo dacht.. je bent een voorbeeld!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:20 schreef laffer het volgende:
en we doen dat echt niet zo snel moet ik zeggen want ik hou er helemaal niet van om een ban aanvraag te doen![]()
Die waarschuwing is al eens gegeven heb ik begrepen. Het verpesten van de quiz voor de rest loopt nu dermate de spuigaten uit dat er nu echt iets gedaan moet worden. Spelers gaan op deze manier echt afhaken en dat zou zonde zijn. Deze user (Jayhawk) mag van mij overal komen, maar niet meer in de AKQ komen zieken. Een subforumban, kan dat ook?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lieve modjes,
In AKQ zitten we al een aantal topics tegen een user aan te hikken, die er meerdere malen op betrapt is dat 'ie Google gebruikt. Jullie begrijpen, dit gaat ernstig ten koste van het spelplezier van de andere users. Is er een mogelijkheid dat deze user een waarschuwing o.i.d. krijgt?
Done.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:49 schreef Neleos het volgende:
Algemene Kennis Quiz Deel 364
Kan iemand de topic titel aanpassen. 364 moet het zijn!
Ja, dat kan. Alleen moet een FA dat doen. Ik ga het met ze opnemen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Die waarschuwing is al eens gegeven heb ik begrepen. Het verpesten van de quiz voor de rest loopt nu dermate de spuigaten uit dat er nu echt iets gedaan moet worden. Spelers gaan op deze manier echt afhaken en dat zou zonde zijn. Deze user (Jayhawk) mag van mij overal komen, maar niet meer in de AKQ komen zieken. Een subforumban, kan dat ook?
Er is net iemand binnen komen lopen die verdacht wordt een kloon te zijn van Jayhawk (user Huiluil). Net geregistreerd, en loopt zonder omwegen rechtstreeks naar de AKQ. Daarnaast weet hij schijnbaar onmiddelijk wie Jayhawk is en waarom hij niet welkom is. Herkent een voormalige avatar van Jayhawk als zijnde Jayhawk. En hij vindt het normaal dat hij verdacht wordt een kloon te zijn. Hij gaat er a la Jayhawk ook niet op in.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Alleen moet een FA dat doen. Ik ga het met ze opnemen.
Ik neem het ff mee naar achteren om uit te zoeken. Thnx.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:13 schreef macondo het volgende:
Er is net iemand binnen komen lopen die verdacht wordt een kloon te zijn van Jayhawk (user Huiluil). Net geregistreerd, en loopt zonder omwegen rechtstreeks naar de AKQ. Daarnaast weet hij schijnbaar onmiddelijk wie Jayhawk is en waarom hij niet welkom is. Herkent een voormalige avatar van Jayhawk als zijnde Jayhawk. En hij vindt het normaal dat hij verdacht wordt een kloon te zijn. Hij gaat er a la Jayhawk ook niet op in.
Kunnen jullie aan de hand van IP's checken of het vermoeden hard te maken is?
Geregeld.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:55 schreef livelink het volgende:
Ik heb Alfabetspel met plaatjes # 10 dubbel geopend. Kan iemand die van mij weghalen?
Zie [MED].quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:37 schreef Cynix ® het volgende:
Ik neem het ff mee naar achteren om uit te zoeken. Thnx.
okèquote:Op woensdag 1 november 2006 00:36 schreef PrintScreen het volgende:
Kan iemand alsjeblieft Verander n letterspel"! Starter editie. # 92 op slot gooien?
Is dubbel.
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |