abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41871317
Post hier om de beurt plaatjes met een opeenvolgend nummer erop. Dit betekent dus dat het in het plaatje moet staan en niet als naam van het plaatje. Het is niet de bedoeling om zelf een plaatje te maken maar gewoon te zoeken op het internet.

Probeer een zo origineel mogelijk plaatje uit te zoeken en probeer te zoeken zo dat het nummer redelijk duidelijk zichtbaar en herkenbaar is.

Als je een plaatje hebt gepost die er niet meer hoort omdat het een verkeerd nummer is, je te laat bent of te vroeg bent, wijzig je je post door er een text neer te zetten. Plaats dan dus geen ander plaatje.

Het is niet de bedoeling om een ander plaatje te posten, zodat de ander na jou weer te laat is.

Staan er meerdere opvolgende nummers in het plaatje telt alleen het nummer dat op dat moment aan de beurt was.

Dit was de laatste uit het vorige topic

pi_41871331
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_41871830

Je moet wel heel goed kijken... links onderin voor prescott.
Er staat een 0 te weinig in de TT.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games
pi_41871962
Ik kan de tt toch niet meer veranderen (eerste keer dat ik een topic open)

pi_41872083
Ff in Feedback bovenin MEN vragen, dan kunnen ze het aanpassen
En het was niet rot bedoelt... er zijn er zat die niet eens een nieuw topic openen... jij doet dat iig wel

Games
  † In Memoriam † zaterdag 16 september 2006 @ 22:15:36 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_41872362
Fixed.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_41872386
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:15 schreef Cynix ® het volgende:
Fixed.
Thanks Cynix

Games
pi_41872583
Games
pi_41872841
Ik scroll daar nog steeds snel voorbij

Games
pi_41872930
Ik was al een hele tijd geen lego tegen gekomen dus ik greep direct mijn kans
maar dit is toch wel leuke lego of is al het lego 'slecht'
pi_41872975
Jeugdsentiment?

Games
pi_41873072
Sinterklaas komt er zo aan... bovenaan je verlanglijstje zetten

Games
pi_41873195

De kerstman bestaat helemaal niet

Games
pi_41873314
Echt niet.... is gewoon een verklede vieze man

Games
pi_41873410
Ik wilde net zeggen dat je deze wel kan weggooien

Games
pi_41873611
Gewoon voor je verjaardag vragen

Laatste weer voor vandaag... tot later maar weer
Games
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')