Dit kan ik nog verklaren aan de hand van niet alle kansen die tevoorschijn komen idd, aangezien zijn complete aanval "veel" slechter dan jouw verdediging, en jouw centrale aanval wel veel sterker is dan zijn verdediging en 1 wing nagenoeg gelijk. Maar dat gaat bij mijn wedstrijd toch echt niet op naar mijn mening.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:20 schreef Mokkaboon het volgende:
Ik (speel uit) heb bijna alle kansen terwijl ik minder balbezit heb in de eerste helft en gelijk in de tweede helft...
Ze zeggen dat niet alle kansen in het verslag tevoorschijn komen... Maar zo af en toe twijfel ik daarover...
Zelfde geldt voor AOW, alleen dus om aanvallen door t midden om te zetten naar aanvallen over de vleugelquote:Hattrick-rules:
Your ability to turn wing attacks into attacks through the middle is influenced by the total passing skill of all your outfield players. When calculating your AIM skill, an experience bonus is added for each involved player, as normal.
ja, alle spelers buiten je keeper lijkt mequote:Op maandag 22 mei 2006 19:24 schreef komrad het volgende:
lees isk dat goed alsdat alle spelers behalve de keeper tellen?
define "outfield"
iemand die AIM of AOW speelt die iets meer kan vertellen?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ja, alle spelers buiten je keeper lijkt me
Van http://www.databased.at/hattrick/x-files/ :quote:Op maandag 22 mei 2006 20:08 schreef komrad het volgende:
[..]
iemand die AIM of AOW speelt die iets meer kan vertellen?
quote:attack on wings AOW
tries to turn middle attacks into wing attacks. could be used against a team with weak wing defence.
the ability to turn a middle attack onto the wing is calculated by summing the passing skills of all fielded players excluding the keeper. also experience bonus is added.
depending on this ability you get from 20% to 40% more attacks on the wing.
disadvantage: weakens your middle defence.
formations: play it with 2 offensive wingers and 2 wingbacks
attack in the middle AIM
tries to turn wing attacks into middle attacks. could be used against a team with weak central defence.
the ability to turn a wing attack into the middle is calculated by summing the passing skills of all fielded players excluding the keeper. also experience bonus is added.
depending on this ability you get from 20% to 40% more attacks in the middle.
disadvantage: weakens your wing defence.
formations: you could play your wingers to the middle to gain midfield dominance 2 defensive wingbacks would be important in that case.
Veldspelers.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:24 schreef komrad het volgende:
define "outfield (players)"
Mijn stijger van afgelopen vrijdagquote:Dain Johnson
TSI = 8 320, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: slecht
vooral handig tegen all-offensive teams. Aangezien je daar geen aanval voor nodig hebt om te scoren.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:01 schreef -J-D- het volgende:
Verdedigend? Om het middenveld te versterken?
VK. Ik heb er in de 2e helft een countertje in gekregen. Het blijkt dus mogelijkquote:Op maandag 22 mei 2006 19:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ja, alle spelers buiten je keeper lijkt me
dat is wel zeer rot jaquote:Op maandag 22 mei 2006 20:36 schreef twi het volgende:
Er wil iemand blijkbaar failliet gaan door veel te veel op mijn speler te biedenIk heb het maar gerapporteerd via "Contact met een GM", voordat ik als cheater wordt gezien. Heeft iemand wel eens zoiets gehad, en wat is er toen met het ontvangen geld gebeurd?
Speler is 114039075
Positiespel goed, geen bijstats, 19 jaar oud, en 't bod is 537000. Bovendien blijft 'ie maar bieden.
Haha ik reageerde misschien wat panisch, maar ik ga het geld zo snel mogelijk uitgeven aan een goed trainee die hoog zit richting uitstekend. Ook al trekken ze het terug, dan heb ik alsnog die trainee die als het meezit binnen 2 dagen uitstekend is, en anders over iets meer dan 14 dagen stijgt en ik tegen die tijd voor het dubbele kan verkopen. Zo snel mogelijk (voor woensdag 17.00) uitgeven dus.quote:
Ik zeg niet dat het niet nuttig of niet werkt. Ik bedoel te zeggen, dat er weinig animo voor is en dat er daarom ook niet veel extra op te verdienen is, als je snapt wat ik bedoel..quote:Op maandag 22 mei 2006 21:11 schreef Grumpey het volgende:
edit2: daemon, als niemand het doet betekend alles behalve dat het niet goed is. Juist doen wat anderen niet doen kan juist voor succes zorgen. Maar goed, de massa krijgt het gelijk van de ontwetenden vaak.
Haha, sneakie bastard. Ik heb je gelijk aangegeven voor cheaten..quote:Op maandag 22 mei 2006 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Haha ik reageerde misschien wat panisch, maar ik ga het geld zo snel mogelijk uitgeven aan een goed trainee die hoog zit richting uitstekend. Ook al trekken ze het terug, dan heb ik alsnog die trainee die als het meezit binnen 2 dagen uitstekend is, en anders over iets meer dan 14 dagen stijgt en ik tegen die tijd voor het dubbele kan verkopen. Zo snel mogelijk (voor woensdag 17.00) uitgeven dus.
Komrad.. check mijn ratings maar, ik heb een uitmuntend keep met zwak ervaring, een wc def met slecht ervaring, een uitmuntend met zwak ervaring en een uitstekend met rampzalig ervaring. Meestal speel ik met die.. als Tamuz niet speelt staat er voor hem in de plaats een formi def met slecht ervaring. Je zal dus ratings krijgen met matig (zeer hoog) verwacht ik. (Edit.. je hebt een briljant def, geen wc.. dat scheelt wel ietsquote:Op maandag 22 mei 2006 21:09 schreef komrad het volgende:
idd, kijk maar naar mij. AO werkt gewoon niet meer zonder 80% possession. Grumps wat denk je dat ik voor defratings ga halen met 2 formi def WB (defensive) een briljant def centraal en een uitmuntend keeper met zwak XP?
He, een gegeven paard moet je niet in de bek krijgen, en als ik al een speler heb gekocht kunnen ze daar niks meer aan doenquote:Op maandag 22 mei 2006 21:36 schreef Daemon19 het volgende:
Ik zeg niet dat het niet nuttig of niet werkt. Ik bedoel te zeggen, dat er weinig animo voor is en dat er daarom ook niet veel extra op te verdienen is, als je snapt wat ik bedoel..
Haha, sneakie bastard. Ik heb je gelijk aangegeven voor cheaten..![]()
quote:Daniel Gil Pastor (97317718)
18 jaar, slecht in vorm, gezond
Ik spreek Español!
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 1 490
Loon: 1 344 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:26 schreef Lennox het volgende:
[..]
VK. Ik heb er in de 2e helft een countertje in gekregen. Het blijkt dus mogelijk(kreeg dus weer maar 1 kans in de 2e helft)
Hopende dat ik zijn rechterflank zou pakken en dat pakte goed uit, daar kwam de goal ook vandaan
Ja, maar die schijtvorm.. vorige week was hij nog rampzalig in vorm.. ben allang blij dat ie gestegen is. En ik moet van hem af.. heb betere/leukere trainees.. dus weg ermee.. had gehoopt er 1100k voor te kunnen vangen, maar door die vorm lukt dat niet meerquote:
Voor 2,4 milj gekocht, teveel betaald?quote:Julio Menta (71687243)
20 jaar, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 11 070
Loon: 7 032 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: slecht
nee, denk het niet... lijkt me een prima prijs (verkocht 2 seizoen terug een formi/goed van 18 (week2) voor 3.25 miljoen... die gast haalt het er echt nooit meer uitquote:Op maandag 22 mei 2006 22:32 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Voor 2,4 milj gekocht, teveel betaald?
quote:Mathieu Le Marchand (53144283)
23 jaar, slecht in vorm, gezond
Ik spreek Français!
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 3 100
Loon: 2 784 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Pungpinan FF
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: wereldklasse
Hoeveel koppers heb je? Sowiezo heeft een SP-hoer niet zoveel aan koppen (wel om de voorzetten erin te schieten, maar niet voor de goals uit een SP event, want die neemt hij zelfquote:Op maandag 22 mei 2006 22:45 schreef ASSpirine het volgende:
Kapitaal: 8 981 045 ¤ (6 578 134) ¤
Tjah, ik denk het wel
Is koppen ook goed genoeg?
Niet waar, de kopkracht van je hele elftal wordt vergeleken met de kopkracht van de tegenstander.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Sowiezo heeft een SP-hoer niet zoveel aan koppen (wel om de voorzetten erin te schieten, maar niet voor de goals uit een SP event, want die neemt hij zelf)
owquote:Op maandag 22 mei 2006 22:50 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Niet waar, de kopkracht van je hele elftal wordt vergeleken met de kopkracht van de tegenstander.
SPhoer heeft dus wel degelijk iets aan koppen.
daarbij is ook... je SP nemer heeft alleen baat bij specialiteiten die een toegevoegde waarde hebben aan de kansen zonder dat hij er ook zelf aan deelneemt...quote:Op maandag 22 mei 2006 22:50 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Niet waar, de kopkracht van je hele elftal wordt vergeleken met de kopkracht van de tegenstander.
SPhoer heeft dus wel degelijk iets aan koppen.
Dat is dus niet waar... een sphoer kan een vrij trap nemen, maar als hij onvoorspelbaar of snel heeft zal hij zeker ook zo'n event kunnen krijgen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:55 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
daarbij is ook... je SP nemer heeft alleen baat bij specialiteiten die een toegevoegde waarde hebben aan de kansen zonder dat hij er ook zelf aan deelneemt...
(hij neemt zelf voorzetten van de kansen)
de enige specialiteit die hij dan kan gebruiken die dus een toegevoegde waarde geeft is koppen...
de enige!!!
Ik heb wat zitten sparen na verkopen van dure spelers, en ook veel skilltradenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef maniack28 het volgende:
Tsja.. mijn supernatural ragt ze er allemaal in of geeft een voorzet. Maar het is ook een combo.. ik heb 6 koppers, dus wat wil je
Hoe kom je btw aan zoveel geld? Loont wingers trainen dan echt zoveel?
Doe ik ook: Aantal transfers: 340quote:Op maandag 22 mei 2006 23:01 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik heb wat zitten sparen na verkopen van dure spelers, en ook veel skilltraden
Loont niet altijd bij wingers...
Ook door verkeerde aankopen gebeurt het wel eens dat ik verlies maak op een speler die gestegen is in vleugel
En tjah, rente doet echt wonderen, heb al zeker 500k winst gehaald
Mjah, wat raad je me aan? Ik dacht van Briljant tot wereldklasse met een sp rond de uitmuntend/briljant
Check ook eens mijn transfergeschiedenis
Dan zie je wel dat ik laatst veel heb verkocht en gekocht
Al mijn trainees hebben dus minstens redelijk passenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Doe ik ook: Aantal transfers: 340
maar met spitsen loont het gewoon niet ofzokutspitsen die opeens net zoveel waard zijn na stijging enzo
kutzooi ... maar ik blijf gewoon vasthouden... wingers is veels te ingewikkeld, al die bijstats
Even opnieuw inloggen doet wonderen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
De klok van hattrick loopt een uur achter
F5quote:Op maandag 22 mei 2006 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
De klok van hattrick loopt een uur achter
Ik zat effe te kijken op de TL en kwam deze tegen Henny Kors (112824430).quote:Op maandag 22 mei 2006 23:40 schreef twisteddlogic het volgende:
Morgen lopen toch de YP's af? Moet ook nog een trainee kopen
Ik heb al 2 onvoorspelbaar spitsen (goed/matig 17 jaar => U-20 Andorra, formidabel/matig met goed vleugel 18 jaar), 2 spitsen zonder spec (uitstekend/zwak met briljant sp 18 jaar, uitstekend/waardeloos 17 jaar => u-20 IJsland) en een uitmuntend/matig 19 jaar met koppen.quote:Romaldo Vigueras
TSI=1 810, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap [Onvoorspelbaar]
Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:44 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
F5
[..]
Ik zat effe te kijken op de TL en kwam deze tegen Henny Kors (112824430).
Nog redelijk goedkoop, maar 600k. Jammer dat ik maar 30k op mn rekening heb staan..![]()
quote:Kapitaal: -78 273 ¤ (2 708) ¤
en wat ervoor terugkopen?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:48 schreef komrad het volgende:
verkopen
Loopt helaas morgen af.. 1200k, heb nu pas 800kquote:Micha Marquart (116276490)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 2 010
Loon: 900 ¤/week
Eigenaar: Hansekogge
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Koop dan een trainee met redelijk van 17 jaar.. 10k ofzo.. of 20k.. sta je niet meteen zo ver weer roodquote:Op maandag 22 mei 2006 23:48 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
De naam kwam me al bekend voor
Ik heb zelf ook maar 2k op me rekening, dus zoek er 1 voor maximaal 1 ton.
Trouwens ongeveer voor het eerst in mijn Hattrick carriere niet meer in het rood
[..]
een kopper iig. Ik zou een 17 jarige terugkopen omdat een 18 jarige die echt meerwaarde heeft, bv uitmuntend/matig [koppen] schier onbetaalbaar zijn, tenminste dat denk ikquote:
Ik heb nu een mooie op het oog, 33k heb ik geboden, Stijgt denk ik in 2 weken. Daarna kan ik dan een nieuwe LT trainee kopenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Koop dan een trainee met redelijk van 17 jaar.. 10k ofzo.. of 20k.. sta je niet meteen zo ver weer rood
17 jaar, dacht ik zelf ook al... zie hierboven voor een geile spelerquote:Op maandag 22 mei 2006 23:51 schreef komrad het volgende:
[..]
een kopper iig. Ik zou een 17 jarige terugkopen omdat een 18 jarige die echt meerwaarde heeft, bv uitmuntend/matig [koppen] schier onbetaalbaar zijn, tenminste dat denk ik
Kan je beter een hoog goed/redelijk [koppen] [17] kopen als die al wel te betalen zijn
Ja en nee... uit sommige landen wel, uit andere landen nietquote:Op maandag 22 mei 2006 23:51 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb nu een mooie op het oog, 33k heb ik geboden, Stijgt denk ik in 2 weken. Daarna kan ik dan een nieuwe LT trainee kopen
Heb je ook een antwoord op me vraag? Lopen de YP's morgen af?
laten spelen.. zn conditie is wat aan de "hogere" kant.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:52 schreef Lennox het volgende:
Perica Tep¨a (116108518) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Hrvatska
Total Skill Index (TSI): 410
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: RNK Iskra
Fysiek: fit
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Zou "druppelen" genoeg zijn, of zal ik hem laten spelen?
Hij kan op het middenveld in de friendly. Achterin zou ook kunnen als het 1 week is.
Maar de meeste?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja en nee... uit sommige landen wel, uit andere landen niet
Ik heb geen idee.. voor mij is dinsdag t/m donderdag altijd YP dag.. sommige listen ze eerder, andere later..quote:
Ok bedankt, als ik deze niet krijg zal ik morgen verder zoekenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. voor mij is dinsdag t/m donderdag altijd YP dag.. sommige listen ze eerder, andere later..
Nee...quote:Op maandag 22 mei 2006 23:51 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb nu een mooie op het oog, 33k heb ik geboden, Stijgt denk ik in 2 weken. Daarna kan ik dan een nieuwe LT trainee kopen
Heb je ook een antwoord op me vraag? Lopen de YP's morgen af?
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:59 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Nee...
Zondag gepulled. 3 dagen op TL. Zondag - maandag - dinsdag - woensdag.
Dus op zn vroegst overmorgen..
Wat voor idioten zijn dat nou weer..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
In sommige landen wordt er op zaterdag gepulled
Het moet echt niet gekker worden..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:01 schreef Grumpey het volgende:
en zelfs op vrijdagavond in sommigen landen al. Vanaf 20 uur in Engeland. Dus maandagavond zijn er al verse YP's te vinden op de markt
Mijn nieuwe trainee, denk dat ik hem na poppen verkoop, denk dat dat over 2 weken isquote:Juan Pedro Rios (113647182)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Bolivia
Total Skill Index (TSI): 730
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Spelmaken: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: uitstekend
Of gewoon zeggen dat -J-D- niet kan, en het hele plan wordt dan al omgegooidquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:05 schreef Grumpey het volgende:
de datum kan zelfs nog met een grote lobby beinvloed worden!
moet wel goed voelen, om zo veel invloed te hebben of niet?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Of gewoon zeggen dat -J-D- niet kan, en het hele plan wordt dan al omgegooid
Sjeetje.. sinds jullie samenwonen zeker geen sex meer gehad danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:50 schreef -J-D- het volgende:
Ik kreeg er een erectie van. Heb er nog een blauwe kin van
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:50 schreef -J-D- het volgende:
Ik kreeg er een erectie van. Heb er nog een blauwe kin van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |