Wat waren jouw stats dan gisteren?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:28 schreef jde_kok het volgende:
Komende week wordt de wedstrijd die erom doet dit seizoen. Hij heeft een monsterverdediging, maar ik win het weer op het middenveld. Net heb ik nog een nieuwe trainee erbij gehaald, die ik later dit seizoen weer met winst kan verkopen. Werkt altijd lekker.
Hatstats gisteren behaald op PIC: 111.
Hij haalt echter 142 hatstats. Alleen zijn sterke punt zit in de verdediging. Gisteren haalde hij deze stats in een thuiswedstrijd. Week ervoor was het bij hem een stuk minder toen hij uit speelde. Ik speel komende week thuis en haal daarbij een hoog zwak middenveld. Zit alleen me af te vragen hoe ik hem aan moet pakken.
middenveld slecht (zeer hoog)
rechter verdediging goed (heel laag)
centrale verdediging redelijk (hoog)
linker verdediging zwak (zeer hoog)
rechter aanval zwak (laag)
centrale aanval zwak (heel laag)
linker aanval zwak (hoog)
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:03 schreef Jay-Z het volgende:
Dan ziet het er somber onmogelijk uit vriend
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
je hebt een kans als je t slim speelt jde_kok
wat speelt hij voor systeem? is zn linker verdediging altijd t zwakst? countert hij?
sehr wichtige fragen
jaquote:Op maandag 22 mei 2006 16:54 schreef Mokkaboon het volgende:
oh daar heb je het overik dacht dat je de vernieuwingen van de GUI bedoelde van HT... die is al een tijdje vernieuwd namelijk...
en de sterren zijn niet aangepast
trouwens... als je dus nu voor het eerst foxtrick gebruikt... valt je dan niet op dat er allerhande links en tweaks bij zijn gekomen? of bedoelde je dat met 'hattrick is vernieuwd'
Tering hey! Wat een knakkerquote:Op maandag 22 mei 2006 17:23 schreef Mokkaboon het volgende:
omg nu snap ik die smiley pas ->
Ik vond het meer een taartpuntje met een gezicht erop...
![]()
Het lijkt mij echt niet onmogelijk hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 17:23 schreef jde_kok het volgende:
VD,
In hattrick ratings zou ik een matig laag middenveld gaan halen dit weekend. HTRatings voorspelt met de stats die ik nu heb staan een 2-1 winst. De stats van mij gaan over gisteren waar ik op PIC speelde.
Zijn linkerverdediging is het zwakste. Daar zet ik ook mijn beste vleugelspeler tegenover met goed positiespel en goed vleugelspel. Zijn rechter centrale verdediger heeft hij doorgeschoven naar het middenveld. De battle op het middenveld win ik. Zijn defensie is echter sterker. Aanvallend gaat het gelijk op. Ik was in het begin van het seizoen heel erg pessimistisch over mijn kansen tegen hem, maar ik wordt steeds positiever. Hij speelt trouwens centrumaanval in een 3-5-2 opstelling.
Dit is zijn team: Fc Phantoom (68518)
Het is een hartjequote:Op maandag 22 mei 2006 17:23 schreef Mokkaboon het volgende:
omg nu snap ik die smiley pas ->
Ik vond het meer een taartpuntje met een gezicht erop...
![]()
nee, dan doe je dit:quote:Op maandag 22 mei 2006 17:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is een hartje
Dus als je dit doet:, betekent dat dat je met die persoon wilt trouwen (toch JD
![]()
)
Nee dat lijkt mij dus ook niet, hoewel JD dat wel zegt.quote:Het lijkt mij echt niet onmogelijk hoor
wat een loser , speelt geen friendlies, altijd dezelfde opstellingquote:Op maandag 22 mei 2006 17:23 schreef jde_kok het volgende:
VD,
In hattrick ratings zou ik een matig laag middenveld gaan halen dit weekend. HTRatings voorspelt met de stats die ik nu heb staan een 2-1 winst. De stats van mij gaan over gisteren waar ik op PIC speelde.
Zijn linkerverdediging is het zwakste. Daar zet ik ook mijn beste vleugelspeler tegenover met goed positiespel en goed vleugelspel. Zijn rechter centrale verdediger heeft hij doorgeschoven naar het middenveld. De battle op het middenveld win ik. Zijn defensie is echter sterker. Aanvallend gaat het gelijk op. Ik was in het begin van het seizoen heel erg pessimistisch over mijn kansen tegen hem, maar ik wordt steeds positiever. Hij speelt trouwens centrumaanval in een 3-5-2 opstelling.
Dit is zijn team: Fc Phantoom (68518)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |