Dat werkt welquote:Joseph Franquet
TSI=3 250, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschap [Onvoorspelbaar]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
omdat een formi/goed van 18 jaar in week 2-4 van het nieuwe seizoen maar liefst 2 miljoen oplevert.. dus als je goed inkooptquote:Op maandag 22 mei 2006 09:54 schreef the_undertaker het volgende:
Waarom kopen mensen dat soort spelers voor zulke belachelijke bedragen. Als je even wacht (later in het seizoen) betaal je stukken minder. Je hebt nu dan misschien wel meer tijd om hem op te trainen.. maar de winstmarge lijkt me niet erg hoog.
Nou ik kon kiezen... M'n wereldklasse trainee (die ik nog op de lijst moet zetten overigens) houden en dus iedere week 10k aan loon betalen... Of nu al switchen voor een nieuwe jongere trainee...quote:Op maandag 22 mei 2006 09:54 schreef the_undertaker het volgende:
Waarom kopen mensen dat soort spelers voor zulke belachelijke bedragen. Als je even wacht (later in het seizoen) betaal je stukken minder. Je hebt nu dan misschien wel meer tijd om hem op te trainen.. maar de winstmarge lijkt me niet erg hoog.
Staat voor 900k op de lijst...quote:Daniel Gil Pastor (97317718)
18 jaar, slecht in vorm, gezond
Ik spreek Español!
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 1 490
Loon: 1 344 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
PICcen is geen optie, dat haalt met mijn coach niks uit. MOTSen ook niet, aangezien het 4 wedstrijden op rij zijn tegen teams met een middenveld wat minimaal gelijkwaardig is aan dat van mij. Kan hooguit de laatste MOTSen, omdat de andere wedstrijden simpele overwinningen zullen zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:15 schreef maniack28 het volgende:
Ik zou er geen plaatsen voor opofferen, of piccen en verliezen of motsen (maar alleen als je denkt dat je kan winnen).
is dat niet riskant? voor 90% erop zetten? ik zit zeg maar met het dilemma dat ik dus wel wil dat iedereen hem ziet en zou willen hebben en dat ik gewoon geld wil vangen...quote:Op maandag 22 mei 2006 10:47 schreef maniack28 het volgende:
Ik zou hem voor 90% van wat je ervoor denkt te vangen erop zetten, dan krijg je meestal wel een bidwar
Ik ga trouwens nog maar een 17 jarige ubertrainee aanschaffen.. iets in de trend van redelijk scoren, goed vleugel en redelijk passen en onvoorspelbaar/koppen of misschien een verdedigende aanvaller, goed positiespel, redelijk scoren, redelijk passen en technisch.. ff kijken wat mn budget straks is
Zelf weten... misschien heb je de verkeerde keus gemaakt door belangrijke trainees te verkopen?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:11 schreef twi het volgende:
[..]
PICcen is geen optie, dat haalt met mijn coach niks uit. MOTSen ook niet, aangezien het 4 wedstrijden op rij zijn tegen teams met een middenveld wat minimaal gelijkwaardig is aan dat van mij. Kan hooguit de laatste MOTSen, omdat de andere wedstrijden simpele overwinningen zullen zijn.
Verliezen is daarnaast ook geen optie, ik moet minstens 2 keer winnen voor de 2e plaats, liefst een beter resultaat voor het kampioenschap.
Over die trainingsplaatsen denk ik dan: dan moet het maar. Promotie is nu even belangrijker dan de 4 halve trainingsplaatsen (kan sowieso 5-3-2 spelen met 3 centrale middenvelders) voor PM. Ik denk dus toch dat ik ga proberen te counteren.
Heb in plaats van 24, 26 en 27 jarige middenvelders die hier en daar een bijstat hadden (en min of meer de sterkste spelers waren, maar ja, dat trainingsverlies he?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zelf weten... misschien heb je de verkeerde keus gemaakt door belangrijke trainees te verkopen?
uitstekend en dan aan mij doorverkopen ik zoek er nog 1quote:Op maandag 22 mei 2006 11:32 schreef Swennus het volgende:
Wanneer is het verstandig om trainnees te verkopen? heb nu 1 18-jarige en 1 19 jarige goed verdedigers is het verstandig om deze te verkopen of deze door trainen?
Aanstaande vrijdag verwacht ik 2 trainees die poppen naar formidabel mid.18 jaarquote:ibk-leeuwarden
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (heel hoog)
Rechteraanval: slecht (heel hoog)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
AFC Asch
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: flankaanval
Tactische vaardigheid: uitstekend
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: waardeloos (heel hoog)
Centrale verdediging: slecht (laag)
Linkerverdediging: slecht (laag)
Rechteraanval: waardeloos (heel laag)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: redelijk (heel hoog)
ja dat is ook nieuw voor mij, wist weld at ze vanaf 28 zouden dalen in loon en tsi...quote:Op maandag 22 mei 2006 14:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik wist niet dat dat al bij 28 jarige spelers gebeurde
Er staat toch ook misschien?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:33 schreef Mokkaboon het volgende:
ruudt:
je kan het 2 kanten op bekijken... een nationale vrije dag dag, dus meer mensen die vrij zijn... dus meer tijd voor HT...
maar wie zegt dat ze die tijd aan HT zullen spenderen? kan ook best zijn dat ze juist weg gaan ofzo... en daardoor geen tijd voor HT hebben...
hoe groot is je fanclub? hoe groot is je stadion? en hoeveel sups krijg je er wekelijks bij?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:59 schreef twisteddlogic het volgende:
Weet iemand hoeveel woordvoerders aan te raden is voor een VIII team?
Ik heb er nu 5 en heb het gevoel dat ik er te veel heb.
Ik ga ff met je meekijken bidwars zijn altijd leuk!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:04 schreef Bonobo11 het volgende:
Over 1,5 uur loopt er een Wingback van me af op de TL, het lijkt alsof er 2 of 3 hem toch wel erg graag willen hebben, Bidwar!!!!
Fanclub: 670quote:Op maandag 22 mei 2006 15:04 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hoe groot is je fanclub? hoe groot is je stadion? en hoeveel sups krijg je er wekelijks bij?
Ik wil het ook weten!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:04 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hoe groot is je fanclub? hoe groot is je stadion? en hoeveel sups krijg je er wekelijks bij?
Nog 1,5 uur he en de kleine jongens zijn nu wel weg, maar net werd er achter elkaar overboden. ff aan de boom schudden zou Maarten Ducrot zeggen.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:05 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik ga ff met je meekijken bidwars zijn altijd leuk!!!
Dank je, denk dat ik het een paar weken met 3 ga proberen danquote:Op maandag 22 mei 2006 15:11 schreef Yankee_One het volgende:
Twisterlogic & Foetre, denk dat 3 of 4 wel voldoende moet zijn...
Hij gaat al voor een bovengemiddelde prijs wegquote:Op maandag 22 mei 2006 15:08 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nog 1,5 uur he en de kleine jongens zijn nu wel weg, maar net werd er achter elkaar overboden. ff aan de boom schudden zou Maarten Ducrot zeggen.
Dan hou ik er lekker 4quote:Op maandag 22 mei 2006 15:11 schreef Yankee_One het volgende:
Twisterlogic & Foetre, denk dat 3 of 4 wel voldoende moet zijn...
Hij heeft natuurlijk fantastische sideskills, ik hoop dat dat die de prijs een beetje boosten.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:13 schreef foetre het volgende:
[..]
Hij gaat al voor een bovengemiddelde prijs weg![]()
Fantastisch ,fantastischquote:Op maandag 22 mei 2006 15:14 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk fantastische sideskills, ik hoop dat dat die de prijs een beetje boosten.
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:17 schreef foetre het volgende:
[..]
Fantastisch ,fantastischje moet het niet overdrijven he!
Het is idd een leuke spelert niks meer niks minder![]()
tegenquote:Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: goed (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: goed (laag)
Rechteraanval: waardeloos (heel hoog)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
Hij had gecounterd (ik ben de bovenste).quote:Middenveld: waardeloos (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (heel hoog)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
Jawel hoor, tis gewoon een nederlander, zelfs een jeugdspeler van me met 1,5 seizoen training in de benen. Maar ja tis tijd om afscheid van hem te nemen, ws gaat een braziliaanse 3e klasser er een wingback van maken.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:33 schreef Mokkaboon het volgende:
jij met de verdonk award... heeft tie geen verblijfsvergunning?
Doorsparen en een betere als uitstekend kopen!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:50 schreef stefmans het volgende:
ik zoek een uitstekend defje voor onder de 150k maar dat is niet te doen![]()
het zou ernstig gesteld staan met de markt als dat wel zo wasquote:Op maandag 22 mei 2006 15:50 schreef stefmans het volgende:
ik zoek een uitstekend defje voor onder de 150k maar dat is niet te doen![]()
Ja ik heb hem op dit moment niet nodig maar ik wou gewoon kijken als ik er voor onder de 150k kan krijgenquote:Op maandag 22 mei 2006 15:52 schreef foetre het volgende:
[..]
Doorsparen en een betere als uitstekend kopen!
Of hij geeft z'n geld gewoon aan mijquote:Op maandag 22 mei 2006 15:55 schreef Mokkaboon het volgende:
nou ja mss zijn die toch nog te vinden hoor... maar dan moet je op 35 plussers gaan zoeken ofzo...
mietjequote:Op maandag 22 mei 2006 16:04 schreef The_Hives het volgende:
tering, wat kan je je lang beroerd voelen van bier
zo ver ga ik zelfs nietquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:04 schreef The_Hives het volgende:
tering, wat kan je je lang beroerd voelen van bier
ben je zo lang offline geweest of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:17 schreef Tomhoog het volgende:
kewl heel hattrick is weer een beetje vernieuwd
Het is pas een dag?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:20 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
ben je zo lang offline geweest of heb ik iets gemist?
die kloppende mannetjes zitten er inderdaad genoeg inquote:Op maandag 22 mei 2006 16:12 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan wil ik ff dat je heel goed kijkt naar m'n volgende icoontje:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker heh![]()
Ook.quote:
Wat waren jouw stats dan gisteren?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:28 schreef jde_kok het volgende:
Komende week wordt de wedstrijd die erom doet dit seizoen. Hij heeft een monsterverdediging, maar ik win het weer op het middenveld. Net heb ik nog een nieuwe trainee erbij gehaald, die ik later dit seizoen weer met winst kan verkopen. Werkt altijd lekker.
Hatstats gisteren behaald op PIC: 111.
Hij haalt echter 142 hatstats. Alleen zijn sterke punt zit in de verdediging. Gisteren haalde hij deze stats in een thuiswedstrijd. Week ervoor was het bij hem een stuk minder toen hij uit speelde. Ik speel komende week thuis en haal daarbij een hoog zwak middenveld. Zit alleen me af te vragen hoe ik hem aan moet pakken.
middenveld slecht (zeer hoog)
rechter verdediging goed (heel laag)
centrale verdediging redelijk (hoog)
linker verdediging zwak (zeer hoog)
rechter aanval zwak (laag)
centrale aanval zwak (heel laag)
linker aanval zwak (hoog)
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:03 schreef Jay-Z het volgende:
Dan ziet het er somber onmogelijk uit vriend
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
je hebt een kans als je t slim speelt jde_kok
wat speelt hij voor systeem? is zn linker verdediging altijd t zwakst? countert hij?
sehr wichtige fragen
jaquote:Op maandag 22 mei 2006 16:54 schreef Mokkaboon het volgende:
oh daar heb je het overik dacht dat je de vernieuwingen van de GUI bedoelde van HT... die is al een tijdje vernieuwd namelijk...
en de sterren zijn niet aangepast
trouwens... als je dus nu voor het eerst foxtrick gebruikt... valt je dan niet op dat er allerhande links en tweaks bij zijn gekomen? of bedoelde je dat met 'hattrick is vernieuwd'
Tering hey! Wat een knakkerquote:Op maandag 22 mei 2006 17:23 schreef Mokkaboon het volgende:
omg nu snap ik die smiley pas ->
Ik vond het meer een taartpuntje met een gezicht erop...
![]()
Het lijkt mij echt niet onmogelijk hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 17:23 schreef jde_kok het volgende:
VD,
In hattrick ratings zou ik een matig laag middenveld gaan halen dit weekend. HTRatings voorspelt met de stats die ik nu heb staan een 2-1 winst. De stats van mij gaan over gisteren waar ik op PIC speelde.
Zijn linkerverdediging is het zwakste. Daar zet ik ook mijn beste vleugelspeler tegenover met goed positiespel en goed vleugelspel. Zijn rechter centrale verdediger heeft hij doorgeschoven naar het middenveld. De battle op het middenveld win ik. Zijn defensie is echter sterker. Aanvallend gaat het gelijk op. Ik was in het begin van het seizoen heel erg pessimistisch over mijn kansen tegen hem, maar ik wordt steeds positiever. Hij speelt trouwens centrumaanval in een 3-5-2 opstelling.
Dit is zijn team: Fc Phantoom (68518)
Het is een hartjequote:Op maandag 22 mei 2006 17:23 schreef Mokkaboon het volgende:
omg nu snap ik die smiley pas ->
Ik vond het meer een taartpuntje met een gezicht erop...
![]()
nee, dan doe je dit:quote:Op maandag 22 mei 2006 17:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is een hartje
Dus als je dit doet:, betekent dat dat je met die persoon wilt trouwen (toch JD
![]()
)
Nee dat lijkt mij dus ook niet, hoewel JD dat wel zegt.quote:Het lijkt mij echt niet onmogelijk hoor
wat een loser , speelt geen friendlies, altijd dezelfde opstellingquote:Op maandag 22 mei 2006 17:23 schreef jde_kok het volgende:
VD,
In hattrick ratings zou ik een matig laag middenveld gaan halen dit weekend. HTRatings voorspelt met de stats die ik nu heb staan een 2-1 winst. De stats van mij gaan over gisteren waar ik op PIC speelde.
Zijn linkerverdediging is het zwakste. Daar zet ik ook mijn beste vleugelspeler tegenover met goed positiespel en goed vleugelspel. Zijn rechter centrale verdediger heeft hij doorgeschoven naar het middenveld. De battle op het middenveld win ik. Zijn defensie is echter sterker. Aanvallend gaat het gelijk op. Ik was in het begin van het seizoen heel erg pessimistisch over mijn kansen tegen hem, maar ik wordt steeds positiever. Hij speelt trouwens centrumaanval in een 3-5-2 opstelling.
Dit is zijn team: Fc Phantoom (68518)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |