tegenquote:Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: goed (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: goed (laag)
Rechteraanval: waardeloos (heel hoog)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
Hij had gecounterd (ik ben de bovenste).quote:Middenveld: waardeloos (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (heel hoog)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
Jawel hoor, tis gewoon een nederlander, zelfs een jeugdspeler van me met 1,5 seizoen training in de benen. Maar ja tis tijd om afscheid van hem te nemen, ws gaat een braziliaanse 3e klasser er een wingback van maken.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:33 schreef Mokkaboon het volgende:
jij met de verdonk award... heeft tie geen verblijfsvergunning?
Doorsparen en een betere als uitstekend kopen!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:50 schreef stefmans het volgende:
ik zoek een uitstekend defje voor onder de 150k maar dat is niet te doen![]()
het zou ernstig gesteld staan met de markt als dat wel zo wasquote:Op maandag 22 mei 2006 15:50 schreef stefmans het volgende:
ik zoek een uitstekend defje voor onder de 150k maar dat is niet te doen![]()
Ja ik heb hem op dit moment niet nodig maar ik wou gewoon kijken als ik er voor onder de 150k kan krijgenquote:Op maandag 22 mei 2006 15:52 schreef foetre het volgende:
[..]
Doorsparen en een betere als uitstekend kopen!
Of hij geeft z'n geld gewoon aan mijquote:Op maandag 22 mei 2006 15:55 schreef Mokkaboon het volgende:
nou ja mss zijn die toch nog te vinden hoor... maar dan moet je op 35 plussers gaan zoeken ofzo...
mietjequote:Op maandag 22 mei 2006 16:04 schreef The_Hives het volgende:
tering, wat kan je je lang beroerd voelen van bier
zo ver ga ik zelfs nietquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:04 schreef The_Hives het volgende:
tering, wat kan je je lang beroerd voelen van bier
ben je zo lang offline geweest of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:17 schreef Tomhoog het volgende:
kewl heel hattrick is weer een beetje vernieuwd
Het is pas een dag?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:20 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
ben je zo lang offline geweest of heb ik iets gemist?
die kloppende mannetjes zitten er inderdaad genoeg inquote:Op maandag 22 mei 2006 16:12 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan wil ik ff dat je heel goed kijkt naar m'n volgende icoontje:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker heh![]()
Ook.quote:
Wat waren jouw stats dan gisteren?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:28 schreef jde_kok het volgende:
Komende week wordt de wedstrijd die erom doet dit seizoen. Hij heeft een monsterverdediging, maar ik win het weer op het middenveld. Net heb ik nog een nieuwe trainee erbij gehaald, die ik later dit seizoen weer met winst kan verkopen. Werkt altijd lekker.
Hatstats gisteren behaald op PIC: 111.
Hij haalt echter 142 hatstats. Alleen zijn sterke punt zit in de verdediging. Gisteren haalde hij deze stats in een thuiswedstrijd. Week ervoor was het bij hem een stuk minder toen hij uit speelde. Ik speel komende week thuis en haal daarbij een hoog zwak middenveld. Zit alleen me af te vragen hoe ik hem aan moet pakken.
middenveld slecht (zeer hoog)
rechter verdediging goed (heel laag)
centrale verdediging redelijk (hoog)
linker verdediging zwak (zeer hoog)
rechter aanval zwak (laag)
centrale aanval zwak (heel laag)
linker aanval zwak (hoog)
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:03 schreef Jay-Z het volgende:
Dan ziet het er somber onmogelijk uit vriend
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
je hebt een kans als je t slim speelt jde_kok
wat speelt hij voor systeem? is zn linker verdediging altijd t zwakst? countert hij?
sehr wichtige fragen
jaquote:Op maandag 22 mei 2006 16:54 schreef Mokkaboon het volgende:
oh daar heb je het overik dacht dat je de vernieuwingen van de GUI bedoelde van HT... die is al een tijdje vernieuwd namelijk...
en de sterren zijn niet aangepast
trouwens... als je dus nu voor het eerst foxtrick gebruikt... valt je dan niet op dat er allerhande links en tweaks bij zijn gekomen? of bedoelde je dat met 'hattrick is vernieuwd'
Tering hey! Wat een knakkerquote:Op maandag 22 mei 2006 17:23 schreef Mokkaboon het volgende:
omg nu snap ik die smiley pas ->
Ik vond het meer een taartpuntje met een gezicht erop...
![]()
Het lijkt mij echt niet onmogelijk hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 17:23 schreef jde_kok het volgende:
VD,
In hattrick ratings zou ik een matig laag middenveld gaan halen dit weekend. HTRatings voorspelt met de stats die ik nu heb staan een 2-1 winst. De stats van mij gaan over gisteren waar ik op PIC speelde.
Zijn linkerverdediging is het zwakste. Daar zet ik ook mijn beste vleugelspeler tegenover met goed positiespel en goed vleugelspel. Zijn rechter centrale verdediger heeft hij doorgeschoven naar het middenveld. De battle op het middenveld win ik. Zijn defensie is echter sterker. Aanvallend gaat het gelijk op. Ik was in het begin van het seizoen heel erg pessimistisch over mijn kansen tegen hem, maar ik wordt steeds positiever. Hij speelt trouwens centrumaanval in een 3-5-2 opstelling.
Dit is zijn team: Fc Phantoom (68518)
Het is een hartjequote:Op maandag 22 mei 2006 17:23 schreef Mokkaboon het volgende:
omg nu snap ik die smiley pas ->
Ik vond het meer een taartpuntje met een gezicht erop...
![]()
nee, dan doe je dit:quote:Op maandag 22 mei 2006 17:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is een hartje
Dus als je dit doet:, betekent dat dat je met die persoon wilt trouwen (toch JD
![]()
)
Nee dat lijkt mij dus ook niet, hoewel JD dat wel zegt.quote:Het lijkt mij echt niet onmogelijk hoor
wat een loser , speelt geen friendlies, altijd dezelfde opstellingquote:Op maandag 22 mei 2006 17:23 schreef jde_kok het volgende:
VD,
In hattrick ratings zou ik een matig laag middenveld gaan halen dit weekend. HTRatings voorspelt met de stats die ik nu heb staan een 2-1 winst. De stats van mij gaan over gisteren waar ik op PIC speelde.
Zijn linkerverdediging is het zwakste. Daar zet ik ook mijn beste vleugelspeler tegenover met goed positiespel en goed vleugelspel. Zijn rechter centrale verdediger heeft hij doorgeschoven naar het middenveld. De battle op het middenveld win ik. Zijn defensie is echter sterker. Aanvallend gaat het gelijk op. Ik was in het begin van het seizoen heel erg pessimistisch over mijn kansen tegen hem, maar ik wordt steeds positiever. Hij speelt trouwens centrumaanval in een 3-5-2 opstelling.
Dit is zijn team: Fc Phantoom (68518)
Dit kan ik nog verklaren aan de hand van niet alle kansen die tevoorschijn komen idd, aangezien zijn complete aanval "veel" slechter dan jouw verdediging, en jouw centrale aanval wel veel sterker is dan zijn verdediging en 1 wing nagenoeg gelijk. Maar dat gaat bij mijn wedstrijd toch echt niet op naar mijn mening.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:20 schreef Mokkaboon het volgende:
Ik (speel uit) heb bijna alle kansen terwijl ik minder balbezit heb in de eerste helft en gelijk in de tweede helft...
Ze zeggen dat niet alle kansen in het verslag tevoorschijn komen... Maar zo af en toe twijfel ik daarover...
Zelfde geldt voor AOW, alleen dus om aanvallen door t midden om te zetten naar aanvallen over de vleugelquote:Hattrick-rules:
Your ability to turn wing attacks into attacks through the middle is influenced by the total passing skill of all your outfield players. When calculating your AIM skill, an experience bonus is added for each involved player, as normal.
ja, alle spelers buiten je keeper lijkt mequote:Op maandag 22 mei 2006 19:24 schreef komrad het volgende:
lees isk dat goed alsdat alle spelers behalve de keeper tellen?
define "outfield"
iemand die AIM of AOW speelt die iets meer kan vertellen?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:28 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ja, alle spelers buiten je keeper lijkt me
Van http://www.databased.at/hattrick/x-files/ :quote:Op maandag 22 mei 2006 20:08 schreef komrad het volgende:
[..]
iemand die AIM of AOW speelt die iets meer kan vertellen?
quote:attack on wings AOW
tries to turn middle attacks into wing attacks. could be used against a team with weak wing defence.
the ability to turn a middle attack onto the wing is calculated by summing the passing skills of all fielded players excluding the keeper. also experience bonus is added.
depending on this ability you get from 20% to 40% more attacks on the wing.
disadvantage: weakens your middle defence.
formations: play it with 2 offensive wingers and 2 wingbacks
attack in the middle AIM
tries to turn wing attacks into middle attacks. could be used against a team with weak central defence.
the ability to turn a wing attack into the middle is calculated by summing the passing skills of all fielded players excluding the keeper. also experience bonus is added.
depending on this ability you get from 20% to 40% more attacks in the middle.
disadvantage: weakens your wing defence.
formations: you could play your wingers to the middle to gain midfield dominance 2 defensive wingbacks would be important in that case.
Veldspelers.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:24 schreef komrad het volgende:
define "outfield (players)"
Mijn stijger van afgelopen vrijdagquote:Dain Johnson
TSI = 8 320, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: slecht
vooral handig tegen all-offensive teams. Aangezien je daar geen aanval voor nodig hebt om te scoren.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:01 schreef -J-D- het volgende:
Verdedigend? Om het middenveld te versterken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |