17 jaar, dacht ik zelf ook al... zie hierboven voor een geile spelerquote:Op maandag 22 mei 2006 23:51 schreef komrad het volgende:
[..]
een kopper iig. Ik zou een 17 jarige terugkopen omdat een 18 jarige die echt meerwaarde heeft, bv uitmuntend/matig [koppen] schier onbetaalbaar zijn, tenminste dat denk ik
Kan je beter een hoog goed/redelijk [koppen] [17] kopen als die al wel te betalen zijn
Ja en nee... uit sommige landen wel, uit andere landen nietquote:Op maandag 22 mei 2006 23:51 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb nu een mooie op het oog, 33k heb ik geboden, Stijgt denk ik in 2 weken. Daarna kan ik dan een nieuwe LT trainee kopen
Heb je ook een antwoord op me vraag? Lopen de YP's morgen af?
laten spelen.. zn conditie is wat aan de "hogere" kant.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:52 schreef Lennox het volgende:
Perica Tep¨a (116108518) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Hrvatska
Total Skill Index (TSI): 410
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: RNK Iskra
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Zou "druppelen" genoeg zijn, of zal ik hem laten spelen?
Hij kan op het middenveld in de friendly. Achterin zou ook kunnen als het 1 week is.
Maar de meeste?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja en nee... uit sommige landen wel, uit andere landen niet
Ik heb geen idee.. voor mij is dinsdag t/m donderdag altijd YP dag.. sommige listen ze eerder, andere later..quote:
Ok bedankt, als ik deze niet krijg zal ik morgen verder zoekenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. voor mij is dinsdag t/m donderdag altijd YP dag.. sommige listen ze eerder, andere later..
Nee...quote:Op maandag 22 mei 2006 23:51 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb nu een mooie op het oog, 33k heb ik geboden, Stijgt denk ik in 2 weken. Daarna kan ik dan een nieuwe LT trainee kopen
Heb je ook een antwoord op me vraag? Lopen de YP's morgen af?
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:59 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Nee...
Zondag gepulled. 3 dagen op TL. Zondag - maandag - dinsdag - woensdag.
Dus op zn vroegst overmorgen..
Wat voor idioten zijn dat nou weer..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
In sommige landen wordt er op zaterdag gepulled
Het moet echt niet gekker worden..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:01 schreef Grumpey het volgende:
en zelfs op vrijdagavond in sommigen landen al. Vanaf 20 uur in Engeland. Dus maandagavond zijn er al verse YP's te vinden op de markt
Mijn nieuwe trainee, denk dat ik hem na poppen verkoop, denk dat dat over 2 weken isquote:Juan Pedro Rios (113647182)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Bolivia
Total Skill Index (TSI): 730
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: uitstekend
Of gewoon zeggen dat -J-D- niet kan, en het hele plan wordt dan al omgegooidquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:05 schreef Grumpey het volgende:
de datum kan zelfs nog met een grote lobby beinvloed worden!
moet wel goed voelen, om zo veel invloed te hebben of niet?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Of gewoon zeggen dat -J-D- niet kan, en het hele plan wordt dan al omgegooid
Sjeetje.. sinds jullie samenwonen zeker geen sex meer gehad danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:50 schreef -J-D- het volgende:
Ik kreeg er een erectie van. Heb er nog een blauwe kin van
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:50 schreef -J-D- het volgende:
Ik kreeg er een erectie van. Heb er nog een blauwe kin van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |