Mja, daar zat ik er misschien net even naast, daar heb ik ook sorry over gezegd.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zoals er geen bewijs is dat Achmadinejad's uitlatingen over de vernietiging van de staat Israel etc. verkeerd vertaald zijn?
Niets. In dit geval vond ik het ook al een vreemd bericht, en naar nu blijkt is het onwaar. Jammer dat veel mensen er al over zijn gevallen, terwijl er over de antisemitische preek in ons eigen land, waar wel zekerheid over bestaat, veel minder beroering ontstond.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mja, daar zat ik er misschien net even naast, daar heb ik ook sorry over gezegd.
Maar wat is er mis met een beetje kritisch naar het nieuws kijken, en niet alles in 1 keer voor waar aannemen?
Kruisje.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:26 schreef Drugshond het volgende:
Mijn topic valt niet meer te reanimeren.
[afbeelding]
Het hield de FP niet eens..quote:Op zondag 21 mei 2006 00:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niets. In dit geval vond ik het ook al een vreemd bericht, en naar nu blijkt is het onwaar. Jammer dat veel mensen er al over zijn gevallen, terwijl er over de antisemitische preek in ons eigen land, waar wel zekerheid over bestaat, veel minder beroering ontstond.
Dat is zo-ie-zo het probleem met NWS-berichten in het algemeen. Wat moet je als maatstaf gaan gebruiken. En rondzingen van een vaag nieuws door betere nieuwssites komt veelvuldig voor.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niets. In dit geval vond ik het ook al een vreemd bericht, en naar nu blijkt is het onwaar. Jammer dat veel mensen er al over zijn gevallen, terwijl er over de antisemitische preek in ons eigen land, waar wel zekerheid over bestaat, veel minder beroering ontstond.
O, het ging niet over de toezichthouders, hoor, maar over de debattisten zelf.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is zo-ie-zo het probleem met NWS-berichten in het algemeen. Wat moet je als maatstaf gaan gebruiken. En rondzingen van een vaag nieuws door betere nieuwssites komt veelvuldig voor.
Nieuws is altijd suggestief.
Qua discussie(forum) kun je uit minder valide berichten toch een aardige discussie op gang zetten.
We zijn niet de PRAVDA of iets dergelijks. Maar ergens moeten we wel een grens stellen.
Dat is aan de ene kant een heel vreemde waarneming, echter denk ik dat het heel eenvoudig te verklaren is.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Net zo min als rijsttafel.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:41 schreef gelly het volgende:
pindasaus is toch helemaal niet authentiek Indonesisch ?
Nou ik las laatst toch een goed doortimmerd verhaal over die vertalingen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Zoals er geen bewijs is dat Achmadinejad's uitlatingen over de vernietiging van de staat Israel etc. verkeerd vertaald zijn?
Net een reclame van Beckers voor saté in authentiek Indonesische pindasaus. Je vraagt je dan wat af he..quote:
http://kokkieblanda.nl/Content/pid=746.htmlquote:Op zondag 21 mei 2006 00:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Net een reclame van Beckers voor saté in authentiek Indonesische pindasaus. Je vraagt je dan wat af he..
Staan er ook plaatjes in?quote:Op zondag 21 mei 2006 01:00 schreef gelly het volgende:
overigens heb ik best een aardig boek in die bieb opgesnort, al is het al 20 jaar oud.. Gödel, Escher, Bach : een eeuwige gouden band.
Anti-elitist tot in de kist.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Staan er ook plaatjes in?
(ah joh .. het is toch al laat enzo)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |