Ik vond dat t-shirt van die eerste gast echt origineelquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:55 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
dat standaargelul heb je volgens mij elk jaar
Ik denk het niet, zonder make-up en show blijft er weinig van overquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:57 schreef wdn het volgende:
Die act van Finland gaat de hitlijsten bestormen.
Het hele festival gaat al een paar jaar nergens meer overquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:56 schreef Arcee het volgende:
Wat een schijtplaat van die Finnen.
Gaat nergens meer over.
*mee gaat zingen..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:57 schreef Fusion het volgende:
Hard Rock Hallelujah!
Hard Rock Hallelujah!
The saints are crippled
On this sinners' night
Lost are the lambs with no guiding light
The walls come down like thunder
The rocks about to roll
It's The Arockalypse
Now bare your soul
All we need is lightning
With power and might
Striking down the prophets of false
As the moon is rising
Give us the sign
Now let us rise up in awe
Rock 'n roll angels bring that Hard Rock Hallelujah
Demons and angels all in one have arrived
In God's creation supernatural high
The true believers
Thou shall be saved
Brothers and sisters keep strong in the faith
On the day of Rockoning
It's who dares, wins
You will see the jokers soon'll be the new kings
All we need is lightning
With power and might
Striking down the prophets of false
As the moon is rising
Give us the sign
Now let us rise up in awe
Wings on my back
I got horns on my head
My fangs are sharp
And my eyes are red
Not quite an angel
The one that feel
Now choose to join us or go straight to Hell
Hard Rock Hallelujah!
Hard Rock Hallelujah!
Hard Rock Hallelujah!
Hard Rock Hallelujah!
Hard Rock Hallelujah!
Vooral dat "Arockalypse"![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:58 schreef Coastertommm het volgende:
Ah die Deutsche Leute sind nicht so gut geendet.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:57 schreef Bruce117 het volgende:
Het hele festival gaat al een paar jaar nergens meer over
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hopelijk gaat Lordi nu de presentatoren op het podium ritueel slachten.
Toetsenistquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:58 schreef CJ het volgende:
Wie van de 5 is nou een vrouw?
Gisteren zag ik ze op de Beeb aan het zwembad zitten met 35 gradenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:58 schreef MissHobje het volgende:
Wat zullen ze het heet hebben in die pakken![]()
Jawel. Let maar op.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk het niet, zonder make-up en show blijft er weinig van over
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het kwam door dat priemgetal dat ik toch nog weer wat heb gezien.
Die op de toetsen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:58 schreef CJ het volgende:
Wie van de 5 is nou een vrouw?
quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het kwam door dat priemgetal dat ik toch nog weer wat heb gezien.
Klinkt beter dan daarnet...quote:
ze zijn anders al jaren bezig... en dit wordt een hele grote Europese hitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel. Let maar op.
Dit wordt een dikke eendagsvlieg![]()
Mensen hebben genoeg gehad van die stront abba liedjes.quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hopelijk gaat Lordi nu de presentatoren op het podium ritueel slachten.
Je kunt 20 jaar bezig zijn, en toch een eendagsvlieg zijnquote:Op zondag 21 mei 2006 00:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze zijn anders al jaren bezig... en dit wordt een hele grote Europese hit
Die aftitelingen gaan altijd een half uur door hoor.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
daar is de aftiteling al, wat zijn ze er snel mee dit jaar ?
Omdat de meerderheid die ZEIK van de afgelopen jaren MEER DAN ZAT IS.quote:
wordt het herhaald dan ofzo? Mooi want Barbara schijnt geweest te zijnquote:Op zondag 21 mei 2006 00:01 schreef Bruce117 het volgende:
Dadelijk nog lekker een uurtje naar Paul kijken.
Dat is elk jaar volgens mij.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
daar is de aftiteling al, wat zijn ze er snel mee dit jaar ?
zeker welquote:Op zondag 21 mei 2006 00:01 schreef Bruce117 het volgende:
Dadelijk nog lekker een uurtje naar Paul kijken.
Ik vind het ook gewoon een goed nummerquote:Op zondag 21 mei 2006 00:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mensen hebben genoeg gehad van die stront abba liedjes.
Dit is een goed protest...
alleen nog maar breezah's die stemmen bedoel jequote:Op zondag 21 mei 2006 00:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
internet: mooiweerdeleeuw.vara.nlquote:Op zondag 21 mei 2006 00:01 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wordt het herhaald dan ofzo? Mooi want Barbara schijnt geweest te zijn![]()
en als protest stem tegen het "oost europeese hoerenfestival"quote:Op zondag 21 mei 2006 00:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Omdat de meerderheid die ZEIK van de afgelopen jaren MEER DAN ZAT IS.
Waarom is alles wat enigszins up-tempo is, een ABBA-lied?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
En wij scoren er dan weer niet meequote:Op zondag 21 mei 2006 00:02 schreef golfer het volgende:
Geniaal!
In het vervolg geen liedjes meer laten zingen, maar gewoon een special effects-groep Nederland laten vertegenwoordigen.
Gegarandeerd veel punten.
Ik zou er ook voor stemmen.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:02 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
alleen nog maar breezah's die stemmen bedoel je
Veel temps dus.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:59 schreef snellejelle het volgende:
Devenir, Comme seule raison de résister
Tenir, élever le ton pour exister
Ça se dit ça se chante facilement
Mais mon refrain aujourd’hui c’est
Il était temps qu’enfin le ciel se rappelle de moi
Il était temps enfin une trêve ma chance a moi
Il était temps Il était temps
Courir après l’idéal ça vaut le coup
Souffrir . Oh quel régal quand c’est un rêve au bout
Ça se dit ça se chante facilement
Mais mon refrain aujourd’hui c’est
J’y croyais plus
J’ y croyais plus d’ailleurs j’ai du mal a le croire encore
Il était temps pourvu que ça reste
Et si ça ne dure pas
Je serais heureuse de dire aux enfants
Que j’y ai touché une fois dans mon temps
Il était temps…![]()
ok, jij een punt... Balkan-gelal dan... want daar krijg ik een punthoofd vanquote:Op zondag 21 mei 2006 00:02 schreef gday het volgende:
[..]
Waarom is alles wat enigszins up-tempo is, een ABBA-lied?
Tja sterk gezongen... ik denk dat de meningen daarover wel verdeeld zullen zijn.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het mooiste is dat dit naast een "gimmic" nog een perfect afgewerkte act is ook, schitterende kostuums, niet zomaar hard-rock gebral, maar een hele goeie melodie en tekst , héél sterk gezongen trouwens ook ...
Nee, dan ben je te laat.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Omdat de meerderheid die ZEIK van de afgelopen jaren MEER DAN ZAT IS.
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het mooiste is dat dit naast een "gimmic" nog een perfect afgewerkte act is ook, schitterende kostuums, niet zomaar hard-rock gebral, maar een hele goeie melodie en tekst , héél sterk gezongen trouwens ook ...
Omdat alle liedjes die tegenwoordig worden ingestuurd in dezelfde stijl zijn, de stijl die al jaren gebruikt wordt. Als er eens een keer iets nieuws is wordt er over gemauwd.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:02 schreef gday het volgende:
[..]
Hij blijft eigenlijk héél goed binnen de toon hoor, ondanks de ruwe stem. Véél beter dan heel wat andere dingen die we vanavond horen "zingen" hebben.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:03 schreef gday het volgende:
[..]
Tja sterk gezongen... ik denk dat de meningen daarover wel verdeeld zullen zijn.
jij gaat een leuk feestje hebbenquote:Op zondag 21 mei 2006 00:03 schreef Relin het volgende:
Wieeeeh! Ik hoor ze hier buiten schreeuwen (zit momenteel in Finland) En ze gaan helemaal uit hun dakje hiero![]()
Ik vind het toppie winnaars!![]()
Na jaren van afwezigheid...HOPPA! Winnen we meteen![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:03 schreef Relin het volgende:
Wieeeeh! Ik hoor ze hier buiten schreeuwen (zit momenteel in Finland) En ze gaan helemaal uit hun dakje hiero![]()
Ik vind het toppie winnaars!![]()
Na jaren van afwezigheid...HOPPA! Winnen we meteen![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat is wel weer enigszins waar.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij blijft eigenlijk héél goed binnen de toon hoor, ondanks de ruwe stem. Véél beter dan heel wat andere dingen die we vanavond horen "zingen" hebben.
Dat zijn ze al een paar jaar hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 00:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goed man, een stel Klingons die nog in Lord of the Rings II hebben gefigureerd doen net of ze hardrockers zijn![]()
![]()
Gefeliciteerd en veel plezier daar!quote:Op zondag 21 mei 2006 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
jij gaat een leuk feestje hebben
Ze zijn nooit hoger geeindigd dan 6e hiervoor
Paul zal ook wel ter sprake komen.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Crisioverleg bij het Eurovisie Management morgen?
Omdat ballads een Johnny Logan rip-off zijnquote:Op zondag 21 mei 2006 00:02 schreef gday het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Gisteren zag ik ze op de Beeb aan het zwembad zitten met 35 graden
Eurovisie goes unpluggedquote:Op zondag 21 mei 2006 00:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jaquote:Op zondag 21 mei 2006 00:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Finland bewijst gewoon dat er een Satan bestaat.
Inderdaadquote:Op zondag 21 mei 2006 00:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Omdat ballads een Johnny Logan rip-off zijn![]()
* Barbaaf is héél benieuwd hoe de inzendingen volgend jaar eruit zullen zien![]()
Die kunnen beter overleg plegen over het feit dat bepaalde landen voordeel hebben bij dit stem-verhaal door het feit dat hun bevolking over heel Europa verspreid zit... Turkije had eigenlijk geen punt mogen hebben... Lordi is de terechte winnaar... uit alle landen op 2 na hebben ze punten gekregenquote:Op zondag 21 mei 2006 00:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vittu!quote:Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef gday het volgende:
SUOMI PERKELE PERKELE
Ach toch op zijn minst beter dan het gemiddelde "You love me, i love you, we love each other , yes we do" gehalte die de meeste groepen haalden vanavondquote:Op zondag 21 mei 2006 00:05 schreef Fusion het volgende:
[..]
"Arockalypse", dat is gewoon Sinterklaasrijmniveau. Ik vind het ook een leuk nummer, maar ga nou niet doen alsof de tekst zo geniaal is.
dat blote voeten nummer was hartstikke mooiquote:Op zondag 21 mei 2006 00:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dan ben je te laat.
En we hebben weleens geprobeerd een trend te introduceren (blote voeten, verkleedacts) en daar waren we of te laat of te vroeg mee.
Hoe zo dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef Perico het volgende:
Ik heb zojuist mijn vrienden in Finland gefeliciteerd, schitterend. Leukste festival in jaren, ook halve finale was goed. Paul was briljant, alles goed...
Enige minpuntje, de slechte verliezers zoals België...
Wat vond je van de tekst van IJsland dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach toch op zijn minst beter dan het gemiddelde "You love me, i love you, we love each other , yes we do" gehalte die de meeste groepen haalden vanavond
Da's inderdaad een goeie.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef wdn het volgende:
Komen wij aan met een stel van die trommels![]()
We hadden Within Temptation moeten sturen
Turkije heeft terecht punten gekregen voor die geile dansers.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kunnen beter overleg plegen over het feit dat bepaalde landen voordeel hebben bij dit stem-verhaal door het feit dat hun bevolking over heel Europa verspreid zit... Turkije had eigenlijk geen punt mogen hebben... Lordi is de terechte winnaar... uit alle landen op 2 na hebben ze punten gekregen
Dat zal gok ik ook wel gebeuren..quote:Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef wdn het volgende:
Vergeet de Balkan niet en Rusland met z'n 8 afvallige provincie's die meedoen.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kunnen beter overleg plegen over het feit dat bepaalde landen voordeel hebben bij dit stem-verhaal door het feit dat hun bevolking over heel Europa verspreid zit...
preciesquote:Op zondag 21 mei 2006 00:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vergeet de Balkan niet en Rusland met z'n 8 afvallige provincie's die meedoen.
Dat zou pas een natte droom zijnquote:Op zondag 21 mei 2006 00:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat zal gok ik ook wel gebeuren..
Omdat iedereen altijd de winnaars van het jaar ervoor probeert te immiteren..
Wat zou je eigenlijk daartegen kunnen doen?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kunnen beter overleg plegen over het feit dat bepaalde landen voordeel hebben bij dit stem-verhaal door het feit dat hun bevolking over heel Europa verspreid zit... Turkije had eigenlijk geen punt mogen hebben... Lordi is de terechte winnaar... uit alle landen op 2 na hebben ze punten gekregen
Ze is nou blond.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat blote voeten nummer was hartstikke mooi
wat is er trouwens met dat meisje gebeurt
Inderdaad.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:08 schreef CJ het volgende:
[..]
Turkije heeft terecht punten gekregen voor die geile dansers.![]()
![]()
![]()
Volgend jaar niet... ik wed dat half Europa nu met een Rock-act aan komt zetten dus dan vallen we wéér niet opquote:Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef wdn het volgende:
Dat is dus wat ik al een aantal keer gepost had hiervoor. Ik heb precies hetzelfde. 4 sms-jes die binnen de tijd zijn verstuurd, maar vervolgens 'ongeldig' zijn omdat ze buiten de tijd zouden zijn verstuurd.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg trouwens nu een smsjes binnen dat mijn stemmen niet allemaal telden omdat ze buiten de tijd waren verstuurd
Ik ruik verraad
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zou pas een natte droom zijn.
Sandi Shaw was ons daarin al 30 jaar eerder voorgegaan.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:08 schreef snellejelle het volgende:
dat blote voeten nummer was hartstikke mooi
Ja, iemand..?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:09 schreef MissX het volgende:
Waar is Litouwen nou geeindigd?
Belachelijk?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:09 schreef Messenga het volgende:
Hoe de fuck van Finland hebben gewonnen?
1 van de belachelijkste acts ooit..
Waarom liep die vrouw ineens weg? Arrogant hoor.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Paul de Leeuw met zijn puntenEn Litouwen
verbannenquote:Op zondag 21 mei 2006 00:10 schreef gday het volgende:
[..]
Wat zou je eigenlijk daartegen kunnen doen?
Mijn ouders hoorde ik donderdag praten over Finland.. "Belachelijk!" "Heeft niets met muziek te maken" "Niet normaal!"quote:Op zondag 21 mei 2006 00:10 schreef wendytje het volgende:
al die tieners en pubers en luitjes die nog geen eigen tv hebben en die "verplicht" met pap en mam hebben meegekeken, hebben een proteststem uitgebracht
Idd!quote:Op zondag 21 mei 2006 00:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zou pas een natte droom zijn.
Ik vond Litouwen leuker en beter dan Lordi, maar ik vind het leuker dat Lordi wint.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:10 schreef MiLalaa het volgende:
ik had liever gehad dat Litouwen won eigenlijk.. dit Lordi vind ik wat minder.
het is meer "muziek" dan de meeste Eurovisie-shit ooit is geweestquote:Op zondag 21 mei 2006 00:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mijn ouders hoorde ik donderdag praten over Finland.. "Belachelijk!" "Heeft niets met muziek te maken" "Niet normaal!"
![]()
Ja, net nog. Die bleke dame uit Moldavie.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:10 schreef Mike het volgende:
Daarna moeten we ook nog met wat orgineels komen...is plassex al ooit gedaan op een Eurovisie Songfestival?
Mike, wat heb je toch altijd goede ideeen?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:10 schreef Mike het volgende:
Daarna moeten we ook nog met wat orgineels komen...is plassex al ooit gedaan op een Eurovisie Songfestival?
Dat zou misschien wel werken ja.. van televote zullen ze wel niet meer af willen.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
verbannen
Ik zou een 50% jury en 50% televote nemen... dat neutraliseert enigszins
heb ik ook gedaan, hij is al klaarquote:
dan had ik drie keer extra moeten stemmen op dldquote:Op zondag 21 mei 2006 00:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg trouwens nu een smsjes binnen dat mijn stemmen niet allemaal telden omdat ze buiten de tijd waren verstuurd
Ik ruik verraad
Goeie vraag..quote:Op zondag 21 mei 2006 00:10 schreef gday het volgende:
[..]
Wat zou je eigenlijk daartegen kunnen doen?
Ik ga voor het water.. cheers.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik drink er een pepsi op!Proost iedereen op deze geweldige hilarische avond!
Hahahha, zo mogen ze vaker komen, die songfestivals.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik drink er een pepsi op!Proost iedereen op deze geweldige hilarische avond!
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Goeie vraag..vakjury's zou ook niets oplossen
Ja zullen we nu gelijk begginen met een oorlog en doen wat genocides er tussndoor.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:10 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat we het beste al onze provincies onafhankelijk kunnen maken zodat er veel buurlanden zijn die kunnen stemmen.
heb het nog even nagekeken... 5 keer gestemd. 4 keer op DLD en 1 keer op Lordi... Drie keer goed, 2 keer ongeldigquote:Op zondag 21 mei 2006 00:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan had ik drie keer extra moeten stemmen op dld
quote:
Ja, of een stevige, maar esthetisch verantwoorde rim-act... mét trommeltjes.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:10 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat we het beste al onze provincies onafhankelijk kunnen maken zodat er veel buurlanden zijn die kunnen stemmen.
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:15 schreef cora4034 het volgende:
Toen Paul op het einde, toen finland een duidelijke voorsprong had een soort opmerking maakte van, we moeten alvast wat lijken opgraven die moeten dienen als deelnemers van volgend jaar kon je me wegdragen. Tranen met tuiten gelachen.
Hier dus ook. Bellen lukte nu; tot 8 keer toe was dat nummer bezet, toen maar ge-smst. Krijgen we zojuist sms-jes dat we te laat zijn met stemmen. Dus onze sms-jes zijn niet meegeteld maar ze rekenen er wel geld voor. Lekker dan...quote:
Dit jaar was gewoon leuk.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:15 schreef TheVulture het volgende:
21 topics vol is trouwens ook een dik record op Fok of niet voor een Songfestival? Applaus voor onszelf
Kijk naar hoe Monaco gestemd heeft... dat was duidelijk een vakjury...quote:Op zondag 21 mei 2006 00:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Goeie vraag..vakjury's zou ook niets oplossen
Ja, een 7 voor Litouwen ...quote:Op zondag 21 mei 2006 00:16 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Kijk naar hoe Monaco gestemd heeft... dat was duidelijk een vakjury...
herkenbaar.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Troubadour... heerlijk lalnummer als je flink gezopen hebt![]()
Je collega maakte gisteren ook al een opmerking tegen me als "Je post toch nooit in FTR!". Hebben jullie afgesproken aan forumpromotie te doen?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iedereen blijft nu wel lekker in FTR posten de komenden weken/maanden?
[/forum-spam]
*zingt* la la la la lala lala *stopt met zingen*quote:Op zondag 21 mei 2006 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Troubadour... heerlijk lalnummer als je flink gezopen hebt![]()
Jaaaaa...quote:Op zondag 21 mei 2006 00:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa, Corry Brokken moeten we sturen![]()
Welke twee landen hadden geen stemmen gegeven aan Finland? Die maken een goede kans de vakjury te hebbenquote:Op zondag 21 mei 2006 00:16 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Kijk naar hoe Monaco gestemd heeft... dat was duidelijk een vakjury...
Ach stel je niet aan, Lordi ziet er niet uit als een zielig poesje dat jouw bescherming nodig heeft of wel? Kunnen wel wat hebben hoor.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat naar dat die Songfestivalpuristen zo zeiken op Lordi.
Ik zie overalquote:Op zondag 21 mei 2006 00:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Je collega maakte gisteren ook al een opmerking tegen me als "Je post toch nooit in FTR!". Hebben jullie afgesproken aan forumpromotie te doen?
Zweden deed het ook en zie het resultaatquote:Op zondag 21 mei 2006 00:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaaaaa...Reunie songfestival jaar 1378...
Kom je users tekort dan ofzo?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[/forum-spam]
Hihihihi...quote:
FTR was nog nooit zo populairquote:Op zondag 21 mei 2006 00:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[/forum-spam]
Dat snap ik nogsteeds niet..quote:
och ja...het is gewoonweg geen standaard ESC nummer...sommigen hebben nu eenmaal moeite met nieuwe omstandighedenquote:Op zondag 21 mei 2006 00:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat naar dat die Songfestivalpuristen zo zeiken op Lordi.
Dat wordt morgen bij Life & Cooking nog wat met Carlo Boszhart.
We zoeken nog volk voor de slowchat, die loopt niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:19 schreef Fusion het volgende:
[..]
Kom je users tekort dan ofzo?
Nee, dacht ik ook niet.
Kalispera = Goedenavond in het grieks.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat snap ik nogsteeds niet..![]()
Leg eens uit..
Ik geloof dat "kalispera" in het Grieks "goedenavond" betekent.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat snap ik nogsteeds niet..![]()
Leg eens uit..
Dat deed Paul ook toen hij de punten van Nederland doorgaf.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:21 schreef CJ het volgende:
[..]
Kalispera = Goedenavond in het grieks.
Paul maakte er net Kalisperma van toen hij het over het SMSje van Sakis had.
Zenks!quote:Op zondag 21 mei 2006 00:21 schreef CJ het volgende:
[..]
Kalispera = Goedenavond in het grieks.
Paul maakte er net Kalisperma van toen hij het over het SMSje van Sakis had.
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:21 schreef gday het volgende:
[..]
Ik geloof dat "kalispera" in het Grieks "goedenavond" betekent.
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[/forum-spam]
Ik dacht dat Mr. Lordi himself dat had geschreven.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:22 schreef Leatherface het volgende:
Hoorde ik nou goed dat Ville Valo van HIM die tekst schreef?
Nope. die zijn van Mr. Lordi himselfquote:Op zondag 21 mei 2006 00:22 schreef Leatherface het volgende:
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:22 schreef Leatherface het volgende:
Zo hoort het.quote:
Okayquote:Op zondag 21 mei 2006 00:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nope. die zijn van Mr. Lordi himself
Link?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:25 schreef Bonobo11 het volgende:
We zijn trouwens 20e geworden met Monaco, wit rusland en Andorra achter ons.
Lordi had ook de halve finale dik gewonnen trouwens
Monaco ACHTER ons?!quote:Op zondag 21 mei 2006 00:25 schreef Bonobo11 het volgende:
We zijn trouwens 20e geworden met Monaco, wit rusland en Andorra achter ons.
Lordi had ook de halve finale dik gewonnen trouwens
Ahja, had het al gevonden inderdaad.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:27 schreef Bonobo11 het volgende:
www.eurovision.tv
http://www.eurovision.tv/english/2618.htm
Tsss, maar 4 punten van Belgiequote:Op zondag 21 mei 2006 00:27 schreef Bonobo11 het volgende:
www.eurovision.tv
Haha ik weet niet hoor maar ik vind haar in elk geval lijken op Stifler's mom!quote:Op zondag 21 mei 2006 00:29 schreef Onderbroek het volgende:
wat zeiden ze toch alweer over carola?....iets over desperate housewifes ..maar nóg iets...waar ze op leek.. iemand?
Belgie 12e.... gesneuveld door de vriendenstemmen op Macedonie en Turkije... al was dat ook wel een terechte finalistquote:Op zondag 21 mei 2006 00:27 schreef Bonobo11 het volgende:
www.eurovision.tv
-edit-quote:Op zondag 21 mei 2006 00:30 schreef gday het volgende:
Frappant... België en Nederland gaven 12 punten aan Armenië in de halve finale...
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:33 schreef gday het volgende:
[..]
LezenIk had het over de halve finale.. in de halve finale gaf Nederland 'maar' 10 punten aan Turkije.
quote:
Lezenquote:
waar staan die cijfersquote:Op zondag 21 mei 2006 00:36 schreef CJ het volgende:
Lol. Nederland gaf 12 punten aan Armenie in de halve finales en maar 7 aan Belgie.
Wel terecht..quote:
quote:
Ik denk dat dat er niet veel mee te maken heeft... de songs die rechtstreeks naar de finale gingen dit jaar waren erg zwak... Vorig jaar won Griekenland en Malta werd tweede zonder in de halve finale te hebben gestaan.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:42 schreef CJ het volgende:
8 liedjes uit de top 10 komen uit de halve finale en hebben dus duidelijk voordeel gehad van het feit dat het Europese publiek ze al kende. Alleen Roemenie (nr 4) en Griekenland (9) hebben het op eigen kracht moeten doen.
http://www.votelordi.orgquote:UN-FUCKING-BELIEVABLE
YOU did it, people! You voted, and the best band won, and with an all-time record score! The Arockalypse has come!
The Eurovision Song Contest has. Been. ROCKED. This is a day to remember!
LORDI! GRAAAAAAARG!
All you doubters, naysayers, disapprovers, media badmouthers and whatnots: IN - YOUR - FACE! YEAAH!
Share the joy with us! votelordi@gmail.com!
Jaaaa! Ik heb Nederland weer een stapje verder geholpen met mijn score van 7.5 in de moeilijkheidsklasse 'Normal'.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:40 schreef gday het volgende:
Toch staan we nog ERGENS op de 1e plek
http://iq.pi.net/eurovision/
We're the winners, we are, we are !!quote:Op zondag 21 mei 2006 00:40 schreef gday het volgende:
Toch staan we nog ERGENS op de 1e plek
http://iq.pi.net/eurovision/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |