JA!!quote:
quote:UN-FUCKING-BELIEVABLE
YOU did it, people! You voted, and the best band won, and with an all-time record score! The Arockalypse has come!
The Eurovision Song Contest has. Been. ROCKED. This is a day to remember!
LORDI! GRAAAAAAARG!
All you doubters, naysayers, disapprovers, media badmouthers and whatnots: IN - YOUR - FACE! YEAAH!
Share the joy with us! votelordi@gmail.com!
Nou, ik kende die site helemaal niet, en ik was toch bovengemiddeld geïnteresseerd in deze meuk. Ik denk niet dat die site er veel aan heeft bijgedragen.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:39 schreef Noca het volgende:
Dat ze gewonnen hebben zal hier ook wel aan liggen: http://www.votelordi.org/
Ligt er nu overigens uit. Staat een oproep op in veel europese talen om te stemmen op Lordi en zo te kijken hoeveel invloed er uitgeoefend kan worden op dit belachelijke festival. Aardig gelukt lijkt mij zo
Aan mij lag het niet, heb braaf gebeldquote:
Het doet me wel ergens aan denken maar Poison is het niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waar Nederland braaf damestrio Treble naar het Eurovisie Songfestival stuurt, zijn de Finnen toch heel wat gedurfder. Zijn sturen namelijk hardrock/metalband Lordi naar Athene.
[..]
Bron
Hoewel het nummer maar een slap aftreksel is van Alice Cooper's 'Poison', is dit voor mij absoluut een reden om naar het Eurovisie Songfestival te gaan kijken!
Intro is AC/DC-achtig, uiterlijke vertoning en verdere uitvoering is meer Kiss in de discoperiodequote:Op zondag 21 mei 2006 08:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het doet me wel ergens aan denken maar Poison is het niet.
Idd .quote:Het gaat toch om populaire muziek? Nou dit soort muziek heeft een gigantische fanbase in heel Europa.
lol
en dan gewoon Kiss er niet bij zetten he.... ondanks dat heel de outfits daar nog het meeste op lijken...quote:Op zondag 21 mei 2006 12:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Naast dat de muziek niet heel origineel is, is voor de gemiddelde hardrock-liefhebber de vertoning ook niet geheel nieuw. Wel voor de gemiddelde songfestival-liefhebber natuurlijk!
GWAR
[afbeelding]
Mushroomhead
[afbeelding]
Mortiis
[afbeelding]
Green Jelly
[afbeelding]
De kostuums wellicht, maar de make-up niet (behalve die Gene-wannabe op de achtergrond)quote:Op zondag 21 mei 2006 12:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
en dan gewoon Kiss er niet bij zetten he.... ondanks dat heel de outfits daar nog het meeste op lijken...
Volgens mij is er weinig KISS bij, maar lijkt het meer op GWAR, maar goed. Wel tof dat ze hebben gewonnenquote:Op zondag 21 mei 2006 12:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
en dan gewoon Kiss er niet bij zetten he.... ondanks dat heel de outfits daar nog het meeste op lijken...
Nope. Is bij bijna niemand bekend wie het zijn.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er ook een foto zonder die kostuums van die gasten?
Idd, om het maar in de woorden van Lordi zelf aan te geven:quote:Op zondag 21 mei 2006 13:45 schreef Natalie het volgende:
Wat nou 'Volgelingen van de Duivel'? Is dat hoe men denk over Metal? Schapen offeren en de duivel aanbidden. Die Christelijke lui moeten eens wakker geschud worden. Metal heeft met dat alles niets te maken. Volgens mij zijn ze gewoon bang voor de heren in kostuum
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |