Veel temps dus.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:59 schreef snellejelle het volgende:
Devenir, Comme seule raison de résister
Tenir, élever le ton pour exister
Ça se dit ça se chante facilement
Mais mon refrain aujourd’hui c’est
Il était temps qu’enfin le ciel se rappelle de moi
Il était temps enfin une trêve ma chance a moi
Il était temps Il était temps
Courir après l’idéal ça vaut le coup
Souffrir . Oh quel régal quand c’est un rêve au bout
Ça se dit ça se chante facilement
Mais mon refrain aujourd’hui c’est
J’y croyais plus
J’ y croyais plus d’ailleurs j’ai du mal a le croire encore
Il était temps pourvu que ça reste
Et si ça ne dure pas
Je serais heureuse de dire aux enfants
Que j’y ai touché une fois dans mon temps
Il était temps…![]()
ok, jij een punt... Balkan-gelal dan... want daar krijg ik een punthoofd vanquote:Op zondag 21 mei 2006 00:02 schreef gday het volgende:
[..]
Waarom is alles wat enigszins up-tempo is, een ABBA-lied?
Tja sterk gezongen... ik denk dat de meningen daarover wel verdeeld zullen zijn.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het mooiste is dat dit naast een "gimmic" nog een perfect afgewerkte act is ook, schitterende kostuums, niet zomaar hard-rock gebral, maar een hele goeie melodie en tekst , héél sterk gezongen trouwens ook ...
Nee, dan ben je te laat.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Omdat de meerderheid die ZEIK van de afgelopen jaren MEER DAN ZAT IS.
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het mooiste is dat dit naast een "gimmic" nog een perfect afgewerkte act is ook, schitterende kostuums, niet zomaar hard-rock gebral, maar een hele goeie melodie en tekst , héél sterk gezongen trouwens ook ...
Omdat alle liedjes die tegenwoordig worden ingestuurd in dezelfde stijl zijn, de stijl die al jaren gebruikt wordt. Als er eens een keer iets nieuws is wordt er over gemauwd.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:02 schreef gday het volgende:
[..]
Hij blijft eigenlijk héél goed binnen de toon hoor, ondanks de ruwe stem. Véél beter dan heel wat andere dingen die we vanavond horen "zingen" hebben.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:03 schreef gday het volgende:
[..]
Tja sterk gezongen... ik denk dat de meningen daarover wel verdeeld zullen zijn.
jij gaat een leuk feestje hebbenquote:Op zondag 21 mei 2006 00:03 schreef Relin het volgende:
Wieeeeh! Ik hoor ze hier buiten schreeuwen (zit momenteel in Finland) En ze gaan helemaal uit hun dakje hiero![]()
Ik vind het toppie winnaars!![]()
Na jaren van afwezigheid...HOPPA! Winnen we meteen![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:03 schreef Relin het volgende:
Wieeeeh! Ik hoor ze hier buiten schreeuwen (zit momenteel in Finland) En ze gaan helemaal uit hun dakje hiero![]()
Ik vind het toppie winnaars!![]()
Na jaren van afwezigheid...HOPPA! Winnen we meteen![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat is wel weer enigszins waar.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij blijft eigenlijk héél goed binnen de toon hoor, ondanks de ruwe stem. Véél beter dan heel wat andere dingen die we vanavond horen "zingen" hebben.
Dat zijn ze al een paar jaar hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 00:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goed man, een stel Klingons die nog in Lord of the Rings II hebben gefigureerd doen net of ze hardrockers zijn![]()
![]()
Gefeliciteerd en veel plezier daar!quote:Op zondag 21 mei 2006 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
jij gaat een leuk feestje hebben
Ze zijn nooit hoger geeindigd dan 6e hiervoor
Paul zal ook wel ter sprake komen.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Crisioverleg bij het Eurovisie Management morgen?
Omdat ballads een Johnny Logan rip-off zijnquote:Op zondag 21 mei 2006 00:02 schreef gday het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Gisteren zag ik ze op de Beeb aan het zwembad zitten met 35 graden
Eurovisie goes unpluggedquote:Op zondag 21 mei 2006 00:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jaquote:Op zondag 21 mei 2006 00:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Finland bewijst gewoon dat er een Satan bestaat.
Inderdaadquote:Op zondag 21 mei 2006 00:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Omdat ballads een Johnny Logan rip-off zijn![]()
* Barbaaf is héél benieuwd hoe de inzendingen volgend jaar eruit zullen zien![]()
Die kunnen beter overleg plegen over het feit dat bepaalde landen voordeel hebben bij dit stem-verhaal door het feit dat hun bevolking over heel Europa verspreid zit... Turkije had eigenlijk geen punt mogen hebben... Lordi is de terechte winnaar... uit alle landen op 2 na hebben ze punten gekregenquote:Op zondag 21 mei 2006 00:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vittu!quote:Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef gday het volgende:
SUOMI PERKELE PERKELE
Ach toch op zijn minst beter dan het gemiddelde "You love me, i love you, we love each other , yes we do" gehalte die de meeste groepen haalden vanavondquote:Op zondag 21 mei 2006 00:05 schreef Fusion het volgende:
[..]
"Arockalypse", dat is gewoon Sinterklaasrijmniveau. Ik vind het ook een leuk nummer, maar ga nou niet doen alsof de tekst zo geniaal is.
dat blote voeten nummer was hartstikke mooiquote:Op zondag 21 mei 2006 00:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dan ben je te laat.
En we hebben weleens geprobeerd een trend te introduceren (blote voeten, verkleedacts) en daar waren we of te laat of te vroeg mee.
Hoe zo dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef Perico het volgende:
Ik heb zojuist mijn vrienden in Finland gefeliciteerd, schitterend. Leukste festival in jaren, ook halve finale was goed. Paul was briljant, alles goed...
Enige minpuntje, de slechte verliezers zoals België...
Wat vond je van de tekst van IJsland dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach toch op zijn minst beter dan het gemiddelde "You love me, i love you, we love each other , yes we do" gehalte die de meeste groepen haalden vanavond
Da's inderdaad een goeie.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef wdn het volgende:
Komen wij aan met een stel van die trommels![]()
We hadden Within Temptation moeten sturen
Turkije heeft terecht punten gekregen voor die geile dansers.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kunnen beter overleg plegen over het feit dat bepaalde landen voordeel hebben bij dit stem-verhaal door het feit dat hun bevolking over heel Europa verspreid zit... Turkije had eigenlijk geen punt mogen hebben... Lordi is de terechte winnaar... uit alle landen op 2 na hebben ze punten gekregen
Dat zal gok ik ook wel gebeuren..quote:Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef wdn het volgende:
Vergeet de Balkan niet en Rusland met z'n 8 afvallige provincie's die meedoen.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kunnen beter overleg plegen over het feit dat bepaalde landen voordeel hebben bij dit stem-verhaal door het feit dat hun bevolking over heel Europa verspreid zit...
preciesquote:Op zondag 21 mei 2006 00:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vergeet de Balkan niet en Rusland met z'n 8 afvallige provincie's die meedoen.
Dat zou pas een natte droom zijnquote:Op zondag 21 mei 2006 00:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat zal gok ik ook wel gebeuren..
Omdat iedereen altijd de winnaars van het jaar ervoor probeert te immiteren..
Wat zou je eigenlijk daartegen kunnen doen?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kunnen beter overleg plegen over het feit dat bepaalde landen voordeel hebben bij dit stem-verhaal door het feit dat hun bevolking over heel Europa verspreid zit... Turkije had eigenlijk geen punt mogen hebben... Lordi is de terechte winnaar... uit alle landen op 2 na hebben ze punten gekregen
Ze is nou blond.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat blote voeten nummer was hartstikke mooi
wat is er trouwens met dat meisje gebeurt
Inderdaad.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:08 schreef CJ het volgende:
[..]
Turkije heeft terecht punten gekregen voor die geile dansers.![]()
![]()
![]()
Volgend jaar niet... ik wed dat half Europa nu met een Rock-act aan komt zetten dus dan vallen we wéér niet opquote:Op zondag 21 mei 2006 00:07 schreef wdn het volgende:
Dat is dus wat ik al een aantal keer gepost had hiervoor. Ik heb precies hetzelfde. 4 sms-jes die binnen de tijd zijn verstuurd, maar vervolgens 'ongeldig' zijn omdat ze buiten de tijd zouden zijn verstuurd.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg trouwens nu een smsjes binnen dat mijn stemmen niet allemaal telden omdat ze buiten de tijd waren verstuurd
Ik ruik verraad
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zou pas een natte droom zijn.
Sandi Shaw was ons daarin al 30 jaar eerder voorgegaan.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:08 schreef snellejelle het volgende:
dat blote voeten nummer was hartstikke mooi
Ja, iemand..?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:09 schreef MissX het volgende:
Waar is Litouwen nou geeindigd?
Belachelijk?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:09 schreef Messenga het volgende:
Hoe de fuck van Finland hebben gewonnen?
1 van de belachelijkste acts ooit..
Waarom liep die vrouw ineens weg? Arrogant hoor.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Paul de Leeuw met zijn puntenEn Litouwen
verbannenquote:Op zondag 21 mei 2006 00:10 schreef gday het volgende:
[..]
Wat zou je eigenlijk daartegen kunnen doen?
Mijn ouders hoorde ik donderdag praten over Finland.. "Belachelijk!" "Heeft niets met muziek te maken" "Niet normaal!"quote:Op zondag 21 mei 2006 00:10 schreef wendytje het volgende:
al die tieners en pubers en luitjes die nog geen eigen tv hebben en die "verplicht" met pap en mam hebben meegekeken, hebben een proteststem uitgebracht
Idd!quote:Op zondag 21 mei 2006 00:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zou pas een natte droom zijn.
Ik vond Litouwen leuker en beter dan Lordi, maar ik vind het leuker dat Lordi wint.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:10 schreef MiLalaa het volgende:
ik had liever gehad dat Litouwen won eigenlijk.. dit Lordi vind ik wat minder.
het is meer "muziek" dan de meeste Eurovisie-shit ooit is geweestquote:Op zondag 21 mei 2006 00:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mijn ouders hoorde ik donderdag praten over Finland.. "Belachelijk!" "Heeft niets met muziek te maken" "Niet normaal!"
![]()
Ja, net nog. Die bleke dame uit Moldavie.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:10 schreef Mike het volgende:
Daarna moeten we ook nog met wat orgineels komen...is plassex al ooit gedaan op een Eurovisie Songfestival?
Mike, wat heb je toch altijd goede ideeen?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:10 schreef Mike het volgende:
Daarna moeten we ook nog met wat orgineels komen...is plassex al ooit gedaan op een Eurovisie Songfestival?
Dat zou misschien wel werken ja.. van televote zullen ze wel niet meer af willen.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
verbannen
Ik zou een 50% jury en 50% televote nemen... dat neutraliseert enigszins
heb ik ook gedaan, hij is al klaarquote:
dan had ik drie keer extra moeten stemmen op dldquote:Op zondag 21 mei 2006 00:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg trouwens nu een smsjes binnen dat mijn stemmen niet allemaal telden omdat ze buiten de tijd waren verstuurd
Ik ruik verraad
Goeie vraag..quote:Op zondag 21 mei 2006 00:10 schreef gday het volgende:
[..]
Wat zou je eigenlijk daartegen kunnen doen?
Ik ga voor het water.. cheers.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik drink er een pepsi op!Proost iedereen op deze geweldige hilarische avond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |