Hahahha, zo mogen ze vaker komen, die songfestivals.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik drink er een pepsi op!Proost iedereen op deze geweldige hilarische avond!
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Goeie vraag..vakjury's zou ook niets oplossen
Ja zullen we nu gelijk begginen met een oorlog en doen wat genocides er tussndoor.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:10 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat we het beste al onze provincies onafhankelijk kunnen maken zodat er veel buurlanden zijn die kunnen stemmen.
Daarna moeten we ook nog met wat orgineels komen...is plassex al ooit gedaan op een Eurovisie Songfestival?
heb het nog even nagekeken... 5 keer gestemd. 4 keer op DLD en 1 keer op Lordi... Drie keer goed, 2 keer ongeldigquote:Op zondag 21 mei 2006 00:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan had ik drie keer extra moeten stemmen op dld
quote:
Ja, of een stevige, maar esthetisch verantwoorde rim-act... mét trommeltjes.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:10 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat we het beste al onze provincies onafhankelijk kunnen maken zodat er veel buurlanden zijn die kunnen stemmen.
Daarna moeten we ook nog met wat orgineels komen...is plassex al ooit gedaan op een Eurovisie Songfestival?
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:15 schreef cora4034 het volgende:
Toen Paul op het einde, toen finland een duidelijke voorsprong had een soort opmerking maakte van, we moeten alvast wat lijken opgraven die moeten dienen als deelnemers van volgend jaar kon je me wegdragen. Tranen met tuiten gelachen.
Hier dus ook. Bellen lukte nu; tot 8 keer toe was dat nummer bezet, toen maar ge-smst. Krijgen we zojuist sms-jes dat we te laat zijn met stemmen. Dus onze sms-jes zijn niet meegeteld maar ze rekenen er wel geld voor. Lekker dan...quote:
Dit jaar was gewoon leuk.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:15 schreef TheVulture het volgende:
21 topics vol is trouwens ook een dik record op Fok of niet voor een Songfestival? Applaus voor onszelf
Kijk naar hoe Monaco gestemd heeft... dat was duidelijk een vakjury...quote:Op zondag 21 mei 2006 00:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Goeie vraag..vakjury's zou ook niets oplossen
Ja, een 7 voor Litouwen ...quote:Op zondag 21 mei 2006 00:16 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Kijk naar hoe Monaco gestemd heeft... dat was duidelijk een vakjury...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |