quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:02 schreef Jane het volgende:
Oh ja, dit liedje vond ik nog wel redelijk geloof ik, maar die zanger kijkt zo raar uit z'n ogen....
Het is geschreven door de nummer twee van twee jaar geleden en dat hoor je.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:01 schreef Tasha het volgende:
Ik ken het ergens van, of is het een rip-off van iets.
Een paar jaar geleden was er ook al zo'n soort nummer, scoorde toen ook als een tietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:01 schreef Tasha het volgende:
Ik ken het ergens van, of is het een rip-off van iets.
Hopelijk..quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:03 schreef Heero87 het volgende:
Volgens de VRT zijn er trouwens hardnekkinge geruchten in Griekenland dat de Griekse televisie geknoeid zou hebben met de voting van de halve finale, ten nadele van Cyprus en België.
Hij is de eerste die tijdens een songfestival tijdens het zingen een bolus in zijn broek draaitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:02 schreef Jane het volgende:
Oh ja, dit liedje vond ik nog wel redelijk geloof ik, maar die zanger kijkt zo raar uit z'n ogen....
Wat hebben Grieken tegen Belgen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:03 schreef Heero87 het volgende:
Volgens de VRT zijn er trouwens hardnekkinge geruchten in Griekenland dat de Griekse televisie geknoeid zou hebben met de voting van de halve finale, ten nadele van Cyprus en België.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:04 schreef Asskicker14 het volgende:
We are the winners of Eurovision.
Zeker, geweldig bedachtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtig blijft dit!
Bij IJsland gingen ze donderdag anders aardig los.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:05 schreef CJ het volgende:
Beetje zwaktebod van het publiek met dat boe-geroep. Vind ik eigenlijk niet kunnen.
Die is lui denk ik.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:05 schreef Coastertommm het volgende:
Ze bewegen allemaal behalve de linker
nu niet meerquote:
Net niet meerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:05 schreef Coastertommm het volgende:
Ze bewegen allemaal behalve de linker
Ze gaan ook daadwerkelijk een WK-variant uitbrengen!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:07 schreef ABBAfan het volgende:
Kunnen we er geen WK lied van maken?
ja, geweldige actquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:07 schreef MiLalaa het volgende:
ze doen het ook echt gewoon GOEOED!
Ok, het is me allemaal duidelijk geworden.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:02 schreef gday het volgende:
Nog ff wachten op Litouwen ja.. .ik heb die ene gast niet gezien de vorige keer, die stil scheen te staan tijdens bijna het gehele optreden, en dan ff gaat dansen ofzo? Of heb ik dat verkeerd begrepen
Nu je het zegt jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Typisch lied voor het WK trouwens.
2 tekstdichters voor nodig geweestquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
Zeer knap uitgewerkte tekst ook.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:07 schreef ABBAfan het volgende:
Kunnen we er geen WK lied van maken?
Dit wordt een geweldige hitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze gaan ook daadwerkelijk een WK-variant uitbrengen!![]()
quote:
misschien dan toch maar weer terug naar school gaanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
OMG schooloutfits moeten ze hier ook invoeren.![]()
Eurovisie Songfestival is tijdloosquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
yuk, dit is heel erg jaren negentig
Precies ja!!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:09 schreef Jane het volgende:
Oh jee, dit van Engeland doet me ook ergens aan denken....
Excerpt from a teenage opera! Grocer Jack!
Ja maar niks voor die ranzige songfestival conservatieven..quote:
Inderdaad, dit gaan die Oostblokkers nooit verkroppen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar niks voor die ranzige songfestival conservatieven..
op naar Finland dan maarquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
Rare nummers gewoon allemaal. Ik zit met open bek te kijken.
quote:
en terechtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:11 schreef Jane het volgende:
Whahaha! Raoul Heertje kan volgend jaar ook meedoen!![]()
ja, hij is ook voor duitslandquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Zei ie nou "Please vote for the music"
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:11 schreef Asskicker14 het volgende:
It's a hardknock life for us....it's a hardknock life for us....ow...heet het nummer Teenage Life.
Ohhhhh... en meisje met een schooluniform...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:11 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Inderdaad, dit gaan die Oostblokkers nooit verkroppen.
Jah zou je denken.. maar lijkt wel of er een vloek op NL rust ofzoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:11 schreef raptorix het volgende:
Overigen snap ik niet waarom we in nederland een groep als Within Temptation sturen, pak je zeker een top 3.
De rest zong valsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mijn top 5, tot nu toe..
1) Litouwen
2) Bosnië
![]()
Heb ik ook al voor gepleit vandaag... alleen zul je volgend jaar waarschijnlijk heel veel Rock gaan zien door het succes van Lordiquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:11 schreef raptorix het volgende:
Overigen snap ik niet waarom we in nederland een groep als Within Temptation sturen, pak je zeker een top 3.
idd, ik zou er al niet op stemmen omdat de grieken zichzelf zo goed vindenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:13 schreef Jane het volgende:
Nou, ik denk dat Griekenland het niet 2x achter elkaar hoeft te organiseren...
Erg kansloos zo'n opmerkingquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Zei ie nou "Please vote for the music"
De NOS wil het anders wel doen hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:13 schreef Jane het volgende:
Nou, ik denk dat Griekenland het niet 2x achter elkaar hoeft te organiseren...
en daar ging zequote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:14 schreef Shoplifter14 het volgende:
wat een tragisch lied
dalijk gaat ze nog door de knietjes ook
Voor iemand in de 50 is dat toch een compliment om de kop van Anastacia te hebben.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze heeft het kop en de kleren van Anastacia, maar de stem komt in mijlen niet in de buurt.
Next!
E.T.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:14 schreef dolle_hond het volgende:
georgina verbaan over 20 jaar
Is ze 50?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:15 schreef CJ het volgende:
Voor iemand in de 50 is dat toch een compliment om de kop van Anastacia te hebben.
ze scorenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:16 schreef MissHobje het volgende:
Moehhahahhahahhahawtf is dit
als ze scoren vind ik het top
![]()
ja ik vond het donderdag ook beter.... maar goed het blijft geweldigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt die Lordi opeens veel slechter dan donderdag ?
Het valt me ook tegen na alle verhalen inderdaad.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, echt heavy is het nog niet eigenlijk.
dat kan dus niet hé, alle groepen zijn verplicht live te zingen ...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:17 schreef Sebje het volgende:
lordi de kabouters uit Finland playbakken d'r op los..
Ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt die Lordi opeens veel slechter dan donderdag ?
Dan zullen ze de rest van hun carriere met die troep op hun gezicht moeten optreden. Denk maar aan KISSquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Als dit zou winnen dan zou dat echt zo vet zijn
nou niet de stem nee, maar wel de band.....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
dat kan dus niet hé, alle groepen zijn verplicht live te zingen ...
ehhh zo treden ze al jaren op hoor... dit is geen gimmickquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:18 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Dan zullen ze de rest van hun carriere met die troep op hun gezicht moeten optreden. Denk maar aan KISS
dat doen ze nu al hoor, dit is een band die in Finland zo al een tijd optreedt hoor.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:18 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Dan zullen ze de rest van hun carriere met die troep op hun gezicht moeten optreden. Denk maar aan KISS
Het was leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |