ze scorenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:16 schreef MissHobje het volgende:
Moehhahahhahahhahawtf is dit
als ze scoren vind ik het top
![]()
ja ik vond het donderdag ook beter.... maar goed het blijft geweldigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt die Lordi opeens veel slechter dan donderdag ?
Het valt me ook tegen na alle verhalen inderdaad.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, echt heavy is het nog niet eigenlijk.
dat kan dus niet hé, alle groepen zijn verplicht live te zingen ...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:17 schreef Sebje het volgende:
lordi de kabouters uit Finland playbakken d'r op los..
Ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt die Lordi opeens veel slechter dan donderdag ?
Dan zullen ze de rest van hun carriere met die troep op hun gezicht moeten optreden. Denk maar aan KISSquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Als dit zou winnen dan zou dat echt zo vet zijn
nou niet de stem nee, maar wel de band.....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
dat kan dus niet hé, alle groepen zijn verplicht live te zingen ...
ehhh zo treden ze al jaren op hoor... dit is geen gimmickquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:18 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Dan zullen ze de rest van hun carriere met die troep op hun gezicht moeten optreden. Denk maar aan KISS
dat doen ze nu al hoor, dit is een band die in Finland zo al een tijd optreedt hoor.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:18 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Dan zullen ze de rest van hun carriere met die troep op hun gezicht moeten optreden. Denk maar aan KISS
Het was leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |