Ze gaan ook daadwerkelijk een WK-variant uitbrengen!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:07 schreef ABBAfan het volgende:
Kunnen we er geen WK lied van maken?
ja, geweldige actquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:07 schreef MiLalaa het volgende:
ze doen het ook echt gewoon GOEOED!
Ok, het is me allemaal duidelijk geworden.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:02 schreef gday het volgende:
Nog ff wachten op Litouwen ja.. .ik heb die ene gast niet gezien de vorige keer, die stil scheen te staan tijdens bijna het gehele optreden, en dan ff gaat dansen ofzo? Of heb ik dat verkeerd begrepen
Nu je het zegt jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Typisch lied voor het WK trouwens.
2 tekstdichters voor nodig geweestquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
Zeer knap uitgewerkte tekst ook.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:07 schreef ABBAfan het volgende:
Kunnen we er geen WK lied van maken?
Dit wordt een geweldige hitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze gaan ook daadwerkelijk een WK-variant uitbrengen!![]()
quote:
misschien dan toch maar weer terug naar school gaanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
OMG schooloutfits moeten ze hier ook invoeren.![]()
Eurovisie Songfestival is tijdloosquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
yuk, dit is heel erg jaren negentig
Precies ja!!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:09 schreef Jane het volgende:
Oh jee, dit van Engeland doet me ook ergens aan denken....
Excerpt from a teenage opera! Grocer Jack!
Ja maar niks voor die ranzige songfestival conservatieven..quote:
Inderdaad, dit gaan die Oostblokkers nooit verkroppen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar niks voor die ranzige songfestival conservatieven..
op naar Finland dan maarquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
Rare nummers gewoon allemaal. Ik zit met open bek te kijken.
quote:
en terechtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:11 schreef Jane het volgende:
Whahaha! Raoul Heertje kan volgend jaar ook meedoen!![]()
ja, hij is ook voor duitslandquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Zei ie nou "Please vote for the music"
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:11 schreef Asskicker14 het volgende:
It's a hardknock life for us....it's a hardknock life for us....ow...heet het nummer Teenage Life.
Ohhhhh... en meisje met een schooluniform...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:11 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Inderdaad, dit gaan die Oostblokkers nooit verkroppen.
Jah zou je denken.. maar lijkt wel of er een vloek op NL rust ofzoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:11 schreef raptorix het volgende:
Overigen snap ik niet waarom we in nederland een groep als Within Temptation sturen, pak je zeker een top 3.
De rest zong valsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mijn top 5, tot nu toe..
1) Litouwen
2) Bosnië
![]()
Heb ik ook al voor gepleit vandaag... alleen zul je volgend jaar waarschijnlijk heel veel Rock gaan zien door het succes van Lordiquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:11 schreef raptorix het volgende:
Overigen snap ik niet waarom we in nederland een groep als Within Temptation sturen, pak je zeker een top 3.
idd, ik zou er al niet op stemmen omdat de grieken zichzelf zo goed vindenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:13 schreef Jane het volgende:
Nou, ik denk dat Griekenland het niet 2x achter elkaar hoeft te organiseren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |