Anytime babe.quote:
Ja, die met die zwartwitfoto's en zo.quote:
YES!quote:
Als in camerabewaking in de binnenstad??quote:
Ik heb aan de Buitenkant gewoond, en rond oud&nieuw heeft een of andere ****** een strijker geklemd tussen de voordeurruit en het ornament er tegenaan.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:47 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Als in camerabewaking in de binnenstad??
Waarom niet. Ik zal er niet anders van worden; helaas schijnt het nodig te zijn om een paar proleten in bedwang te houden of te kunnen pakken op hun infantiele gedrag in de stad.
ik zoek zelf nog steeds een paar van die kutpaupers in een rooie BMW III; die ooit eens zo stoer waren om met zn vieren mij en een vriend van me aan te vallen... maar dat was al op de weg terug van de stad naar huis..![]()
Vergeet Wezep; Hattem en dergelijkequote:Op zondag 21 mei 2006 12:50 schreef Waxxer het volgende:
Maargoed, als heel Genemuiden en Rijssen in het weekend komt stappen, is dat eehhhh... wel te merken idd...
Héy.quote:
Hoe was het met je badeendje?quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 12:52 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Vergeet Wezep; Hattem en dergelijkeoorden niet...
![]()
Oh kut; of is het nu Wezup? of woon je daar??quote:
Sommige praten wél gewoon normaal, heur.quote:
Ik woon daar, en daar kan ik zelf ook niks aan doen.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oh kut; of is het nu Wezup? of woon je daar??![]()
[Leeft mee.. ]quote:Op zondag 21 mei 2006 12:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik woon daar, en daar kan ik zelf ook niks aan doen..
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 21 mei 2006 12:57 schreef descendent1 het volgende:
[..]
[Leeft mee.. ]
Wat zul jij het zwaar hebben; als Gothic in Wezep...![]()
okay, nu hou ik op met klieren..![]()
Ze hebben een Friki. En een Glen Mills.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:58 schreef Waxxer het volgende:
Ze hebben wél een station in Wezep, en een groot bedrijf van iets, maar ben vergeten wat...
Ik ben TS...quote:
Er moet ook maar een Wezep-topic komen.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze hebben een Friki. En een Glen Mills..
Niet eens kloon van?quote:
Yes. Ik heb al iemand gevonden die hier óók woont.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Er moet ook maar een Wezep-topic komen.
Ooooh ja, de Friki!quote:Op zondag 21 mei 2006 12:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze hebben een Friki. En een Glen Mills..
Hol oe de bek moar rap stille of k sal oe met de klomp'm veur de bek batsen.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Hol oe de bek moar rap stille of k sal oe met de klomp'm veur de bek batsen.
Als je mij in de stad tegen zou komen, zou je niet eens kunnen zien dat ik uit Wezep kom, dus WTF?quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
Wa wost nou Mie Jong? Of moet k oe ebm ritmisch in de pokkel staampn?quote:Op zondag 21 mei 2006 13:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen...quote:Op zondag 21 mei 2006 13:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je mij in de stad tegen zou komen, zou je niet eens kunnen zien dat ik uit Wezep kom, dus WTF?.
Je bent al behoorlijk geintegreerd zie ik...quote:Op zondag 21 mei 2006 13:10 schreef Syytön het volgende:
Oja, ik kom dus niet uit de hele omgeving hier he. Sinds ik in Overijssel woon, word ik de hele tijd om de bek geslagen met de meest vage woorden en uitdrukkingen.![]()
Da's Drents ja; Drenthe roeleert best nog wel!quote:Het raam moet los, evenals de deur!
Lijm pikt!
Ik kom weg uit Delft!
![]()
En nog meer, daar kan ik nu even niet opkomen. Het is misschien trouwens wel meer iets Drents, maar aangezien al die lui naar Zwolle komen...![]()
Wat is nog meer Zwols?
quote:
Eeb'n ipv evenquote:Op zondag 21 mei 2006 13:16 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je bent al behoorlijk geintegreerd zie ik...![]()
[..]
Da's Drents ja; Drenthe roeleert best nog wel!soms dan
Zwolse proat? Tja, ik kom er zelf ook niet weg..dusse..
Nou, nee ik woon toch in Zuid, dat is wel ver genoeg!quote:Op zondag 21 mei 2006 13:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha, dan ben jij eehh opeens eehhh élders?![]()
En gymnasium!Goed man! Aa-landen?
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Nou, nee ik woon toch in Zuid, dat is wel ver genoeg!
Nee, Agnieten College locatie CCC
1e.....quote:Op zondag 21 mei 2006 13:28 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Neeeeejjj... Daar heb ik mijn LIO stage gelopen..
![]()
In welk jaar zit je nu?
Maar niet meer voor lang!quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:42 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
2e klassers zijn nog steeds brugpiepiers
Jij hoort toch niet bij de groep die tegen de IJsseltoren protesteerde (De vrienden van de Stadskern?)quote:Op zondag 21 mei 2006 13:50 schreef Devlinsect het volgende:
Zwollenaar meldt zich![]()
Wat een fuckweer vandaag en gisteren. Wilde gisteren naar het park Weezenland om ff Jawat te checken. Helaasch. Het bluesfestival in de binnenstad is ook in het water gevallen.
En die ABN AMRO toren is LELIJK! SJEZUS! Nu is de Pepperbusse niet meer het hoogste gebouw![]()
Heh; ik ben dr nog langsgefietst; (Jawatt) en volgens mij was t niet al te druk daar.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:50 schreef Devlinsect het volgende:
Wat een fuckweer vandaag en gisteren. Wilde gisteren naar het park Weezenland om ff Jawat te checken. Helaasch. Het bluesfestival in de binnenstad is ook in het water gevallen.
En die ABN AMRO toren is LELIJK! SJEZUS! Nu is de Pepperbusse niet meer het hoogste gebouw![]()
Nee die ken ik niet.quote:
quote:
Dus dat was die herrie in het park tegenover me. Zulke dingen worden ook slecht gecommuniceerd in Zwolle he! Maar... ik kan niet wachten tot het stratenfestival weer daar is!quote:Op zondag 21 mei 2006 13:50 schreef Devlinsect het volgende:
Hee buurman/vrouw! lelyflat?quote:Op zondag 21 mei 2006 14:14 schreef Integrity het volgende:
[..]
Dus dat was die herrie in het park tegenover me. Zulke dingen worden ook slecht gecommuniceerd in Zwolle he! Maar... ik kan niet wachten tot het stratenfestival weer daar is!
quote:Op zondag 21 mei 2006 14:13 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Geeft geschiedenis; ziet er een beetje vaagjes uit soms, maar is erg tof. Hij was de docent wiens klassen ik 3 jaar geleden tijdens mn LIO stage overnam!
![]()
Dr zit/zat ook nog een biologiedocent die erg op m leek..![]()
Die ken ik wel maar niet van naam, ik heb mijn mentor Mr. de Kleine voor geschiedenis!quote:
Ferry; of Ferdy heet ie toch?quote:Op zondag 21 mei 2006 14:17 schreef yosander het volgende:
[..]
[..]
Die ken ik wel maar niet van naam, ik heb mijn mentor Mr. de Kleine voor geschiedenis!
Ferdy ja, en hij is in de 40 en de rest klopt. (Zijn dochter zit in V6)quote:Op zondag 21 mei 2006 14:18 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ferry; of Ferdy heet ie toch?
Jaartje of 30-35; bruin haar en niet al te lang?
Stratenfestival ben ik mede-organisator vanquote:Op zondag 21 mei 2006 14:16 schreef Devlinsect het volgende:
Stratenfestival![]()
Teringdrukte en een muffe lucht van kleffe hamburgers die op straat worden gebakken. Dan heb ik het nog niet over het boerenvolk van buiten Zwolle.![]()
Ach je zult er vast wel boven uit steken. Gezellig man, stratenfestival!quote:Op zondag 21 mei 2006 14:16 schreef Devlinsect het volgende:
Stratenfestival![]()
Teringdrukte en een muffe lucht van kleffe hamburgers die op straat worden gebakken. Dan heb ik het nog niet over het boerenvolk van buiten Zwolle.![]()
Die heb ik in de klas gehad...quote:Op zondag 21 mei 2006 14:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Ferdy ja, en hij is in de 40 en de rest klopt. (Zijn dochter zit in V6)
5e; en jij?quote:
Lol!quote:
heb je ook een kamer-studio-tje met alles voor jezelf? (keuken-badkamer etc.)quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 14:21 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ach je zult er vast wel boven uit steken. Gezellig man, stratenfestival!
Ach; zwartkijker! Op het Assendorperplein is t altijd wel leuk tijdens straatfestival; het centrum mijd ik dan meestal ook als de pest trouwens..quote:Op zondag 21 mei 2006 14:25 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
Wat is er gezellig aan? De zomerkermis? De drukte? Tell me.
Jep, alles voor mezelf. Ze hebben nu de huur omhoog gegooid van 260 naar 265 en ik baal ervan dat ik zoveel zaken erom heen nog extra mag betalen, zoals die afvalstofheffing, belasting op water en de televisiekabel.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:24 schreef descendent1 het volgende:
[..]
heb je ook een kamer-studio-tje met alles voor jezelf? (keuken-badkamer etc.)
Het is hier geen KLB!quote:Op zondag 21 mei 2006 14:28 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb echt een hekel aan mensen die 'los' zeggen ipv van 'open'.![]()
![]()
![]()
Een vriend van me uit Hattem zegt dat ook....gatverredamme.![]()
![]()
![]()
En laatst kwam er zo'n pauper naar me toe, die vroeg hoe laat de AH LOS ging...![]()
![]()
![]()
Hoer toch een end op man, pauper.![]()
![]()
![]()
Kom hier naar Zuid!quote:Op zondag 21 mei 2006 14:28 schreef Integrity het volgende:
[..]
Jep, alles voor mezelf. Ze hebben nu de huur omhoog gegooid van 260 naar 265 en ik baal ervan dat ik zoveel zaken erom heen nog extra mag betalen, zoals die afvalstofheffing, belasting op water en de televisiekabel.
Ik heb nu 205 punten bij de woningzoeker en in juli ben ik afgestudeerd. Ik denk dat ik rond december een ander stekkie ga betrekken. Ik zit nog te denken waar...
Eerst dacht ik de AA-landen, mooi groen. Maar die wijk is behoorlijk verpauperd, heb ik me laten vertellen. Een 1gezinswoning in Assendorp lijkt me ook erg relaxt. Toplocatie en niet duur. Stadshagen schijnt ook erg in trek te zijn. What to do, what to do..
Ik hou er wel van dat er zoveel mensen bij elkaar zitten op zo'n gelegenheid. Dan kun je lekker door de drukte wurmen, terwijl iedereen in dezelfde situatie zit. Het is een keer wat anders en als je een beetje optimistisch gestemd bent, dan kun je zo tegen mensen aan lullen. Best grappig.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:25 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
Wat is er gezellig aan? De zomerkermis? De drukte? Tell me.
Het Straatfestival = binnenstad.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:28 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ach; zwartkijker! Op het Assendorperplein is t altijd wel leuk tijdens straatfestival; het centrum mijd ik dan meestal ook als de pest trouwens..![]()
Zuid is idd ook een optie. Zolang er maar geen paupers in de straat wonen die mijn toekomstige kindertjes negatief beinvloeden. (ik weet zelf ook wel dat je dat niet in de hand hebt).quote:
Je hebt hier een aantal straten verderop wel een aantal 'paupers' maar als je er je niet mee bemoeid gebeurt er niets.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:32 schreef Integrity het volgende:
[..]
Zuid is idd ook een optie. Zolang er maar geen paupers in de straat wonen die mijn toekomstige kindertjes negatief beinvloeden. (ik weet zelf ook wel dat je dat niet in de hand hebt).
Hey trouwens descendant, heb jij ook zoveel last van die kut-hang-groep-jongeren?
Was het maar waar....quote:Op zondag 21 mei 2006 14:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh...shit...General Chat...![]()
Dan maar ff on-topic.
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Was dat on-topic genoeg?
Gewoon hun huis in de fik steken en de onschuld uithangenquote:Op zondag 21 mei 2006 14:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Je hebt hier een aantal straten verderop wel een aantal 'paupers' maar als je er je niet mee bemoeid gebeurt er niets.
Je komt er niet eens langs, ze staan altijd buiten.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:37 schreef Integrity het volgende:
[..]
Gewoon hun huis in de fik steken en de onschuld uithangen
Heh; ik ken het probleem ja. Ik kreeg ook ineens allerlei acceptgiro's van de gemeente enzo, die ik in mn vorigehuis ( studentenhuis met gedeelde voorzieningen) Niet had. Dat was wel ff schrikken, maar ik ben erg blij dat ik van dat delen van douche, keuken enzo af ben.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:28 schreef Integrity het volgende:
[..]
Jep, alles voor mezelf. Ze hebben nu de huur omhoog gegooid van 260 naar 265 en ik baal ervan dat ik zoveel zaken erom heen nog extra mag betalen, zoals die afvalstofheffing, belasting op water en de televisiekabel.
Ik heb nu 205 punten bij de woningzoeker en in juli ben ik afgestudeerd. Ik denk dat ik rond december een ander stekkie ga betrekken. Ik zit nog te denken waar...
Eerst dacht ik de AA-landen, mooi groen. Maar die wijk is behoorlijk verpauperd, heb ik me laten vertellen. Een 1gezinswoning in Assendorp lijkt me ook erg relaxt. Toplocatie en niet duur. Stadshagen schijnt ook erg in trek te zijn. What to do, what to do..
quote:Op zondag 21 mei 2006 14:28 schreef Integrity het volgende:
[..]
Die zijn gaaf [voor zover zulke sociale woningbouw gaaf kan zijn], daar reageer ik altijd opquote:Op zondag 21 mei 2006 14:40 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Assendorp is leuk, maar erg populair, Wipstrik zou ik ook nog wel heenwillen; of die flatjes (nou ja, flatjes; 3 verdiepingen) aan de Minervalaan enzo.
In Assendorp wordt er ook wel gefeest dan; altijd erg gezellig en niet zo heel druk; ideetje voor aankomende zomer?quote:Op zondag 21 mei 2006 14:30 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Het Straatfestival = binnenstad.
Zie je nou wel, tis kut![]()
Heb jij ook kennis over de Rothschild's (ff tussendoor?).quote:Op zondag 21 mei 2006 14:40 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Heh; ik ken het probleem ja. Ik kreeg ook ineens allerlei acceptgiro's van de gemeente enzo, die ik in mn vorigehuis ( studentenhuis met gedeelde voorzieningen) Niet had. Dat was wel ff schrikken, maar ik ben erg blij dat ik van dat delen van douche, keuken enzo af ben.
Ik heb zlef een puntje of 150; en hoop voor de herfst mn scriptie af te hebben en klaar te zijn (VU, Amsterdam, hiervoor Windesheim gedaan). Zo lang woon ik hier ook niet meer denk ik.
Assendorp is leuk, maar erg populair, Wipstrik zou ik ook nog wel heenwillen; of die flatjes (nou ja, flatjes; 3 verdiepingen) aan de Minervalaan enzo.
Stadshagen lijkt me niet echt wat. Veel te ver weg, en echt zo'n huisje-boompje beestje-kindertjes wijk...![]()
Je reageert op de verkeerde woningen. Je moet gewoon bij kansrijk de allerlaatsten aanvinken. Die krijg je toch nooit.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:40 schreef Syytön het volgende:
[..]
![]()
Jezus, ik heb er pas 34ik had er 60 kunnen hebben, maar dankzij die HOERE puntenweigering...
![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 14:40 schreef Syytön het volgende:
[..]
![]()
Jezus, ik heb er pas 34ik had er 60 kunnen hebben, maar dankzij die HOERE puntenweigering...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar voor een leuke zelfstandige kamer heb je ongeveer 100 punten nodig; of je moet via particulieren huren; maar da's meestal erg duur.![]()
Als ik nog eens iets hoor laat ik t wel weten... en anders mag je wel een tentje opzetten op mn balkon mits je iedere avond eten voor me kookt natuurlijk.. ..
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |