De watte?quote:Op zondag 21 mei 2006 14:48 schreef Integrity het volgende:
[..]
Heb jij ook kennis over de Rothschild's (ff tussendoor?).
Klopt; die troep in de kelder en in de liften komt me de strot uit; als ik toevallig mn vuilnis buiten zet ruim ik t soms zelfs op (in de lift dan).quote:Die hangjongeren komen me echt de strot uit, hier in deze flat. Er ligt nu nog steeds TL-glas in de kelder. En die uitwisselingsstudenten... volgens mij hebben we nu een rustige lichting. Ik heb wel eens een papiertje opgehangen in de hal op de begane grond, omdat er weer van die eikels de boel kapot hebben gemaakt.
De Kleine is een lelijke pedofiel. Hij glimlacht altijd naar me.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Ferdy ja, en hij is in de 40 en de rest klopt. (Zijn dochter zit in V6)
Stel bankiers, ik verwijs je door naar het volgende topic:quote:
De kelder waarin ik mijn fiets opberg, daar ligt nog steeds glas. Iemand heeft mijn mooie rubberen bootje kapot gemaakt, hij is nu helemaal platquote:Klopt; die troep in de kelder en in de liften komt me de strot uit; als ik toevallig mn vuilnis buiten zet ruim ik t soms zelfs op (in de lift dan).
Hey, maar we hebben wel weer mooie strak in de verf zittende kozijnen!![]()
Die kelder is wel aardig schoon nu toch?
Sommige stukken in Zuid zijn flink pauper, hoor. En grote delen van Holtenbroek zijn prima te doen. Altijd even vragen aan buurtbewoners is mijn tip (op een forum, of irl natuurlijkquote:Op zondag 21 mei 2006 14:32 schreef Integrity het volgende:
[..]
Zuid is idd ook een optie. Zolang er maar geen paupers in de straat wonen die mijn toekomstige kindertjes negatief beinvloeden. (ik weet zelf ook wel dat je dat niet in de hand hebt).
Hey trouwens descendant, heb jij ook zoveel last van die kut-hang-groep-jongeren?
Zal ik morgen tegen hem zeggen.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
De Kleine is een lelijke pedofiel. Hij glimlacht altijd naar me..
Van mij mag je, knul.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Zal ik morgen tegen hem zeggen.
Geintje!
Trouwens ik heb nog een leuke foto van Ridderbos, daar ziet 'ie er nog raarder uit dan normaal!quote:
Toen z'n haar eraf werd geschoren bedoel je?quote:Op zondag 21 mei 2006 15:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Trouwens ik heb nog een leuke foto van Ridderbos, daar ziet 'ie er nog raarder uit dan normaal!
Nee!quote:Op zondag 21 mei 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Toen z'n haar eraf werd geschoren bedoel je?
Wat is datquote:Op zondag 21 mei 2006 15:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee!
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik ben het niet die er bij opstaat!!!
Een leraar van mij!quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 15:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee!
[afbeelding]
[afbeelding]
'n Puike gast, die Ridderbos.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik mocht het van hem op internet zetten hoor, zodat hij het zelf kon bekijken!quote:Op zondag 21 mei 2006 15:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zal Van t Hul ff doorvwerwijzen naar dit topic; wat als gevolg heeft dat Felic niet meer de enige in dit topic is die een schorsing moet uitzitten...![]()
![]()
(doe ik niet hoor, dus laat die hilarische foto ajb staan!)
Check mijn fotoboek die foto komt vandaag nog wel!quote:
Dit wordt het nieuwe winkelcentrum in Zwolle Zuid:quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 14:51 schreef descendent1 het volgende:
[..]Mja, ik reageerde eerst op studentenkamers, daar ben ik meet gestopt toen ik wat had... alleen 2 maanden later kreeg ik het dus toegwezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar voor een leuke zelfstandige kamer heb je ongeveer 100 punten nodig; of je moet via particulieren huren; maar da's meestal erg duur.![]()
Als ik nog eens iets hoor laat ik t wel weten... en anders mag je wel een tentje opzetten op mn balkon mits je iedere avond eten voor me kookt natuurlijk.. ..![]()
En ik was twintigste op de ranglijst dus ik dacht dat ik toch geen kans meer maakte.
Maar ik wil dus persé een zelfstandige woning met woonkamer en slaapkamer. Ik schat dat ik nog 2 jaar moet wachten, in het meest gunstigste geval 1,5 jaar. Voor die woningen waarop ik reageer heb je zo'n 150-200 ptn nodig. En particulier huren is uitzonderlijk duur = no go.![]()
[/quote]
Maar kun je die kamer waar je nu zit wel houden dan tot die tijd? Je zat toch in onderhuur ofzo?quote:Op zondag 21 mei 2006 15:46 schreef Syytön het volgende:
[..]
Mja, ik reageerde eerst op studentenkamers, daar ben ik meet gestopt toen ik wat had... alleen 2 maanden later kreeg ik het dus toegwezen.En ik was twintigste op de ranglijst dus ik dacht dat ik toch geen kans meer maakte.
Maar ik wil dus persé een zelfstandige woning met woonkamer en slaapkamer. Ik schat dat ik nog 2 jaar moet wachten, in het meest gunstigste geval 1,5 jaar. Voor die woningen waarop ik reageer heb je zo'n 150-200 ptn nodig. En particulier huren is uitzonderlijk duur = no go.![]()
tot eind juli ja.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:58 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Maar kun je die kamer waar je nu zit wel houden dan tot die tijd? Je zat toch in onderhuur ofzo?![]()
Nu ze half Holtenbroek platgegooid hebben en daar nieuwbouw neerzetten, moeten de woningbouwverenigingen als die huurders herplaatsen.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:32 schreef Integrity het volgende:
[..]
Zuid is idd ook een optie. Zolang er maar geen paupers in de straat wonen die mijn toekomstige kindertjes negatief beinvloeden. (ik weet zelf ook wel dat je dat niet in de hand hebt).
Hey trouwens descendant, heb jij ook zoveel last van die kut-hang-groep-jongeren?
Ja, waardan?quote:Op zondag 21 mei 2006 16:14 schreef Swolly het volgende:
[..]
Nu ze half Holtenbroek platgegooid hebben en daar nieuwbouw neerzetten, moeten de woningbouwverenigingen als die huurders herplaatsen.
En het grootste deel drukken ze maar weg in Zwolle-Zuid lijkt het.![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 16:04 schreef Syytön het volgende:
[..]
tot eind juli ja.
Maar van september tot december heb ik stage (hopelijk buitenland). En daarna zie ik wel. In tussentijd woon ik dan bij mn ouders.![]()
Ik ben bereid 150 euro voor je puntenaantal te geven.![]()
Neuh; ik ben tot een uur of 2 bij vrienden geweest en ben daarna gaan slapen. Volgende week weer.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:38 schreef PaRaR het volgende:
Wie was er gister trouwens nog uitgeweest en waarheen ?
Ik woon in Geren, die witte flatjes bij het fietspad naar de Hortensiatunnel.quote:
Vanaf ca. 1 uur tot half 5 in de Vergane Glorie gezeten. Volgens mij was het rustig in de stad.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:38 schreef PaRaR het volgende:
Wie was er gister trouwens nog uitgeweest en waarheen ?
quote:Op zondag 21 mei 2006 17:07 schreef descendent1 het volgende:
Van kooten en de Bie!![]()
Die teksten van Opgezwolle dan.. dat nummer over Zwolle (niet 'het verre oosten'), waarin ze o.a. de uitsmijter )aka'Bruintje') van de Joffer te kijk zetten... Dat ze er niet inkomen vanwege hun kleding; 'Wat moet ik dan aan; gladde schoenen en een driedelig pak?'
Ja dat stukje ken ik wel een stukje verderop heb je ook kampers, maar ik woon in de Gerenlanden daar heb je ook wel een aantal aso's maar dat is een stukje verderop en geen eens zo groot!quote:Op zondag 21 mei 2006 17:10 schreef Swolly het volgende:
[..]
Ik woon in Geren, die witte flatjes bij het fietspad naar de Hortensiatunnel.
Zijn op zich vrij populaire startersflatjes, maar vind eigenlijk dat ze hier geen mensen meer met urgentie neer moeten zetten.
Kom elke keer weer nieuwe bewoners tegen en regelmatig staat er weer iemand te verhuizen.![]()
[..]
Vanaf ca. 1 uur tot half 5 in de Vergane Glorie gezeten. Volgens mij was het rustig in de stad.
Kon om 1 uur gewoon door de Voorstraat fietsen terwijl je dat normaal niet lukt om die tijd op zaterdagavond.
De sfeerimpressies zien er wel goed uit...quote:Op zondag 21 mei 2006 15:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Dit wordt het nieuwe winkelcentrum in Zwolle Zuid:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kom dr wel altijd in; ik voldoe blijkbaar aan zijn Gesundes VOlksempfinden ideaal...quote:Op zondag 21 mei 2006 19:27 schreef felic. het volgende:
[..]Hij laat mij ook nooit binnen. Nouja als ik met vrienden ben dan wel
.
Ah, heb ik ook een paar jaar gewoond (Tyassenbelt) en inderdaad veel verloop. Woon nu aan de Rommestraat, maar daar staan ook continu appartementen te koop.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:10 schreef Swolly het volgende:
[..]
Ik woon in Geren, die witte flatjes bij het fietspad naar de Hortensiatunnel.
quote:
Die kerel traint bij de sportschool waar ik ook train.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:27 schreef felic. het volgende:
[..]Hij laat mij ook nooit binnen. Nouja als ik met vrienden ben dan wel
.
Maar JIJ doet wat met je leven, terwijl hij mensen tegenhoudt!quote:Op zondag 21 mei 2006 20:14 schreef Integrity het volgende:
[..]
Die kerel traint bij de sportschool waar ik ook train.
maar hij is wel beroemd berucht gehaat...quote:Op zondag 21 mei 2006 20:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar JIJ doet wat met je leven, terwijl hij mensen tegenhoudt!
Je moet toch watquote:Op zondag 21 mei 2006 20:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar JIJ doet wat met je leven, terwijl hij mensen tegenhoudt!
De Joffer is vaak ook een beetje druk en hij is nu niet wat je zegt het spraakzame type. Ik heb niets tegen hem, heb ook nooit gezeik erom.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:35 schreef descendent1 het volgende:
[..]
maar hij is wel beroemd berucht gehaat...![]()
joffer zuigtquote:Op zondag 21 mei 2006 20:36 schreef Integrity het volgende:
[..]
De Joffer is vaak ook een beetje druk en hij is nu niet wat je zegt het spraakzame type. Ik heb niets tegen hem, heb ook nooit gezeik erom.
Ik woon in de Tyassenbeltquote:Op zondag 21 mei 2006 20:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, heb ik ook een paar jaar gewoond (Tyassenbelt) en inderdaad veel verloop. Woon nu aan de Rommestraat, maar daar staan ook continu appartementen te koop.
Klopt; één grote stampvolle zweterige hormonale vleeskeuring daar.quote:
Is dat bij de V Karnebeek tunnel?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:45 schreef Swolly het volgende:
[..]
Ik woon in de Tyassenbelt
Laatste portiek (bij de fietstunnel dus).
Nee, vanuit Assendorp de Hortensiatunnel onderdoor fietsen, eerste fietspad links, en dan krijg je even later weer een fietstunneltje van Geren naar Gerenlanden. Vlak voor dat tunneltje staat rechts een wit appartementencomplex.quote:
Lol, misschien krijgik daar binnenkort een woning aangeboden.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:31 schreef Swolly het volgende:
[..]
Nee, vanuit Assendorp de Hortensiatunnel onderdoor fietsen, eerste fietspad links, en dan krijg je even later weer een fietstunneltje van Geren naar Gerenlanden. Vlak voor dat tunneltje staat rechts een wit appartementencomplex.
En dat is de Tyassenbelt
Ah; ik weet het. Fietste daar altijd langs op weg naar mn (bij) baan; AH distributiecentrum that is..quote:Op zondag 21 mei 2006 23:31 schreef Swolly het volgende:
[..]
Nee, vanuit Assendorp de Hortensiatunnel onderdoor fietsen, eerste fietspad links, en dan krijg je even later weer een fietstunneltje van Geren naar Gerenlanden. Vlak voor dat tunneltje staat rechts een wit appartementencomplex.
En dat is de Tyassenbelt
Jij wel...quote:Op zondag 21 mei 2006 23:45 schreef navvy het volgende:
[..]
Lol, misschien krijgik daar binnenkort een woning aangeboden.
De hele buitenboel is recent geschilderd, tegelvloer beneden in het portiek, nieuwe brievenbussen en bellenbord. Vorig jaar nieuwe balkons gekregen. Dus het kan er weer even tegenaan.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:45 schreef navvy het volgende:
[..]
Lol, misschien krijgik daar binnenkort een woning aangeboden.
Ja, wel een aantal verschillende indelingen.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ah; ik weet het. Fietste daar altijd langs op weg naar mn (bij) baan; AH distributiecentrum that is..
Gewoon appartementjes zijn dat toch?
8 punten, helaas urgent.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Jij wel...![]()
Hoeveel punten had je (indien via woningzoeker? )
Goed planquote:Op maandag 22 mei 2006 01:27 schreef navvy het volgende:
Wel in voor een Zwolle zondagmiddag bierdrinkmeet trouwens, iemand?
Das al 2, een bittergarnituur kan al besteld worden.quote:
Yes.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:27 schreef navvy het volgende:
Wel in voor een Zwolle zondagmiddag bierdrinkmeet trouwens, iemand?
Beter laat dan nooit.quote:Op maandag 22 mei 2006 08:54 schreef c0nd0r het volgende:
Er is gewoon een centraal Zwolle topic.. En ik kom er nu pas achter!
quote:
Hoe close by?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Naja ik woon dan niet in Zwolle maar wel close by en zit op zelfde school als guitarist kwamen we laatst achter
Jouw avater verraadt het feit dat jij bij mij in de klas hebt gezeten, cond0r!quote:Op maandag 22 mei 2006 09:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Naja ik woon dan niet in Zwolle maar wel close by en zit op zelfde school als guitarist kwamen we laatst achter
Jasper!quote:Op maandag 22 mei 2006 09:09 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Jouw avater verraadt het feit dat jij bij mij in de klas hebt gezeten, cond0r!![]()
hint: Brouwer noemde mij lui
Dat is wel op het randje.. maar wellicht als je met een gedegen en uitgebreide motivatie komt voor je redenen van posten alhier dat ik het door de vingers zie.quote:
Hm..quote:Op maandag 22 mei 2006 09:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is wel op het randje.. maar wellicht als je met een gedegen en uitgebreide motivatie komt voor je redenen van posten alhier dat ik het door de vingers zie.
"Omdat je lui bent!"quote:
Uitstekend, je mag blijvenquote:Op maandag 22 mei 2006 09:11 schreef c0nd0r het volgende:
Hm..
Ik zit er al 4 jaar op school en ga erheen voor nog minstens 3, als je vanuit Ommen naar de buitenwereld moet moet je langs Zwolle, als ik iets moet hebben ga ik naar Zwolle, m'n schoonmoeder woont in Zwolle..
Het is leuk uitgaan in Zwolle..
Zwolle
Zo goed?
Dank jequote:Op maandag 22 mei 2006 09:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Pfiew
Maarre.. Nog gefeliciteerd eejWist niet dat je ook nog is zo dichtbij woonde
Ik kom oorspronkelijk uit een plaatsje vlakbij Zwolle, dus ook ik ben geen echte blauwvinger.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar geen rasechte?
Ik kom eigenlijk uit Delft
Als jij niets zegt doe ik het ook nietquote:Op maandag 22 mei 2006 09:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit een plaatsje vlakbij Zwolle, dus ook ik ben geen echte blauwvinger..
Deal, het is ons geheimpje.quote:
Je vestigt de aandacht er zo extra op!quote:Op maandag 22 mei 2006 09:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Spraken zij met elkaar af op een openbaar internet forum met duizenden hits per dag"
Waaropquote:Op maandag 22 mei 2006 09:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je vestigt de aandacht er zo extra op!
Geen idee!quote:
Serieus?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar geen rasechte?
Ik kom eigenlijk uit Delft
Juistquote:
Talpa! * Voetenwerk laat zienquote:Op maandag 22 mei 2006 09:30 schreef Misstique het volgende:
Zwolle! Sassenpoort! Peperbus!!
[/afleidingsmanoeuvre]
Nee grapjequote:Op maandag 22 mei 2006 09:30 schreef Syytön het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Wat is dat toch, iedereen verhuist van Delft naar Zwolle.![]()
[ik ben ook al een ex-Delftenaar.]
Jouw schuldquote:Op maandag 22 mei 2006 09:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
De kwaliteit gaat wel hard achteruit sinds ik deze ontdekt heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |