De hele buitenboel is recent geschilderd, tegelvloer beneden in het portiek, nieuwe brievenbussen en bellenbord. Vorig jaar nieuwe balkons gekregen. Dus het kan er weer even tegenaan.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:45 schreef navvy het volgende:
[..]
Lol, misschien krijgik daar binnenkort een woning aangeboden.
Ja, wel een aantal verschillende indelingen.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ah; ik weet het. Fietste daar altijd langs op weg naar mn (bij) baan; AH distributiecentrum that is..
Gewoon appartementjes zijn dat toch?
8 punten, helaas urgent.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Jij wel...![]()
Hoeveel punten had je (indien via woningzoeker? )
Goed planquote:Op maandag 22 mei 2006 01:27 schreef navvy het volgende:
Wel in voor een Zwolle zondagmiddag bierdrinkmeet trouwens, iemand?
Das al 2, een bittergarnituur kan al besteld worden.quote:
Yes.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:27 schreef navvy het volgende:
Wel in voor een Zwolle zondagmiddag bierdrinkmeet trouwens, iemand?
Beter laat dan nooit.quote:Op maandag 22 mei 2006 08:54 schreef c0nd0r het volgende:
Er is gewoon een centraal Zwolle topic.. En ik kom er nu pas achter!
quote:
Hoe close by?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Naja ik woon dan niet in Zwolle maar wel close by en zit op zelfde school als guitarist kwamen we laatst achter
Jouw avater verraadt het feit dat jij bij mij in de klas hebt gezeten, cond0r!quote:Op maandag 22 mei 2006 09:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Naja ik woon dan niet in Zwolle maar wel close by en zit op zelfde school als guitarist kwamen we laatst achter
Jasper!quote:Op maandag 22 mei 2006 09:09 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Jouw avater verraadt het feit dat jij bij mij in de klas hebt gezeten, cond0r!![]()
hint: Brouwer noemde mij lui
Dat is wel op het randje.. maar wellicht als je met een gedegen en uitgebreide motivatie komt voor je redenen van posten alhier dat ik het door de vingers zie.quote:
Hm..quote:Op maandag 22 mei 2006 09:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is wel op het randje.. maar wellicht als je met een gedegen en uitgebreide motivatie komt voor je redenen van posten alhier dat ik het door de vingers zie.
"Omdat je lui bent!"quote:
Uitstekend, je mag blijvenquote:Op maandag 22 mei 2006 09:11 schreef c0nd0r het volgende:
Hm..
Ik zit er al 4 jaar op school en ga erheen voor nog minstens 3, als je vanuit Ommen naar de buitenwereld moet moet je langs Zwolle, als ik iets moet hebben ga ik naar Zwolle, m'n schoonmoeder woont in Zwolle..
Het is leuk uitgaan in Zwolle..
Zwolle
Zo goed?
Dank jequote:Op maandag 22 mei 2006 09:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Pfiew
Maarre.. Nog gefeliciteerd eejWist niet dat je ook nog is zo dichtbij woonde
Ik kom oorspronkelijk uit een plaatsje vlakbij Zwolle, dus ook ik ben geen echte blauwvinger.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar geen rasechte?
Ik kom eigenlijk uit Delft
Als jij niets zegt doe ik het ook nietquote:Op maandag 22 mei 2006 09:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit een plaatsje vlakbij Zwolle, dus ook ik ben geen echte blauwvinger..
Deal, het is ons geheimpje.quote:
Je vestigt de aandacht er zo extra op!quote:Op maandag 22 mei 2006 09:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Spraken zij met elkaar af op een openbaar internet forum met duizenden hits per dag"
Waaropquote:Op maandag 22 mei 2006 09:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je vestigt de aandacht er zo extra op!
Geen idee!quote:
Serieus?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar geen rasechte?
Ik kom eigenlijk uit Delft
Juistquote:
Talpa! * Voetenwerk laat zienquote:Op maandag 22 mei 2006 09:30 schreef Misstique het volgende:
Zwolle! Sassenpoort! Peperbus!!
[/afleidingsmanoeuvre]
Nee grapjequote:Op maandag 22 mei 2006 09:30 schreef Syytön het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Wat is dat toch, iedereen verhuist van Delft naar Zwolle.![]()
[ik ben ook al een ex-Delftenaar.]
Jouw schuldquote:Op maandag 22 mei 2006 09:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
De kwaliteit gaat wel hard achteruit sinds ik deze ontdekt heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |