Anytime babe.quote:
Ja, die met die zwartwitfoto's en zo.quote:
YES!quote:
Als in camerabewaking in de binnenstad??quote:
Ik heb aan de Buitenkant gewoond, en rond oud&nieuw heeft een of andere ****** een strijker geklemd tussen de voordeurruit en het ornament er tegenaan.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:47 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Als in camerabewaking in de binnenstad??
Waarom niet. Ik zal er niet anders van worden; helaas schijnt het nodig te zijn om een paar proleten in bedwang te houden of te kunnen pakken op hun infantiele gedrag in de stad.
ik zoek zelf nog steeds een paar van die kutpaupers in een rooie BMW III; die ooit eens zo stoer waren om met zn vieren mij en een vriend van me aan te vallen... maar dat was al op de weg terug van de stad naar huis..![]()
Vergeet Wezep; Hattem en dergelijkequote:Op zondag 21 mei 2006 12:50 schreef Waxxer het volgende:
Maargoed, als heel Genemuiden en Rijssen in het weekend komt stappen, is dat eehhhh... wel te merken idd...
Héy.quote:
Hoe was het met je badeendje?quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 12:52 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Vergeet Wezep; Hattem en dergelijkeoorden niet...
![]()
Oh kut; of is het nu Wezup? of woon je daar??quote:
Sommige praten wél gewoon normaal, heur.quote:
Ik woon daar, en daar kan ik zelf ook niks aan doen.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oh kut; of is het nu Wezup? of woon je daar??![]()
[Leeft mee.. ]quote:Op zondag 21 mei 2006 12:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik woon daar, en daar kan ik zelf ook niks aan doen..
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 21 mei 2006 12:57 schreef descendent1 het volgende:
[..]
[Leeft mee.. ]
Wat zul jij het zwaar hebben; als Gothic in Wezep...![]()
okay, nu hou ik op met klieren..![]()
Ze hebben een Friki. En een Glen Mills.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:58 schreef Waxxer het volgende:
Ze hebben wél een station in Wezep, en een groot bedrijf van iets, maar ben vergeten wat...
Ik ben TS...quote:
Er moet ook maar een Wezep-topic komen.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze hebben een Friki. En een Glen Mills..
Niet eens kloon van?quote:
Yes. Ik heb al iemand gevonden die hier óók woont.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Er moet ook maar een Wezep-topic komen.
Ooooh ja, de Friki!quote:Op zondag 21 mei 2006 12:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze hebben een Friki. En een Glen Mills..
Hol oe de bek moar rap stille of k sal oe met de klomp'm veur de bek batsen.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Hol oe de bek moar rap stille of k sal oe met de klomp'm veur de bek batsen.
Als je mij in de stad tegen zou komen, zou je niet eens kunnen zien dat ik uit Wezep kom, dus WTF?quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
Wa wost nou Mie Jong? Of moet k oe ebm ritmisch in de pokkel staampn?quote:Op zondag 21 mei 2006 13:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen...quote:Op zondag 21 mei 2006 13:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je mij in de stad tegen zou komen, zou je niet eens kunnen zien dat ik uit Wezep kom, dus WTF?.
Je bent al behoorlijk geintegreerd zie ik...quote:Op zondag 21 mei 2006 13:10 schreef Syytön het volgende:
Oja, ik kom dus niet uit de hele omgeving hier he. Sinds ik in Overijssel woon, word ik de hele tijd om de bek geslagen met de meest vage woorden en uitdrukkingen.![]()
Da's Drents ja; Drenthe roeleert best nog wel!quote:Het raam moet los, evenals de deur!
Lijm pikt!
Ik kom weg uit Delft!
![]()
En nog meer, daar kan ik nu even niet opkomen. Het is misschien trouwens wel meer iets Drents, maar aangezien al die lui naar Zwolle komen...![]()
Wat is nog meer Zwols?
quote:
Eeb'n ipv evenquote:Op zondag 21 mei 2006 13:16 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je bent al behoorlijk geintegreerd zie ik...![]()
[..]
Da's Drents ja; Drenthe roeleert best nog wel!soms dan
Zwolse proat? Tja, ik kom er zelf ook niet weg..dusse..
Nou, nee ik woon toch in Zuid, dat is wel ver genoeg!quote:Op zondag 21 mei 2006 13:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha, dan ben jij eehh opeens eehhh élders?![]()
En gymnasium!Goed man! Aa-landen?
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Nou, nee ik woon toch in Zuid, dat is wel ver genoeg!
Nee, Agnieten College locatie CCC
1e.....quote:Op zondag 21 mei 2006 13:28 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Neeeeejjj... Daar heb ik mijn LIO stage gelopen..
![]()
In welk jaar zit je nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |