Bier!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:16 schreef felic. het volgende:
Oke wat is het plan?
Vodka. Zwolluh.quote:
Mijn werkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Vodka. Zwolluh.Ik zag laatst toen ik de auto zat een bankje met Opgezwolle erop gespoten. Zag er goed uit.
![]()
Die opgezwolle tags kom je overal tegen...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Vodka. Zwolluh.Ik zag laatst toen ik de auto zat een bankje met Opgezwolle erop gespoten. Zag er goed uit.
![]()
Wit, juiste lettertype.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:19 schreef felic. het volgende:
[..]
Mijn werk
Anyhoe, volgens mij is het rustug in de stad.
Ik heb er nog maar éen gezien.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:20 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Die opgezwolle tags kom je overal tegen...![]()
Die zwarte bedoel ik.quote:
Assendorp delic sjawelquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:23 schreef skiczukie het volgende:
Mijn zusje is trouwens in Assendorp gaan wonen. Leuke wijk vind ik.
Hoe luid je voornaam?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:23 schreef Swolly het volgende:
Zwollenaar meld zich. Vanavond weer stappen
waarheen dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:23 schreef Swolly het volgende:
Zwollenaar meld zich. Vanavond weer stappen
Jeroenquote:
Ik zit vanaf een uur of 12 in de Vergane Gloriequote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
waarheen dan?
We hebben een meeting point nodig..![]()
Ken ik niet eensquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:26 schreef Swolly het volgende:
[..]
Ik zit vanaf een uur of 12 in de Vergane Glorie
Daar zat ik gisteren ook al...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:26 schreef Swolly het volgende:
[..]
Ik zit vanaf een uur of 12 in de Vergane Glorie
Ohja nu weet ik het welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:28 schreef Swolly het volgende:
[..]
Jufferenwal. Tussen de Joffer en de Bommel.
Volg de kraagjes, polo's, bootschoenen en streepjesshirts en ga één kroeg voor die waar zij naar binnen gaan in.quote:
Ik heb wel kraagjes en streepjesshirts, dat is niet per definitie kakker hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:30 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Volg de kraagjes, polo's, bootschoenen en streepjesshirts en ga één kroeg voor die waar zij naar binnen gaan in.
Wel vanaf de kant van de Joffer komen dan, anders zit je in Cafe Bosch tussen de oudjesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:30 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Volg de kraagjes, polo's, bootschoenen en streepjesshirts en ga één kroeg voor die waar zij naar binnen gaan in.
Je weet wat voor soort kraagjes, streepjesshirts en meer van die rotzooi ik bedoel he?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:31 schreef felic. het volgende:
[..]
Ik heb wel kraagjes en streepjesshirts, dat is niet per definitie kakker hoor![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:31 schreef felic. het volgende:
[..]
Ik heb wel kraagjes en streepjesshirts, dat is niet per definitie kakker hoor![]()
Ben je dr al?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:34 schreef Syytön het volgende:
o helo.
Wat nou, je hebt me vaak genoeg gezienquote:
Nee een ouwelullenkroeg die direct naast de Bommel zitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:33 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je weet wat voor soort kraagjes, streepjesshirts en meer van die rotzooi ik bedoel he?![]()
[swolly]: Bosch?? Is dat geen naaiatelier?
En elke keer huil ik in stiltequote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:36 schreef felic. het volgende:
[..]
Wat nou, je hebt me vaak genoeg gezien![]()
WTFquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:39 schreef Syytön het volgende:
[..]
En elke keer huil ik in stilte
Tja jullie hele klas is wel zo kakkerachtig.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:40 schreef PaRaR het volgende:
Trouwens, de OP verdient wel wat prachtige plaatjes van de peperbus en meer typische Zwolle aangelegenheden!
Geintjequote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:42 schreef descendent1 het volgende:
[..]tubgirl.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, en was ook echt waardeloos met bevrijdingsfestival.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:46 schreef skiczukie het volgende:
Is die straat alweer dicht bij de Sassenpoort?
quote:
Done!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:40 schreef PaRaR het volgende:
Trouwens, de OP verdient wel wat prachtige plaatjes van de peperbus en meer typische Zwolle aangelegenheden!
Ja, ik blijf niet bezig natuurlijk...quote:
Hoiquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:15 schreef Integrity het volgende:
Hallo mede Zwollenaren!
Waarom? Geborenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:49 schreef Syytön het volgende:
Duss zwollenaren. Het is tijd voor een kort betoog.
Waarom woon je in Zwolle, sinds wanneer, en wat vind je van Zwolle.![]()
Okee.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:54 schreef Integrity het volgende:
Ik woon nu een jaartje of 8 in Zwolle, in Assendorp sinds 5 a 6 jaar. Ik ben bijna afgestudeerd; Commerciele Economie op Windesheim. Ik werk 11 uur in de week bij de TPG en ik probeer 3 keer in de week te fitnessen, ook hier in Assendorp. Ik ga sinds kort naar een kerk, de VEZ. Dat is elke zondag bij de WRZV hallen.
Zwolle bevalt me goed.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:54 schreef Integrity het volgende:
Ik werk 11 uur in de week bij de TPG en ik probeer 3 keer in de week te fitnessen, ook hier in Assendorp.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:49 schreef Syytön het volgende:
Duss zwollenaren. Het is tijd voor een kort betoog.
Waarom woon je in Zwolle, sinds wanneer, en wat vind je van Zwolle.![]()
Ik woon in Zwolle omdat ik er op school zit en het beter is dan het kutdorp![]()
Dronten waar ik 8 jaar geleden naar toe verhuisd ben. Anderhalf jaar woon ik in Zwolle. Op zich wel leuke stad, heeft alle stadse faciliteiten, maar het is een beetje jammer dat het zo oostelijk is. Ik heb helemaal niets met regio oost, noord en zuid, alleen met het westen.
Maar Zwolle is wel 'n mooie stad op zich. Het slaapt alleen een beetje. En jammer van al die boeren die naar de grote stad komen.![]()
Dat zeg ik ook altijd tegen mezelf als ik de trein weer uitstap.quote:
Wie had gedacht dat dit kon in de gemeente Zwollequote:
Dat heb ik alleen in de zomer eerlijk gezegd, Zwolle heeft veel terrasjes en dat is wel gezellig. Qua winkelen ben ik trouwens ook wel tevreden; Zwolle heeft al mijn favoriete winkels wel.quote:
En Zwolle is mooi groen en bevat voldoende subtiele, vriendelijke mensen die niet alleen aan zichzelf denken.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:39 schreef Syytön het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen in de zomer eerlijk gezegd, Zwolle heeft veel terrasjes en dat is wel gezellig. Qua winkelen ben ik trouwens ook wel tevreden; Zwolle heeft al mijn favoriete winkels wel.![]()
Het is misschien raar, maar Leeuwarden begint ook een beetje los te komen. Ow, sorrie, Zwolle-only.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:40 schreef Integrity het volgende:
[..]
En Zwolle is mooi groen en bevat voldoende subtiele, vriendelijke mensen die niet alleen aan zichzelf denken.
Same thought here!quote:Op zondag 21 mei 2006 01:55 schreef navvy het volgende:
Zwolle![]()
Geen zin meer om te stappen, beetje laat!
Haha niet eens geweest?quote:
Ik heb een laatste thought: ik ga slapen, volgende week nieuwe kans. Ach ja, bijna altijd wat te doen in Zwolle.quote:
in het vliegende paard?quote:
Zal idd een grote schok zijnquote:Op zondag 21 mei 2006 09:01 schreef Danny het volgende:
eeuwige rotterdammer die inmiddels officiëel is ingeschreven in Zwolle. Zwolle is lekker rustig, wat dan voor een geboren en getogen Rotterdammer wel weer wennen is.
Ja, en ik woon niet eens in Zwolle!quote:
Wanneer kom je langs?quote:
Maar dan kunnen we nog altijd kegelen in Oosterenk.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:34 schreef Integrity het volgende:
Zoals we nu allemaal wel begrijpen, is Zwolle echt tha bomb. No doubt about it! Zwolle is the place to be, zelfs op zondag. Alleen jammer dat het zulk rotweer is.
Jawel; dat wil zeggen: bij een paar vrienden geweest; die gingen rond half 2 nog de stad in; ik had zo iets van: Mwoa, laat maar voor een keertje, moet vandaag nog veel doen en dat lukt niet zo met een brak hoofd...quote:
Pick a date, honey.quote:
Hej; was jij niet die Gothic??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |