quote:Familie
De voormalige internationale topkeeper woont met zijn gezin (al is er niet veel meer van overgebleven) in een kapitale villa in het Belgische Brasschaat.
Kids
Debby, de oudste dochter gaat samen wonen met Nicolas en zoontje Keano, in hun eigen stekje in Beveren. Binnenkort zijn ze met z'n viertjes, Debby wil immers dat Keano zijn broertje of zusje niet al te veel jaren jonger wordt ...
Model Kelly, de tweede telg, is net verhuist samen met zanger Sam Gooris naar een nieuw huis niet al te ver van J-M & Carmen. Natuurlijk samen met hun kids, Shania & Kenji.
Dan heb je nog de jongste, Lindsey, die nu getrouwd is met Dave, hebben samen een huis gekocht waar nog een hoop geklust moest worden. Ook zij is zwanger en ze verwachten hun eerste kindje eind juli.
Bompa
Dan heb je natuurlijk nog Bompa, die wel van een wijntje houdt. Zo schilt hij regelmatig aardappelen in ruil voor een wijntje.
Ik was al langer aan het zoeken naar die afleveringen op internet, blijkbaar verkeerd gezochtquote:Op maandag 22 mei 2006 20:29 schreef MissX het volgende:
Voor de mensen die de eerste seizoenen niet hebben gezien, hier kan je ze terugzien.
http://www.rtl.nl/films/rtlvideo/series/de_pfaffs_seizoen1.xml
Yep. Hij is schijnbaar in Belgie nog verdomd populair ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:28 schreef amaranta het volgende:
Die Sam he, is die zanger van beroep?
maar die kerel kan helemaal niet zingen....alleeequote:Op woensdag 24 mei 2006 20:52 schreef Kauki het volgende:
[..]
Yep. Hij is schijnbaar in Belgie nog verdomd populair ook![]()
niet? ik wel hoor, je ziet het toch wel aan hem..quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:50 schreef amaranta het volgende:
www.SAMGOORIS.BE
Hij is geboren in '73 en op tv zou ik hem niet ouder schatten dan een jaar of 20...
Hij heeft indd een babyface, maar je ziet wel dat hij eind twintig-begin dertig is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:14 schreef Heidi- het volgende:
[..]
niet? ik wel hoor, je ziet het toch wel aan hem..
Eens.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:56 schreef Salsagirl het volgende:
Ja dat haar van Kelly vind ik maar niets.. de kleur en het ziet er echt zo nep uit
ik dacht dat het een pruik wasquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:56 schreef Salsagirl het volgende:
Ja dat haar van Kelly vind ik maar niets.. de kleur en het ziet er echt zo nep uit
Dat vroeg ik me nou ook al af !. Toch maar eens opletten of hij een biertje of wijntje drinkt vanavond.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zou Sam echt bij de AA geweest zijn?
Maar had ze daarvoor al pikzwart haar?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:02 schreef Behh het volgende:
[..]
Waren toch extensions ? Voor een fotoshoot dacht ik.
Klopt ja. Daarvoor had ze volgens mij blond haar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:02 schreef Behh het volgende:
[..]
Waren toch extensions ? Voor een fotoshoot dacht ik.
Nee joh ! Dat was toch duidelijk een grapje !quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:02 schreef Behh het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nou ook al af !. Toch maar eens opletten of hij een biertje of wijntje drinkt vanavond.
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:25 schreef StunningCunt het volgende:
[..]
Nee joh ! Dat was toch duidelijk een grapje !
Hij zei toch: "..., kunt ge 'r nog wa wodka bijdoooeeen" ? oid.
Bij 4 en 5 zag je wel beeld, maar met veel storing erdoor.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is hier ook geen RTL4 en 5 en 7 niet![]()
Dat zal wel aan het weer liggen.
Jep, natuurlijk zijn ze ook op dvd te zien! Hoe kan dat ook anders, met zo'n vent als Jean-Mariequote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:24 schreef Cyan het volgende:
Weet iemand of de Pfaff's ook op DVD zijn te krijgen?
Maar daar moet je voor betalenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:29 schreef MissX het volgende:
Voor de mensen die de eerste seizoenen niet hebben gezien, hier kan je ze terugzien.
http://www.rtl.nl/films/rtlvideo/series/de_pfaffs_seizoen1.xml
Heb je ook een bron, waar we bijv. iets meer kunnen lezen?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:02 schreef La_Guiri het volgende:
Debby is bevallen van een zoon, genaamd Liam.
Ik denk dat het dan nog wel even duurt voordat ze hier ook terug op de tv zijn hoor...quote:Op maandag 29 mei 2006 10:05 schreef -Bubseltje- het volgende:Leuk zeg
wat minder leuk is dat we nog maar 9 afleveringen krijgen want op de VTM is het seizoen gisteren afgesloten... het 5de seizoen schijnt in de herst al weer te worden uitgezonden.
op het forum van de Pfaffs gaan ze in de herfst beginnen met de nieuwe serie misschien maar 1x in de week ofzo.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:04 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan nog wel even duurt voordat ze hier ook terug op de tv zijn hoor...
Is dat plakplastic of gezandstraald?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:03 schreef amaranta het volgende:
Overigens vind in de plakplastics op de deuren in kelly's huis wel sjiek. Met de namen van de kinderen erop.
Gezandstraald kan natuurlijk ook. Bottom line, ik vind het mooi.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat plakplastic of gezandstraald?
Of kwamen de Pfaffs op visite bij Paul de Leeuw?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Paul de Leeuw komt vanavond op visite in huize Pfaff...
Paultjequote:Op donderdag 1 juni 2006 17:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of kwamen de Pfaffs op visite bij Paul de Leeuw?
Hij redt zich anders prima.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:53 schreef Cyan het volgende:
Ik kijk iedere avond naar de Pfaffs! Het valt me wel op dat Jean Marie zijn talen niet kent. Hij kan geen Engels en zeker geen Duits.
In de aflevering dat ie met Sam naar Graceland ging bleek wel dat ie geen benul had van wat er werd gevraagd of gezegd. Hij bleef vriendelijk lachen en maar yes zeggen.quote:
Ze werkt op de redactie van een tijdschrift.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Way doet / deed Lindsey eigenlijk voor werk
Het is begonnen...
Ergens gelezen dat het de Flair is.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:05 schreef MissX het volgende:
[..]
Ze werkt op de redactie van een tijdschrift.
Nicolas doet volgens mij (naast het zonnebankcentrum) modellenwerkquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:37 schreef Andoire het volgende:
[..]
Wat doet Nicolas eigenlijk voor werk? Die gozer gaat wel altijd de hort op, maar dat is meer om spullen te kopen
In Duitsland plauderte hij er anders lekker op los.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
In de aflevering dat ie met Sam naar Graceland ging bleek wel dat ie geen benul had van wat er werd gevraagd of gezegd. Hij bleef vriendelijk lachen en maar yes zeggen.
De gids vroeg: What was youre favorite room?
Jean Marie antwoordt met: Yes![]()
Waarop ie aan Sam vraagt: "Wat zegt ie?"![]()
Heb je het befaamde intervieuw met hem nooit gezien voor de Duitse tv?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In Duitsland plauderte hij er anders lekker op los.
Nee, dat intervieuw ken ik niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:24 schreef Cyan het volgende:
[..]
Heb je het befaamde intervieuw met hem nooit gezien voor de Duitse tv?
http://media.putfile.com/dgb_video_pfaff-20050805-105147-dgb_HBquote:
Die duurt wel heel erg lang om te laden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
http://media.putfile.com/dgb_video_pfaff-20050805-105147-dgb_HB
Speciaal voor jou dat interview![]()
Ja maar hij hoort zichzelf ook wel erg graag praten af en toe.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die duurt wel heel erg lang om te laden.
Ik heb JM in een van de uitzendingen horen zeggen dat er altijd op hem werd neergekeken omdat hij van een woonwagenkamp kwam. Het zou me niet verbazen dat hij niet veel meer heeft dan lagere school. Ik vind dat hij alle respect verdient. Hij heeft zijn wijsheid niet uit boekjes.
Nou en.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:04 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ja maar hij hoort zichzelf ook wel erg graag praten af en toe.
Oja, ik heb haar weleens op een redactie gezien, ik geloof voor die prijsvraag wie er met haar mocht daten maar verder zien we weinig van Lindsey's werk maar dat gaat nu ook een beetje moeilijk omdat ze sinds een week de trotse moeder van een zoontje isquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:05 schreef MissX het volgende:
[..]
Ze werkt op de redactie van een tijdschrift.
Ik kijk niet op hem neer. Maar het valt me op dat hij geen Duits of Engels spreekt. Terwijl hij toch jaren in Duitsland heeft gewoond en Engels leer je zowel op school als in het dagelijks leven.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die duurt wel heel erg lang om te laden.
Ik heb JM in een van de uitzendingen horen zeggen dat er altijd op hem werd neergekeken omdat hij van een woonwagenkamp kwam. Het zou me niet verbazen dat hij niet veel meer heeft dan lagere school. Ik vind dat hij alle respect verdient. Hij heeft zijn wijsheid niet uit boekjes.
Hij spreekt dus wél Duits! Ik vraag me af of je die aflevering wel hebt gezien toen 'ie in zijn eentje een paar dagen in Duitsland was.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:18 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik kijk niet op hem neer. Maar het valt me op dat hij geen Duits of Engels spreekt. Terwijl hij toch jaren in Duitsland heeft gewoond en Engels leer je zowel op school als in het dagelijks leven.
Ik heb alle afleveringen gezien en we kunnen een welles-nietes discussie beginnen maar dat is zo zinloosquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij spreekt dus wél Duits! Ik vraag me af of je die aflevering wel hebt gezien toen 'ie in zijn eentje een paar dagen in Duitsland was.
Zeg dan niet dat hij geen Duits spreekt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:21 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen gezien en we kunnen een welles-nietes discussie beginnen maar dat is zo zinloos![]()
Ja hij kan zich verstaanbaar maken in het Duits maar om nou te zeggen dat hij echt goed Duits spreekt ... nee![]()
Ik bedoelde dus Debby...quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Way doet / deed Lindsey eigenlijk voor werk
Waarom ben jij zo gebrand op een discussie over het wel of niet spreken van zijn talen? Je hoeft JM hier niet te verdedigen hoor. Zal hem een zorg zijn wat ik vind van zijn talenkennis.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat hij geen Duits spreekt.
En ik vind zo'n reactie dus zo flauw:Je kan ook gewoon doen, hoor.
Wat mij betreft is er geen discussie. Klaar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:26 schreef Cyan het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo gebrand op een discussie over het wel of niet spreken van zijn talen? Je hoeft JM hier niet te verdedigen hoor. Zal hem een zorg zijn wat ik vind van zijn talenkennis.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat mij betreft is er geen discussie. Klaar.
Ja, een zonne-en nagelstudio, laat maar, die namen lijken ook zo op elkaarquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch wel, wat Debby doet?![]()
![]()
kellyquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:40 schreef Cyan het volgende:
Kelly gaat tijdens het WK reportages maken voor Kanaal 2.
http://www.vtm.be/vips/video.php?vid=853
Dat interview is legendarisch. Een van de hoogtepunten in de geschiedenis van de duitse televisie. Fenomenaal.....Vergeet ik nooit meer.quote:
Ik heb het een klein stukje gezien, maar ik vond het nou niet echt interessant eigenlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vanavond komt JM in het zomeravondcafe bij de Tros op ned 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |