verliefd worden overkomt je idd, het is aan jou of en wat je er mee doetquote:Op zondag 4 juni 2006 11:46 schreef korenwolfje het volgende:
[..]
Fijn dat je zulke dingen kan plannenBen jaloers. Zou willen dat ik verliefdheid kon plannen!
En nu vind zij ook van welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:37 schreef Thaan het volgende:
Zij vind van niet.
En weer vrijgezelquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:47 schreef brainster het volgende:
Sinds maandag ben ik niet meer beschikbaar![]()
niet altijd hoor!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:02 schreef Sylvana het volgende:
jup
waarom hebeb alle leuke jongens een vriendin of zijn ze homo?
Geen homo, én toch single!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:02 schreef Sylvana het volgende:
jup
Waarom hebben alle leuke meiden een vriend, of zijn ze lesbie ( met bi heb ik geen problemen )quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:02 schreef Sylvana het volgende:
jup
Ja oké, zo kun je het ook nog zeggen:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:38 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Waarom hebben alle leuke meiden een vriend, of zijn ze lesbie ( met bi heb ik geen problemen )![]()
Gecondoleerd!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:25 schreef Hari-Bo het volgende:
= weer single...
Maar ik ga dit weekend wel naar een 'oude' vlamquote:
Veel plezier dan.. vooral als de vlam nog goed brandt hahahahaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:28 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Maar ik ga dit weekend wel naar een 'oude' vlam
Hahaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:12 schreef Soepkip-je het volgende:
[..]
Veel plezier dan.. vooral als de vlam nog goed brandt hahahaha
en zo hoort het..quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:16 schreef Ayaxola het volgende:
Wat is erg aan single te zijn? Ik geniet er juist van.
Nee hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 22:32 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nu krijg je allemaal wanhopige fokkers achter je aan
Komt grotendeels door mijn levenstijlquote:Op maandag 19 juni 2006 21:44 schreef Asmooh het volgende:
doe je snel.. houden de meiden het niet met jou uit of jij niet met hun?
hm, dan zoek je de verkeerde meiden uit hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:36 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Komt grotendeels door mijn levenstijl
De hele week stage, 's avonds werken 7 dagen in de week, 's nachts uitgaansleven, overdag in het weekend met auto en handel bezig.
índerdaad!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:02 schreef Sylvana het volgende:
jup
Moet je vriendin perfect zijn dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:11 schreef Asmooh het volgende:
naja nogsteeds vriendin, maar dat maak ik uit binnekort.. vind dr niet zo perfect als ik dacht.. en vind iemand anders leuk en die gene mij ookdus tjah
Lijkt mij dat je wel een bepaald verwachtingspatroon hebt waar de vriendin van Asmooh niet aan voldoet. Vroeg of laat breekt dit waarschijnlijk op omdat er irritaties en ruzies komen dus het snel uitmaken is alleen maar goed om de huidige vriendin niet aan het lijntje te houden. Maar het uitmaken blijft altijd kut hoe je het ook wend of keert...quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Moet je vriendin perfect zijn dan?![]()
Lijkt me een beetje lullig als je direct met iemand anders neemt..![]()
Ja.. daar heb je wel gelijk in. Maar het kwam bij mij gewoon over of zijn vriendin perfect moest zijn. Ik neem zijn woorden waarschijnlijk iets te letterlijk. Het is dan ook wel goed om die vriendin niet aan het lijntje te houden. Maar waarom direct uitmaken? Je zou er toch over kunnen praten met zn 2en. Al weet ik niet hoelang ze hebben en wat nou precies de reden is waarom hij het uit wil maken.. maar je kunt altijd praten en misschien valt er dan wel iets te veranderen..neem ik aan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:23 schreef Dafar het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je wel een bepaald verwachtingspatroon hebt waar de vriendin van Asmooh niet aan voldoet. Vroeg of laat breekt dit waarschijnlijk op omdat er irritaties en ruzies komen dus het snel uitmaken is alleen maar goed om de huidige vriendin niet aan het lijntje te houden. Maar het uitmaken blijft altijd kut hoe je het ook wend of keert...
En ja direct een ander meisje daar is wat op te zeggen maar als je nu al weet dat je dat meisje leuk vind zou ik er gewoon wat mee beginnen maar je moet wel zeker weten dat je niet te overhaast bent met dingen... Vroeg of laat gebeurt het toch..
praten heb ik al geprobeerd.. en dat vond ik dus geen optie, als ik dr sms reageerd ze ook pas 4 dagen later ofzo.. terwijl smsje wel is gelezen en aankomt..quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja.. daar heb je wel gelijk in. Maar het kwam bij mij gewoon over of zijn vriendin perfect moest zijn. Ik neem zijn woorden waarschijnlijk iets te letterlijk. Het is dan ook wel goed om die vriendin niet aan het lijntje te houden. Maar waarom direct uitmaken? Je zou er toch over kunnen praten met zn 2en. Al weet ik niet hoelang ze hebben en wat nou precies de reden is waarom hij het uit wil maken.. maar je kunt altijd praten en misschien valt er dan wel iets te veranderen..neem ik aan.
Over haast euhm nee niet echt denk ik, ik vond dat meisje al leuk voor ik mn huidige vriendin kreeg, maar omdat ze slecht is in tonen van emoties dacht ik dat het andersom niet zo was.. tot ik een vriendin kreeg en ze er helemaal kapot van was, blijkbaar vond ze me dus wel leuk.. we hebben heel veel gepraat afgelopen tijd, en het is een meisje dat elke andere jongen die haar wil afwijst.. omdat ze mij wil, dat vind ik behoorlijk lief.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:23 schreef Dafar het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je wel een bepaald verwachtingspatroon hebt waar de vriendin van Asmooh niet aan voldoet. Vroeg of laat breekt dit waarschijnlijk op omdat er irritaties en ruzies komen dus het snel uitmaken is alleen maar goed om de huidige vriendin niet aan het lijntje te houden. Maar het uitmaken blijft altijd kut hoe je het ook wend of keert...
En ja direct een ander meisje daar is wat op te zeggen maar als je nu al weet dat je dat meisje leuk vind zou ik er gewoon wat mee beginnen maar je moet wel zeker weten dat je niet te overhaast bent met dingen... Vroeg of laat gebeurt het toch..
*sluit aan*quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:53 schreef Philippe_Starck het volgende:
![]()
* Of ze hebben al een vriend,
* Zijn van meer van het vrouwen snuffelen
* Zijn meer op zoek naar iets hersenloos die ze zowel geestelijk als lichamelijk "misbruikt"
* Ik ben gewoon niet knap![]()
Eensch.. vanaf welke leeftijd zou jij dat geloven?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:43 schreef Erik1976 het volgende:
Als je 17 bent kan je niet zeggen dat het meisje voor je leven is!
Playerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:49 schreef Asmooh het volgende:
vriendin change
* uitgemaakt met meisje
* week later (afgelope woensdag) genomen met ander meisje
ben dus in totaal net en week vrijgezel geweest
nou, lekkere relaties zijn dat danquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:49 schreef Asmooh het volgende:
vriendin change
* uitgemaakt met meisje
* week later (afgelope woensdag) genomen met ander meisje
ben dus in totaal net en week vrijgezel geweest
Ik ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Ga over 3 weken op vakantie dus ben nog wel even vrijgezel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |