Houwen zoquote:Op maandag 29 mei 2006 23:36 schreef J.v.d.Vondel het volgende:
Ick ben al jaaren zeer bewust n'en echten vrijghezel.
En zoogezeghd, de meisjesch, ja die luschten mij echt wel.
Het leeven dat bevalt mij zonder relationeele plichten.
Men weet mij wel te vinden alsch ick weer een gat moet dichten.
jeeeeejquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd op naar de volgende dag..
Misschien is het een idee om eens wat vaker buiten te komen. Je komt zo vrij hopeloos overquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:58 schreef Boeman het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om eens wat vaker buiten te komen. Je komt zo vrij hopeloos over.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:02 schreef LrdMetalSonic het volgende:
ook vandaag nog vrijgezel
En nu maar eens slapen![]()
Vroeg ik me ookal af.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Moet je dat nu écht elke dag melden?![]()
Even een TR-etje plaatsen dan maarquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Vroeg ik me ookal af.Aangezien ik dat in het vorige ook niet mocht. Nu wordt er niets aangedaan.
Heb je het vorige topic niet gelezen? Ik deed precies hetzelfde als wat jij nu doet. Toen mocht het niet. Maar schijnbaar nu welquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:53 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Dat jullie nou een vrienndinnetjeuhh hebben kan ik ook niet helpen, dit is 1 van de weinige manieren waarop ik mijn verdriet kwijt kan, 1 keer per dag in een kleine post vertellen hoe ik er voor sta is niet in overtreding met de regels. Om nog maar te zwijgen over het feit dat het spam is
. Dus niet zeuren kinders, of zorg even voor die vriendin
Ik heb die topic snel doorgenomen, en jij post daar bijna elk uur, logisch dat ze iets hadden van stop met spammenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb je het vorige topic niet gelezen? Ik deed precies hetzelfde als wat jij nu doet. Toen mocht het niet. Maar schijnbaar nu wel.
Maar toen hadden we nog Renesite als modje van Pub![]()
Schrijf een verhaal over je verdriet en post het.
Maar ontopic:
Nog vrijgezel en blijft ook wel ff zo.
Ik poste. Verleden tijd. Maar ik poste niet elk uur van dat ik vrijgezel ben. Maar als je dat topic wat verder doorneemt staat er ook in dat er niet elke dag gepost hoeft te worden dat je vrijgezel bent, maar eens per week ofzo.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:38 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Ik heb die topic snel doorgenomen, en jij post daar bijna elk uur, logisch dat ze iets hadden van stop met spammen..... Ik post eens in de 24 uur, en die verhalen zullen nog wel komen
![]()
Ja dat bedoel ik , ik zie om het uur een niew bericht van jou staan jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik poste. Verleden tijd. Maar ik poste niet elk uur van dat ik vrijgezel ben. Maar als je dat topic wat verder doorneemt staat er ook in dat er niet elke dag gepost hoeft te worden dat je vrijgezel bent, maar eens per week ofzo.
Maargoed maakt me niet uit. Ik zou niet meer offtopic posten. Dus dit is mn laatste offtopic berichtje in dit topic.
En jij?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:37 schreef Thaan het volgende:
Zij vind van niet.
Fijn dat je zulke dingen kan plannenquote:Op zondag 4 juni 2006 11:27 schreef Sylvana het volgende:
ik ook nog steeds, misschien dak toch maar probeer tot na de zomer vrijgezel te blijven, anders moek hem meteen 4 weken missen als ik op vakantie ga
verliefd worden overkomt je idd, het is aan jou of en wat je er mee doetquote:Op zondag 4 juni 2006 11:46 schreef korenwolfje het volgende:
[..]
Fijn dat je zulke dingen kan plannenBen jaloers. Zou willen dat ik verliefdheid kon plannen!
En nu vind zij ook van welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:37 schreef Thaan het volgende:
Zij vind van niet.
En weer vrijgezelquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:47 schreef brainster het volgende:
Sinds maandag ben ik niet meer beschikbaar![]()
niet altijd hoor!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:02 schreef Sylvana het volgende:
jup
waarom hebeb alle leuke jongens een vriendin of zijn ze homo?
Geen homo, én toch single!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:02 schreef Sylvana het volgende:
jup
Waarom hebben alle leuke meiden een vriend, of zijn ze lesbie ( met bi heb ik geen problemen )quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:02 schreef Sylvana het volgende:
jup
Ja oké, zo kun je het ook nog zeggen:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:38 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Waarom hebben alle leuke meiden een vriend, of zijn ze lesbie ( met bi heb ik geen problemen )![]()
Gecondoleerd!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:25 schreef Hari-Bo het volgende:
= weer single...
Maar ik ga dit weekend wel naar een 'oude' vlamquote:
Veel plezier dan.. vooral als de vlam nog goed brandt hahahahaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:28 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Maar ik ga dit weekend wel naar een 'oude' vlam
Hahaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:12 schreef Soepkip-je het volgende:
[..]
Veel plezier dan.. vooral als de vlam nog goed brandt hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |