verliefd worden overkomt je idd, het is aan jou of en wat je er mee doetquote:Op zondag 4 juni 2006 11:46 schreef korenwolfje het volgende:
[..]
Fijn dat je zulke dingen kan plannenBen jaloers. Zou willen dat ik verliefdheid kon plannen!
En nu vind zij ook van welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:37 schreef Thaan het volgende:
Zij vind van niet.
En weer vrijgezelquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:47 schreef brainster het volgende:
Sinds maandag ben ik niet meer beschikbaar![]()
niet altijd hoor!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:02 schreef Sylvana het volgende:
jup
waarom hebeb alle leuke jongens een vriendin of zijn ze homo?
Geen homo, én toch single!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:02 schreef Sylvana het volgende:
jup
Waarom hebben alle leuke meiden een vriend, of zijn ze lesbie ( met bi heb ik geen problemen )quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:02 schreef Sylvana het volgende:
jup
Ja oké, zo kun je het ook nog zeggen:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:38 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Waarom hebben alle leuke meiden een vriend, of zijn ze lesbie ( met bi heb ik geen problemen )![]()
Gecondoleerd!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:25 schreef Hari-Bo het volgende:
= weer single...
Maar ik ga dit weekend wel naar een 'oude' vlamquote:
Veel plezier dan.. vooral als de vlam nog goed brandt hahahahaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:28 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Maar ik ga dit weekend wel naar een 'oude' vlam
Hahaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:12 schreef Soepkip-je het volgende:
[..]
Veel plezier dan.. vooral als de vlam nog goed brandt hahahaha
en zo hoort het..quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:16 schreef Ayaxola het volgende:
Wat is erg aan single te zijn? Ik geniet er juist van.
Nee hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 22:32 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nu krijg je allemaal wanhopige fokkers achter je aan
Komt grotendeels door mijn levenstijlquote:Op maandag 19 juni 2006 21:44 schreef Asmooh het volgende:
doe je snel.. houden de meiden het niet met jou uit of jij niet met hun?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |