oh, sorry! het ging over mij.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:33 schreef _simone_ het volgende:
[..]
hoezo zou ik die niet meer voor lang hebben? 't gaat anders heel lekker![]()
Bride.ru?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:43 schreef Daklem het volgende:
[..]
oh, sorry! het ging over mij.
Ik ben nog vrijgezel, maar niet voor lang meer!
Ik ga een pool importeren![]()
Als je ECHT op zoek bent naar het perfecte meisje, blijf je de rest van je leven singlequote:Op maandag 22 mei 2006 11:10 schreef -Dries- het volgende:
Vrijgezel hier.. al moet ik wel zeggen dat ik érg kieskeurig benIk wil pas wat met een meisje wanneer ik zeker weet dat zij perfect is
![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 10:16 schreef SpaansBenauwd het volgende:
is de grap van ik ben vrijgezellig al gemaakt?
tjah..daar is in het vorige topic ook wel over gepraat.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:48 schreef Nevada92 het volgende:
Doel van dit topic ontgaat me als bijna iedereen een kort antwoord als 'ja' geeft. Voor wie is dat antwoord nou informatie ? De meiden hier op Fok ?
zeker als een meisje van 15 zoiets zegt klinkt het raarquote:Op maandag 22 mei 2006 21:21 schreef Million het volgende:
Maar als invidu moet je je natuurlijk goed kunnen voelen! Een relatie met jezelf hebben is heel belangrijk...( klinkt raar)
Jij mag niks raar vinden, jij neukte mannen van 40 op je 18equote:Op maandag 22 mei 2006 22:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zeker als een meisje van 15 zoiets zegt klinkt het raar
Opblaasbaar?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:23 schreef Blauwbaard het volgende:
Ik ben nog vrijgezel, maar dat duurt niet heel erg lang meer denk ik, ik heb zoeen postorder-slet besteld
Zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:16 schreef Scorpion19 het volgende:
ik ook niet! heb de liefste en de mooiste meid die er maar is![]()
![]()
![]()
of je word homoquote:Op maandag 22 mei 2006 16:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als je ECHT op zoek bent naar het perfecte meisje, blijf je de rest van je leven single
Liefde maakt blindquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:16 schreef Scorpion19 het volgende:
ik ook niet! heb de liefste en de mooiste meid die er maar is![]()
![]()
![]()
Zo zei de eeuwige maagd...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:18 schreef xNightElf het volgende:
vrijgezel zijn rules..
Jij even blijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:07 schreef Borkydude het volgende:
Ik heb van de week een heel leuk meisje ontmoet, ik wou haar msn vragen, maar kwam wat zooi tussendoor, nu heeft zij me net toegevoegd.
Begin je een FOK-datingbureauquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:50 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Ik vrees dat het merendeel van de fokpopulatie uit vrijgezellen bestaat, waaronder ik
Sinds ik de puberteit uit ben -wat voor mij ongeveer gelijk stond aan tevreden worden met mezelf en mezelf gewoon leuk gaan vinden- moet ik wel zeggen dat ik mijn relatie makkelijker vind. Ben, mede door schade en schande wijs geworden, niet meer bang dat het uit gaat als ik een keer op mijn strepen ga staan, en knallende ruzie vind ik ook niet al te erg meer. Vroeger vermeed ik dat angstvallig, bang dat een verkeerd woord genoeg was de boel kapot te maken. Nu heb ik zoiets van "je houdt maar gewoon van me, ook als ik chagerijnig, snibbig of vervelend ben". Ten slotte ben ik vaker lief dan irritant, en dat neem je er maar lekker bij.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:06 schreef Nevada92 het volgende:
Ik ben ook nog vrijgezel. Ik heb iemand eens horen zeggen dat je pas van iemand anders kan houden als je eerst van jezelf houdt. Of die theorie klopt laat ik in het midden, maar toch mis ik dat wel een maatje waar je gezellig tegenaan kan liggen en leuke dingen mee kan doen. (nee; niet alleen dát stelletje pubers)
Vanmiddag ga ik naar de film met haar en nog een paar mensen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jij even blij
Hou je ons op de hoogte
En terecht, wie wil er nou iets met iemand die zich laat aflikken door z'n hand terwijl ie dronken op de grond ligt.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
En terecht, wie wil er nou iets met iemand die zich laat aflikken door z'n hand terwijl ie dronken op de grond ligt.
fotoboek
awwwww nasty shit maaaaaanquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
En terecht, wie wil er nou iets met iemand die zich laat aflikken door z'n hand terwijl ie dronken op de grond ligt.
fotoboek
Nou vooruit.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:56 schreef ReneH83 het volgende:
[..]
doe eensch lief en laat berichtje achter...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |