Was het je eerste verkering?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:25 schreef Black-Death het volgende:
donderdag relatie van 8 maanden beëindigd...
Tsja, vooralsnog fantastisch, eind april na 7 jaar uit mekaar gegaan. En kom lekker tot rust en ga zowaar relaxt door het leven. Ik kan nu alles doen waar ik zin in heb, spreek weer dingen af met vrienden wat niet altijd kon etc. etc. En natuurlijk een nieuw appartement die ik binnenkort krijg aangeboden. Life can be sweat.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:24 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe bevalt het iedereen om vrijgezel te zijn? Enig verschil van bepaalde situaties met relatie en zonder? Post hier ook je ervaringen!
nee dat niet.. Maar dit was heel anders dan de vorige keren.. De vorige keren waren het leuke meisjes, dit was het mooiste en speciaalste meisje op de wereld...quote:
Nou, ten eerste vanwege afstand tussen onze woonplaatsen. zittne wel bij elkaar op school btw..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:33 schreef DeHovenier het volgende:
Waar is het verkeerd gegaan Black-Death?
Die zoen op de mond zal een combinatie van liefde/lust zijn. Dat kan betekenen dat zij jouw nog steeds ziet zitten.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nou, ten eerste vanwege afstand tussen onze woonplaatsen. zittne wel bij elkaar op school btw..
Maar zonder dat ik hier een heel verhaal ga ophangen is het zo dat we de laatste tijd ook wat ruzietjes hadden enzo.. toen besloten we maar dat we moesten stoppen met elkaar op deze manier pijn te doen en hebben we er een punt achter gezet... Dat was donderdag
Vreemd genoeg, en daar wil ik jullie mening graag even over weten, namen we vrijdag wel afscheid met een zoen op de mond.. Vraag me echt af wat ik daar nu van moet denken..
Wil er trouwens even bijzetten dat we dus ECHT niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan, want we houden nog steeds superveel van elkaar... Maar door omstandigheden ging het niet meer...
Ruzietjes komen toch in elk relatie voor? En als je al gaat nadenken over een zoen op de mond...het lijkt me logisch dat jullie zo close zijn dat zoenen normaal isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nou, ten eerste vanwege afstand tussen onze woonplaatsen. zittne wel bij elkaar op school btw..
Maar zonder dat ik hier een heel verhaal ga ophangen is het zo dat we de laatste tijd ook wat ruzietjes hadden enzo.. toen besloten we maar dat we moesten stoppen met elkaar op deze manier pijn te doen en hebben we er een punt achter gezet... Dat was donderdag
Vreemd genoeg, en daar wil ik jullie mening graag even over weten, namen we vrijdag wel afscheid met een zoen op de mond.. Vraag me echt af wat ik daar nu van moet denken..
Wil er trouwens even bijzetten dat we dus ECHT niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan, want we houden nog steeds superveel van elkaar... Maar door omstandigheden ging het niet meer...
Het zal inderdaad een combinatie van liefde en lust zijn, heb je denk ik gelijk in... We houden allebei nog zielsveel van elkaar, maar het ging gewoon niet meerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Die zoen op de mond zal een combinatie van liefde/lust zijn. Dat kan betekenen dat zij jouw nog steeds ziet zitten.
Het beste is om voorlopig niet zoveel contact met elkaar te hebben, zodat je het eerder vergeet.
rot kloon. opzouten!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:22 schreef Melkad het volgende:
gewoon goed evriende..kan je daar mee leve ???
Nee, maar ik gaf haar eerst een zoen op de wang, toen keken we elkaar kort aan en zoenden we op de mond...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:47 schreef saaw het volgende:
hoezo is een zoen op de mond als het uitgaat vreemd?
ik zoen vrienden ook op hun mond, waarom je ex dan niet [zo lang er geen ruzie was]
een zoen op de mond betekend meteen lust? beetje vergezogd imo
[edit] geen tongzoen toch? anders is het misschien wel een beetje gek
dat het 'al' 26 uur uit was maakt toch niet dat je ineens minder voor elkaar voelt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee, maar ik gaf haar eerst een zoen op de wang, toen keken we elkaar kort aan en zoenden we op de mond...
Was toen al 26 uur uit hoor
Via internet - dating?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:40 schreef Sylvana het volgende:
jup, al weer bijna 3 maanden
ik moest lachenquote:Op zondag 21 mei 2006 10:13 schreef saaw het volgende:
[..]
ja ze is via internet-dating vrijgezel geworden
4 topicd geledenquote:Op zondag 21 mei 2006 10:16 schreef SpaansBenauwd het volgende:
is de grap van ik ben vrijgezellig al gemaakt?
Lol, ik ben vrijgezel geworden omdat mijn ex nog niet over zijn ex heen was, niet via internet-datingquote:Op zondag 21 mei 2006 10:13 schreef saaw het volgende:
[..]
ja ze is via internet-dating vrijgezel geworden
quote:Op zondag 21 mei 2006 16:36 schreef _simone_ het volgende:
Vrijgezel, liever niet though![]()
(heb wel een fuckbuddy)
hoezo zou ik die niet meer voor lang hebben? 't gaat anders heel lekkerquote:Op maandag 22 mei 2006 09:26 schreef Daklem het volgende:
Ja, maar waarschijnlijk niet voor lang meer![]()
oh, sorry! het ging over mij.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:33 schreef _simone_ het volgende:
[..]
hoezo zou ik die niet meer voor lang hebben? 't gaat anders heel lekker![]()
Bride.ru?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:43 schreef Daklem het volgende:
[..]
oh, sorry! het ging over mij.
Ik ben nog vrijgezel, maar niet voor lang meer!
Ik ga een pool importeren![]()
Als je ECHT op zoek bent naar het perfecte meisje, blijf je de rest van je leven singlequote:Op maandag 22 mei 2006 11:10 schreef -Dries- het volgende:
Vrijgezel hier.. al moet ik wel zeggen dat ik érg kieskeurig benIk wil pas wat met een meisje wanneer ik zeker weet dat zij perfect is
![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 10:16 schreef SpaansBenauwd het volgende:
is de grap van ik ben vrijgezellig al gemaakt?
tjah..daar is in het vorige topic ook wel over gepraat.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:48 schreef Nevada92 het volgende:
Doel van dit topic ontgaat me als bijna iedereen een kort antwoord als 'ja' geeft. Voor wie is dat antwoord nou informatie ? De meiden hier op Fok ?
zeker als een meisje van 15 zoiets zegt klinkt het raarquote:Op maandag 22 mei 2006 21:21 schreef Million het volgende:
Maar als invidu moet je je natuurlijk goed kunnen voelen! Een relatie met jezelf hebben is heel belangrijk...( klinkt raar)
Jij mag niks raar vinden, jij neukte mannen van 40 op je 18equote:Op maandag 22 mei 2006 22:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zeker als een meisje van 15 zoiets zegt klinkt het raar
Opblaasbaar?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:23 schreef Blauwbaard het volgende:
Ik ben nog vrijgezel, maar dat duurt niet heel erg lang meer denk ik, ik heb zoeen postorder-slet besteld
Zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:16 schreef Scorpion19 het volgende:
ik ook niet! heb de liefste en de mooiste meid die er maar is![]()
![]()
![]()
of je word homoquote:Op maandag 22 mei 2006 16:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als je ECHT op zoek bent naar het perfecte meisje, blijf je de rest van je leven single
Liefde maakt blindquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:16 schreef Scorpion19 het volgende:
ik ook niet! heb de liefste en de mooiste meid die er maar is![]()
![]()
![]()
Zo zei de eeuwige maagd...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:18 schreef xNightElf het volgende:
vrijgezel zijn rules..
Jij even blijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:07 schreef Borkydude het volgende:
Ik heb van de week een heel leuk meisje ontmoet, ik wou haar msn vragen, maar kwam wat zooi tussendoor, nu heeft zij me net toegevoegd.
Begin je een FOK-datingbureauquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:50 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Ik vrees dat het merendeel van de fokpopulatie uit vrijgezellen bestaat, waaronder ik
Sinds ik de puberteit uit ben -wat voor mij ongeveer gelijk stond aan tevreden worden met mezelf en mezelf gewoon leuk gaan vinden- moet ik wel zeggen dat ik mijn relatie makkelijker vind. Ben, mede door schade en schande wijs geworden, niet meer bang dat het uit gaat als ik een keer op mijn strepen ga staan, en knallende ruzie vind ik ook niet al te erg meer. Vroeger vermeed ik dat angstvallig, bang dat een verkeerd woord genoeg was de boel kapot te maken. Nu heb ik zoiets van "je houdt maar gewoon van me, ook als ik chagerijnig, snibbig of vervelend ben". Ten slotte ben ik vaker lief dan irritant, en dat neem je er maar lekker bij.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:06 schreef Nevada92 het volgende:
Ik ben ook nog vrijgezel. Ik heb iemand eens horen zeggen dat je pas van iemand anders kan houden als je eerst van jezelf houdt. Of die theorie klopt laat ik in het midden, maar toch mis ik dat wel een maatje waar je gezellig tegenaan kan liggen en leuke dingen mee kan doen. (nee; niet alleen dát stelletje pubers)
Vanmiddag ga ik naar de film met haar en nog een paar mensen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jij even blij
Hou je ons op de hoogte
En terecht, wie wil er nou iets met iemand die zich laat aflikken door z'n hand terwijl ie dronken op de grond ligt.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
En terecht, wie wil er nou iets met iemand die zich laat aflikken door z'n hand terwijl ie dronken op de grond ligt.
fotoboek
awwwww nasty shit maaaaaanquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
En terecht, wie wil er nou iets met iemand die zich laat aflikken door z'n hand terwijl ie dronken op de grond ligt.
fotoboek
Nou vooruit.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:56 schreef ReneH83 het volgende:
[..]
doe eensch lief en laat berichtje achter...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |