EPS raadde het me aan, maar die zullen dan idd gedacht hebben dat mijn auto ouder isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
bij elke APK keuring word ie gedaan... ik zou als ik jou was ff goed navragen.
Die Vette van gisteren was een ouder type.![]()
jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:06 schreef BoJo het volgende:
zal ik een Dirkjan reeksje posten voordat ik jullie ga verlaten?![]()
Mja ik heb een simpele request geplaatst of ze twee linkjes naar foto's van m'n laatste opdracht kunnen weg halen omdat het nu bij google onder de zoektermen als een van de eerste hits tevoorschijn komt, en dat was niet de bedoeling.quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik heb een simpele request geplaatst of ze twee linkjes naar foto's van m'n laatste opdracht kunnen weg halen omdat het nu bij google onder de zoektermen als een van de eerste hits tevoorschijn komt, en dat was niet de bedoeling.
Twee TR's en 12 uur verder geen enkele reactie gehad
[afbeelding]
Nee hoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stom.
In je topic op BB staan toch geen dingen die wegmoeten?
Mooi zo. Maar op BB zijn we erg goed met het achter de schemren moffelen van dingen die niet iedereen heft te zienquote:
Het gaat om twee berichten editten. Als je iets niet goed doet dan zitten ze als mongolen op je nek en heb je een simpele vraag kan je gewoon in de stront zakkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi zo. Maar op BB zijn we erg goed met het achter de schemren moffelen van dingen die niet iedereen heft te zien
Nou dan moet je die twee linkjes van mij maar eens kijkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:18 schreef ijsmeis het volgende:
Het is bijna weekend, weinig fok-crew online.
Mja. Of er is een 'had je het maar niet moeten posten'-beleidquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het gaat om twee berichten editten. Als je iets niet goed doet dan zitten ze als mongolen op je nek en heb je een simpele vraag kan je gewoon in de stront zakken
[afbeelding]
ik kan editten op tweakers?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:25 schreef ijsmeis het volgende:
Oh nee, modjes kunnen ook edit-en![]()
ALEX, doe dat jong een plezier
Wat is dat voor bullshit, ik heb een heldere en vriendelijke motivatie gegeven. En ik kon echt niet op voorhand weten dat de Google spider zo ontzettend hardnekkig zou graven, want ik heb de klantnaam nooit genoemd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja. Of er is een 'had je het maar niet moeten posten'-beleid
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:25 schreef ijsmeis het volgende:
Oh nee, modjes kunnen ook edit-en![]()
ALEX, doe dat jong een plezier
Ik kan dat niet zo goed op commando. Maar goed: hi... hi... hi...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je nu zelf gaat lachen, lijkt het net alsof we MET je lachen
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan dat niet zo goed op commando. Maar goed: hi... hi... hi...
nee, morgen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:32 schreef Sjoewe het volgende:
Iedereen heeft een leven vandaag eh
[afbeelding]
Je hebt er duidelijk zin inquote:
Nou, het viel me mee dat ie geen anusbatsen zei.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk zin in
Gaat 'ie ruimte maken voor de vlaggenstok?
[afbeelding]
hasta la batsaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, het viel me mee dat ie geen anusbatsen zei.
Ennieweej, ik ben slapen, morgen weer een lange... lange... lange... dag!
Gaat ie dan ook wapperen als ze een kutscheet laat?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk zin in
Gaat 'ie ruimte maken voor de vlaggenstok?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gaat ie dan ook wapperen als ze een kutscheet laat?
Kom erbij danquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:00 schreef Alexxxxx het volgende:
en mij niet eens in het groepsgesprek kwakken
Ga je naar een parenclub?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neh zo op bed... Morgen naar Amsterdam he?
trekkers op de foto zetten
tkdquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ga je naar een parenclub?
[afbeelding]
Bummerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:01 schreef Sjoewe het volgende:
We speken elkaar lekker tegen
[afbeelding]
We houden van bier, hebben hetzelfde stadjiej lief en hebben dezelfde humorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Herman, de slechte, rechtse, bootjesfappende kant van de FBG
Sjoewe, de links, goedaardige, geschiedenis studerende kunstenaar
Hugo, de gigantische snelhiedsmaniak die zijn pik in een limburgse dwerg wil steken
Waarom vinden jullie elkaar in s hemelsnaam tof?
Utrecht verbindt onsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Herman, de slechte, rechtse, bootjesfappende kant van de FBG
Sjoewe, de links, goedaardige, geschiedenis studerende kunstenaar
Hugo, de gigantische snelhiedsmaniak die zijn pik in een limburgse dwerg wil steken
Waarom vinden jullie elkaar in s hemelsnaam tof?
Zonder Hummerquote:
GééééééÉmmmTééééAaaaaaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We houden van bier, hebben hetzelfde stadjiej lief en hebben dezelfde humor
[afbeelding]
Ik ben de top 400 inquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
12. 128 Alexxxxx
16. 114 ijsmeis
18. 110 BoJo
29. 90 Sjoewe
37. 87 hermandeperman
52. 72 Youp
70. 66 D.Rose
87. 60 BaraCuda
170. 41 vlad
178. 40 Hugster
t was weer druk in de SC vandaag
Dat nooitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nog ff en je bent Nr. 1
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:05 schreef static het volgende:
Roepen twee van de grootste mod-minkukels.
Nah, opzich zie ik de CEO morgenavond in eigen persoon, dus de groetjes kan ik dan zelf wel overbrengenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet ik morgen nog de groeten doen aan je Benschopse vriendjes?
Staticquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat nooit
Mara ik heb wle al fans in FB
[..]
Hm... Ik hoop een stukje te kunnen proefrijden, dus wie weet zie ik hem morgen ookquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, opzich zie ik de CEO morgenavond in eigen persoon, dus de groetjes kan ik dan zelf wel overbrengen
[afbeelding]
Ik vraag me af he, als hij mailtjes uit Nigeria krijgt, gooit hij ze dan ook weg?quote:
Ga 's middags, 's ochtends is hij er sowieso nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm... Ik hoop een stukje te kunnen proefrijden, dus wie weet zie ik hem morgen ook
we vertrekken om 10 uur, dus het zal wel de middag worden jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga 's middags, 's ochtends is hij er sowieso niet
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vraag me af he, als hij mailtjes uit Nigeria krijgt, gooit hij ze dan ook weg?
Ik had vandaag een mailtje dat mn achterachterachterneef uit Benin was overleden en dat ik 10 miljoen had ge-erfdEn vorige week nog de staatsloterij gewonnen
Dat denk ik ook ja, je kan aan hem zien of hij heeft verloren of gewonnen die ochtendquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we vertrekken om 10 uur, dus het zal wel de middag worden ja
nu wil je dat ik vraag waarmee hij verloren of gewonnen heeft?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, je kan aan hem zien of hij heeft verloren of gewonnen die ochtend
[afbeelding]
Mja net zo mooi als 'HornyAngel26 from Maarssen is looking for hot sexs' en als je dan op Vlieland op de wifi zit 'HornyAngel26 from Vlieland-Oost is looking for hot sex'quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vraag me af he, als hij mailtjes uit Nigeria krijgt, gooit hij ze dan ook weg?
Ik had vandaag een mailtje dat mn achterachterachterneef uit Benin was overleden en dat ik 10 miljoen had ge-erfdEn vorige week nog de staatsloterij gewonnen
Nee, mijn achternaam is geen Klein Gunnewiek.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nu wil je dat ik vraag waarmee hij verloren of gewonnen heeft?
Met dit verschil dat ze de Friese plaatsnamen niet kunnen spellen PLUS dat ik alle horny angels uit bepaalde dorpjes wel ken, en dat de dames op de foto's daar dus niet wonenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja net zo mooi als 'HornyAngel26 from Maarssen is looking for hot sexs' en als je dan op Vlieland op de wifi zit 'HornyAngel26 from Vlieland-Oost is looking for hot sex'
[afbeelding]
Ik weet ook wel dat ze de hoofdspronser van het lokale voetbalclubbie zijn hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, mijn achternaam is geen Klein Gunnewiek.
Als ik wat wil vertellen zeg ik dat recht edoch raak voor z'n raap
[afbeelding]
Meer zo van Hetegeileboerin78 is looking for someone to pick up her teethquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met dit verschil dat ze de Friese plaatsnamen niet kunnen spellen PLUS dat ik alle horny angels uit bepaalde dorpjes wel ken, en dat de dames op de foto's daar dus niet wonen
Dan weet jij meer dan ikquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ze de hoofdspronser van het lokale voetbalclubbie zijn hoor
kut verkeerd gegoktquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik
Als ik ergens niet kom...![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
katholiek dorp of zo, dat iedereen maar met elkara neukt?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:35 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, De familie waar de oprichters uitkwamen hadden (meen ik 12) kids.
Allemaal hebben ze kinderen gekregen... en ook allemaal een stuk of 6.
Daarvan hebben ze ALLEMAAL 1 George en 1 Ferdinand (Feb)
Echt uit elkaar houden kan ik ze dus ook niet meer
[afbeelding]
Geen idee, de familie is ietwat katholiek maar niet praktiserend.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
katholiek dorp of zo, dat iedereen maar met elkara neukt?
"katholieken zijn net ratten, alleen ratten neuken minder"
ik kan me niet herinneren dat ik zoveel gepost heb gisterenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
12. 128 Alexxxxx
16. 114 ijsmeis
18. 110 BoJo
29. 90 Sjoewe
37. 87 hermandeperman
52. 72 Youp
70. 66 D.Rose
87. 60 BaraCuda
170. 41 vlad
178. 40 Hugster
t was weer druk in de SC vandaag
ik ga om 10:00 weg, moet nog lampensetje halen en auto door de wasstraat halen en uit mestenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:38 schreef Hugster het volgende:
Ik ga nu naar BelgieMijn broertje weer terughalen incl zijn spullen
Hoe laat ga jij?![]()
[afbeelding]
FBG meetquote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:41 schreef Hugster het volgende:
Maar ik lig er nog niet zo lang inHelemaal traanoogjes nu
En daarna vanavond gelijk door naar Sjoewe waar Herm ook al is dan en dan word het weer niet vroeg![]()
[afbeelding]
Okay danquote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga om 10:00 weg, moet nog lampensetje halen en auto door de wasstraat halen en uit mesten![]()
Dan richting Limbabwe![]()
ja ik heb al 2x de pot vol geschetenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Okay dan![]()
Al knikkende knietjes?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:46 schreef Hugster het volgende:
Ga snel nog even Forza'en dan![]()
[afbeelding]
Zou ik ook hebben zegquote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik heb al 2x de pot vol gescheten![]()
neuh ik zie wel, heb er wel zin an !![]()
Je weet het niet ehquote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee alsof ik dan ineens wel alle bochten ga kennen![]()
nee we rijden met hem mee, soort Ring Taxi idee... ben benieuwd of ik dat red zonder te moeten kotsenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben zeg![]()
Hoop dat er meer dikke auto's komenIxus mee eh?
En rij je nou eerst achter Maaskant aan of mag met hem in een BMW ofzo?
[..]
Je weet het niet eh
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee we rijden met hem mee, soort Ring Taxi idee... ben benieuwd of ik dat red zonder te moeten kotsen![]()
![]()
Toen in die Maser op Zandvoort achterin, had ik het na de eerste bocht al niet meer![]()
![]()
ik heb geen flauw idee, ben ook benieuwd wat er nog meer mee doet aan autosquote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:56 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoop voor je ook met E60 M5 dan
[afbeelding]
ik vind het ook kut dat het regent, maar tis niet anders.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wil ik ook wel een keer proberen
als het droog is, dus niet zoals nu
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:11 schreef BoJo het volgende:
Met Autovisie, straks in Venlo verzamelen en dan krijgen we de route (stuurmanswegen) naar het Hotel van de mama van Sabine. Dan instructie van Paul Maaskant van Prodrive, diner, ouwehoeren over auto's, pitten en om 6:30 worden we wakker gemaakt. Ontbijten en richting de Ring. Dan met Paul mee in zijn BMW en daarna zelf met je eigen auto de Ring op
als het meezit is het soms droogquote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind het ook kut dat het regent, maar tis niet anders.![]()
ja en we gaan met de club ook dit jaar, en aangezien ik nooit op circuit gereden heb misschien leer ik wel watquote:
veel plezierquote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:48 schreef BoJo het volgende:
ik ben pleite, tot zondag (hopelijk alles heel en met foto's)
Als het weer fatsoenlijk was geweest was het volgens mij een héél vet gebeuren ja....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:40 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
3 tenten geloof ik, de andere 3 zijn alleen een stage waar een dj (lekker droog) kan draaien.
Lekker eitje bakkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als het weer fatsoenlijk was geweest was het volgens mij een héél vet gebeuren ja....
Wel jammer....
Maar ik ga nu ontbijten enzo
[afbeelding]
Tsk, ik word al over 10 minuutjes opgehaaldquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:58 schreef lipje het volgende:
daar heb je ook echt de rest van de dag voor nodig hè
Het moet toch een beetje netjes zijn voor straksquote:
Absoluutquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het moet toch een beetje netjes zijn voor straks
[afbeelding]
En lekker fris kakken natuurlijkquote:
Strijker in de fles Glorix en dan aansteken?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En lekker fris kakken natuurlijk
[afbeelding]
Ik zou open vuur nog een uurtje vermijdenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Strijker in de fles Glorix en dan aansteken?
[afbeelding]
Mja, 't toilet is sowieso altijd een gevaarlijke plaats voor open vuurquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zou open vuur nog een uurtje vermijden
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:08 schreef BaraCuda het volgende:
Die kerel in het ik ben m'n rijbewijsie kwijt topic draait door
heb je al wat info voor mequote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:02 schreef Googolplexian het volgende:
Unt wiedâh tsoeruuk
Alexxxxx:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Valet Parking Schiphol
Ik heb zo m'n FBG-vriendjes over de vloerquote:
ik zal aan julie denken als ik mijn delletjes verorberquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb zo m'n FBG-vriendjes over de vloer![]()
[afbeelding]
Wat liefquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zal aan julie denken als ik mijn delletjes verorber
ze waren heerlijk, cobiesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat lief, ik ben zo ontroerd
![]()
[afbeelding]
Ik heb het nog niet, en Sandra's vakantiegeld is uitgegeven aan noodzakelijke dingen die al veel langer moesten, maar waarvoor geen budgettaire ruimte was.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:21 schreef Googolplexian het volgende:
Ah ja ... Wie hebben allemaal al hun vakantiegeld ontvangen en wat is de bestemming voor die centen? En viel het mee of tegen?
Ik zou zelf eerst gaan met spuien maar eigen bedrijf, hè
^^^^^^^ met stom isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet, en Sandra's vakantiegeld is uitgegeven aan noodzakelijke dingen die al veel langer moesten, maar waarvoor geen budgettaire ruimte was.
Hoequote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Peu, waarom ben je over me heen gereden?
Zoetermeer => scheveningen is een afstand van niks manquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:40 schreef ook_gek het volgende:
vanavond weer op stap
Gisteren van uit zoetermeer effe naar scheveningen in een audi A4 station 200+ lopen knallen. We waren zo thuis![]()
quote:
Mag... niet ... leuk .... vindenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uit de verzamelde werken van Sjoewe
WTF is een Crafter dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
de VW Crafter is in het echt nog lelijker dan op de foto's btw
Zal niet zo lang duren voor de nieuwe transits op de weg te zien zijn, maandag zijn de eerste op m'n werk aan gekomen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
vandaag 1 crafter en een stuk of 5 verse sprinters gezien jahuilen met de pet op. Ford was er gelukkig niet, dus geen Transits gezien, en ook de nieuwe SEVEL-gedrochten waren er (gelukkig) niet
Waar te zien?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:01 schreef BaraCuda het volgende:
fifth gear laatste aflevering![]()
Girls Aloud vrouwtje dat een ferrari paar flinken krassen en deuken geeft![]()
ja, maar die was wel het meest:quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:01 schreef BaraCuda het volgende:
fifth gear laatste aflevering![]()
Girls Aloud vrouwtje dat een ferrari paar flinken krassen en deuken geeft![]()
zijn 90pk transits automatisch begrensed op 110km/hquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:02 schreef M5 het volgende:
[..]
Zal niet zo lang duren voor de nieuwe transits op de weg te zien zijn, maandag zijn de eerste op m'n werk aan gekomen.![]()
Mja denk het wel jaquote:
achja, lekker boeiend. Ik heb busjes nooit echt wat gevonden, hoewel Renault altijd wel aparte designs heeft.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
vandaag 1 crafter en een stuk of 5 verse sprinters gezien jahuilen met de pet op. Ford was er gelukkig niet, dus geen Transits gezien, en ook de nieuwe SEVEL-gedrochten waren er (gelukkig) niet
Heb ik ook 1x gehad met een busjequote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zijn 90pk transits automatisch begrensed op 110km/hkwam er vandaag achter dat die kut hokken niet harder gaan
![]()
kon ik daar ruim een uur lang achter die dingen aan kachelen
verwent kak trutje ja.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja denk het wel ja
Dat wijf wat niet mee wilde rijden met plato is volgends mij echt een sjago bitch om mee te leven
Ik was na 15min zo sjaggo dat ik een van die gasten belde (ik was dus team-leider) dat die "GVD ZIJN GASPEDAAL eens moest INTRAPPEN" toen zei hij dus dat hij dat al deedquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb ik ook 1x gehad met een busje![]()
Wilde ik inhalen nou dat werkt dus voor geen meter.... allemaal boze mensen![]()
Niet dat ik weet, maar veel harder zal het ook niet gaan. En je wil niet weten wat voor herrie die 2.4 dingen makenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zijn 90pk transits automatisch begrensed op 110km/hkwam er vandaag achter dat die kut hokken niet harder gaan
![]()
kon ik daar ruim een uur lang achter die dingen aan kachelen
Kequote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:07 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens peu, je hoeft die plek niet meer vrij te houden. Bedankt toch.
Preciesquote:
80pk Sprinters (zelfde lengte/hoogte als de Fords) gaan wel gewoon tot de 130/140km/hquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:08 schreef M5 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar veel harder zal het ook niet gaan. En je wil niet weten wat voor herrie die 2.4 dingen maken
nee niet echt, maar als je normaal in je leven alleen maar beetje mooi moet doen op een podium en dan opeens hard in een Porsche over silverstone boeken.. tsjaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Preciesdat blondje was gewoon leuk hoe die er in op ging
![]()
Maar die kent haar grenzen weer niet
Waarom niet?quote:
Toegang is 15 euro, en als je een beetje oplet heb je zo 5 euro korting te pakken.quote:
Ja en dan nog eten en drinken daarquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toegang is 15 euro, en als je een beetje oplet heb je zo 5 euro korting te pakken.
Een Transit 85 loopt 136 km/h. De 90 pk zal dat ook ongeveer doen denk ik. Het is maar net welke overbrengingsverhouding er in zit, dat verschilt nog wel een beetje.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
80pk Sprinters (zelfde lengte/hoogte als de Fords) gaan wel gewoon tot de 130/140km/h
Nou zoeen kwam toch niet in mijn porschequote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:10 schreef M5 het volgende:
[..]
nee niet echt, maar als je normaal in je leven alleen maar beetje mooi moet doen op een podium en dan opeens hard in een Porsche over silverstone boeken.. tsja![]()
Als ik geen geld heb (had) neem ik altijd eten en drinken van huis meequote:
Ja daaaaaaaagquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik geen geld heb (had) neem ik altijd eten en drinken van huis meemisschien niet de leukste/lekkerste oplossing, maar het werkt wel.
T waren huurbussen, dus zal wel korte overbrenging in zitten, of begrensd, wel raar is dat die Mercedessen van dezelfde huurmaatschappij zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:12 schreef M5 het volgende:
[..]
Een Transit 85 loopt 136 km/h. De 90 pk zal dat ook ongeveer doen denk ik. Het is maar net welke overbrengingsverhouding er in zit, dat verschilt nog wel een beetje.
Vaak nog lekkerder dan die evenemententroep ook.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik geen geld heb (had) neem ik altijd eten en drinken van huis meemisschien niet de leukste/lekkerste oplossing, maar het werkt wel.
Over 4 dagen studiefinancieringquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
Over geld gesproken
Vandaag salaris+ vakantiegeld
![]()
![]()
Een Mercedes is dan ook geen Fordquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T waren huurbussen, dus zal wel korte overbrenging in zitten, of begrensd, wel raar is dat die Mercedessen van dezelfde huurmaatschappij zijn.
shit, gemistquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
sbs wegmisbruikers zo een gast die vlucht en crashed![]()
2 muntjes voor een grote friet speciaal.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
En wat die hufters nog durven te vragen voor die evenementen troep![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vaak nog lekkerder dan die evenemententroep ook.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
2 muntjes voor een grote friet speciaal.
5 muntjes 10 euro. Dus 4 euro
Staat inderdaad aan, thanksquote:
Welquote:
Of dit!:quote:
Vind je?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
2 muntjes voor een grote friet speciaal.
5 muntjes 10 euro. Dus 4 euro
Valt eigenlijk nog wel mee..
Is ook wel lekkerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Of dit!:
Rode Vodka - Redbull: 4 muntjes. (of was het nou 3? dan was het nog 6 euro)
Dat is 8 euroMaar ik had er zooooooooooo'n zin in
Ja, alleen wel erg duur nu ik er zo over nadenkquote:
2e kop op je schotel monterenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier is iemand al tv aan het kijkenDancing with the stars
![]()
![]()
Tja mensen betalen nou eenmaal wat ze vragenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Of dit!:
Rode Vodka - Redbull: 4 muntjes. (of was het nou 3? dan was het nog 6 euro)
Dat is 8 euroMaar ik had er zooooooooooo'n zin in
Je zal wel moeten waar ik wasquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja mensen betalen nou eenmaal wat ze vragen![]()
ik ben gestopt met daar over nadenken, ik drink alleen maar zulke drankjes. Ik kijk niet eens meer hoeveel er uit m'n portemnoinnee is de volgende dagquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, alleen wel erg duur nu ik er zo over nadenk
En ik heb ook nog 4 muntjes overBeetje stom..
Heb je kabel dan? Zet je eigen TV dan aanquote:
Ik denk er nu pas over na omdat jullie erover begonnenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben gestopt met daar over nadenken, ik drink alleen maar zulke drankjes. Ik kijk niet eens meer hoeveel er uit m'n portemnoinnee is de volgende dag![]()
Waar ik nu ben hebben ze geen kabel.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je kabel dan? Koop dan een eigen tv
Want?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
alhowel ik bij vreemden thuis niet zo snel in de huiskamer zou gaan zitten te internetten
Schoonma uitgezonderd dan
Ga je zo weer naar dat feest? :pquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Want?
Ik kom hier vaak genoeg, tevens ben ik aan het wachten
Deze chrysler is anders ook wel grappigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Aan het einde natuurlijk anders kijkt er geen hond meer![]()
Als motorrijder rij je volgens mij vrij simpel een auto zoek, gewoon een woonwijk binnen gaan (fiets steegjes ed pakken, om je ff een half uurtje in een kroeg te verschuilen).quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zag laatst een motorrijder bij wegmisbruikers die hier in de buurt op een industrieterein de politie kwijt wilde rijdenwel grappig om je eigen omgeving te zien
![]()
Ja als je zorgt dat ze je kenteken niet gezien hebben is het zo gedaan ja....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als motorrijder rij je volgens mij vrij simpel een auto zoek, gewoon een woonwijk binnen gaan (fiets steegjes ed pakken, om je ff een half uurtje in een kroeg te verschuilen).
Dat is wel zo jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja als je zorgt dat ze je kenteken niet gezien hebben is het zo gedaan ja....
Maarja kenteken is het 1e wat ze opschrijven, en dan komen ze je thuis opzoeken
een opeltje volgends mij...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja![]()
Trouwens, welke auto verongelukte eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |