quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:35 schreef Sjoewe het volgende:
Die arme jongen. Ze zitten 'm te bekeren
[afbeelding]
geloof niet dat ze dat meten, toch?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar de jouwe is van 1996... hoe ga je dat doen dan met APK?
CO2 metingquote:
eeeermm... wat Sjoewe zegtquote:
dat heb ik nou echt nooit!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Hebben julie dat ook, dat als je op een forum post dat je naar Amsterdam gaat, dat je van je voormalig aartsvijand van de basisschool een PM krijgt met de vraag of je wat extra foto's van tractoren kan maken?
tja, dat zie ik ze nooit doenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
eeeermm... wat Sjoewe zegt
eerste wat ze doen is zo'n dildo je uitlaat in die verbonden is aan een apparaat en motor aan. Tijdens dat kijkt ie nog wat rond![]()
Nee, wel eens dat ik zeg naar Friesland te gaan en ineens een uitnodiging heb van iemand die ik op een forum zogenaamd niet kan uitstaanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Hebben julie dat ook, dat als je op een forum post dat je naar Amsterdam gaat, dat je van je voormalig aartsvijand van de basisschool een PM krijgt met de vraag of je wat extra foto's van tractoren kan maken?
En dan blik je in het echt ineens een puike gozer te zijnquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, wel eens dat ik zeg naar Friesland te gaan en ineens een uitnodiging heb van iemand die ik op een forum zogenaamd niet kan uitstaan
Get a roomquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan blik je in het echt ineens een puike gozer te zijn![]()
Vetquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik meen het. Jij hebt gewoon een slechte invloed op die jongen
Ja, of het was Googol die een slechte invloed op hem had als jij hem in het echt niet puik vond. Daarvoor zouden julie hem biede nog eens apart moeten ontmoeten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
VetBen ik ook eindelijk ergens goed voor
[afbeelding]
En de OP danquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
VetBen ik ook eindelijk ergens goed voor
[afbeelding]
Mja ehm ik denk het nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, of het was Googol die een slechte invloed op hem had als jij hem in het echt niet puik vond. Daarvoor zouden julie hem biede nog eens apart moeten ontmoeten.
bij elke APK keuring word ie gedaan... ik zou als ik jou was ff goed navragen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, dat zie ik ze nooit doen
en hij heeft toch al die meting gehad toen ie op kenteken kwam
misschien dan toch niet zo'n goed idee
dat wil je niet weeeeeeeten manquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij zit altijd al in Amsterdam
Mèn, wat zul jij een tractoren op de foto hebben dan!![]()
HAd ik ook alquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.autoweek.nl/autotestrapport.php?id=299
gewicht 1015 kg, ik heb geen zin, moet ff wat lezen ergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |