mits het droog isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En zo hoort het op de autobahn
[afbeelding]
mag ook wel, daar betaal je voorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
echt mooi om te zien, die gast van EPS was echt met de hand pijpjes aan het maken. Echt top werk![]()
da's wel een vereiste, niet alleen de lucht, maar ook de weg moet droog zijn, anders ga ik niet naar de topquote:
En gaat het om de sier of zit er ook een nieuwe downpipe aan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mag ook wel, daar betaal je voor
mijn 'ontwerp' voor de einddempers
[afbeelding]
ik snap het nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mag ook wel, daar betaal je voor
mijn 'ontwerp' voor de einddempers
[afbeelding]
alles nieuw, ook de kat eruitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En gaat het om de sier of zit er ook een nieuwe downpipe aan?
[afbeelding]
Twee afgeplatte ovalenquote:
Die hoeft er niet in voor de APK?quote:
da's ook de bedoelingquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die hoeft er niet in voor de APK?
Maar dat zal wel lekker gaan klinken man
[afbeelding]
Ligt eraan wat er op je kenteken staatquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:22 schreef BoJo het volgende:
oooooohhhh....
enne Sjoewe, auto's gefabriceerd voor 1993 zijn niet verplicht een kat te hebben![]()
Ja dat weet ik, maar ik dacht dat dat alleen geldig was wanneer er stock geen opzat.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:22 schreef BoJo het volgende:
oooooohhhh....
enne Sjoewe, auto's gefabriceerd voor 1993 zijn niet verplicht een kat te hebben![]()
weer wat geleerdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er op je kenteken staatals er "U9" opstaat, dan moet er een kat onder zitten. Ook al is die in 89 gebouwt.
quote:KAT VERPLICHTINGEN
Geel kenteken:
Algemeen gesteld is de kat bij benzine en lpg wagens NIET VERPLICHT tot het eind van 1992. Wèl is het zo dat een auto met U-9 aanduiding op het kenteken STATIONAIR een koolmonoxide percentage beneden een half procent moet hebben. Een viergastest is niet nodig! Bij de wagens met een K-6 aanduiding ligt de verplichting voor het CO pecentage beneden de 1.5procent, wat in de praktijk vrij goed te realiseren is. Om beneden een half procent CO te komen is met lpg als brandstof in het algemeen geen probleem. Op benzine is dit lage percentage vaak wat moeilijker te bereiken.
Bijna goed dusquote:
wel goed gelezen iddquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hebt de site ook uit je hoofd geleerd?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |