InHollandquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:43 schreef renz0r het volgende:
Ik woon er niet, maar ben er 4 dagen in de week. School jeweet
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:40 schreef heiden6 het volgende:
Zuid is voor paupers.
Ik bezig de middelbare. Nog enkele dagen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:46 schreef renz0r het volgende:
Welke school doe jij? Niks mis met Inhollandgoeie verbinding [14.hiv]
Vliegveldtumoren zij okee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:44 schreef Koewam het volgende:
[..]
InHolland
[..]
Gelukkig sterven wij minder snel aan longaandoeningen.
onder de gordel kweet
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:23 schreef Duvel het volgende:
Charlois meldt.
Niet Rotterdam.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:49 schreef renz0r het volgende:
Daarna Inholland of H-Rotterdam?
Crooswaik toch?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:27 schreef Shirley het volgende:
Ik kom niet uit Zuid. Maar Noord, tegen centrum aan. Mag dat ook?
Je durft dat toch wel toe te geven ?quote:
Ik schaam me voor m'n eigen wijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je durft dat toch wel toe te geven ?
[sub]Ik kom ook uit 'Kralingen-Crooswijk' hoor (tussen Boezemstraat en K bos... officiëel Crooswijk, maar op de grens, dus het kan nog.)
Ja Calvijn Grift ja. Hoe heet je?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:17 schreef Guvnor het volgende:
Calvijn?
Zit je misschien wel bij mijn op school..![]()
Op welke manier?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:58 schreef Angelic1 het volgende:
Jammer dat Rotterdam zo'n zooi is geworden.
En die zooi werd nou net zo mooi opgeruimd onder LR.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:58 schreef Angelic1 het volgende:
Geboren in Zuid, gewoond in IJsselmonde en toen snel gevlucht
Maar in mijn hartje nog wel een Rotterdam-Zuidse hoor. Jammer dat Rotterdam zo'n zooi is geworden.
meer allochtonen ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:35 schreef Bellator het volgende:
Mijn oma komt uit Zuid... Telt dat ook?
Bovendien is Rotterdam de laatste jaren (sinds begin jaren 90) alleen maar opgeknapt, ik snap niet hoe men kan zeggen dat het "zo'n zootje is geworden".
weet je ook gelijk waarom PvdA de grootste is geworden..quote:
En waarom ik in 2008 in Utrecht woon. Nog makkelijker reizen naar de universiteit op die manier ook.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:04 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
weet je ook gelijk waarom PvdA de grootste is geworden..
euh zooi?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:58 schreef Angelic1 het volgende:
Geboren in Zuid, gewoond in IJsselmonde en toen snel gevlucht
Maar in mijn hartje nog wel een Rotterdam-Zuidse hoor. Jammer dat Rotterdam zo'n zooi is geworden.
Dat is ook niet zo moeilijk als je kijkt op welk niveau ze begonnenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:39 schreef SHE het volgende:
Er is geen stad zo hard vooruit gegaan afgelopen drie jaar alsR'dam
![]()
![]()
Uh, in Amsterdam is de PvdA al jaren aan de macht en het schijnt dat Amsterdam veel minder crimineel is dan Rotjenkor. Het enige wat LR deed was symptoom bestrijding.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:24 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
En die zooi werd nou net zo mooi opgeruimd onder LR.
WAAROM KOOS DIT DEBIELE VOLK NIET VOOR PASTORS.
Hier overigens iemand uit het nieuwe westen, het oude oosten dus.
Ik ookquote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:41 schreef tazmanian het volgende:
Beverwaard --> tussen ijsselmonde en Ridderkerk in
Toch is de criminaliteit behoorlijk gedaald onder LR.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Uh, in Amsterdam is de PvdA al jaren aan de macht en het schijnt dat Amsterdam veel minder crimineel is dan Rotjenkor. Het enige wat LR deed was symptoom bestrijding.
Ik ook zoiets...oud-ijsselmonde sinds 1.5jaar alweer!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:41 schreef tazmanian het volgende:
Beverwaard --> tussen ijsselmonde en Ridderkerk in
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:11 schreef Chav het volgende:
Crooswijk !!!! Geboren en getogen ! Helaas woon ik nu in Dordrecht sinds 3 jaar maar m`n hart leg nog steeds in Rdam (gelukkig zit ik er nog op school)
Das vlakbij! Ik ken ook wat mensen die daar wonen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef Chav het volgende:
Veemarkt. Ik zat al naar je foto`s te kijken maar ik herken je niet.
Wie, wie, wie ???? Je bent 2 jaar ouder dan mij. Mario enz ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Das vlakbij! Ik ken ook wat mensen die daar wonen...
Welke Mario? En ken je Melvin en Preston?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:14 schreef Chav het volgende:
[..]
Wie, wie, wie ???? Je bent 2 jaar ouder dan mij. Mario enz ?
En ik zou met liefde deze plek verlaten om weer naar een buitenwijk met natuur te verhuizenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:15 schreef NiteSpeed het volgende:
Centraler wonen dan mij kan niet.
Ik ben aan het rondkijken, zou er niet treurig om zijn om iets net effe buiten de stad te vinden. Met wat meer natuur inderdaad.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:17 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
En ik zou met liefde deze plek verlaten om weer naar een buitenwijk met natuur te verhuizen
Tsja, Centraal Station is niet meer wat het geweest is sinds de verbouwing bezig is...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:15 schreef NiteSpeed het volgende:
Centraler wonen dan mij kan niet.
Hoor ik daar kindervoetjes?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben aan het rondkijken, zou er niet treurig om zijn om iets net effe buiten de stad te vinden. Met wat meer natuur inderdaad.
Softiequote:Op donderdag 15 juni 2006 22:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die zitten nog in de pijpleiding, maar komen er wel aan inderdaad.
Mario de Ridder. Pres en Melvin ken ik ook. Pres van kleins af aan (hij zei een keer dat wij een soort van verkering hebben gehad op Brienenoord, ik kan het me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Welke Mario? En ken je Melvin en Preston?
Ik ben nog niet volledig achter de pc zeg maar... ik switch tussen tv en pc... Je ziet me zo verschijnen.quote:
Ja, m'n bed mij ookquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben nog niet volledig achter de pc zeg maar... ik switch tussen tv en pc... Je ziet me zo verschijnen.
Nee, Mario ken ik niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:28 schreef Chav het volgende:
[..]
Mario de Ridder. Pres en Melvin ken ik ook. Pres van kleins af aan (hij zei een keer dat wij een soort van verkering hebben gehad op Brienenoord, ik kan het me niet meer herinnerenWe waren wel heel klein, haha)
Verstoptquote:
Ja zeg! You've had your chance... ik ga toch echt nog even voor de kijkbuis hangen.quote:
Leed delen ofzoquote:
Howdie neighbourquote:
Idem. Maar ik verhuis het liefst z.s.m. naar het Oude Westen of het Noorden.quote:
Ik zit/zat op Calvijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:03 schreef FredvZ het volgende:
Rotterdam![]()
Zeg maar tegenover de Endenburg waar die schietpartij maandag was
Calvijn
* NanKing meldtquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:46 schreef heiden6 het volgende:
Oorspronkelijk kom ik uit Kralingen/Crooswijk, woonde aan de Schapendreef (tussen het Kralingse Bos en de Boezemstraat zeg maar, aan de boezem).
De Rif zit er nog steeds hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 06:53 schreef MeneerMuis het volgende:
heiden6 op welk nummer woonde jij op de boemzemstraat? Had je ook veel overlast van The Rif?
Hahaha, dat plaatje.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:31 schreef Ringo het volgende:
* rasechte Ommoordenaar meldt zich
Stadse poldervogel dus.![]()
Rotterdam![]()
[afbeelding]
Ik snap dat ophemelen van LR ook niet zo. Volgens mij is R'dam er op LR's belangrijkste op achteruit gegaan, en het 'softe linkse' Amsterdam er op dat gebied op vooruit. LR, hoop geschreeuw weinig wol, veel woorden, weinig daden, heel eng die club! Vooral die Sorensen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:48 schreef IHVK het volgende:
Uh, in Amsterdam is de PvdA al jaren aan de macht en het schijnt dat Amsterdam veel minder crimineel is dan Rotjenkor. Het enige wat LR deed was symptoom bestrijding.
Vooral die Pastors. Die mag best eens onder een tram komen, geheel per ongeluk, nep-Rotterdammer met zijn arrogante smoel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:35 schreef Stpan het volgende:
Ik snap dat ophemelen van LR ook niet zo. Volgens mij is R'dam er op LR's belangrijkste op achteruit gegaan, en het 'softe linkse' Amsterdam er op dat gebied op vooruit. LR, hoop geschreeuw weinig wol, veel woorden, weinig daden, heel eng die club! Vooral die Sorensen.
In Vlaardingen toch? Ik dacht zoiets in de krant te lezen...quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:41 schreef IHVK het volgende:
Wie weet trouwens waar die terreuroefeningen zijn morgen?
Precies, qua gevoel. O.a. door de controle op de tram (PvdA idee). De harde cijfers tonen echter wat anders aan. Ik deel dat veiliger gevoel overigens nauwelijks, ik voel het niveau van veiligheid niet anders dan pak em beet 5 jaar terug.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:39 schreef teknomist het volgende:
Overigens is door LR het gevoel van veiligheid gestegen en dat is al wat.
PvdA is een ramp voor de stad.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:48 schreef Stpan het volgende:
[..]
t'is misschien hier en daar een enorme pauperstad, maar wel mijn pauperstad.
quote:(en op zijn tijd ook beregezellig in de Oude Haven, historisch Delfshaven, Oostplein, lekker klef van het zweet in de Vibes, Rotown, de Consul etc. etc.)
Ah, ok. Niet in de buurt dus.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
In Vlaardingen toch? Ik dacht zoiets in de krant te lezen...
Schapendreef hier dus.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
De Rif zit er nog steeds hoor![]()
Wel grappig dat toch hier een aantal Crooswijkers zitten. Willen diegene even straatnamen noemen waar ze gewoond hebben, want Croos is nog best groot.
Ik woonde vroeger in de Rusthoflaan,en nu bij de Crooswijkseweg.
En op welke basisschool zat je?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Schapendreef hier dus.
Ik heb ook op de Rusthoflaan gewoond btw.
quote:
Ik voel me sowieso niet onveilig in Rotterdam. Het zit allemaal tussen je oren.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:48 schreef Stpan het volgende:
[..]
Precies, qua gevoel. O.a. door de controle op de tram (PvdA idee). De harde cijfers tonen echter wat anders aan. Ik deel dat veiliger gevoel overigens nauwelijks, ik voel het niveau van veiligheid niet anders dan pak em beet 5 jaar terug.
Ik vind het contrast tussen oud (Delftshaven, Westen e.d.) en nieuw juist het mooie aan Rotterdam. In steden als Delft, Utrecht en Amsterdam is dat anders, daar verzuip je in de oude geveltjes en oude grachtenpandjes. Brabantse steden vind ik niet vergelijkbaar qua architectuur met de oude Randstedelijke steden. Ik kom zelf uit Bergen op Zoom en kom vaak in Breda of Tilburg maar vind de sfeer daar echt niet beter dan in Rotterdam hoor.quote:Wat betreft veiligheidsgevoel heeft R'dam sowieso een achterstand. Het centrum oogt nu eenmaal kil met dank aan onze oosterburen, dat wordt nooit meer een schattig Delft of Breda. En ook in de omgang met elkaar is het minder gezellig of joviaal dan in andere provincies.
Rotterdam is een stad je moet leren ontdekken, waar je het niet als hapklare brokken voorgeschoteld krijgt. Maar als je Rotterdam eenmaal weet leren waarderen wil je niet anders meer.quote:Vrij naar iemand anders in dit topic, t'is misschien hier en daar een enorme pauperstad, maar wel mijn pauperstad.
(en op zijn tijd ook beregezellig in de Oude Haven, historisch Delfshaven, Oostplein, lekker klef van het zweet in de Vibes, Rotown, de Consul etc. etc.)
Bijna iedereen die ik ken hier uit de buurt zat op de Talmaquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:00 schreef Shirley het volgende:
[..]! Ik ken een aantal mensen die daar zaten, ik weet alleen niet hoe oud jij bent.
Ik zat op Talma.
Whahaha... grappig zegquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bijna iedereen die ik ken hier uit de buurt zat op de Talma.
Ik ben dezelfde leeftijd als jij.
1 foto uit je fobo komt mij bekend voor, de derde van de bovenste rij ik zal je vast weleens hebben gezien.
Whehe, ik denk niet dat je mij kent hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whahaha... grappig zegNou raak ik ook nieuwsgierig naar jou....
Amen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:23 schreef Ringo het volgende:
Rotterdam is stoer, anders dan andere steden. De Hollandse knusheid die je in Leiden, Delft, Amsterdam en deels ook in Den Haag aantreft, zal je in Rotterdam niet vinden. Rotterdam is ruig, roestig amalgaam van wereldstijlen, internationaler dan welke stad in NL ook. Rotterdam is urban.
Het kost even maar dan hebbie ook wat.
Daar sluit ik me bij aanquote:Rotterdam is stoer, anders dan andere steden. De Hollandse knusheid die je in Leiden, Delft, Amsterdam en deels ook in Den Haag aantreft, zal je in Rotterdam niet vinden. Rotterdam is ruig, roestig amalgaam van wereldstijlen, internationaler dan welke stad in NL ook. Rotterdam is urban.
Whaha...is goed. Maar dat schreeuwen hoeft niet hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehe, ik denk niet dat je mij kent hoor.
Maar ik zal van de week eens een foto uploaden. En als je ik je herken als ik een keertje door Crooswijk loop zal ik schreeuwen.
Mooiquote:Rotterdam is stoer, anders dan andere steden. De Hollandse knusheid die je in Leiden, Delft, Amsterdam en deels ook in Den Haag aantreft, zal je in Rotterdam niet vinden. Rotterdam is ruig, roestig amalgaam van wereldstijlen, internationaler dan welke stad in NL ook. Rotterdam is urban.
Niet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whaha...is goed. Maar dat schreeuwen hoeft niet hoor.
HALLO SHIRLEY IK KEN JOU!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee joh, vooralsnog blijf ik hier redelijk onbekend. Dat wil ik zo houden.
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:14 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Oosterflank hier.
IkRotterdam. Zou nooit ergens anders willen wonen. (Ik ga wel ASAP weg uit de Oosterflank
)
Het is in de loop van de jaren enorm verpauperd, ik vind het er saai, wil graag dichter bij het centrum wonen etcquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Schapendreef hier dus.
Ik heb ook op de Rusthoflaan gewoond btw.
nee bij de shoarmaquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:16 schreef Erasmusch het volgende:
In een belhuis/kapsalon?
Hoe lang heb je daar gewoond? Want je komt mij echt niet bekend voorquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb op nummer 285 gewoond, eerste verdieping in de knik aan de voorkant.
Ik heb heel kort op de Waalse School gezeten, en daarna op de Rotterdamse Montessorischool (Essenburgsingel).
Welck eenen nobelen taackquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:11 schreef donnahvh het volgende:
loopt nu zelfs stadswachtom te kijken of je je hond wel op t juiste veldje laat schijten
![]()
jah lache hij moet ook aangelijnt zijn , dus wat ik steeds doe is riem vastklikken en dan loslaten met riem op zn rug , "hij heeft toch zn riem om?!!!quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:26 schreef donnahvh het volgende:
[..]
jah lache hij moet ook aangelijnt zijn , dus wat ik steeds doe is riem vastklikken en dan loslaten met riem op zn rug , "hij heeft toch zn riem om?!!!![]()
toen keken ze raar![]()
Ja, maar dat kost ook wel een paar knakenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:32 schreef jorienvdherik het volgende:
zou best in een hoge flat willen wonen bij de erasmusbrug
elke dag 4 of 8quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:34 schreef Knoekie het volgende:
Gebruiken jullie trouwens vaak de tram? Ik zit bijna elke dag in 23
Nu niet meer gelukkig vakantie![]()
De tram ?!?!? Ik vind de metro al een verzoekingquote:
Altijd de bus of metro hier. Jammer eik, want de tram vind ik altijd erg gezellig.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:34 schreef Knoekie het volgende:
Gebruiken jullie trouwens vaak de tram? Ik zit bijna elke dag in 23
Nu niet meer gelukkig vakantie![]()
Tram gezellig?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Altijd de bus of metro hier. Jammer eik, want de tram vind ik altijd erg gezellig.
Naast de Hoge Heren heb je toch ook zo'n flat staan, weet de naam even niet, heb kennisen die daar wonen. Op de 20ste geloof ik. Geweldig uitzichtquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:35 schreef jorienvdherik het volgende:
mijn oom en tante wonen hier
in de flat die je tussen de brienoord brug ziet.
14e verdieping van de 15e
dat is zo mooi
vooral daar oud en nieuw vieren
[afbeelding]
Schinnenbaan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:42 schreef Koewam het volgende:
23 stopt bij mij voor de deurEn ik kan m'n huis zien op die foto jorien
Waar woon je dan? (Geen zin om het topic terug te lezen.)quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:42 schreef Koewam het volgende:
23 stopt bij mij voor de deurEn ik kan m'n huis zien op die foto jorien
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
Waar woon je dan? (Geen zin om het topic terug te lezen.)
Ik ga wel es met 23 omdat mijn vriendin in Vlaardingen woont.
Eindpunt Negerwaardquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:43 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Schinnenbaan?
Beverwaardseweg?
Oude Watering?
![]()
Naja, m'n vader woont op de Schinnenbaan, en daar vertoef ik vaakquote:
Vaak binnen de 10 minuten hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:48 schreef Erasmusch het volgende:
Eigenlijk alleen de metro, af en toe de 8. Vroegah altijd 1 of 7, maar verhuisd![]()
Gaan die metros savonds al wat vaker rijden? Las ergens dat ze weer een fatsoenlijk rijschema wilden invoeren.
Neequote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee
Wel tof dat ze in de metro ook internet hebben sinds kort![]()
Rotterdam durft!quote:
Nee.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:04 schreef Stealth-B2 het volgende:
mag schiedam ook?
Je kan de TT toch wel lezen? ROTTERDAMMERS mogen zich hier melden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:04 schreef Stealth-B2 het volgende:
mag schiedam ook?
'86-'98quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar gewoond? Want je komt mij echt niet bekend voor.
Ik woon al ongv. 12 hier, sinds 3 jaar in mijn eigen huis.
boeren zijn hetquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je kan de TT toch wel lezen? ROTTERDAMMERS mogen zich hier melden.
Schiedammers willen altijd maar erbij horen....uitschot.
Ik vind de fietspaden in Rotterdam over het algemeen zo ontzettend rúk. Klinkerpaden, geparkeerde auto's, teveel (slecht afgestelde) stoplichten, te smal, aan een drukke weg, putdeksels, ineens oplossend in het niets, en bij voorkeur een combinatie van al het bovenstaande bij elkaar.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:05 schreef Breuls het volgende:
Met mooi weer fiets ik ook graag, maar ik heb altijd een laptop bij me, en dat fiets minder relaxed.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er komt een dag dat ik de zoveelste persoon die zonder te kijken het fietspad oversteekt, gewoon vol in z'n knar rijd.
Van waar naar waar reis je met tram 8? Dat is echt een slingerlijn geworden, kan me niet voorstellen dat het voor iemand de snelst mogelijke tramroute is, maar je moet wel wegens gebrek aan alternatieven.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:44 schreef Shirley het volgende:
Ik moet altijd lijn 8 hebben richting m'n werk. Al hoop ik binnenkort met de auto te kunnen gaan, ik kots op OV
Ik woon in Delfshaven en werk in het centrum. Tram 8 in het deel tussen Delfshaven en de Coolsingel is perfect voor mij.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:32 schreef Stpan het volgende:
[..]
Van waar naar waar reis je met tram 8? Dat is echt een slingerlijn geworden, kan me niet voorstellen dat het voor iemand de snelst mogelijke tramroute is, maar je moet wel wegens gebrek aan alternatieven.
Ik fiets eigenlijk alles binnen R'dam, daar kan geen auto of tram tegenop!
Klopt. Had vorige week bijna 2 fietsers voor me autoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:29 schreef Koewam het volgende:
Fietsers in de stad zijn wel ontzettend asociaal zeg. Volgens mij wacht niemand vor een rood stoplicht. En verkeersregels? Wat zijn dat? Maar goed, automobilisten en bedrijven kunnen er ook wat van, containers midden op het fietspad dumpen bijvoorbeeld.
Ik lach automobilisten die toeteren meestal uit. Je druk maken, lopen toeteren en dat allemaal met nul effect, want drie seconden later zie je elkaar toch niet meer.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:01 schreef Knoekie het volgende:
En dan gaan ze je nog uitschelden als je de claxon indrukt ook![]()
Als ik niet had getoetert had die gozer nu een paar tanden minder.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik lach automobilisten die toeteren meestal uit. Je druk maken, lopen toeteren en dat allemaal met nul effect, want drie seconden later zie je elkaar toch niet meer.
Voor het stoplicht ook.. Als je eens een keer níet binnen 1 seconde nadat het groen wordt optrekt, heb je gelijk een toeterconcert achter jequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik lach automobilisten die toeteren meestal uit. Je druk maken, lopen toeteren en dat allemaal met nul effect, want drie seconden later zie je elkaar toch niet meer.
Fiets je langs Maashaven? Dan zijn het er zeker 10.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ga ik eens even het Zuidplein onveilig maken.
Hoeveel mensen zal ik voor m'n fiets krijgen op weg ernaar toe? Toch wel een stukje van ongeveer 5 minuten. Ik gok op 7.
Ik woon al net voorbij de Maashaven, hoef alleen maar mijn "laan" uit te fietsenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fiets je langs Maashaven? Dan zijn het er zeker 10.
Hmkej, bij mij is het meestal achteraf. Dan wurm ik me bij het oversteken tussen een paar auto's en als ik aan de overkant ben is het ineens *TOEEET*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:04 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Als ik niet had getoetert had die gozer nu een paar tanden minder.
Dordtselaan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik woon al net voorbij de Maashaven, hoef alleen maar mijn "laan" uit te fietsen.
quote:
Daar woonde een vriend van me ook, maar die is weggegaan omdat hij iedere dag over een zwerver heen moest stappenquote:
Ja dan heeft het meestal geen nut meer. Een claxon mag je alleen gebruiken om gevaar te voorkomen, als je het naderhand doet is het meer een vorm van agressiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hmkej, bij mij is het meestal achteraf. Dan wurm ik me bij het oversteken tussen een paar auto's en als ik aan de overkant ben is het ineens *TOEEET*
Lekker straatje is dat. Grens van twee deelgemeenten en geen van beide wil de verantwoordelijkheid voor het netjes houden nemen, toch?quote:
Maar bij mij fietse een gozer 'diagonaal' een kruispunt over. En ik had hem vol geraakt als hij door was gefietst (Ja dit gebeurde in Rotterdam, om het ontopic te houdenquote:
Ja, maar ik wil mijn ware identiteit niet verhullen, best grote kans dan hier mensen komen die ik ken enzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:23 schreef Koewam het volgende:
[..]
Da's 1 straat verderHaben sie auch einen Foto?
De overkant is Feijenoord en mijn kant Charlois iddquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Lekker straatje is dat. Grens van twee deelgemeenten en geen van beide wil de verantwoordelijkheid voor het netjes houden nemen, toch?
Dus?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil mijn ware identiteit niet verhullen, best grote kans dan hier mensen komen die ik ken enzo![]()
Zwervers zie ik hier bijna nooit eigenlijk... Maar ik heb een gesloten portiek, dus misschien dat dat 'm is. Zie hier wel regelmatig junks voorbij hobbelen, maar daar heb ik verder eigenlijk niet zoveel last van.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar woonde een vriend van me ook, maar die is weggegaan omdat hij iedere dag over een zwerver heen moest stappen
Ik woon 5 minuten verderop
Geeft niet, zoveel pedofielen zitten hier niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil mijn ware identiteit niet verhullen, best grote kans dan hier mensen komen die ik ken enzo![]()
Deze week op weg naar m'n werk in Den Haag 2x uit de tram moeten stappen omdat er een fietser onder de tram voor me lag.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:35 schreef hermandeperman het volgende:
Opzich vind ik het allemaal nog wel meevallen met het fietsen in R'dam, Den Haag is erger vind ik.
Maar mijn fiets heeft geen remmen en dat is opzich best vervelend af en toe
No shit? Nog nooit gezien..quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee
Wel tof dat ze in de metro ook internet hebben sinds kort![]()
quote:
Jan Prinshof...quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:04 schreef R81 het volgende:
Ik ben geboren en getogen in Kralingen-Crooswijk.
Jij bent altijd wakkerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:50 schreef Shirley het volgende:
Hier nog een Rotterdammer wakker....
Echt niet!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:52 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Jij bent altijd wakker![]()
Ik ga nu slapen.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:42 schreef CittaR het volgende:
ik ga volgend jaar in rotterdam wat huren, daarom wil ik jullie wat vragen. weet iemand hoe de putsebocht eruit ziet? het licht net even boven het zuiderpark maar ten zuiden van de maas...
Jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:42 schreef Erasmusch het volgende:
Is er al geklaagd over die trappen in de Koopgoot?
Het is mij ook verteld omdat ik er over klaagde. Maar die trappen zijn dus zo ontworpen dat er op deze manier (bv) een ambulance over op en neer kan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:42 schreef Erasmusch het volgende:
Ik in de Tarwewijk, en roep al meer dan 15 jaar dat ik hier wegwil.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:45 schreef nectarientje het volgende:
oud-charlois hier![]()
En ik roep al sinds ik hier woon dat ik wegwil, maar tot nu toe is die missie nog niet geslaagd![]()
Dan valt het bij mij nog wel meequote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:16 schreef Snakey het volgende:
Ik in de Tarwewijk, en roep al meer dan 15 jaar dat ik hier wegwil.![]()
Gelukkig heb ik een redelijk groot huis voor weinig geld.![]()
Nog meer FOK!'ers aanwezig?quote:Dizzy's Super Summer Party IV
Spetterende afsluiter van het muziekseizoen 2005- 2006 in Dizzy. We vieren dit met een spetterende band van Carlo de Wijs, KeyJay. Die geheel nieuw geluid van heftige hammond jazz funk ten gehore zal brengen, dit in samenwerking met een live VJ. En afsluitend kunnen we blijven dansen tot 03:30 uur op de beats en grooves van DJ DenzdaDenz, onze eigen Rotterdamse turntable master.
Carlo de Wijs – hammond organ
Monique Bakker – zang
Marnix Stassen – percussie / turntables
Jilt van Moorst (Robotfunk) - VJ
Bij deze nogmaalsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:42 schreef Erasmusch het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is mij ook verteld omdat ik er over klaagde. Maar die trappen zijn dus zo ontworpen dat er op deze manier (bv) een ambulance over op en neer kan.
Maar dan hadden ze ze ook nóg minder steil kunnen maken, zodat je 2 passen per trede nodig hebt. Maar ja Who am I?quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:56 schreef Knoekie het volgende:
[..]
![]()
Ik zit al een hele tijd met deze vraag in mijn hoofd. Bedankt!![]()
Hhehehe, ja daar wordt niet gecontroleerd denk ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 01:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar dan hadden ze ze ook nóg minder steil kunnen maken, zodat je 2 passen per trede nodig hebt. Maar ja Who am I?![]()
Vriend had laatst ook een mooie parkeerplaats gevonden in Rotterdam. 'Ja joh, hartje centrum, helemaal gratis, hij staat droog én veilig' Had die idioot zn busje de Koopgoot ingereden, geparkeerd bij die brillenzaak en was gaan zuipen![]()
Same here,Rotterdam Noord!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |