InHollandquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:43 schreef renz0r het volgende:
Ik woon er niet, maar ben er 4 dagen in de week. School jeweet
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:40 schreef heiden6 het volgende:
Zuid is voor paupers.
Ik bezig de middelbare. Nog enkele dagen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:46 schreef renz0r het volgende:
Welke school doe jij? Niks mis met Inhollandgoeie verbinding [14.hiv]
Vliegveldtumoren zij okee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:44 schreef Koewam het volgende:
[..]
InHolland
[..]
Gelukkig sterven wij minder snel aan longaandoeningen.
onder de gordel kweet
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:23 schreef Duvel het volgende:
Charlois meldt.
Niet Rotterdam.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:49 schreef renz0r het volgende:
Daarna Inholland of H-Rotterdam?
Crooswaik toch?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:27 schreef Shirley het volgende:
Ik kom niet uit Zuid. Maar Noord, tegen centrum aan. Mag dat ook?
Je durft dat toch wel toe te geven ?quote:
Ik schaam me voor m'n eigen wijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je durft dat toch wel toe te geven ?
[sub]Ik kom ook uit 'Kralingen-Crooswijk' hoor (tussen Boezemstraat en K bos... officiëel Crooswijk, maar op de grens, dus het kan nog.)
Ja Calvijn Grift ja. Hoe heet je?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:17 schreef Guvnor het volgende:
Calvijn?
Zit je misschien wel bij mijn op school..![]()
Op welke manier?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:58 schreef Angelic1 het volgende:
Jammer dat Rotterdam zo'n zooi is geworden.
En die zooi werd nou net zo mooi opgeruimd onder LR.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:58 schreef Angelic1 het volgende:
Geboren in Zuid, gewoond in IJsselmonde en toen snel gevlucht
Maar in mijn hartje nog wel een Rotterdam-Zuidse hoor. Jammer dat Rotterdam zo'n zooi is geworden.
meer allochtonen ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:35 schreef Bellator het volgende:
Mijn oma komt uit Zuid... Telt dat ook?
Bovendien is Rotterdam de laatste jaren (sinds begin jaren 90) alleen maar opgeknapt, ik snap niet hoe men kan zeggen dat het "zo'n zootje is geworden".
weet je ook gelijk waarom PvdA de grootste is geworden..quote:
En waarom ik in 2008 in Utrecht woon. Nog makkelijker reizen naar de universiteit op die manier ook.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:04 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
weet je ook gelijk waarom PvdA de grootste is geworden..
euh zooi?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:58 schreef Angelic1 het volgende:
Geboren in Zuid, gewoond in IJsselmonde en toen snel gevlucht
Maar in mijn hartje nog wel een Rotterdam-Zuidse hoor. Jammer dat Rotterdam zo'n zooi is geworden.
Dat is ook niet zo moeilijk als je kijkt op welk niveau ze begonnenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:39 schreef SHE het volgende:
Er is geen stad zo hard vooruit gegaan afgelopen drie jaar alsR'dam
![]()
![]()
Uh, in Amsterdam is de PvdA al jaren aan de macht en het schijnt dat Amsterdam veel minder crimineel is dan Rotjenkor. Het enige wat LR deed was symptoom bestrijding.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:24 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
En die zooi werd nou net zo mooi opgeruimd onder LR.
WAAROM KOOS DIT DEBIELE VOLK NIET VOOR PASTORS.
Hier overigens iemand uit het nieuwe westen, het oude oosten dus.
Ik ookquote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:41 schreef tazmanian het volgende:
Beverwaard --> tussen ijsselmonde en Ridderkerk in
Toch is de criminaliteit behoorlijk gedaald onder LR.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Uh, in Amsterdam is de PvdA al jaren aan de macht en het schijnt dat Amsterdam veel minder crimineel is dan Rotjenkor. Het enige wat LR deed was symptoom bestrijding.
Ik ook zoiets...oud-ijsselmonde sinds 1.5jaar alweer!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:41 schreef tazmanian het volgende:
Beverwaard --> tussen ijsselmonde en Ridderkerk in
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:11 schreef Chav het volgende:
Crooswijk !!!! Geboren en getogen ! Helaas woon ik nu in Dordrecht sinds 3 jaar maar m`n hart leg nog steeds in Rdam (gelukkig zit ik er nog op school)
Das vlakbij! Ik ken ook wat mensen die daar wonen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef Chav het volgende:
Veemarkt. Ik zat al naar je foto`s te kijken maar ik herken je niet.
Wie, wie, wie ???? Je bent 2 jaar ouder dan mij. Mario enz ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Das vlakbij! Ik ken ook wat mensen die daar wonen...
Welke Mario? En ken je Melvin en Preston?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:14 schreef Chav het volgende:
[..]
Wie, wie, wie ???? Je bent 2 jaar ouder dan mij. Mario enz ?
En ik zou met liefde deze plek verlaten om weer naar een buitenwijk met natuur te verhuizenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:15 schreef NiteSpeed het volgende:
Centraler wonen dan mij kan niet.
Ik ben aan het rondkijken, zou er niet treurig om zijn om iets net effe buiten de stad te vinden. Met wat meer natuur inderdaad.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:17 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
En ik zou met liefde deze plek verlaten om weer naar een buitenwijk met natuur te verhuizen
Tsja, Centraal Station is niet meer wat het geweest is sinds de verbouwing bezig is...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:15 schreef NiteSpeed het volgende:
Centraler wonen dan mij kan niet.
Hoor ik daar kindervoetjes?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben aan het rondkijken, zou er niet treurig om zijn om iets net effe buiten de stad te vinden. Met wat meer natuur inderdaad.
Softiequote:Op donderdag 15 juni 2006 22:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die zitten nog in de pijpleiding, maar komen er wel aan inderdaad.
Mario de Ridder. Pres en Melvin ken ik ook. Pres van kleins af aan (hij zei een keer dat wij een soort van verkering hebben gehad op Brienenoord, ik kan het me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Welke Mario? En ken je Melvin en Preston?
Ik ben nog niet volledig achter de pc zeg maar... ik switch tussen tv en pc... Je ziet me zo verschijnen.quote:
Ja, m'n bed mij ookquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben nog niet volledig achter de pc zeg maar... ik switch tussen tv en pc... Je ziet me zo verschijnen.
Nee, Mario ken ik niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:28 schreef Chav het volgende:
[..]
Mario de Ridder. Pres en Melvin ken ik ook. Pres van kleins af aan (hij zei een keer dat wij een soort van verkering hebben gehad op Brienenoord, ik kan het me niet meer herinnerenWe waren wel heel klein, haha)
Verstoptquote:
Ja zeg! You've had your chance... ik ga toch echt nog even voor de kijkbuis hangen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |