Waarom dan wel een RFID-chip bij je moeten dragen, straks? Wat is het technische verschil?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:48 schreef Goed_Gek het volgende:
die uitspraak lijkt mij wel heel ver gaan.
de overeenkomsten tussen iran en nazi-duitsland zijn dan zo groot dat ingrijpen eigenlijk wel noodzakelijk is.
quote:aan de andere kant is die iraanse president zo gek als een deur, dus zou het me ook niet helemaal verbazen.
lijkt me trouwens meer een troll-bericht die te serieus is genomen door de media
dacht anders dat moslims er alles aan doen om hun geloof in het openbaar zeer kenbaar te maken, heeft de gemene westerse wereld niks mee te maken. ook niet in het afkeuren overigens.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:55 schreef BaajGuardian het volgende:
het is overigens gewoon een merksymbool.
een moslim merk heb je nu..
maar goed de propaganda baas weet van alles weer wat negatiefs te maken he.
nou deze nieuwskop lijkt mij erg vervormd voor bepaalde doeleinden, bekend onder een andere topicnaam, the roadmap against iran.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dacht anders dat moslims er alles aan doen om hun geloof in het openbaar zeer kenbaar te maken, heeft de gemene westerse wereld niks mee te maken. ook niet in het afkeuren overigens.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nou deze nieuwskop lijkt mij erg vervormd voor bepaalde doeleinden, bekend onder een andere topicnaam, the roadmap against iran.
rusland, china, belgië, duitslandquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:14 schreef BaajGuardian het volgende:
onderbouw dat even, welke landen en welke boeven (niet dat ik bijvoorbeeld denk dat frankrijk geen dealtjes had lopen, want dat hadden ze)
Het is dan ook niet echt waar. Dat scheelt. Propaganda heet dat, en het werkt, zo te zien.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:52 schreef nikky het volgende:
Gaan ze Duitsland achterna ofzo?
Het is werkelijk waar niet te geloven
Waarom spam je dat ook hier? "Iran stelt herkenningstekens voor niet-moslims verplicht"quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:49 schreef zamani het volgende:
http://www.jtwnetwork.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1663&Itemid=57
Doe jij nog wel eens iets met C&H ?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Je loopt een paar dagen achter "Iran stelt herkenningstekens voor niet-moslims verplicht"
Dat nieuws is nog steeds niet bevestigd.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:50 schreef zamani het volgende:
http://www.jtwnetwork.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1663&Itemid=57
Dus het bericht moet wel waar zijn, ook al zie je er in de grote media niets van terug?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:41 schreef typtypo het volgende:
Iran gaat het natuurlijk nooit toegeven.
En die ene jood in het parlement die gaat natuurlijk niet zeggen dat het waar is.
Hij leeft nou eenmaal niet in west europa waar je van alles mag zeggen en bevestigen zonder dat je afgevoerd wordt samen met je familie om vervolgens nooit meer wat van ze te vernemen.
Er is wel een kleding wet aangenomen door het parlement.
Daarin wordt geregeld dat moslims zich traditioneel moeten gaan kleden.
Of er nu onderscheid gemaakt wordt door de gelovingen andere kleren te laten dragen of de ongelovingen een herkennings teken geven er wordt toch onderscheid gemaakt.
De nazi's en nsb-ers hadden toch ook uniformen om zich te onderscheiden van de rest.
Daar zie ik niet zoveel verschil in.
http://www.flickr.com/photos/15609239@N00/29830293/
no, heeft niks te maken met jodensterren of shit..quote:Op zondag 21 mei 2006 00:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dus het bericht moet wel waar zijn, ook al zie je er in de grote media niets van terug?
Openlijk tot oorlog oproepen vinden sommigen heel normaal, maar foto's die de realiteit van een oorlog tonen moeten achter een link. Want dat is respectloos.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
grappig dat als ik ''sterf'' zeg in een topic het meteen gemodereerd word als doodsverwenzing,
maar atoombom explosie plaatjes met onderschriften als ''dan zijn we van ze af''
blijven staan
ik hoop dat het westen zich letterlijk doodloopt op iran als ze het al in hun domme kop halen achter hun leiders aan te lopen dat land aan te vallen wat 100 keer meer onterecht is dan irak.
dit is misselijkmakende propaganda, iedereen die dit uberhaupt geloofd moet zich schamen.
Nee, dat zal idd niet. Wat wel zo kan zijn is dat moslims wordt opgeroepen zich op een bepaalde, traditionele manier te kleden. Wat je dan krijgt is dat je dan al snel verschil ziet tussen een moslim en een niet moslim. Dat leidt tot hetzelfde resultaat als bv jodensterren al is het een heel stuk minder denigrerend en ook niet zo bedoeld. Het zet wel aan het denken dat als dit eenmaal de situatie is, dat moslims zich anders kleden, of dit geen gevolgen heeft voor bv het gedrag van politie of dergelijke. Ik vind het dus erg vreemd en zorgelijk (objectief gezienquote:Op zondag 21 mei 2006 00:54 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
no, heeft niks te maken met jodensterren of shit..
omg .. nou moeten wij ook frankrijk, turkije en nederland binnen vallen, daar hebben ze ook kledingwetten voor moslimsquote:Op zondag 21 mei 2006 00:41 schreef typtypo het volgende:
at van ze te vernemen.
Er is wel een kleding wet aangenomen door het parlement.
Een strip was je al voor: http://www.idleworm.com/tww/2004/ep0004-041123.shtmlquote:Op zondag 21 mei 2006 06:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Openlijk tot oorlog oproepen vinden sommigen heel normaal, maar foto's die de realiteit van een oorlog tonen moeten achter een link. Want dat is respectloos.
Men zou een lijst moeten aanleggen van alle heldhaftige 'weekend warriors' die veilig vanachter hun pc'tje hun speelgoed oorlogstrommeltje slaan en als het zover is ze allemaal oppakken, een helm opzetten, een geweer in de hand duwen en ze boven Iran uit een vliegtuig droppen.
Wikkel je paspoort met RFID chip in folie en je bent niet te taggen. Neemt niet weg dat ik principieel fel tegenstander ben van dit soort identificatie methoden.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:52 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het is dan ook niet echt waar. Dat scheelt. Propaganda heet dat, en het werkt, zo te zien.
Wat 'grappiger' is, de RFID-chip in ons paspoort, die eraan komt, biedt veel meer mogelijkheden. Daar hoor je echter helemaal niets over.
En daar mag je al helemaal niet zeggen dat we dan zelf nazi-Duitsland achterna gaan, want dat is 'slecht voor de discussie'. Godwin enzo. Oordeel zelf maar of dat terecht is, als je met 'n antenne in je broekzak loopt.
[..]
Waarom spam je dat ook hier? "Iran stelt herkenningstekens voor niet-moslims verplicht"
Propaganda bedoel je ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:51 schreef typtypo het volgende:
Waar hebben we dit vaker gezien in de afgelopen eeuw?
Zeg eens eerlijk, geloofde je dit bericht echt of wilde je meehelpen de propaganda te verspreiden?quote:
"But I'm not a soldier"quote:Op zondag 21 mei 2006 13:23 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Een strip was je al voor: http://www.idleworm.com/tww/2004/ep0004-041123.shtml
Afgezien van het eventuele antwoord denk ik dat er zowieso een goede les uit te leren valt.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, geloofde je dit bericht echt of wilde je meehelpen de propaganda te verspreiden?
Is geen trickquestion ofzo, gewoon interesse.
Ik kan me amper voorstellen dat iemand dit soort berichten lezende, met de hele Irak geschiedenis nog vers in het geheugen, niet doorheeft dat dit pure propagande is om de massa achter een eventuele nieuwe oorlog te krijgen. Vandaar mjn vraag. Misschien schat ik het verkeerd in en geloven sommigen het wel.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
Afgezien van het eventuele antwoord denk ik dat er zowieso een goede les uit te leren valt.
Neem niet zomaar klakkeloos aan wat de media beweert.
Een balletje is zo aan de rol en als je pech hebt weet verder in de lijn niemand meer wat de daadwerkelijke bron nou was (en kunnen het ook niet meer verifieren, of denken het te kunnen verifieren door te kijken naar berichten van andere mediums die hetzelfde doen).
nou bij irak deden ze het nog mild he, gewoon de koude oorlog tactiek gebruikenquote:Op zondag 21 mei 2006 14:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik kan me amper voorstellen dat iemand dit soort berichten lezende, met de hele Irak geschiedenis nog vers in het geheugen, niet doorheeft dat dit pure propagande is om de massa achter een eventuele nieuwe oorlog te krijgen. Vandaar mjn vraag. Misschien schat ik het verkeerd in en geloven sommigen het wel.
Gelukkig wordt internet steeds meer een tool om dit soort pogingen gelijk te debunken.
Voornamelijk de oorlogszuchtige zijde liegt wat af.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef oheng het volgende:
Ghehe, ik vond het al een te bekend verhaal (plusminus 70 jaar geleden ook al gebeurd).
Zo zie je maar weer, je moet de media nooit vertrouwen. Aan linker en rechterzijde van de media wordt flink wat afgelogen.
Als het om joden gaat laat iedereen van zich horen, vrouwen zijn minder belangrijk??quote:Er is wel een kledingwet aangenomen, maar die wet was bedoeld om Iraanse vrouwen zich op Iraanse en islamitische wijze te laten kleden. In de wet worden geen religieuze minderheden genoemd??
quote:Op maandag 22 mei 2006 12:18 schreef Triggershot het volgende:
Ahmedinjad is goed bezig, Iran wordt beter dat ooit tevoren.. goeie ontwikkelingen.
Indien het nodig isquote:Op maandag 22 mei 2006 12:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Israël moet dus vernietigd worden ?
Het land gaat recht op de afgrond af en dan gaan ze hun mooie vrouwen nog helemaal bedekken met kleding ook.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:18 schreef Triggershot het volgende:
Ahmedinjad is goed bezig, Iran wordt beter dat ooit tevoren.. goeie ontwikkelingen.
Pak de agressor wat mij betreftquote:Op maandag 22 mei 2006 12:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, Iran moet ook vernietigd worden indien het nodig is.
Wanneer is het nodig ?
Je mag nog steeds in Iran op vakantiequote:Op maandag 22 mei 2006 12:47 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Het land gaat recht op de afgrond af en dan gaan ze hun mooie vrouwen nog helemaal bedekken met kleding ook.Nou, ik word er niet vrolijk van. Geef mij maar een modern Iran waar ik lekker als ongelovige op vakantie kan
![]()
yeah babyquote:Op maandag 22 mei 2006 12:51 schreef BaajGuardian het volgende:
tijd voor een FOKvakantiebus naar iran.
gezellig.
ich gehen meeh
okquote:
jawel, beide idioten lulden datquote:Op maandag 22 mei 2006 12:51 schreef Monidique het volgende:
Ahmedinajad heeft niet gezegd dat Israël vernietigd dient te worden, hoewel dat vast wel zijn mening is.
nop hij erkent de zionistische staat niet, begrijpelijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:51 schreef Monidique het volgende:
Ahmedinajad heeft niet gezegd dat Israël vernietigd dient te worden, hoewel dat vast wel zijn mening is.
Volgens mij zijn hun de enige reden waarom Ahmed niet Israel binnen is gevallen.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ok
maar verder kan hij natuurlijk weinig uitrichten met toezicht van de hoeders die het beste voor hebben met het land.
ik hoop voor Ahmed dat hij nog meer redenen heeftquote:Op maandag 22 mei 2006 12:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hun de enige reden waarom Ahmed niet Israel binnen is gevallen.
Hoezo? Iran word met de dag sterkerquote:Op maandag 22 mei 2006 12:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik hoop voor Ahmed dat hij nog meer redenen heeft
zoiets als taktisch inzicht
quote:Op maandag 22 mei 2006 12:57 schreef BaajGuardian het volgende:
ik weet een goeie reden!
om israel te bevrijden van een dode dictator
dat weet je niet he, mischien komt hij terug met zijn dodelijke hoofdwond enzoquote:
mwuaah, al overleeft hij het.. een comeback in politiek zit er echt niet inquote:Op maandag 22 mei 2006 12:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat weet je niet he, mischien komt hij terug met zijn dodelijke hoofdwond enzo
en dan gaat iedereen hem aanbidden omdat hij zo tof is.
Ja hoor, ik begin al te trillenquote:Op maandag 22 mei 2006 12:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo? Iran word met de dag sterker
Genoeg vervangers heeftie, helaasquote:Op maandag 22 mei 2006 13:04 schreef BaajGuardian het volgende:
laten we het hopen, die slachter van zion heeft zijn tijd gehad.
maar nog niet sterk genoegquote:Op maandag 22 mei 2006 12:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo? Iran word met de dag sterker
mjaa de vraag is. onderschatten wij hun, of overschatten zij zichzelf.quote:
van beide een beetjequote:Op maandag 22 mei 2006 13:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mjaa de vraag is. onderschatten wij hun, of overschatten zij zichzelf.
Beide kan gevaarlijk zijn.
Yeah babyquote:Op maandag 22 mei 2006 19:07 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
may godd bless Iran(zoals de amerikanen dat zegge) hahah
Als ze nou eens tegelijkertijd beginnen...quote:Op maandag 22 mei 2006 12:53 schreef Triggershot het volgende:
jawel, beide idioten lulden dat
Iran dreigt Israël met totale vernietiging
Israel bedreigt Iran met totale vernietiging
Dan heb je pas chaos zonder order.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:21 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Als ze nou eens tegelijkertijd beginnen...![]()
entropiequote:Op maandag 22 mei 2006 19:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan heb je pas chaos zonder order.![]()
Nou, voor de bevolking lijkt het op dit moment eerder een curse...quote:Op maandag 22 mei 2006 19:07 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
may godd bless Iran(zoals de amerikanen dat zegge) hahah
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |