abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 mei 2006 @ 05:19:18 #226
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_38039029
En omdat ik geen moderator ben, mag ik het hopelijk onder de noemer van "vrijheid van meningsuiting" wél zeggen:

het

is

complete

bullshit.
---verdwijnt---
  † In Memoriam † zondag 21 mei 2006 @ 06:15:48 #227
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_38039096
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
grappig dat als ik ''sterf'' zeg in een topic het meteen gemodereerd word als doodsverwenzing,
maar atoombom explosie plaatjes met onderschriften als ''dan zijn we van ze af''
blijven staan

ik hoop dat het westen zich letterlijk doodloopt op iran als ze het al in hun domme kop halen achter hun leiders aan te lopen dat land aan te vallen wat 100 keer meer onterecht is dan irak.
dit is misselijkmakende propaganda, iedereen die dit uberhaupt geloofd moet zich schamen.
Openlijk tot oorlog oproepen vinden sommigen heel normaal, maar foto's die de realiteit van een oorlog tonen moeten achter een link. Want dat is respectloos.

Men zou een lijst moeten aanleggen van alle heldhaftige 'weekend warriors' die veilig vanachter hun pc'tje hun speelgoed oorlogstrommeltje slaan en als het zover is ze allemaal oppakken, een helm opzetten, een geweer in de hand duwen en ze boven Iran uit een vliegtuig droppen.
pi_38040673
quote:
Op zondag 21 mei 2006 00:54 schreef PrinceOfPerzia het volgende:

[..]

no, heeft niks te maken met jodensterren of shit..
Nee, dat zal idd niet. Wat wel zo kan zijn is dat moslims wordt opgeroepen zich op een bepaalde, traditionele manier te kleden. Wat je dan krijgt is dat je dan al snel verschil ziet tussen een moslim en een niet moslim. Dat leidt tot hetzelfde resultaat als bv jodensterren al is het een heel stuk minder denigrerend en ook niet zo bedoeld. Het zet wel aan het denken dat als dit eenmaal de situatie is, dat moslims zich anders kleden, of dit geen gevolgen heeft voor bv het gedrag van politie of dergelijke. Ik vind het dus erg vreemd en zorgelijk (objectief gezien ) als men idd gaat oproepen aan moslims zich te onderscheiden met hun klederdracht.

Hiervan staat nog helemaal los dat ik niet kan inzien dat je een betere moslim wordt als je ouderwetse kleren draagt.
pi_38041914
quote:
Op zondag 21 mei 2006 00:41 schreef typtypo het volgende:
at van ze te vernemen.
Er is wel een kleding wet aangenomen door het parlement.
omg .. nou moeten wij ook frankrijk, turkije en nederland binnen vallen, daar hebben ze ook kledingwetten voor moslims
pleased to meet you
  zondag 21 mei 2006 @ 12:24:41 #230
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_38041942
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 21 mei 2006 @ 13:23:34 #231
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_38043619
quote:
Op zondag 21 mei 2006 06:15 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Openlijk tot oorlog oproepen vinden sommigen heel normaal, maar foto's die de realiteit van een oorlog tonen moeten achter een link. Want dat is respectloos.

Men zou een lijst moeten aanleggen van alle heldhaftige 'weekend warriors' die veilig vanachter hun pc'tje hun speelgoed oorlogstrommeltje slaan en als het zover is ze allemaal oppakken, een helm opzetten, een geweer in de hand duwen en ze boven Iran uit een vliegtuig droppen.
Een strip was je al voor: http://www.idleworm.com/tww/2004/ep0004-041123.shtml
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_38043770
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 22:52 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Het is dan ook niet echt waar. Dat scheelt. Propaganda heet dat, en het werkt, zo te zien.

Wat 'grappiger' is, de RFID-chip in ons paspoort, die eraan komt, biedt veel meer mogelijkheden. Daar hoor je echter helemaal niets over.
En daar mag je al helemaal niet zeggen dat we dan zelf nazi-Duitsland achterna gaan, want dat is 'slecht voor de discussie'. Godwin enzo. Oordeel zelf maar of dat terecht is, als je met 'n antenne in je broekzak loopt.
[..]

Waarom spam je dat ook hier? "Iran stelt herkenningstekens voor niet-moslims verplicht"
Wikkel je paspoort met RFID chip in folie en je bent niet te taggen. Neemt niet weg dat ik principieel fel tegenstander ben van dit soort identificatie methoden.
pi_38043919
http://news.yahoo.com/s/a(...)_dress_code_excerpts

In order to preserve and strengthen Iranian-Islamic culture and identity, consolidate and promote national clothing designs and guide the manufacturing and marketing of clothes, on the basis of domestic forms and designs, as well as to encourage the public to refrain from choosing and spending on foreign designs not appropriate to the Iranian culture and identity," the Culture and Islamic Guidance Ministry will form a committee made up of representatives from various ministries, the state media and the parliament culture committee to follow through this law.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_38044413
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 16:51 schreef typtypo het volgende:
Waar hebben we dit vaker gezien in de afgelopen eeuw?
Propaganda bedoel je ?
Soccer , spice and everything nice
stop overpopulation!
  zondag 21 mei 2006 @ 13:55:10 #235
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_38044422
.

[ Bericht 49% gewijzigd door Finder_elf_towns op 21-05-2006 13:55:45 ]
  † In Memoriam † zondag 21 mei 2006 @ 14:03:50 #236
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_38044652
quote:
Op zondag 21 mei 2006 13:34 schreef typtypo het volgende:

-knip-
Zeg eens eerlijk, geloofde je dit bericht echt of wilde je meehelpen de propaganda te verspreiden?

Is geen trickquestion ofzo, gewoon interesse.
  † In Memoriam † zondag 21 mei 2006 @ 14:09:55 #237
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_38044803
quote:
Op zondag 21 mei 2006 13:23 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Een strip was je al voor: http://www.idleworm.com/tww/2004/ep0004-041123.shtml
"But I'm not a soldier"

lol
  zondag 21 mei 2006 @ 14:11:56 #238
34156 Mirage
Smile !!!
pi_38044858
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:03 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Zeg eens eerlijk, geloofde je dit bericht echt of wilde je meehelpen de propaganda te verspreiden?

Is geen trickquestion ofzo, gewoon interesse.
Afgezien van het eventuele antwoord denk ik dat er zowieso een goede les uit te leren valt.

Neem niet zomaar klakkeloos aan wat de media beweert.
Een balletje is zo aan de rol en als je pech hebt weet verder in de lijn niemand meer wat de daadwerkelijke bron nou was (en kunnen het ook niet meer verifieren, of denken het te kunnen verifieren door te kijken naar berichten van andere mediums die hetzelfde doen).
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  † In Memoriam † zondag 21 mei 2006 @ 14:20:59 #239
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_38045084
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:11 schreef Mirage het volgende:

[..]

Afgezien van het eventuele antwoord denk ik dat er zowieso een goede les uit te leren valt.

Neem niet zomaar klakkeloos aan wat de media beweert.
Een balletje is zo aan de rol en als je pech hebt weet verder in de lijn niemand meer wat de daadwerkelijke bron nou was (en kunnen het ook niet meer verifieren, of denken het te kunnen verifieren door te kijken naar berichten van andere mediums die hetzelfde doen).
Ik kan me amper voorstellen dat iemand dit soort berichten lezende, met de hele Irak geschiedenis nog vers in het geheugen, niet doorheeft dat dit pure propagande is om de massa achter een eventuele nieuwe oorlog te krijgen. Vandaar mjn vraag. Misschien schat ik het verkeerd in en geloven sommigen het wel.

Gelukkig wordt internet steeds meer een tool om dit soort pogingen gelijk te debunken.
pi_38045252
Het is ook zo dat mensen graag nieuws willen zien dat hun vooroordeel bevestigt. Tergelijkertijd ontwijkt men nieuws dat het ondergraaft.
  zondag 21 mei 2006 @ 15:59:51 #241
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38047833
maare, wanneer schieten we urk aan puin?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 21 mei 2006 @ 16:02:04 #242
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38047891
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:20 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik kan me amper voorstellen dat iemand dit soort berichten lezende, met de hele Irak geschiedenis nog vers in het geheugen, niet doorheeft dat dit pure propagande is om de massa achter een eventuele nieuwe oorlog te krijgen. Vandaar mjn vraag. Misschien schat ik het verkeerd in en geloven sommigen het wel.

Gelukkig wordt internet steeds meer een tool om dit soort pogingen gelijk te debunken.
nou bij irak deden ze het nog mild he, gewoon de koude oorlog tactiek gebruiken
ze hebben atoombommen!! echt waeh!!

nu geloofd niemand zoiets meer dus moeten ze het extremer doen, en nu de amerikanen hebben gezien hoe erg we reageren op holocaust kwesties, hebben ze de juiste aanzet gevonden.

ja want iran is net als duitsland toen!
we moeten ze kapot schieten!

weten we iig weer waarom ze die figuren ''the crazys'' noemen.
  zondag 21 mei 2006 @ 16:03:06 #243
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38047914
en die kledingdracht in urk kan echt niet hoor, afmoorden die mensen!
straks gaan ze nog in de straten marcheren!
pi_38048395
Ghehe, ik vond het al een te bekend verhaal (plusminus 70 jaar geleden ook al gebeurd).
Zo zie je maar weer, je moet de media nooit vertrouwen. Aan linker en rechterzijde van de media wordt flink wat afgelogen.

En Saddam was terecht afgezet om de verkeerde redenen. Hij had afgezet moeten worden omdat hij een misdadiger is.
pi_38049286
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef oheng het volgende:
Ghehe, ik vond het al een te bekend verhaal (plusminus 70 jaar geleden ook al gebeurd).
Zo zie je maar weer, je moet de media nooit vertrouwen. Aan linker en rechterzijde van de media wordt flink wat afgelogen.
Voornamelijk de oorlogszuchtige zijde liegt wat af.
  zondag 21 mei 2006 @ 16:55:20 #246
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38049422
dat is ook altijd de reden waar systemen aan ten onder gaan
militairisme.

in deze tijd juig ik het toe, ze maken tenslotte zichzelf ermee kapot.
pi_38078438
quote:
Er is wel een kledingwet aangenomen, maar die wet was bedoeld om Iraanse vrouwen zich op Iraanse en islamitische wijze te laten kleden. In de wet worden geen religieuze minderheden genoemd??
Als het om joden gaat laat iedereen van zich horen, vrouwen zijn minder belangrijk??

[ Bericht 10% gewijzigd door mForce op 22-05-2006 11:56:43 ]
This is what you are, this is what you get...
pi_38079483
Ahmedinjad is goed bezig, Iran wordt beter dat ooit tevoren.. goeie ontwikkelingen.
pi_38080013
quote:
Op maandag 22 mei 2006 12:18 schreef Triggershot het volgende:
Ahmedinjad is goed bezig, Iran wordt beter dat ooit tevoren.. goeie ontwikkelingen.

Israël moet dus vernietigd worden ?
pi_38080129
quote:
Op maandag 22 mei 2006 12:35 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Israël moet dus vernietigd worden ?
Indien het nodig is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')