zijn ze al heel lang mee bezig popje. slaap maar weer 70 jaar lekker verder.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:45 schreef Monidique het volgende:
Wacht even, heeft Iran nu de oorlog verklaard aan het Westen?,
!
ben je verdwaald ofzoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:45 schreef Monidique het volgende:
Wacht even, heeft Iran nu de oorlog verklaard aan het Westen?,
!
Blijft alleen de vraag over wie het verhaal geplant hebben en waarom.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:03 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
breaking news: verhaal is niet waar. http://www.canada.com/nat(...)1e-aebe-bb91af82abb3
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:13 schreef 6833-228 het volgende:
.
Iran Badge Story: More Neocon Propaganda
Amir Taheri![]()
Benador Associates![]()
idd, (yekzare ina kosgol hastanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:19 schreef Xevor het volgende:
Natuurlijk het niet waar. Zo je zie maar weer hoe dom sommigen wel niet zijn om dit soort dingen te geloven.
Ojah voor de 100ste keer verwar Arabieren niet met Iraniers. Jullie zijn toch ook geen Duitsers.
het verzet tegen iran (regering) gewoon die zitten in canada....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Blijft alleen de vraag over wie het verhaal geplant hebben en waarom.
[..]
jezelf, denk ik, beetje de bronnen bekijken i je achterhoofd houden dat er een flinke media oorlog aan de gang s (zoals dat was voor Irak) en je eigen conclusies trekken...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:28 schreef zoalshetis het volgende:
@prince
"Maar aan de andere kant betreft het hier een wet die al sinds 2004 in voorbereiding is en die ook voorziet in een uniforme islamitische klederdracht voor alle Iraniërs".
"Het nieuws is inmiddels overigens als zijnde waar overgenomen door nieuwsbronnen in onder meer de Verenigde Staten en Israël".
wie moet ik nou geloven?
ik weet niet of ik dezelfde lijn wil én kan trekken, sorry. ik zie al teveel vreemde dingen uit iran komen met die gekke president. gewoon live op tv. kan me niet voorstellen dat dat allemaal in scene is gezet door het gemene westen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:30 schreef Re het volgende:
[..]
jezelf, denk ik, beetje de bronnen bekijken i je achterhoofd houden dat er een flinke media oorlog aan de gang s (zoals dat was voor Irak) en je eigen conclusies trekken...
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:30 schreef Re het volgende:
[..]
jezelf, denk ik, beetje de bronnen bekijken i je achterhoofd houden dat er een flinke media oorlog aan de gang s (zoals dat was voor Irak) en je eigen conclusies trekken...
Another War for Israelquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:26 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
Hier is het verhaal...
Dat melden de Canadese kranten en verschillende Joodse sites. De betrouwbaarheid van het bericht staat overigens ter discussie.
Vooralsnog zijn het alleen uitgesproken joodse en christelijke media die dit nieuws brengen en nog geen mainstream nieuwskanalen.
Rabbi Marvin Hier, deken van het Simon Wiesenthal Center in Los Angeles, reageert geschokt
Het nieuws is inmiddels overigens als zijnde waar overgenomen door nieuwsbronnen in onder meer de Verenigde Staten en Israël.
© Canada National Post/Fok Nieuws/Sargasso [/i]
ja ik hoor die verhalen ook maar hoe gekker die vent het daat maakt hoe eerder het volk aldaar zich zal laten horen en dat zie ik positiefquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dezelfde lijn wil én kan trekken, sorry. ik zie al teveel vreemde dingen uit iran komen met die gekke president. gewoon live op tv. kan me niet voorstellen dat dat allemaal in scene is gezet door het gemene westen.
Er zijn geflipte Moslims, betekend dit dat alle moslims extreem, geweldadig en hatelijk zijn ?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
grappig dat als ik ''sterf'' zeg in een topic het meteen gemodereerd word als doodsverwenzing,
maar atoombom explosie plaatjes met onderschriften als ''dan zijn we van ze af''
blijven staan
ik hoop dat het westen zich letterlijk doodloopt op iran als ze het al in hun domme kop halen achter hun leiders aan te lopen dat land aan te vallen wat 100 keer meer onterecht is dan irak.
dit is misselijkmakende propaganda, iedereen die dit uberhaupt geloofd moet zich schamen.
http://niburu.nl/ en http://www.heraldsun.news(...)2%255E1702%2C00.htmlquote:Van de week stonden de kranten er vol van. Iran laat mensen met een andere overtuiging dan de moslim-overtuiging, met gekleurde stickers lopen om een duidelijk onderscheid te krijgen. De propaganda-machine draait volle toeren om het land in diskrediet te brengen.
Welke kracht heeft het non-proliferatie-verdrag nog als de regels door de VS en de EU schijnbaar naar eigen goeddunken ingevuld kunnen worden? Ieder land binnen dit verdrag heeft het recht om kernenergie te ontwikkelen, ook Iran. Slechts verdenkingen zoals destijds met Irak zorgen voor de crisis waarin de wereld nu verkeert.
AUSTRALIA, the US and Canada lost little time in blasting Iran for a report, quickly denied, that Tehran may force non-Muslims to wear coloured badges in public.
While acknowledging they had no details beyond a report in a Canadian newspaper, the three countries went on the offensive in separate statements, with Washington and Ottawa evoking the atrocities of Nazi Germany.
"If you did have such an occurrence, whether it was in Iran or elsewhere, it would certainly be despicable," US State Department spokesman Sean McCormack said in Washington. "I think it has clear echoes of Germany under Hitler."
The National Post newspaper, citing human rights groups, reported today that Iran's parliament had passed a law this week that sets a public dress code and requires non-Muslims to wear a special insignia.
Jews, Christians and Zoroastrians would be forced to wear a yellow, red or blue strip of cloth, respectively, on the front of their clothes, the newspaper stated.
Maurice Motammed, a Jewish member of Iran's Parliament, dismissed the report as "a complete fabrication" and said: "It is a lie, and the people who invented it wanted to make political gain."
Iran's conservative-dominated Parliament is debating a draft law that would discourage women from wearing Western clothing and increase taxes on imported clothes and fund an advertising campaign to encourage citizens to wear Islamic-style garments.
A draft received preliminary approval last Sunday and Parliament debated it this week, but the bill has not been passed.
In Tehran, MP Emad Afroogh, who sponsored the bill and chairs the parliament's cultural committee, said today there was no truth to the Canadian newspaper report.
"It's a sheer lie. The rumours about this are worthless," he said.
"The bill is not related to minorities. It is only about clothing," he said. "Please tell them (in the West) to check the details of the bill. There is no mention of religious minorities and their clothing in the bill," he said.
Geloof het pas als er zoveel 1e hands informatie is, dat je het wel moet geloven. Dat is overigens met dit nieuws nog lang niet het geval.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:28 schreef zoalshetis het volgende:
@prince
"Maar aan de andere kant betreft het hier een wet die al sinds 2004 in voorbereiding is en die ook voorziet in een uniforme islamitische klederdracht voor alle Iraniërs".
"Het nieuws is inmiddels overigens als zijnde waar overgenomen door nieuwsbronnen in onder meer de Verenigde Staten en Israël".
wie moet ik nou geloven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |