Nietusquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:23 schreef golfer het volgende:
Ik had vorige week tijdens de meet nog wel speciaal voor Clau een groene broek aangedaan.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:42 schreef Eilanden het volgende:
Die dresscode trekt wel rare snuiters aan....![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:22 schreef clauwheee het volgende:
Zo. Dat was erg goed te doen. Je had gelijk, Eendje!
Dank voor deze geweldige tipquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:37 schreef borisz het volgende:
Tong, Dione straks in sterrenlingo
Video looptquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:37 schreef borisz het volgende:
Tong, Dione straks in sterrenlingo
:S in de vara gids staat Dione de Graafquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:50 schreef Ambrosius het volgende:
Weet je het trouwens zeker
In deze laatste uitzending nemen Anniko
van Santen en Frits Sissing van AVRO's
Opsporing Verzocht het op tegen het Wie
is de mol-team Toine van Peperstraten
en actrice Peggy Vrijens.
Ik kijk wel vaker puur voor Dionequote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat je zo'n debiel programma gaat kijken puur voor Dione, dat grenst toch wel aan absolute krankzinnigheid hoor
Jaaaaaaaa hoe vinden jullie mijn nieuwe rokjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:21 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
aha Golfer en Bluezz zijn ook binnen
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:53 schreef borisz het volgende:
op nos tt staat ook peggy
jammer
dan geen dione![]()
Waar heb je die vandaan? Ik zoek al een hele tijd naar zoiets!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa hoe vinden jullie mijn nieuwe rokje
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:01 schreef tong80 het volgende:
De president van Paraquay is in Nederland en verklaart net bij RTL - Boulevard dat ie Prins Bernard graag de hand wil schudden omdat ie het zo'n sympathieke man vindt
Stom ook van Berhard dat ie die president ook niet even heeft uitgenodigd voor een dinertje met hem en Juliana, samen met zijn schoonmoeder Wilhelmina.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:01 schreef tong80 het volgende:
De president van Paraquay is in Nederland en verklaart net bij RTL - Boulevard dat ie Prins Bernard graag de hand wil schudden omdat ie het zo'n sympathieke man vindt
We mogen 1 keer raden?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:10 schreef pascalheister het volgende:
zo weer terug
wat zal ik eens gaan doen vanavond
Zo het lijsttrekkers debat van de VVD-kandidaten op Ned1.quote:
Tenk joe. Bij gebrek aan beter, ik zet het er ff op.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo het lijsttrekkers debat van de VVD-kandidaten op Ned1.
Heb geen huiskamerconcert van ze.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
Wie kijkt er morgen nog meer naar Treble?
Ze waren net op tijd voor hun vliegtuig idd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:27 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben het toch gehaald met die trommels?
bij paul halen ze het wel jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:27 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben het toch gehaald met die trommels?
dat is altijd van het niveau 0quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:32 schreef borisz het volgende:
het wk nummer van vermegen is niet veel soeps. ik zet dennisbier nog maar is op
Was echt baggerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:32 schreef borisz het volgende:
het wk nummer van vermegen is niet veel soeps. ik zet dennisbier nog maar is op
Jaaaaaaaaa ja!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:10 schreef pascalheister het volgende:
zo weer tijd voor het beruchte dvdtje
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:30 schreef golfer het volgende:
Was weer een grappig debat tussen die VVD-ers.
Jij ook hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:36 schreef Beschouw het volgende:
Fijn weekend allemaal
Clauwquote:
Mijn favoriete toetje, samen met een ijsje erbij.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:57 schreef clauwheee het volgende:
Ja het is kut met peren.
Wist ik!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn favoriete toetje, samen met een ijsje erbij.![]()
Typische vrijdag. Matige bezetting op de afdeling van m'n stageplek, en matige bezetting in de kroeg vanavondquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wist ik!![]()
Ja het is erg rustig Stargazer.
Zag je me zwaaien?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Typische vrijdag. Matige bezetting op de afdeling van m'n stageplek, en matige bezetting in de kroeg vanavond
Uiteraard, kreeg een lamme arm van het terugzwaaienquote:
Ow was jij datquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Uiteraard, kreeg een lamme arm van het terugzwaaien
Hehe , ja die gek in pak met rode stropdasquote:
Oe, pak!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hehe , ja die gek in pak met rode stropdas![]()
Dat vond ik dus ook.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Sleutelfiguur voor de toekomst, klinkt niet verkeerd Franky.
Ik ben niet zo helder geloof ikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan zeg ik welterusten, moet jij hem inkoppen.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo helder geloof ik
Maarre Knijntje en StarGazeren de rest![]()
Ik ben wel al aan het lobby'en geslagen om over een paar jaar naar Spanje ofzo te verkassen, zit wel in mijn carriere-pad; naar het buitenland.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Vertrek je op termijn dan ook een keer naar het buitenland voor een functie?
zullen wij nog ff een potje tong ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:59 schreef tong80 het volgende:
Ik hoor van Clauwhee nooit dat ze zegt ik ga lekker sexen. Bluezz en Golfer neuken ook nooit maar die doen iig alsof.
Moet er niet aan denken idd tongquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:59 schreef tong80 het volgende:
Ik hoor van Clauwhee nooit dat ze zegt ik ga lekker sexen. Bluezz en Golfer neuken ook nooit maar die doen iig alsof.
Oke, een wereldburger in spe ben je wel. Belangrijke Spaanse woorden zitten er al in.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ben wel al aan het lobby'en geslagen om over een paar jaar naar Spanje ofzo te verkassen, zit wel in mijn carriere-pad; naar het buitenland.
Eerst maar eens Spaans gaan leren:
Dos Cerveza!
kan nooit teveelquote:
Ken je prioriteiten!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Belangrijke Spaanse woorden zitten er al in.![]()
Neuken?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:59 schreef tong80 het volgende:
Held! Ik was het gewoon vergetenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:58 schreef borisz het volgende:
nu poker op eurosport
volgende week krijgen we deel 3 denk ik in kopenhagenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Held! Ik was het gewoon vergeten![]()
Kga snel in bed kijken.
Trusten iedereen!
dat is voor de looks, begin deze aflevering werdt het spelletje nog is uitgelegdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:23 schreef Bjoro het volgende:
ik heb 10 minuten gekeken en snap er echt geen pepernoot van
zit er 1 met een donkere zonnebril, 1 met een bril met spiegelglazen, 1 met een walkman en ze stapelen fishes, wrijven wat over de tafelen en buigen de hoekjes van de kaarten krom
Yahtzee met kaarten. Simpelere uitleg is er haast nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:23 schreef Bjoro het volgende:
ik heb 10 minuten gekeken en snap er echt geen pepernoot van
zit er 1 met een donkere zonnebril, 1 met een bril met spiegelglazen, 1 met een walkman en ze stapelen fishes, wrijven wat over de tafelen en buigen de hoekjes van de kaarten krom
zo kan je het zien jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yahtzee met kaarten. Simpelere uitleg is er haast niet
mooie dag voor een tukkiequote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:05 schreef borisz het volgende:
en zo is het al weer zaterdag
Trusteh Bjoro.quote:
Kleuterschoolleerlingen worden tegenwoordig ook al toegelaten op Fok! ?quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:52 schreef Omnifacer het volgende:
Dames en heren
Finale play-offs futsaltitel 2006: Malabata - FC Marlene 5-3... Het had net zo goed 4-6 kunnen zijn, maar Malabata had gewoon net ff geluk dat Marlene veel kansen mistte en dat ze 1 minuut voor tijd konden gaan powerplayen...
Ik stond op dat moment in de hoek van het veld, om foto's te maken. Ik hoorde bouKA tegen El Hamdaoui en El Allouchi zeggen: "tis nog precies 1 minuut, eerst 45 seconden bal laten gaan, daarna pakken we ze", en het kwam precies uit. Echt schitterend, zeg...
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:52 schreef Omnifacer het volgende:
Dames en heren
Finale play-offs futsaltitel 2006: Malabata - FC Marlene 5-3... Het had net zo goed 4-6 kunnen zijn, maar Malabata had gewoon net ff geluk dat Marlene veel kansen mistte en dat ze 1 minuut voor tijd konden gaan powerplayen...
Ik stond op dat moment in de hoek van het veld, om foto's te maken. Ik hoorde bouKA tegen El Hamdaoui en El Allouchi zeggen: "tis nog precies 1 minuut, eerst 45 seconden bal laten gaan, daarna pakken we ze", en het kwam precies uit. Echt schitterend, zeg... Dat was dus de 5-3.
Die Thies van Marlene is een prima voetballer. Karim Ajnane ook. Echt een geile dribbelaar. Anouk Roest raakte al vrij snel geblesseerd, en zal de bekerfinale moeten missen. Jammer, want ik gun Marlene die beker meer dan De Hommel, met Henny "schopper" Lettinck als dieptepunt...
Didi was bleek vandaag, maar El Hamdaoui speelde weer erg sterk, zoals eigenlijk de hele play-offs al. BouKA is toch wel man of the match, met drie goals en 1 cruciale actie waar de 1-0 uit voortkwam.
Hamdaoui roeide de bal loeihard nog twee keer tegen het aluminium, Makrani ook uit de volley. Vorige week was al een superwedstrijd om te zien, deze was helemaal slopend... Spannend!!
Compliment aan FC Marlene, verschrikkelijk goede ploeg!
2/6 is de return in Heerhugowaard !
Nog niet meegemaakt op kv.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:39 schreef TerroRobbie het volgende:
racing of kv, rennen doen ze toch wel.
KV heeft Maes.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor die jupilertjes zeker
voor buiten niet met dit weerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee heren, nog plannen voor vandaag?
Nou, het is hier inmiddels al ruim een uur droog.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Je zus ook al een nieuw huis?
Zal wel niks worden Mich, of je moet het er met een goede plu echt voor over hebben.
Laat dat hier maar naartoe komen. Hier is het nog bagger.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, het is hier inmiddels al ruim een uur droog.
Jij ookquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:27 schreef methodmich het volgende:
Mooi moment om eens af te sluiten.
Prettige middag allen!
Ik wil hem ook nog eens zien, maar ik dacht al dat het minder zou zijn dan het boek.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:33 schreef Suijk het volgende:
Gisteren de DaVinci Code gezien, viel eigenlijk tegen...
Film valt altijd tegen bij het boek.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik hoor echt tegenstrijdige dingen over de Da Vinci Code. Sommigen vinden 't een prima film, anderen vinden er echt niets aan. Wat is 't nu.
lijkt me weer een film met een iets te veel amerikaans tintjequote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:33 schreef Suijk het volgende:
quote:Iedereen kent het verhaal over Roodkapje, maar weinigen weten of het verhaal wel helemaal klopt. Hiervoor kijken we naar wat er zich afspeelde na het einde van het Roodkapje-verhaal: politie vanuit de dierenwereld onderzoekt wat er zich heeft plaatsgevonden in het huisje van Oma. Ze ontdekken al snel meerdere criminele feiten, waarbij een meisje en een wolf betrokken zijn: inbraak, orde-verstoring, het gebruiken van een bijl zonder vergunning etc. Langzamerhand ontdekken de agenten steeds meer haken en ogen in de zaak die opgelost dienen te worden. ...
Dat vond ik dan wel weer meevallen eigenlijk. Maar ik geef de film een 6je.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
lijkt me weer een film met een iets te veel amerikaans tintje
Ze is met de trein?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn moeder is onderweg naar Rotterdam. Heeft nu al 5 keer in 20min gebeld dat ze het niet kan vinden
mja qua commercie komt ie niks te kort..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat vond ik dan wel weer meevallen eigenlijk. Maar ik geef de film een 6je.
Dat zeker ja.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja qua commercie komt ie niks te kort..
Ik zag de eerste Da Vinci Code-dekbedden al in de winkel liggenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja qua commercie komt ie niks te kort..
en dat gaat nog wel ff doorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat een teringweer zeg. Het regent hier pijpenstelen!
En het onweert!
Doe maar bier dan!
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnwf.htmquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:33 schreef DarkShine het volgende:
Hier begint nu ook juist een serieuze onweersbui, en ik moet zo naar Valkenburg (word 't café in dus!)
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnwf.htm
dr komt nog meer
Ik heb daar een Firefox extensie voor, zag het vooruitzicht gisteren alquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnwf.htm
dr komt nog meer
Mquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn moeder is onderweg naar Rotterdam. Heeft nu al 5 keer in 20min gebeld dat ze het niet kan vinden
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Lachen, heb een meijer in mn portemonnee zitten maar weet niet meer hoe ik eraan kom![]()
Ik weet meestal wel ja, hoe ik aan het geld in mn portomonnee kom. Echter het is nu bijzonder vreemd dat ik gisteren na het uitgaan blijkbaar met meer geld ben teruggekomen dan dat ik mee had genomen naar de kroeg.quote:
Hier is het nu ook droog, ga maar snel even naar buiten....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:45 schreef Bjoro het volgende:
het schijnt wel droog te blijven tussen de buien door
Zuipen, spuiten, slikken, kontje verkopen achter het stationquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet meestal wel ja, hoe ik aan het geld in mn portomonnee kom. Echter het is nu bijzonder vreemd dat ik gisteren na het uitgaan blijkbaar met meer geld ben teruggekomen dan dat ik mee had genomen naar de kroeg.
Ik moet eerst het boek nog lezenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:33 schreef Suijk het volgende:
Dan gaan we binnenkort dus maar eens 'blanco' die film bekijken.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:02 schreef DeTolk het volgende:
Wat ik zo hoor kan je beter niet eerst het boek lezen Bluezz, zodat je "blanco" de bios ingaat.
Alternatievelingenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan gaan we binnenkort dus maar eens 'blanco' die film bekijken.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:53 schreef VoreG het volgende:
Alternatievelingen. Alleenhet boek niet lezen omdat de rest het leest
Leuk zo'n oranje spuitbus om je haar oranje te verven
Kassaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:59 schreef borisz het volgende:
owja ik ben vergeten dat ik nu ook weer door oma wat panini plaatjes kan halen![]()
![]()
Oja, je boekquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:04 schreef Vom het volgende:
[..]
Mgguh Hools
Dan zal ik vandaag m'n boek maar niet komen ophalen
Helemaal niet als er geen vergunning voor is lijkt me.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:38 schreef DeTolk het volgende:
Vraagje: Er ligt hier sinds een aantal dagen een boot voor de deur , plezierjacht. Hoeveel dagen mag die daar aangemeerd liggen?
Dat ding bederft ons hele uitzicht.
ik kan er niks duidelijks over vinden.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Helemaal niet als er geen vergunning voor is lijkt me.
De regering is een grote bende die personen gebruikt wanneer het hun uitkomt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:25 schreef VoreG het volgende:
Verdonk die zegt nu dat Hirsi Ali wel Nederlander kan worden... Dit onder druk van de Kamer en nu wordt haar weer verweten dat ze niet vasthoudt aan haar standpunten.
Bos is nog de grootste grappenmakerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
De regering is een grote bende die personen gebruikt wanneer het hun uitkomt.
Kijk nu is naar zo'n Halsema, eerst kritiek op Hirsi Ali, maar zodra ze het land uitmoet gebruikt ze het als wapen tegen Verdonk.
Dat is denk ik wel een kanshebber. Heel erg slimme zet van Litouwen om zoiets in te zenden.quote:
en geen aandacht gevenquote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:
In Nieuw-Lekkerland vrijwel de hele middag droog geweest en zelfs zon gezien.
echt slecht was het niet, maar het had van mij wel iets harder gemogenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat nummer van Lordi is nog niet eens zó slecht.
Korfbal, EuroSong festival...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat nummer van Lordi is nog niet eens zó slecht.
Hetgeen je mist moet je op een bepaalde manier goedmaken..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:53 schreef methodmich het volgende:
En de meiden van Las Ketchup gaan elkaar suggestief betasten. Gaat het nou om de muziek of de seks daar?
Is primaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oja, je boek
Ik zal je morgen of maandag wel even een belletje geven!
En terechtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hetgeen je mist moet je op een bepaalde manier goedmaken..
dat zit ook wel in dr naamquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:53 schreef methodmich het volgende:
Die deelneemster van Kroatië, Severina Vuckovic, is onlangs in opspraak geraakt omdat er een sekstape van haar op Internet circuleert.
idd, nu begint het pasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |