Nietusquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:23 schreef golfer het volgende:
Ik had vorige week tijdens de meet nog wel speciaal voor Clau een groene broek aangedaan.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:42 schreef Eilanden het volgende:
Die dresscode trekt wel rare snuiters aan....![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:22 schreef clauwheee het volgende:
Zo. Dat was erg goed te doen. Je had gelijk, Eendje!
Dank voor deze geweldige tipquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:37 schreef borisz het volgende:
Tong, Dione straks in sterrenlingo
Video looptquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:37 schreef borisz het volgende:
Tong, Dione straks in sterrenlingo
:S in de vara gids staat Dione de Graafquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:50 schreef Ambrosius het volgende:
Weet je het trouwens zeker
In deze laatste uitzending nemen Anniko
van Santen en Frits Sissing van AVRO's
Opsporing Verzocht het op tegen het Wie
is de mol-team Toine van Peperstraten
en actrice Peggy Vrijens.
Ik kijk wel vaker puur voor Dionequote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat je zo'n debiel programma gaat kijken puur voor Dione, dat grenst toch wel aan absolute krankzinnigheid hoor
Jaaaaaaaa hoe vinden jullie mijn nieuwe rokjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:21 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
aha Golfer en Bluezz zijn ook binnen
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:53 schreef borisz het volgende:
op nos tt staat ook peggy
jammer
dan geen dione![]()
Waar heb je die vandaan? Ik zoek al een hele tijd naar zoiets!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa hoe vinden jullie mijn nieuwe rokje
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:01 schreef tong80 het volgende:
De president van Paraquay is in Nederland en verklaart net bij RTL - Boulevard dat ie Prins Bernard graag de hand wil schudden omdat ie het zo'n sympathieke man vindt
Stom ook van Berhard dat ie die president ook niet even heeft uitgenodigd voor een dinertje met hem en Juliana, samen met zijn schoonmoeder Wilhelmina.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:01 schreef tong80 het volgende:
De president van Paraquay is in Nederland en verklaart net bij RTL - Boulevard dat ie Prins Bernard graag de hand wil schudden omdat ie het zo'n sympathieke man vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |