Hij loopt 2 wekenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:18 schreef Ayaxola het volgende:
Leuk bedacht
Ik heb alleen geen tijd om nu mee te doen.
Psst, kijk eens verder in de test.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:22 schreef knowall het volgende:
Die test slaat volledig de plank mis. Het zal me aan mijn reet oxideren of een BrEeZaH-puber wel of niet weet hoe 'erinnofilie' (of misschien is het wel erinnofillie of erinofilie, wie zal het zeggen!) geschreven wordt. Laat hen eerst maar leren hoe een werkwoord correct te vervoegen...
Ik heb de volledige test bekeken, waaruit ik concludeerde dat het werkwoord-vervoegen-onderdeel ondervertegenwoordigd is.quote:
1/5e van de test is ruim voldoende.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:25 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik heb de volledige test bekeken, vandaar mijn oordeel dat het werkwoord-vervoegen-onderdeel ondervertegenwoordigd is.
Je hebt 4 dagen weekendquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:26 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dan zijn precies de examens afgelopen, en dan ga ik gelijk op vakantie.![]()
och ochquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:22 schreef knowall het volgende:
Die test slaat volledig de plank mis. Het zal me aan mijn reet oxideren of een BrEeZaH-puber wel of niet weet hoe 'erinnofilie' (of misschien is het wel erinnofillie of erinofilie, wie zal het zeggen!) geschreven wordt. Laat hen eerst maar leren hoe een werkwoord correct te vervoegen...
Droog je tranen eens zeg, huilwijf. Wanneer je hetvolgende in de OP schrijft:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:28 schreef Boeman het volgende:
[..]
och och
Wie zegt hier überhaupt dat wij een plank willen slaan?
En als het aan je reet gaat oxideren, dan doe je toch lekker niet mee.
Mag er ook kritiek gegeven worden, me dunkt.quote:Hier mag je discusiëren wat jij er van vindt.
De laatste 10 zeker.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:35 schreef knowall het volgende:
[..]
Benoem de tien vragen die naar een werkwoordvervoeging vragen dan even?
Het is echt een bestaand woordquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:35 schreef 14.gif het volgende:
Geen van de woorden uit vraag 10 bestaat volgens de woordenlijst der Nederlandse taal
Je begint erover dat wij een plank misslaan, dat verwerp ik.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:30 schreef knowall het volgende:
[..]
Droog je tranen eens zeg, huilwijf. Wanneer je hetvolgende in de OP schrijft:
[..]
Mag er ook kritiek gegeven worden, me dunkt.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
De laatste 10 zeker.
[..]
Het is echt een bestaand woord.
Hier wordt gevraagd naar een werkwoordvervoeging?quote:Vraag 1: Hoe ............
A. Vroeger je vertrekt, hoe sneller je aankomt.
B. Sneller je vertrekt, hoe vroeger je aankomt.
C. Vertrek je vroeger, hoe kom je sneller aan.
D. Je vertrekt vroeger, hoe sneller kom je aan.
Vraag 3: Ik ben gek ............ chocolade. Jij ook?
A. Op
B. Van
C. Met
D. Over
Vraag 4: Erik is ............ al zijn examens geslaagd.
A. Op
B. In
C. Met
D. Voor
Vraag 6: Vertel het aan niemand. Zeker niet aan ............!
A. Hen
B. Hun
C. Diegenen
D. Ze
Vraag 7 : Er werd een beroep gedaan ............ de politie.
A. Op
B. Aan
C. Met
D. Van
Vraag 8: Haar ............ is gisteren geboren. Hij weegt drie kg en is 50 cm groot.
A. Jongen
B. Dochter
C. Meisje
D. Zoon
Vraag 9 : Mijn collega, ............ vandaag ziek is, heeft een villa in Frankrijk.
A. Die
B. Wie
C. Dat
D. Is
Oke, maar wat betekent het?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
De laatste 10 zeker.
[..]
Het is echt een bestaand woord.
Het is maar net in welk opzicht je het bekijkt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:39 schreef knowall het volgende:
[..]
[..]
Hier wordt gevraagd naar een werkwoordvervoeging?![]()
het betekent dus zoiets als 'liefhebberij in (het verzamelen van) herdenkingszegels'. De woordenboeken vermelden het woord niet; de herkomst van het woord wordt nergens verklaard.quote:
Oke dan, wellicht verwoordde ik mijn kritiek verkeerd: ik vind de test simpelweg waardeloos. Maar als slechts gericht is op 'vermaak', voldoet hij vast wel hoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:38 schreef Boeman het volgende:
Je begint erover dat wij een plank misslaan, dat verwerp ik.
Want er is gewoonweg geen bedoeling om een plank te slaan, niet in 1e instantie iig.
Prima.quote:Maargoed, je mag natuurlijk altijd normaal kritiek geven, maar daar mag dan ook op gereageerd worden.
Nou vertel, wat vesta jij onder een werkwoordvervoeging. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het is maar net in welk opzicht je het bekijkt.
Je moet nu niet ook gelijk het antwoord verklappen, hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het woord betekent dus zoiets als 'liefhebberij in (het verzamelen van) herdenkingszegels'. De woordenboeken vermelden het woord niet; de herkomst van het woord wordt nergens verklaard.
Hoe je een woord spelt. Bijvoorbeeld met enkel een T of een D, maar OOK! in een volledige zin, zoals hier is gebruikt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:44 schreef knowall het volgende:
[..]
Nou vertel, wat vesta jij onder een werkwoordvervoeging. Ik ben benieuwd.
Ahum:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
het] betekent dus zoiets als 'liefhebberij in (het verzamelen van) herdenkingszegels'. De woordenboeken vermelden het woord niet; de herkomst van het woord wordt nergens verklaard.
Zei je iets?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:46 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Je moet nu niet ook gelijk het antwoord verklappen, he![]()
Hoe een (vervoeging van een) werkwoord geschreven dient te worden bedoel je zeker?quote:
Kom op zeg, hier wordt niet gevraagd naar een werkwoordvervoeging:quote:Bijvoorbeeld met enkel een T of een D, maar OOK! in een volledige zin, zoals hier is gebruikt.
Hang niet de Rita Verdonk uit en geef nou gewoon toe dat je statement dat er tien maal naar een werkwoordvervoeging gevraagd werd onjuist is.quote:Vraag 3: Ik ben gek ............ chocolade. Jij ook?
A. Op
B. Van
C. Met
D. Over
De rest kun je op internet ook wel opzoeken hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het is maar net in welk opzicht je het bekijkt.
Daarnaast, werkwoordvervoegingsvragen is copy paste in word, en je hebt het antwoord. Da's te simpel.
Misschien, misschien ook niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:54 schreef 14.gif het volgende:
Is Philip Freriks het antwoord bij opdracht 3 nr 4?![]()
Er is altijd een antwoord mogelijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Kan het ook dat geen van de antwoorden goed is? Of hebben jullie een fout gemaakt?.
Ietwat offtopic reactie.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:03 schreef Eix het volgende:
Oh, Engelste test?![]()
Even verwijderd..
Naja, geen tijd om m helemaal te maken nu.
Leuk verhaalquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:36 schreef Skv het volgende:
Ik vind die 'raadt het woord' dingen een beetje raar.
Messenga, kijk je mail ff wat je er van vind
Vooral het 'mooiste woord' gedeelte
Ziet u, juist bij het vervoegen van werkwoorden gaat het mis!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:36 schreef Skv het volgende:
Ik vind die 'raadt het woord' dingen een beetje raar.
Typefout.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:50 schreef knowall het volgende:
[..]
Ziet u, juist bij het vervoegen van werkwoorden gaat het mis!
Je bedoelt dat je onderling de antwoorden kunt doornemen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:31 schreef Zuen het volgende:
Ik doe mee! Is het alleen niet een beetje fraudegevoelig?
Lijkt me welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:00 schreef Misanthropist het volgende:
als ik de antwoorden naar een van jullie twee stuur kan ik er dan zeker van zijn dat de antwoorden doorkomen?
Ik heb hem.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:00 schreef Misanthropist het volgende:
als ik de antwoorden naar een van jullie twee stuur kan ik er dan zeker van zijn dat de antwoorden doorkomen?
Er is altijd een antwoord correctquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:40 schreef -Marlii- het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat nummer 1 van opdracht 4 geen van de goede antwoorden is
Hmm, voor mijn gevoel is het antwoord niet helemaal logisch danquote:
Ik weet niet wat jij denktquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hmm, voor mijn gevoel is het antwoord niet helemaal logisch dan
Ik kom wel ff op MSN, stel je toch es voor dat ik een ban krijgquote:
Hij is binnenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Opgestuurd naar Messenga.. Moest alleen bij die 3e opdracht even lang nadenken over een paar woorden.
.
Bij mij werkt dat Word dan niet fatsoenlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daarnaast, werkwoordvervoegingsvragen is copy paste in word, en je hebt het antwoord. Da's te simpel.
Daar heb ik ook lang over moeten nadenken. En die van die sbs-gangers.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wist maar één vraag niet en dat was die van de recht opstaande haren.
Dat is nog flink populair geweest op Fok! En wat een kuttest, ze krijgen deze week nog wat van me te heure!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar heb ik ook lang over moeten nadenken. En die van die sbs-gangers..
Je kan toch helemaal geen F kiezenquote:Opdracht 4
Je krijgt een begin of een deel van de zin, vervolgens 4 antwoordmogelijkheden, jij geeft de beste. Manier van invullen :
1 = F
2 = B
3 = C
Etc.
Dat klopt. Ik denk dat dat antwoord dan ook wel klopt héquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kan toch helemaal geen F kiezen
Heb je mijn mailtje al ontvangen? En? Heb ik het goed gedaan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik denk dat dat antwoord dan ook wel klopt hé
Ik zit even te kijken bij mn ongewenste post.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je mijn mailtje al ontvangen? En? Heb ik het goed gedaan?![]()
Goed geluisterd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Of hebben jullie een fout gemaakt?.
Grapjas.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken bij mn ongewenste post.
Ge-wel-dig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:20 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Wat vond je van mijn verhaaltje bij het mooiste woord, Mess?
Stuur het er nog maar even achteraan dan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:29 schreef Waris het volgende:
O kut, ik heb dat "mooiste woord"-gedeelte niet ingevuld. Kan ik nu nog winnen? Want volgens mij heb ik de rest allemaal goed (op 3 vragen na)
Hij is binnenquote:Op maandag 29 mei 2006 15:35 schreef Sabinee het volgende:
Hm ik wist 3 antwoorden niet van dat raad-het-woord gedoe.
Ik kijk weinig tot geen TV, dus heb geen flauw idee over die SBS6 dingen, het bemiddelingsbureau voor artiesten, geen idee, en dat woord met de Q.
Verder ben ik er vrij positief over![]()
kijk, dat vond ik dus ook al zo raar! Want dat sneller en vroeger hebben niks met elkaar te maken, zoals ik hier boven al zeiquote:Op maandag 29 mei 2006 15:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Je kunt niet zeggen: Als ik ******* vertrekt, maar dat moet zijn als ik e****r vertrek.
Nee, ik moest nog een mooi Nederlands woord verzinnenquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nu pas?. Ik dacht dat je hem allang afhad.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:19 schreef Svensational het volgende:
Messenga, heb je mijnes wel ontvangen?
Heel fijn, ondanks dat de helft niet was ingevuldquote:
Ja, ik zal het even doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:51 schreef Misanthropist het volgende:
@Messenga:
Zou je me nog een mailtje terug kunnen sturen m.b.t. gebruik van de test? Thanks!
Te moeilijk voor je?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:21 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Heel fijn, ondanks dat de helft niet was ingevuld
Eervolle vermelding krijg je dan misschien wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:21 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Heel fijn, ondanks dat de helft niet was ingevuld
Slijmbal alert.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Eervolle vermelding krijg je dan misschien wel.
Taalpurist.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Misschien dan wel.
Misschien dan wel.
ik kende die woorden idd nietquote:
Minste goed, of minste ingevuld ofzo zeker?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Eervolle vermelding krijg je dan misschien wel.
Wie weet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Minste goed, of minste ingevuld ofzo zeker?
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 12:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee. Oeps. Sorry, die heb ik net uit mijn inbox verwijderd.![]()
Ze moeten nog beginnen met nakijken. 40 inzendingen ongeveer totaal.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Zie ik de uitslag over het hoofd of is die nog niet bekend?
12 dagen geleden zouden ze al beginnen met nakijken. Dus hebben ze al die tijd in hun neus zitten te peuteren gedurende de tijd dat ze op Fok! zaten?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze moeten nog beginnen met nakijken. 40 inzendingen ongeveer totaal.
Uitslag a.u.b.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:48 schreef Messenga het volgende:
Ja, zaterdagavond half 9 ongeveer..
Enne, Asskicker, het is warm geweest
Fransoos was het?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:17 schreef Svensational het volgende:
Trinidadiaan
Vrouwelijke toch, Fran~caise dus...quote:
Verdomd, dat ik daar niet opkwam.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vrouwelijke toch, Fran~caise dus...
Ik had Trinidadiaan goed.quote:
Wat had jij als mooiste Nederlandse woord?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die stond als enige niet op mijn site.
sowiesoquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat had jij als mooiste Nederlandse woord?
http://taalunieversum.org/taal/aardrijkskundige_namen/quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die stond als enige niet op mijn site. http://publications.eu.int/code/nl/nl-5000500.htm
Ik had desalniettemin.quote:
Bo-ring. En wat was jouw motivatie erachter?quote:
Vol.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bo-ring. En wat was jouw motivatie erachter?![]()
Ja, die vond Google nietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
http://taalunieversum.org/taal/aardrijkskundige_namen/
Helaas ontdekte ik die te laat.
Valsspelers, ik had die link niet gebruikt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
http://taalunieversum.org/taal/aardrijkskundige_namen/
Helaas ontdekte ik die te laat.
Er staat toch dat ik die ook niet gebruikt heb. Was ik te laat mee.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Valsspelers, ik had die link niet gebruikt.![]()
Dat zou ik ook zeggen hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Er staat toch dat ik die ook niet gebruikt heb. Was ik te laat mee.
Waarom moet Dagonet ook nog nakijken dan?quote:Op zondag 18 juni 2006 10:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dagonet moet nog nakijken.
Dus even vertraging. Hopelijk is ie vanavond wel klaar.
Omdat er veel inzendingen zijn hebben we het nakijken verspreid over vervschillende personen. Zo doet Bupatih een deel., Buzzer, dagonet, Subhuman etc.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Waarom moet Dagonet ook nog nakijken dan?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:26 schreef -Marlii- het volgende:
Ik heb helemaal geen links gebruikt, alles zelf bedacht. Daarom zal ik het grootste gedeelte ook wel fout hebben
Ik ook?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een voldoende.
Ja, nadat de uitslag bekend is gemaakt.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:45 schreef MichielPH het volgende:
Ook leuk: heb je hem gemaakt, lees je onderaan dat je hem op moet sturen en dat je hem niet meer op kan sturen..
Komen er dus ergens antwoorden te staan?
Hup Dagonet, zet 'm opquote:
Het wordt vanzelf weer zaterdagavondquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Zaterdagavond zou het al nagekeken zijn. Nu is het dinsdagmiddag.
Ah joh, volgende week zaterdag weten we hetquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:52 schreef VASND het volgende:
Het duurt nu wel érg lang.
Omdat je nooit in PUB komt?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:00 schreef OG-Loco het volgende:
Heuj spelling is mijn ding, dus waarom zie ik dit nu pas?
We moeten vaker dit soort dingen doen, krijgen me meer mensen in PUBquote:
Ja okequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We moeten vaker dit soort dingen doen, krijgen me meer mensen in PUB
Wat bedoel je? Het langzaam nakijken van dingen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We moeten vaker dit soort dingen doen, krijgen me meer mensen in PUB
+2 scherp.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Het langzaam nakijken van dingen?
Je weet heel best wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Het langzaam nakijken van dingen?
Nou, jij gaat vast niet winnenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je weet heel best wat ik bedoel.
Ach, niet dat ik daar mee zit ofzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, jij gaat vast niet winnen.
Iedereen is welkomquote:
Voer je dan het gesprek geen 2x?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:32 schreef mrkanarie het volgende:
Ik zit altijd die Bre3zAh's op msn te verbeteren op hun spelling. Erg irritant na een paar minuten praten.
Oh echt wel. Als Dagonet vanavond niet klaar is dan zorg ik voor vervangende nakijkers.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:24 schreef Skv het volgende:
Hmm.. Gaat 'm niet meer worden blijkbaar?
En daar kom je nu pas mee.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oh echt wel. Als Dagonet vanavond niet klaar is dan zorg ik voor vervangende nakijkers.
Tofquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oh echt wel. Als Dagonet vanavond niet klaar is dan zorg ik voor vervangende nakijkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |