Wat bedoel je? Het langzaam nakijken van dingen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We moeten vaker dit soort dingen doen, krijgen me meer mensen in PUB
+2 scherp.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Het langzaam nakijken van dingen?
Je weet heel best wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Het langzaam nakijken van dingen?
Nou, jij gaat vast niet winnenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je weet heel best wat ik bedoel.
Ach, niet dat ik daar mee zit ofzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, jij gaat vast niet winnen.
Iedereen is welkomquote:
Voer je dan het gesprek geen 2x?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:32 schreef mrkanarie het volgende:
Ik zit altijd die Bre3zAh's op msn te verbeteren op hun spelling. Erg irritant na een paar minuten praten.
Oh echt wel. Als Dagonet vanavond niet klaar is dan zorg ik voor vervangende nakijkers.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:24 schreef Skv het volgende:
Hmm.. Gaat 'm niet meer worden blijkbaar?
En daar kom je nu pas mee.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oh echt wel. Als Dagonet vanavond niet klaar is dan zorg ik voor vervangende nakijkers.
Tofquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oh echt wel. Als Dagonet vanavond niet klaar is dan zorg ik voor vervangende nakijkers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |